![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#4481
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn ![]() |
hej , mam do odpalenia silnik 1uz na emu i pytanie o tigger , seryjnie jest tam blaszka między kołami pasowymi 12 ząbków żadnego nie brakuje czy trzeba to wymienić na np 60-2 lub 36-1 który lepszy i czemu ? dodam ze na tej samej koronce muszę postawić ori czujnik wału bmw dla seryjnego ecu do zegarów jaki jest w bmw i czy bedzie ok z v8 ?
-------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4482
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 01 October 2015 ![]() |
Jak podepne czujnik halla równolegle do emu i seryjnego ecu, to nie będzie cyrków? Przy takim założeniu mam 2 wolne wyjścia AUX, bo seryjne ECU widząc obroty będzie sterowało przekaźnikiem pompy i obrotomierzem.
-------------------- EG4 D16T AWD 380+ >>
MK4 VRT 4motion >> 80 B4 V8TT |
|
|
![]()
Post
#4483
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 ![]() |
Ktoś mi powie WTF? W logu żadnych korekt, a emu zamiast robić zapłon z tabeli to wali po zero stopni.
![]() -------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
![]()
Post
#4484
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 ![]() |
Problem rozwiązany LC było always active.
-------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
![]()
Post
#4485
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 20 January 2011 ![]() |
Cześć, jak mogę ustawić na EMU wolne schodzenie z obrotów? Chciałbym aby po puszczeniu gazu obroty zatrzymaly sie na poziomie ~1100-1200 obrotów i dalej znacznie wolniej schodzily do 800.
Obecnie zbyt mocno opadają do 600 i silnik przygasa. Pacjent to M50. |
|
|
![]()
Post
#4486
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn ![]() |
Idle parametrs > 3 ostatnie pozycje na dole oraz mapa > idle rpm ref
-------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
![]()
Post
#4487
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 10 June 2019 ![]() |
Witam, podpowie ktoś jak podłączyć krokowiec w m43b18, zawór na 3piny, jeden należy pominąć?
|
|
|
![]()
Post
#4488
|
|
User Dołączył: Sun, 08 November 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4489
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 10 June 2019 ![]() |
Dzięki wielkie, faktycznie jest w instrukcji nie wiem jakim cudem szukając tego dwukrotnie to przegapiłem...
|
|
|
![]()
Post
#4490
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 ![]() |
Steppery chyba są za słabe i z auxów trzeba korzystać.
-------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
![]()
Post
#4491
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 13 December 2016 Skąd: Radom ![]() |
Witam, podpowie ktoś jak podłączyć krokowiec w m43b18, zawór na 3piny, jeden należy pominąć? Podłączasz dwa przewody do wyjść AUX i jeden zasilający. Oczywiście z diodami. W EMU ustawiasz 3 wire PWM no spring + częstotliwość 200Hz. Steppery mogą nie uciągnąć. hej , mam do odpalenia silnik 1uz na emu i pytanie o tigger , seryjnie jest tam blaszka między kołami pasowymi 12 ząbków żadnego nie brakuje czy trzeba to wymienić na np 60-2 lub 36-1 który lepszy i czemu ? dodam ze na tej samej koronce muszę postawić ori czujnik wału bmw dla seryjnego ecu do zegarów jaki jest w bmw i czy bedzie ok z v8 ? Możesz wykorzystać fabryczny trigger, ale konieczne jest wtedy użycie czujnika wałka rozrządu do synchronizacji. Ustawiasz jako Multitooth i na wałku rozrządu 1 ząb. Ja preferuję założenie triggera 36-2 i pozbycie się czujnika wałka. Gdybyś potrzebował ustawienia do fabrycznych czujników to pisz pw. Trigger 36-2 też mogę ogarnąć. ![]() |
|
|
![]()
Post
#4492
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 15 September 2006 Skąd: Tarnowskie Góry ![]() |
Gdzie mozna dostac dodatkowe konektorki do zlaczy EMU. W zestawie wiazki niestety nie ma kompletu.
-------------------- Fiat CC 1.2 8v Turbo
ET 11,7s @ 195km/h |
|
|
![]()
Post
#4493
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Zamawiałem dziś na wtyczkolandi są na allegro wszędzie nazywają się Sicma
|
|
|
![]()
Post
#4494
|
|
User Dołączył: Thu, 28 March 2019 ![]() |
W batpolu też możesz bez probelmu zamówić, mniejsze to sicma 150, większe 280. Delikatnie się różnią, ale nie wpływa to na walory użytkowe.
|
|
|
![]()
Post
#4495
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Witam mam pytanie jaki bezpiecznik wystarczy do 4 cewek ile takie cewki potrzebują amper
|
|
|
![]()
Post
#4496
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
akurat "Te" potrzebują właśnie "Tyle"
w większości przypadków wystarczy 15-20A |
|
|
![]()
Post
#4497
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 04 August 2008 Skąd: Szczecin ![]() |
Pacjent nissanowski RB25. Zmieniam tarczę triggera w czujniku położenia wałka z nissanowskiej na AEM.
Zdjęcie: ![]() Mój CAS jest nowszego typu i jest zmieniony sposób montażu tarczy, zamiast 3 otworów ustalających, jest zmieniony centralny otwór ustalający (na zdjęciu zamalowałem to). Tarczę AEM mogę zamontować bez problemu, tylko pytanie czy jej umiejscowienie w stosunku do wałka ma znaczenie, bo mogę ją obracać dookoła. -------------------- 126p -> escort xr3 -> escort 1.6i -> golf3 tdi -> fiat qpe 20vt -> s13 -> s14 -> s14a
|
|
|
![]()
Post
#4498
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Witam czy podlaczenie takiego tps to tylko masa sygnał i 5v bo na zdjęciach jest pokazany obrot między 5v a masa
https://ibb.co/J3PFSW8 |
|
|
![]()
Post
#4499
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 14 August 2006 ![]() |
Podłączasz tak że jak przepustnica jest zamknięta to suwak jest zwarty z masą a przy pełnym otwarciu suwak zwarty jest z +5V. Czyli trzy przewody - masa, +5V a suwak jest wyjściem (w EMU classic - kolejno B18, B23 i suwak B12)
|
|
|
![]()
Post
#4500
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
super dziekuje za pomoc
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 04 July 2025 - 21:36 |