![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#4401
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 25 December 2019 ![]() |
zawsze świeże i w świetnej jakości porno https://1080ppornlist.com
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4402
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Tam kwestia obsługi bezpośredniego wtrysku ma być rozwiązana, a generalnie sterowniki które na to pozwalają do tanich nie należą. Druga kwestia, że o tym Pro to już słychać od 3 lat w sumie, jak by dobrze wyszukiwarkę przejrzeć to zapowiedzi było już kilka...
-------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#4403
|
|
Super User Dołączył: Fri, 15 January 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4404
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 January 2013 Skąd: Kraków ![]() |
Panowie jakie będzie prawidłowe ustawienie primarry trigger dla tego koła.Bmw silnik m52. Przeglądam w necie i każdy ma co innego. Czy będzie: first triger tooth 3 trigger angle 60 Czy może first trigger 54 trigger angle 60 first trigger 44 trigger angle 60 -------------------- BMW e30
Stage 1 : M50B25 + kompresor Eaton M62 0.5 bar. 230KM/305Nm Stage 2 : M50B25 + turbo GT35/30 1.0 bar. ???KM/???Nm Stage 3 : M50B29TU + turbo s200sx 490KM/640Nm |
|
|
![]()
Post
#4405
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 04 August 2008 Skąd: Szczecin ![]() |
podłączam 1jz do emu i robię full sekwencję
czy takie ustawienia kolejności wtrysku będą prawidłowe ? obrazek -------------------- 126p -> escort xr3 -> escort 1.6i -> golf3 tdi -> fiat qpe 20vt -> s13 -> s14 -> s14a
|
|
|
![]()
Post
#4406
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
nie , powinno byc
injector 1 phase - ignition event 6 , i kolejno niżej 4 , 2 , 5 , 1 , 3 |
|
|
![]()
Post
#4407
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 04 August 2008 Skąd: Szczecin ![]() |
czyli wtrysk w momencie zapłonu na tym samym cylindrze ? nie na "przeciwległym" cylindrze ?
-------------------- 126p -> escort xr3 -> escort 1.6i -> golf3 tdi -> fiat qpe 20vt -> s13 -> s14 -> s14a
|
|
|
![]()
Post
#4408
|
|
Super User Dołączył: Fri, 15 January 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
Panowie mógłby ktoś rozjaśnić działanie map Dec. dTPS rate,TPS factor i RPM factor ?
Z opisu wynika że są do zubożenia przy deceleracji.Jednak jadąc autem i bardzo powoli wytracając prędkość następuje duże wzbogacenie. Po korekcji VE w tym zakresie jest potem za ubogo w trakcie stałego obciążenia. Wynika że któraś mapa powoduje wzbogacenie. |
|
|
![]()
Post
#4409
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
Sprawdź w fuel cut > overrun fuel cut decay rate. AFR tak chwilowo poleci, w innym przypadku po puszczeniu gazu strasznie „wali” motorem.
-------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#4410
|
|
Super User Dołączył: Fri, 15 January 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
Dzięki za podpowiedź.Podniosłem dTPS Threshold o 2 i pomogło.
|
|
|
![]()
Post
#4411
|
|
User Dołączył: Wed, 15 August 2012 ![]() |
Potrzebuję paru informacji odnośnie montażu dotrysku woda/metanol
1 Czy czujnik temperatury powietrza Bosch zalecany do EMU jest odporny na zalanie 2 Czy Map sensor w Emu jest odporny na ewentualne opary metanolu ( u mnie wężyk podciśnienia ma ok 1m długości i nie powinno go zalać ale opary mogą się skroplić ) 3 Solenoid AEM (zaworek wtrysku) o poborze prądu 0.75A podłączyć pod jedno wyjść silnika krokowego, czy wtryskiwacza i dać diodę zaporowo, czy to nie ma wpływu jako wyjście PWM |
|
|
![]()
Post
#4412
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
Emu mi się zepsuło, przeinstalowanie nic nie dało, co robić?
![]() |
|
|
![]()
Post
#4413
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
Macie jakiś kontakt do ecumastera? Ja jakiś mam ale....
Dzwonię od tygodnia i nikt nie odbiera. Na maile nie odpisują. -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]()
Post
#4414
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 01 October 2015 ![]() |
Silnik 4.2 abz, cewki będą w wasted spark. Jak ma wyglądać podpięcie parami? 1-6, 5-3, 4-7, 8-2?
-------------------- EG4 D16T AWD 380+ >>
MK4 VRT 4motion >> 80 B4 V8TT |
|
|
![]()
Post
#4415
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
Tak
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#4416
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 31 August 2015 Skąd: Kaszuby ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4417
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 31 August 2015 Skąd: Kaszuby ![]() |
Panowie, mam problem z podłączeniem impulsatora. Auto Rover Coupe Turbo piec 20t4g. Jak na razie podłączyłem impulsator do wejścia EMU VSS, i z EMU bezpośrednio na zegary, nie działa bo zapominałem zastosować pull-up. Pytanie jaki pull-up zastosować oraz czy mogę go wpiąć pomiędzy jakiekolwiek zasilanie +12v po zapłonie czy musi byc to zasilanie impulsatora? Drugie pytanie, Czy jest możliwość podłączenia prędkościomierza w zegarach równolegle z EMU? Czyli sygnal z impulsatora szedłby zarówno do wejścia VSS EMU oraz Licznika? Co na takie podłączenie EMU?
|
|
|
![]()
Post
#4418
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
nie musisz robić żadnego zewnetrznego pullup , ta opcja jest w ustawieniach wejścia vss w emu , i tak możesz podłączyć zegary równolegle
|
|
|
![]()
Post
#4419
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 31 August 2015 Skąd: Kaszuby ![]() |
nie musisz robić żadnego zewnetrznego pullup , ta opcja jest w ustawieniach wejścia vss w emu , i tak możesz podłączyć zegary równolegle No ok, ale tam jest pullup do +5v a moje zegary zasilane są +12, to nie będzie stanowiło problemu? Korzystam z wyjścia Injector 5 do starowania prędkościomierzem, bo wyjścia stepper mam zajęte dla silnika krokowego, a w instrukcji jak byk stoi ze trzeba zastosować pullup. Ale ok, jeśli mogę podłączyć równolegle to tez mnie ratuje. Reasumując, jeśli podłącze równolegle to i prędkościomierz i Emu będzie widział właściwy sygnał, impulsator to czujnik halla. |
|
|
![]()
Post
#4420
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
- pull up dajesz na wejście vss , na czujnik prędkości opcją w zakładce
- jeśli niema potrzeby przeskalowania sygnału prędkości to nie podłączasz zegarów przez emu , tylko bezpośrednio do czujnika prędkości , i wtedy masz już pullup przez wejscie vss z emu - |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 18:52 |