![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#4361
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 ![]() |
dedykowanego protokołu niema , nie wiem czy nie zadziałało by od Z4 , wiem ze kiedyś ecumaster robił obsługę can jeśli ktoś do nich przyjechał jeszcze seryjnym autem , żeby sczytać odpowiednie ramki danych , najlepiej będzie pisać do nich czy dorobią wsparcie a czy to classic czy black to bez znaczenia mają te same definicje obsługiwanych szyn can Spróbuje z Z4, a jak nie będzie działało to znalazłem w necie ramki z X1 e84 czy jaki to tam miało numerek, jak to nie zadziała no to atak na ecumastera ![]() -------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4362
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 19 December 2006 Skąd: 100lica ![]() |
Witam,
mam prośbę o pomoc w okablowaniu Peugeot 206 GTi 180 (Silnik : EW10J4S)... starałem sie odnaleźć w internecie pin outy części które chce podłączyć ale nic sensownego nie udało mi się znaleźć tak wiec poszukuje informacji jak podłączyć do EMU te czujniki/moduly : 206 RC OE Numer 5970.76: Cewka zapłonowa COIL ON PLUG Ignition coil unit (BBC) SAGEM: 2526131 A https://www.autoczescionline24.pl/oenumber/597076.html OE Numer 9652682680: Korpus przepustnicy VDO: 408-239-828-001Z https://www.autoczescionline24.pl/oenumber/9652682680.html OE 96365830: Czujnik, ciśnienia w kolektorze dolotowym ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza BOSCH: 0 261 230 043 https://www.autoczescionline24.pl/oenumber/96365830.html OE Numer 1920GR: Zawór sterujący, ustawienie wałka rozrządu FEBI BILSTEIN: 40109 https://www.autoczescionline24.pl/oenumber/1920gr.html obrazek : https://drive.google.com/file/d/1d6zZihon9j...iew?usp=sharing Do tej pory nie grzebałem żadnego Peugeota i powiem szczerze ze do FIATA BMW czy VW odnalezienie schematów pinotow nie jest problemem za to tu natrafiłem na ścianę ![]() Wiem ze kilka GTi lata na EMU wiec może ktoś się podzieli informacjami ![]() PS. wie ktoś co się stało z : http://forum.ecumaster.com ? pozdrawiam, |
|
|
![]()
Post
#4363
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 13 December 2016 Skąd: Radom ![]() |
Korzystał ktoś z cewek TFSI (06c905115e w moim przypadku) w wasted spark? Zainstalowałem takie cewki w 1UZ-FE i jest problem z rozruchem. Silnik odpala, gdy przestaje kręcić rozrusznik, a zatem w momencie wzrostu napięcia w instalacji. Przy podpiętym urządzeniu rozruchowym pali od ręki. W logach executed sparks pojawiają się momentalnie po rozpoczęciu kręcenia. Trigger custom 36-2, synchronizuje się niemalże od razu. Silnik po rozruchu pracuje normalnie. Iskry fizycznie nie ma podczas kręcenia, sprawdzone na wyjętej cewce ze świecą. Jakieś sugestie co do ewentualnego pull-upa?
|
|
|
![]()
Post
#4364
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Macie pomysł jak sterować V8 w pełnej sekwencji z 4 wałkami ze zmiennymi fazami i 2 x AFR?
Wiem, że ma 6 wyjść, wiem, że 2xVVT i wiem, że 1xAFR, ale może coś pomijam? -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#4365
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Musi być pełna sekwa zapłonu i wtrysku, dlaczego?
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#4366
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 January 2013 Skąd: Kraków ![]() |
Macie pomysł jak sterować V8 w pełnej sekwencji z 4 wałkami ze zmiennymi fazami i 2 x AFR? Wiem, że ma 6 wyjść, wiem, że 2xVVT i wiem, że 1xAFR, ale może coś pomijam? Poczekaj na EMU PRO, tylko nie ma jasnej odpowiedzi kiedy będzie dostępne w sprzedaży . Lub może idź w stroną w jaką poszli inżynierowie BMW w silniku V12 i zamontuj dwa sterowniki EMU. -------------------- BMW e30
Stage 1 : M50B25 + kompresor Eaton M62 0.5 bar. 230KM/305Nm Stage 2 : M50B25 + turbo GT35/30 1.0 bar. ???KM/???Nm Stage 3 : M50B29TU + turbo s200sx 490KM/640Nm |
|
|
![]()
Post
#4367
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Od biedy mogę zrobić polsekwencje, ale w sumie po co?
Nie wiem kiedy będzie emu pro. Ktoś wie? W celu sterowania dwoma emu muszę mieć dwa czujniki na wale? Sporo v12 tak ma. Rozważam inne opcje jest dostępny syvecs pnp z bazowa mapa do tego silnika z 5k dolców, ogarnie to chyba ms3pro ale czy tam są dwie sondy afr? Jest też rozwijającą się platforma speeduino która można we własnym zakresie rozbudować na 8 cyl. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#4368
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
raczej w żaden inny sposób nie przeskoczysz ceny w stosunku do jakości w porównaniu z użyciem 2x emu
ale tak naprawdę o ile niebedzie tam kosmicznej wielkosci wtryskiwacza na cylinder , to niema większego uzasadnienia robienie pełnej sekwencji |
|
|
![]()
Post
#4369
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Tak jak pisałem polsekwencje można przeżyć. Bardziej martwi mnie brak sterowania 4 walkami. Pytanie aktualne jak z czujnikiem wału wystarczy jeden na dwa sterowniki?
Z tego co czytam Ms3pro ogarnia 8 cyl 4 walki nie wiem jak z afr czy 2 sondy i stroi paliwo osobno na głowice jak seria sterowniki. Wtrysku nie będą duże bo to Na max 90KM na wtryskiwacz. Zamówiłem Ktag zobaczymy co da się zrobić z seryjnym sterownikiem. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#4370
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
no to jak 4 walki to dwa EMU , czujnik położenia wału może być jeden , będziesz miał sekwencje , dwie sondy szerokopasmowe i 4x vvt
|
|
|
![]()
Post
#4371
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Dzięki Przema. Okazuje się że są też 2 elektroniczne przepustnice. Musi być 2xEmu Black czy 2x emu classic + moduły?
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#4372
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 10 October 2008 ![]() |
Tak jak pisałem polsekwencje można przeżyć. Bardziej martwi mnie brak sterowania 4 walkami. Pytanie aktualne jak z czujnikiem wału wystarczy jeden na dwa sterowniki? Z tego co czytam Ms3pro ogarnia 8 cyl 4 walki nie wiem jak z afr czy 2 sondy i stroi paliwo osobno na głowice jak seria sterowniki. Wtrysku nie będą duże bo to Na max 90KM na wtryskiwacz. Zamówiłem Ktag zobaczymy co da się zrobić z seryjnym sterownikiem. Dzięki Przema. Okazuje się że są też 2 elektroniczne przepustnice. Musi być 2xEmu Black czy 2x emu classic + moduły? Tam na wydech to płynna zmienna faza czy ON/OFF bo na ssącym pewnie płynna i co ta za silnik? -------------------- Motorsport Wiring Solutions
Powered by MWS |
|
|
![]()
Post
#4373
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Lepiej kup solidny sterownik czyli LINK i z tego co pamiętam któryś obsługuje V8 bez problemu. Nie pamiętam kwestii wałków, ale jakieś tematy typu dwa EMU... Odpuść.
-------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#4374
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
A wydechowymi wałkami musisz koniecznie sterować?
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#4375
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Silnik Mercedes m156. Nie wiem jak seria walki są kręcone. Samochód mam od kilku dni i chce z niego wydobyć silnik do lekkiej budy. Najpierw spróbuję Ktag i opanować seryjny sterownik żeby chciał z manualna skrzynia jechać i nie burzylo się immo. Chciałbym zachować seryjne zegary biorcy ew dawcy czyli can działa i działa dobrze. Jak się nie uda seria sterownikiem to zostaje opcja syvecs totalny pnp że niby wszystko działa dedykowany pod ten piec czekam na wycenę lub zabawa w 2 emu czy coś innego. Fura na początek ma być Total Street z isofixem 550-600KM/1200-1300kg. Z tego co widzę Ms3pro nie kontroluje WBO więc 2xEMU to chyba najtańsza realna opcja. Pytanie ile droższy jest syvecs i czy jest coś godnego w przedziale cenowym pomiędzy 2xemu a syvecs em.
P. S. Wygląda że syvecs S7plus pnp ma tylko 6 wyjść zaplonowych. P. S. M156 ma płynne zmienne fazy na 4 walkach w zakresie 42 stopnie. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#4376
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 08 January 2004 Skąd: prosty chłopak ze wsi ![]() |
Pytanie, moze ktos pomoże.
Buduje sobie Fiata 126 na układzie wtryskowym z dwucylindrowego motocykla. Jest tam taki silniczek krokowy jak na zdjęciu. Ktoś ma pomysł jak to zasterowac z EMU? Kostka na cztery piny. ![]() |
|
|
![]()
Post
#4377
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Dwa piny sterowanie, dwa piny odczyt położenia, poszukaj jak krokowca z fiata (też 4piny) się podpina.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#4378
|
|
Super User Dołączył: Tue, 11 January 2011 ![]() |
Od jakiegoś czasu mam problem z gaśnięciem podczas hamowania silnikiem. Fuel cut tnie paliwo aż do bardzo niskich obrotów rzędu 600-700 na minutę i dławi silnik. Całkowite wyłączenie fuel cut'a nic nie zmienia, na logach fc jest nie aktywny ale paliwo tnie. Aktualizacja fw i reset nic nie dały. Spotkał się ktoś z Was z podobną sytuacją?
-------------------- Z pozdrowieniami,
Szymon |
|
|
![]()
Post
#4379
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Minimalny czas wtrysku?
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#4380
|
|
Super User Dołączył: Tue, 11 January 2011 ![]() |
O ile dobrze pamiętam przy hamowaniu silnikiem coś w okolicach 1,8 ms, afr 25,5
-------------------- Z pozdrowieniami,
Szymon |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 10 July 2025 - 12:21 |