![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#4121
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Czy jest możliwość obsługi elektrycznego wastegatea przez Blacka? Jeśli mam już DBW to PMU je obsłuży ?
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4122
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 17 February 2006 Skąd: warszawa ![]() |
O ktory typ dokladnie chodzi? Jezeli ktos jest w stanie teatowac mozna sprobowac myślałem o dq 501 -------------------- www.youtube.com/radzioFLATOUT
www.youtube.com/motoLAB www.facebook.com/radzioFLATOUT www.patronite.pl/radzioFLATOUT |
|
|
![]()
Post
#4123
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
Poprzeczne skrzynie sa DQ wzdluzne DL, domniemam ze xhodzi o 0B5 czyli DL501. Jakos na dniach bedziemy starac sie testowac w audi s4
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#4124
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
Dobrze rozumiem, że Black będzie sterował fabrycznym GCU od skrzyni?
-------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#4125
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
Cieplak z MKII VRT z Trójmiasta odpalił kilka dni temu audi s3 r32 turbo z DSG dq500 na blacku także już to działa.
Edit: przepraszam, audi tt a nie s3. |
|
|
![]()
Post
#4126
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 17 February 2006 Skąd: warszawa ![]() |
Sorki chodziło mi o dl501 czyli wzdluzna oske
-------------------- www.youtube.com/radzioFLATOUT
www.youtube.com/motoLAB www.facebook.com/radzioFLATOUT www.patronite.pl/radzioFLATOUT |
|
|
![]()
Post
#4127
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
Dobrze rozumiem, że Black będzie sterował fabrycznym GCU od skrzyni? Tak sterujemy jużDQ250 oraz DQ500 sprzed ochrony komponentu. Całkowicie seryjne skrzynie Cieplak z MKII VRT z Trójmiasta odpalił kilka dni temu audi s3 r32 turbo z DSG dq500 na blacku także już to działa. Edit: przepraszam, audi tt a nie s3. nie myl pojec bo nie on to odpalil, on film dał, zreszta podpisany co kto i gdzie -------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#4128
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
Tak sterujemy jużDQ250 oraz DQ500 sprzed ochrony komponentu. Całkowicie seryjne skrzynie Tzn? Jedne się da a inne nie? Jest jakaś wytyczna oznaczeń czy rocznika? -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#4129
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
Z przed 2013r
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#4130
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Mam takie pytanie.
Po montażu emu black, mam na wolnych ciśnienie paliwa ok 5barów, na ori sterowniku było 3,2b. Tuner twierdzi ze to przez to ze emu nie ma wolnego biegu pompy, pompa to dw300c Czy seryjny regulator nie jest w stanie upuscic na tyle ciśnienia co teraz na emu bije pompa i dlatego jest większe ? Czy w praktyce w czyms to przeszkadza czy nie ? Czy montaż zewnętrznego regulatora ciśnienia paliwa, gdzie można recznie ustawić ile ma upuszczać załatwi sprawę ? -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#4131
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
-możesz kupić rezystor do wolnego biegu pompy paliwa , przekaźnik , i emu bez problemu wysteruje ci dwa biegi w pompie
-zastosowanie aftermarketowego zewnętrznego regulatora też załatw sprawę lub nawet dwa fabryczne regulatory , chyba ze problem jest np w za małej średnicy przewodu powrotnego paliwa warto układ poprawić , gdyż teraz twoje ciśnienie paliwa uzależnione jest od napięcia na pompie paliwa ;] wystarczy ze siądzie np alternator i ciśnienie poleci w dół , zrobi sie ubogo |
|
|
![]()
Post
#4132
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Bardzo dziekuje za konkretna odp !
Możesz napisac coś więcej jak ogarnąć sprawę z rezystorem i przekaźnikiem ? bo jestem zielony w tych sprawach, a sposób wydaje się najbardziej sensowny i najmniej zabawy. -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#4133
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Daj zewnętrzny regulator ciśnienia paliwa albo dołóż drugi.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#4134
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
musisz sobie kupić jakiś rezystor pompy paliwa , obojętnie jaki ( np https://allegro.pl/oferta/lexus-rx350-6v-re...1140-7773942694 )
rezystor wpinasz w przewód zasilający pompe paliwa , równolegle od rezystora wpinasz przekaźnik który sterowany jest z emu działa to w ten sposób , na 1 biegu napięcie zasilające przechodzi przez rezystor i obniża napięcie na pompie , drugi bieg załączany jest przez zwarcie rezystora przekaźnikiem , czyli przekaźnik po załączeniu mostkuje nam rezystor wiec pompa paliwa dostaje pełne napięcie w emu sterowanie możesz zrobić wyjściem parametrycznym , zaleznie np od MAP lub DC wtrysków , trzeba znaleźć moment obciążenia silnika w którym niezależnie od biegu pompy ciśnienie paliwa jest właściwe i w tym momencie załączać 2 bieg taki układ ma szereg zalet nad dołożeniem wydajniejszego rególatora : zmniejsza zużycie pompy paliwa , zmniejsza zużycie prądu , mniej grzeje paliwo w baku |
|
|
![]()
Post
#4135
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Dziękuje ! bardzo konkretne i jasne opisane nawet dla takiego tumana jak ja
![]() Wlasnie o to chodzi aby pompa caly czas nie pracowala na maxa ze względu na zużycie oraz grzanie paliwa. -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#4136
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Wojtek szczerze jestem przerażony że Twój tuner oddał Ci tak auto
![]() -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#4137
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Nie odbieram tak. Luzik
![]() Nie za bardzo też wiem co miał na miejscu zrobić, bo ani regulatora zewnętrznego pod reka ani rexystora. Zapytałem dlaczego tak jest to mi wytłumaczył. Niby ma być ok ale wolę dopytac, jeśli trzeba poprawić na pewno mi to zrobi. -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#4138
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Nie za bardzo tez wiem dlaczego teraz jest takie duże ciśnienie.
Zacznijmy od początku i po kolei. Mamy w aucie ori ecu, i ori pompa paliwa + ori regulator. Czujnik ciśnienia na wolnych pokazuje 3,2b Zmieniam pompe na dw65c, czujnik na wolnych pokazuje 3,2b Zmieniam pompe po raz kolejny na dw300c i na wolnych dalej mam 3.2b Do tego momentu wszystko jest w miare logiczne, ori regulator upuszcza ile trzeba i trzyma sobie swoje ciśnienie? Ori ecu nie ma pojęcia jakie jest ciśnienie paliwa aby sterowac pompa dobrze mysle ? Cała sprawę załatwia regulator ? No i zakładamy emu, nic nie zmieniamy w systemie paliwowym, i nagle na wolnych robi się 5b ciśnienia i czasem sobie faluje ok 0,5b (jutro sprobuje nagrac ocb) Czy ori ecu np. korzysta z jakiegoś rezystora i po prostu nie daje max napięcia na pompe ? Gdyby chodziło o za mało wydajny regulator to na ori kompie tez powinno być za duże ciśnienie a jest ok. Rozumiem ze emu po prostu puszcze max prad na pompe, no ale skoro tak to chyba dużo osob tak jeździ i jest ok, bo nie słyszy się o takich problemach, aby ktoś dokladal regulatory lub rezystory A tez sporo osob ma na pewno dużo mocniejsze pompy niż moja. Czy emu może czytac np. ciśnienie paliwa z czujnika i po tym sterowac napięciem pompy ? czy działa po prostu za zasadzie on off -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#4139
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 27 October 2009 ![]() |
Coś mi świta że miałem podobny problem, i chyba było coś z powrotem w pompie, sprawdź sobie to,gdzieś w koszu.albo najlatwiej odepnij powrót i wrzuc do jakiegos innego zbiornika, zobacz co będzie po odpaleniu, evo seryjnie nie ma rezystora,, zawsze jest stale napięcie.
|
|
|
![]()
Post
#4140
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
cisnienie odczytujesz manometrem czy w emu ? jesli w emu to czujnik dobrze wykalibrowany, masy tak samo poprowadzone co w ori kompie?
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 06:53 |