Shoutbox 0 nowych PW 


245 Stron V  « < 22 23 24 25 26 > »   
Reply to this topicStart new topic
> EMU, Traction control strona 85
ahamay
post Mon, 30 Apr 2012 - 16:57
Post #461


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Zabrze





CYTAT(kaziu1985pn @ Mon, 30 Apr 2012 - 16:44) *



ten mam ponoc jest nieaktualny z wersji beta .......


--------------------
seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 30 Apr 2012 - 16:57
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kaziu1985pn
post Mon, 30 Apr 2012 - 17:06
Post #462


Frequent User
Dołączył: Tue, 15 September 2009





a to sorka smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ahamay
post Mon, 30 Apr 2012 - 20:25
Post #463


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Zabrze





CYTAT(kaziu1985pn @ Mon, 30 Apr 2012 - 17:06) *
a to sorka smile.gif


nie no luz wink.gif ino szkoda bo podlanczałbym juz biggrin.gif a tak jopa sad.gif


--------------------
seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaziu1985pn
post Mon, 30 Apr 2012 - 21:46
Post #464


Frequent User
Dołączył: Tue, 15 September 2009





CYTAT(ahamay @ Mon, 30 Apr 2012 - 20:25) *
nie no luz wink.gif ino szkoda bo podlanczałbym juz biggrin.gif a tak jopa sad.gif

a ja chciałbym go chociaz miec na sam początek biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xmaniekx
post Mon, 30 Apr 2012 - 22:35
Post #465


User
Dołączył: Sun, 08 November 2009





Witam
Czy będzie istniała możliwość zastosowania funkcji "engine kill", to znaczy chwilowego odcięcia zapłonu po sygnale zmiany biegów? Ma to służyć do bezsprzęgłowej zmiany biegów w naszym projekcie.

Kolejna sprawa - na ile układ jest odporny na zakłócenia? To znaczy, czy obecność siłowników elektromagnetycznych może narobić tutaj problemów? Siłowniki te mają służyć do zmiany biegów i obslugi sprzęgła. Jeśli mogłyby nam przeszkodzić w pracy silnika, to na tym etapie jeszcze decydujemy czy pchać się w elektromagnesy czy pneumatykę.

Pozdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Tue, 01 May 2012 - 01:26
Post #466


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT(ahamay @ Mon, 30 Apr 2012 - 20:25) *
nie no luz wink.gif ino szkoda bo podlanczałbym juz biggrin.gif a tak jopa sad.gif


Masz na mejlu już poprawny schemat smile.gif

Kuba! Zmień jak możesz schemat na stronie, bo jest nie aktualny smile.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ahamay
post Tue, 01 May 2012 - 07:25
Post #467


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Zabrze





CYTAT(xmaniekx @ Mon, 30 Apr 2012 - 22:35) *
Witam
Czy będzie istniała możliwość zastosowania funkcji "engine kill", to znaczy chwilowego odcięcia zapłonu po sygnale zmiany biegów? Ma to służyć do bezsprzęgłowej zmiany biegów w naszym projekcie.

Kolejna sprawa - na ile układ jest odporny na zakłócenia? To znaczy, czy obecność siłowników elektromagnetycznych może narobić tutaj problemów? Siłowniki te mają służyć do zmiany biegów i obslugi sprzęgła. Jeśli mogłyby nam przeszkodzić w pracy silnika, to na tym etapie jeszcze decydujemy czy pchać się w elektromagnesy czy pneumatykę.

Pozdr


mowisz o flat shift-cie?


--------------------
seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xmaniekx
post Tue, 01 May 2012 - 10:04
Post #468


User
Dołączył: Sun, 08 November 2009





Można tak powiedzieć, ale chodzi o takie rozwiązanie jakie jest używane w quickshifterach do motocykli (silnik motocyklowy, GSX-R 600 K7).
System będzie podobny jak tutaj:
http://www.racingforum.pl/index.php?showto...t=0&start=0
Z tym, że biegi będą zmieniane siłownikiem dwustronnego działania (lub dwoma elektromagnesami), a sprzęgło też będzie na siłowniku..
Żeby zaoszczędzić powietrza/prądu i czasu przy zmianie biegu na wyższy, nie używalibyśmy sprzęgła tylko ucięli zapłon żeby na chwilę zdjąć obciażenie z wałka.

Pozdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skiba
post Tue, 01 May 2012 - 10:49
Post #469


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





zwyczajnie cut off do sekwencji


--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
qbejs
post Thu, 03 May 2012 - 18:29
Post #470


Forum Killer
Dołączył: Sun, 30 April 2006
Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer





Czy tylko u mnie nie da się ściągnąć manuala czy coś padł plik ?


--------------------
VW 16V++ :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Thu, 03 May 2012 - 20:38
Post #471


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





U mnie to samo.


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FordOn
post Thu, 03 May 2012 - 22:44
Post #472


User
Dołączył: Sun, 20 January 2008
Skąd: WLKP/BDG





Pisalem o tym wczesniej ze PDF nie dziala... sad.gif i tez bym poprosil o aktualny schemat bo nie wiem czy ciac kable.... sad.gif

EDIT:

Post nr 458, str 23.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czarczi
post Sat, 05 May 2012 - 19:59
Post #473


User
Dołączył: Sun, 05 September 2010





witam,
czy det 3 wspopracuje z m54b30 , czyli sterownik ms 43 ???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Sat, 05 May 2012 - 22:17
Post #474


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Nie ten dzial.Na marginesie kiedy mozna sie spodziewac uaktualnienia na stronie?


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koziol1
post Sun, 06 May 2012 - 18:11
Post #475


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





przez cały długi weekend probuje odpalic na emu v8 5.0 Mercedesa (motor m113 z s-klasy w220) system zaplonowy podlaczony jako wasted spark z 4 kanałów emu ktore zasilaja 2 moduły 4 kanałowe boscha 0227100211 (każde ign out zasila 2 wejścia do modułu, cylindry poparowane zgodnie z kolejnoscia zapłonu 15426378 wg zasady 1z6, 5z3 4z7 i 2z8 ) niestety silnik nie odtaje prawidłowego zapłonu mimo ustawienia na lampe pierwsze cylindra i prawidłowej konfiguracji w urządzeniu. czy ma ktos moze wiedzę czy wykorbienia w tym silniku sa równe względnie czy ktos kto odpalil na emu v8 mogłby sie podzielić prawidłową konfiguracją /podłączeniem zapłonu? Cos mi się obiło o uszy ze Macpl odpalił jakas v8 ale nie wiem czy to prawda.

juz mi rece powoli opadają bo koncepcje się kończą tymabardziej ze silnik siedzi w łódce a sezon za oknem w pełni..


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Sun, 06 May 2012 - 20:32
Post #476


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





Cos nie tak masz poparowane.
A = 1 & 6
B = 8 & 5
C = 4 & 7
D = 3 & 2

Tak powinny byc poparowane cylindry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koziol1
post Sun, 06 May 2012 - 20:39
Post #477


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





kolenosc zapłonu w tym silniku to 15426378 wiec poparowane mam 1z6(1para) 5z3(2para)4z7(3para) 2z8(4para)
rózni się to od tego co podałes w poście wyzej - mozesz napisac czym sie sugerowales?


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cieplak
post Sun, 06 May 2012 - 20:40
Post #478


Super User
Dołączył: Fri, 04 May 2007
Skąd: triocity





odnosnie parowania to tak jak pisze feluke - w przypadku gdy jest kolejnosc zaplonu 1-8-4-3-6-5-7-2, przerabialem to przed chwila z 1uz na aem. ustawiles tak ze jeden cykl to jeden obrot walu a nie silnika, aem tak musi liczyc zeby triggera zeby bylo ok w przypadku wasted spark.


--------------------
mk2 vrt 4motion
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Sun, 06 May 2012 - 20:44
Post #479


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(koziol1 @ Sun, 06 May 2012 - 20:39) *
kolenosc zapłonu w tym silniku to 15426378 wiec poparowane mam 1z6(1para) 5z3(2para)4z7(3para) 2z8(4para)
rózni się to od tego co podałes w poście wyzej - mozesz napisac czym sie sugerowales?

Teraz sie zgadza bo wczesniej cos zle podales. wink.gif
Ja podalem dla amerykanskiego rozmieszczenia cylindrow. Powiedz jak ty je liczyles? Tak jak mercedes czyli jeden bank 1-4, drugi 5-8 czy na zmiane raz jeden bank raz drugi?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koziol1
post Sun, 06 May 2012 - 20:49
Post #480


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





wczesniej podalem kolejne cylindry a w ostatnim poscie juz konkretne ktory z ktorym - troche namieszalem - przepraszam
w mercu lewe cylindry to 1-4 a prawe to 5-8 i podlaczylem zgodnie z kolejnoscia zaplonu podana w moim poprzednim poscie - kolejnosc zgodna z autodatą


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post

245 Stron V  « < 22 23 24 25 26 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 01:12