![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#461
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
ten mam ponoc jest nieaktualny z wersji beta ....... -------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#462
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 September 2009 ![]() |
a to sorka
![]() |
|
|
![]()
Post
#463
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
a to sorka ![]() nie no luz ![]() ![]() ![]() -------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#464
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 September 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#465
|
|
User Dołączył: Sun, 08 November 2009 ![]() |
Witam
Czy będzie istniała możliwość zastosowania funkcji "engine kill", to znaczy chwilowego odcięcia zapłonu po sygnale zmiany biegów? Ma to służyć do bezsprzęgłowej zmiany biegów w naszym projekcie. Kolejna sprawa - na ile układ jest odporny na zakłócenia? To znaczy, czy obecność siłowników elektromagnetycznych może narobić tutaj problemów? Siłowniki te mają służyć do zmiany biegów i obslugi sprzęgła. Jeśli mogłyby nam przeszkodzić w pracy silnika, to na tym etapie jeszcze decydujemy czy pchać się w elektromagnesy czy pneumatykę. Pozdr |
|
|
![]()
Post
#466
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
nie no luz ![]() ![]() ![]() Masz na mejlu już poprawny schemat ![]() Kuba! Zmień jak możesz schemat na stronie, bo jest nie aktualny ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#467
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
Witam Czy będzie istniała możliwość zastosowania funkcji "engine kill", to znaczy chwilowego odcięcia zapłonu po sygnale zmiany biegów? Ma to służyć do bezsprzęgłowej zmiany biegów w naszym projekcie. Kolejna sprawa - na ile układ jest odporny na zakłócenia? To znaczy, czy obecność siłowników elektromagnetycznych może narobić tutaj problemów? Siłowniki te mają służyć do zmiany biegów i obslugi sprzęgła. Jeśli mogłyby nam przeszkodzić w pracy silnika, to na tym etapie jeszcze decydujemy czy pchać się w elektromagnesy czy pneumatykę. Pozdr mowisz o flat shift-cie? -------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#468
|
|
User Dołączył: Sun, 08 November 2009 ![]() |
Można tak powiedzieć, ale chodzi o takie rozwiązanie jakie jest używane w quickshifterach do motocykli (silnik motocyklowy, GSX-R 600 K7).
System będzie podobny jak tutaj: http://www.racingforum.pl/index.php?showto...t=0&start=0 Z tym, że biegi będą zmieniane siłownikiem dwustronnego działania (lub dwoma elektromagnesami), a sprzęgło też będzie na siłowniku.. Żeby zaoszczędzić powietrza/prądu i czasu przy zmianie biegu na wyższy, nie używalibyśmy sprzęgła tylko ucięli zapłon żeby na chwilę zdjąć obciażenie z wałka. Pozdr |
|
|
![]()
Post
#469
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
zwyczajnie cut off do sekwencji
-------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#470
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 30 April 2006 Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer ![]() |
Czy tylko u mnie nie da się ściągnąć manuala czy coś padł plik ?
-------------------- VW 16V++ :)
|
|
|
![]()
Post
#471
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
U mnie to samo.
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#472
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 20 January 2008 Skąd: WLKP/BDG ![]() |
Pisalem o tym wczesniej ze PDF nie dziala...
![]() ![]() EDIT: Post nr 458, str 23. |
|
|
![]()
Post
#473
|
|
User Dołączył: Sun, 05 September 2010 ![]() |
witam,
czy det 3 wspopracuje z m54b30 , czyli sterownik ms 43 ??? |
|
|
![]()
Post
#474
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Nie ten dzial.Na marginesie kiedy mozna sie spodziewac uaktualnienia na stronie?
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#475
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
przez cały długi weekend probuje odpalic na emu v8 5.0 Mercedesa (motor m113 z s-klasy w220) system zaplonowy podlaczony jako wasted spark z 4 kanałów emu ktore zasilaja 2 moduły 4 kanałowe boscha 0227100211 (każde ign out zasila 2 wejścia do modułu, cylindry poparowane zgodnie z kolejnoscia zapłonu 15426378 wg zasady 1z6, 5z3 4z7 i 2z8 ) niestety silnik nie odtaje prawidłowego zapłonu mimo ustawienia na lampe pierwsze cylindra i prawidłowej konfiguracji w urządzeniu. czy ma ktos moze wiedzę czy wykorbienia w tym silniku sa równe względnie czy ktos kto odpalil na emu v8 mogłby sie podzielić prawidłową konfiguracją /podłączeniem zapłonu? Cos mi się obiło o uszy ze Macpl odpalił jakas v8 ale nie wiem czy to prawda.
juz mi rece powoli opadają bo koncepcje się kończą tymabardziej ze silnik siedzi w łódce a sezon za oknem w pełni.. -------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#476
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Cos nie tak masz poparowane.
A = 1 & 6 B = 8 & 5 C = 4 & 7 D = 3 & 2 Tak powinny byc poparowane cylindry |
|
|
![]()
Post
#477
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
kolenosc zapłonu w tym silniku to 15426378 wiec poparowane mam 1z6(1para) 5z3(2para)4z7(3para) 2z8(4para)
rózni się to od tego co podałes w poście wyzej - mozesz napisac czym sie sugerowales? -------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#478
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 May 2007 Skąd: triocity ![]() |
odnosnie parowania to tak jak pisze feluke - w przypadku gdy jest kolejnosc zaplonu 1-8-4-3-6-5-7-2, przerabialem to przed chwila z 1uz na aem. ustawiles tak ze jeden cykl to jeden obrot walu a nie silnika, aem tak musi liczyc zeby triggera zeby bylo ok w przypadku wasted spark.
-------------------- mk2 vrt 4motion
|
|
|
![]()
Post
#479
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
kolenosc zapłonu w tym silniku to 15426378 wiec poparowane mam 1z6(1para) 5z3(2para)4z7(3para) 2z8(4para) rózni się to od tego co podałes w poście wyzej - mozesz napisac czym sie sugerowales? Teraz sie zgadza bo wczesniej cos zle podales. ![]() Ja podalem dla amerykanskiego rozmieszczenia cylindrow. Powiedz jak ty je liczyles? Tak jak mercedes czyli jeden bank 1-4, drugi 5-8 czy na zmiane raz jeden bank raz drugi? |
|
|
![]()
Post
#480
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
wczesniej podalem kolejne cylindry a w ostatnim poscie juz konkretne ktory z ktorym - troche namieszalem - przepraszam
w mercu lewe cylindry to 1-4 a prawe to 5-8 i podlaczylem zgodnie z kolejnoscia zaplonu podana w moim poprzednim poscie - kolejnosc zgodna z autodatą -------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 01:12 |