![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#441
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 13 February 2004 Skąd: www.prochip.com.pl ![]() |
Jadzwin odbierz @ .Czekam na odpowiedź
-------------------- Hamownia Obciążeniowa-Strojony Chiptuning
WWW.PROCHIP.COM.PL |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#442
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
EMU
![]() Silnik ![]() Pojazd ![]() Auto wczoraj dopalone dzisiaj wstawione na chwile na rolki, 2 pomiar przy full throttle do 5500 obr/min AFR 10.8 - 11 ![]() .. i to są pierwsze cyferki ![]() -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#443
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Kisiel, możesz napisać coś więcej na temat konfiguracji knock sensora?
Jest na to jakiś sprytny sposób, czy "jak zadzwoni, to znaczy, że to to" i tak ustawiamy parametry? -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#444
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Jest. Analiza spektralna sygnału z knock sensora. Ale trzeba wywolac spalanie stukowe i nagrac go na laptopa.
Kisiel, możesz napisać coś więcej na temat konfiguracji knock sensora? Jest na to jakiś sprytny sposób, czy "jak zadzwoni, to znaczy, że to to" i tak ustawiamy parametry? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#445
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Ja w swoim imieniu ale myśę, że i nie tylko, bardzo dziękuję Jadzwinowi i Kisielowo za szkolenie z EMU.
Szkolenie nie skończyło się jak sławne szkolenie z AEMa i to najwazniejsze. Dowiedzieliśmy się wieleu Ciekawych rzeczy, dzięki czemu strojenie EMU zajmie 1-2 dni a nie 10 dni Arturze ![]() Analizując wszystko(jeszcze nie do końca trzeźwo, takie było after party ![]() pozdro dla wszystkich obecnych i nieobecnych -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#446
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 06 September 2003 Skąd: Łódź ![]() |
Kuba, Artur - było naprawde super, dziękuje
-------------------- ------------------------------------------------------------------------------
sportexhaust.pl Układy wydechowe i dolotowe ze stali nierdzewnej |
|
|
![]()
Post
#447
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
Kuba i Artur w imieniu ZTR dziękuje za profi przeprowadzone szkolenie - warto było przyjechać...
Z przyjemnością informuje, że w CELICE ZTR FWD DRAG motorem będzie zarządzać EMU Pozdrawiam -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#448
|
|
![]() Uno Racing Dołączył: Fri, 19 September 2003 Skąd: Opole ![]() |
Tak sobie soft na spokojnie przejrzałem i dwie rzeczy mnie zastanawiają
- fuel during cranking, czy nie lepiej zrobić procent dawki podstawowej tak żeby np. przy zmianie wtrysków nie trzeba by przeliczać tej mapki ręcznie ? - mapa nitrous, to jest pwm o jakiejś wybieranej częstotliwości czy chodzi jak wtryski ? -------------------- Be smart, drive safe, stay legal.
|
|
|
![]()
Post
#449
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Witam,
Chcialbym jeszze raz podziekowac wszystkim za przybycie. A jesli chodzi o afterparty to dla mnie skonczylo sie dosyc szybko ![]() Ale to chyba przez zmeczenie ![]() Dla tych co nie byli zdjecie finalnego urzadzenia. ![]() Kuba -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#450
|
|
User Dołączył: Sun, 08 November 2009 ![]() |
Dzieki za szkolenie, dla Kuby i Artura, i dla wszystkich których w końcu poznałem..
EMU w Formule Student musi być ![]() |
|
|
![]()
Post
#451
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 10 December 2009 Skąd: Śląsk/Imielin ![]() |
Dzieki za szkolenie, dla Kuby i Artura, i dla wszystkich których w końcu poznałem.. Dołączam się do podziękowań -------------------- Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
|
|
|
![]()
Post
#452
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Było naprawdę fajnie.
Profi organizacja i szkoda że trzeba było wyjeżdżać do domu bo afterparty było naprawdę ciekawe ![]() EMU to świetny sprzęt tylko wiadomo jak z każdą nowością trzeba się go "nauczyć" i pokochać. Może z czasem uda się go bardziej uprościć - tzw. opcja dla leniwych ![]() Pozdrowienia dla wszystkich obecnych i nieobecnych. Miło było wreszcie się poznać na żywo, szkoda tylko że nie było części typowo praktycznej no ale trzeba by było pewnie jeszcze 1-2 dni na to poświęcić -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#453
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 August 2006 Skąd: kuj-pom ![]() |
Raczej każdy był w pełni zadowolony. Afterparty też git.
Soft jest ok - nawet dla leniwych w miarę się nadaje. Czekamy na przejściówki pod popularne sterowniki i kilka dodatków o których była mowa. -------------------- Blue Fiesta xr1800
Jest Eibach, jest gleba... ... Jest KONI, jest przyczepność ;) |
|
|
![]()
Post
#454
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Tak przy okazji, co Kuba sądzisz o takim "oscyloskopie" do naszych zastopsowań?
A może taki podłączany do ksrty dzwiekowej? Kolejna sprawa to skoro mamy dzielić sie mapami może warto zrobić jakies forum lub miejce gdzie takie rzeczy by były? -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#455
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 16 January 2007 Skąd: Sosnowiec ![]() |
Dzięki bardzo za szkolenie. Jako osoba początkująca w temacie strojenia miałem wielką nadzieję, że będzie to tak wyglądało i się nie zawiodłem. Afterek oczywiście też na plus
![]() Tak przy okazji, co Kuba sądzisz o takim "oscyloskopie" do naszych zastopsowań? A może taki podłączany do ksrty dzwiekowej? Kolejna sprawa to skoro mamy dzielić sie mapami może warto zrobić jakies forum lub miejce gdzie takie rzeczy by były? Tak jak Kuba mówił na szkoleniu, pewnie będzie ciężki w pracy ze względu na wolne działanie. Chyba, że ten jakiś szybszy ale wątpliwe. |
|
|
![]()
Post
#456
|
|
User Dołączył: Sun, 08 November 2009 ![]() |
Ja do swoich nieprofesjonalnych zastosowań mam taką zabawkę:
http://www.gotronik.pl/multimetry/unit_ut81b.html Można do niego łatwo znaleźć inne sondy, a do tego ma opcję komunikacji z komputerem i zapisywania przebiegów, np. po to, żeby wysłać do Kuby. Minus jest taki, że ma tylko jeden kanał. Ale za to można go spokojnie brać ze sobą na przejażdżki, w przeciwieństwie do typowych oscyloskopów podłączanych pod zasilacz. Pozdr |
|
|
![]()
Post
#457
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 October 2006 Skąd: Kraków / BK ![]() |
Z tych przenośnych Hantek jest niezły. Cena wprawdzie 2x tyle co wspomniany wyżej UNI-T ale masz 2 kanały i prawie 4 razy większą częstotliwość próbkowania.
Również dziękuję za szkolenie Kubie, Arturowi i oczywiście Agnieszce za telefon - dzięki niej spóźniłem się tylko 1,5h ![]() -------------------- - Nissan 200sx s14a 2.0T
- Daily use Audi A3 8P Sportback 2.0 TDi |
|
|
![]()
Post
#458
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 20 January 2008 Skąd: WLKP/BDG ![]() |
Chcialem powiedziec ze niestety manual PDF nie wlacza sie...
![]() |
|
|
![]()
Post
#459
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
można prosić o pinouta dla ostatecznej wersji ?
![]() -------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#460
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 September 2009 ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 13:13 |