Shoutbox 0 nowych PW 


245 Stron V  « < 205 206 207 208 209 > »   
Reply to this topicStart new topic
> EMU, Traction control strona 85
BeeMiX
post Mon, 07 Jan 2019 - 13:40
Post #4121


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Czy jest możliwość obsługi elektrycznego wastegatea przez Blacka? Jeśli mam już DBW to PMU je obsłuży ?


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 07 Jan 2019 - 13:40
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
radzio_gsi
post Mon, 07 Jan 2019 - 16:05
Post #4122


Forum Homee
Dołączył: Fri, 17 February 2006
Skąd: warszawa





CYTAT(RasPL @ Fri, 04 Jan 2019 - 23:08) *
O ktory typ dokladnie chodzi? Jezeli ktos jest w stanie teatowac mozna sprobowac

myślałem o dq 501


--------------------
www.youtube.com/radzioFLATOUT
www.youtube.com/motoLAB
www.facebook.com/radzioFLATOUT
www.patronite.pl/radzioFLATOUT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RasPL
post Tue, 08 Jan 2019 - 05:27
Post #4123


Forum Homee
Dołączył: Sun, 28 October 2012
Skąd: Tychy





Poprzeczne skrzynie sa DQ wzdluzne DL, domniemam ze xhodzi o 0B5 czyli DL501. Jakos na dniach bedziemy starac sie testowac w audi s4


--------------------
Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@bLO
post Tue, 08 Jan 2019 - 08:23
Post #4124


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2011





Dobrze rozumiem, że Black będzie sterował fabrycznym GCU od skrzyni?


--------------------
Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject
Go to the top of the page
 
+Quote Post
farmer91
post Tue, 08 Jan 2019 - 09:41
Post #4125


Forum Killer
Dołączył: Sun, 24 April 2011
Skąd: wlkp





Cieplak z MKII VRT z Trójmiasta odpalił kilka dni temu audi s3 r32 turbo z DSG dq500 na blacku także już to działa.

Edit: przepraszam, audi tt a nie s3.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radzio_gsi
post Tue, 08 Jan 2019 - 11:10
Post #4126


Forum Homee
Dołączył: Fri, 17 February 2006
Skąd: warszawa





Sorki chodziło mi o dl501 czyli wzdluzna oske


--------------------
www.youtube.com/radzioFLATOUT
www.youtube.com/motoLAB
www.facebook.com/radzioFLATOUT
www.patronite.pl/radzioFLATOUT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RasPL
post Tue, 08 Jan 2019 - 15:27
Post #4127


Forum Homee
Dołączył: Sun, 28 October 2012
Skąd: Tychy





CYTAT(P@bLO @ Tue, 08 Jan 2019 - 08:23) *
Dobrze rozumiem, że Black będzie sterował fabrycznym GCU od skrzyni?


Tak sterujemy jużDQ250 oraz DQ500 sprzed ochrony komponentu. Całkowicie seryjne skrzynie

CYTAT(farmer91 @ Tue, 08 Jan 2019 - 09:41) *
Cieplak z MKII VRT z Trójmiasta odpalił kilka dni temu audi s3 r32 turbo z DSG dq500 na blacku także już to działa.

Edit: przepraszam, audi tt a nie s3.

nie myl pojec bo nie on to odpalil, on film dał, zreszta podpisany co kto i gdzie


--------------------
Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@bLO
post Tue, 08 Jan 2019 - 21:19
Post #4128


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2011





CYTAT(RasPL @ Tue, 08 Jan 2019 - 15:27) *
Tak sterujemy jużDQ250 oraz DQ500 sprzed ochrony komponentu. Całkowicie seryjne skrzynie

Tzn? Jedne się da a inne nie? Jest jakaś wytyczna oznaczeń czy rocznika?


--------------------
Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RasPL
post Wed, 09 Jan 2019 - 20:24
Post #4129


Forum Homee
Dołączył: Sun, 28 October 2012
Skąd: Tychy





Z przed 2013r


--------------------
Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Thu, 17 Jan 2019 - 21:35
Post #4130


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Mam takie pytanie.
Po montażu emu black, mam na wolnych ciśnienie paliwa ok 5barów, na ori sterowniku było 3,2b.
Tuner twierdzi ze to przez to ze emu nie ma wolnego biegu pompy, pompa to dw300c
Czy seryjny regulator nie jest w stanie upuscic na tyle ciśnienia co teraz na emu bije pompa i dlatego jest większe ?
Czy w praktyce w czyms to przeszkadza czy nie ?
Czy montaż zewnętrznego regulatora ciśnienia paliwa, gdzie można recznie ustawić ile ma upuszczać załatwi sprawę ?


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Thu, 17 Jan 2019 - 21:51
Post #4131


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





-możesz kupić rezystor do wolnego biegu pompy paliwa , przekaźnik , i emu bez problemu wysteruje ci dwa biegi w pompie

-zastosowanie aftermarketowego zewnętrznego regulatora też załatw sprawę lub nawet dwa fabryczne regulatory , chyba ze problem jest np w za małej średnicy przewodu powrotnego paliwa

warto układ poprawić , gdyż teraz twoje ciśnienie paliwa uzależnione jest od napięcia na pompie paliwa ;] wystarczy ze siądzie np alternator i ciśnienie poleci w dół , zrobi sie ubogo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Thu, 17 Jan 2019 - 21:58
Post #4132


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Bardzo dziekuje za konkretna odp !
Możesz napisac coś więcej jak ogarnąć sprawę z rezystorem i przekaźnikiem ? bo jestem zielony w tych sprawach, a sposób wydaje się najbardziej sensowny i najmniej zabawy.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Thu, 17 Jan 2019 - 22:35
Post #4133


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Daj zewnętrzny regulator ciśnienia paliwa albo dołóż drugi.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Thu, 17 Jan 2019 - 22:40
Post #4134


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





musisz sobie kupić jakiś rezystor pompy paliwa , obojętnie jaki ( np https://allegro.pl/oferta/lexus-rx350-6v-re...1140-7773942694 )

rezystor wpinasz w przewód zasilający pompe paliwa , równolegle od rezystora wpinasz przekaźnik który sterowany jest z emu

działa to w ten sposób , na 1 biegu napięcie zasilające przechodzi przez rezystor i obniża napięcie na pompie , drugi bieg załączany jest przez zwarcie rezystora przekaźnikiem , czyli przekaźnik po załączeniu mostkuje nam rezystor wiec pompa paliwa dostaje pełne napięcie

w emu sterowanie możesz zrobić wyjściem parametrycznym , zaleznie np od MAP lub DC wtrysków , trzeba znaleźć moment obciążenia silnika w którym niezależnie od biegu pompy ciśnienie paliwa jest właściwe i w tym momencie załączać 2 bieg

taki układ ma szereg zalet nad dołożeniem wydajniejszego rególatora : zmniejsza zużycie pompy paliwa , zmniejsza zużycie prądu , mniej grzeje paliwo w baku
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Thu, 17 Jan 2019 - 22:47
Post #4135


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Dziękuje ! bardzo konkretne i jasne opisane nawet dla takiego tumana jak ja smile.gif pozdro !
Wlasnie o to chodzi aby pompa caly czas nie pracowala na maxa ze względu na zużycie oraz grzanie paliwa.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Fri, 18 Jan 2019 - 00:04
Post #4136


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Wojtek szczerze jestem przerażony że Twój tuner oddał Ci tak auto ohmy.gif Broń Boże nie odbierz tego jak atak na gościa, bo nawet nie wiem kim jest


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Fri, 18 Jan 2019 - 01:11
Post #4137


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Nie odbieram tak. Luzik wink.gif
Nie za bardzo też wiem co miał na miejscu zrobić, bo ani regulatora zewnętrznego pod reka ani rexystora.

Zapytałem dlaczego tak jest to mi wytłumaczył.
Niby ma być ok ale wolę dopytac, jeśli trzeba poprawić na pewno mi to zrobi.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Fri, 18 Jan 2019 - 01:45
Post #4138


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Nie za bardzo tez wiem dlaczego teraz jest takie duże ciśnienie.
Zacznijmy od początku i po kolei.
Mamy w aucie ori ecu, i ori pompa paliwa + ori regulator.
Czujnik ciśnienia na wolnych pokazuje 3,2b
Zmieniam pompe na dw65c, czujnik na wolnych pokazuje 3,2b
Zmieniam pompe po raz kolejny na dw300c i na wolnych dalej mam 3.2b
Do tego momentu wszystko jest w miare logiczne, ori regulator upuszcza ile trzeba i trzyma sobie swoje ciśnienie?
Ori ecu nie ma pojęcia jakie jest ciśnienie paliwa aby sterowac pompa dobrze mysle ?
Cała sprawę załatwia regulator ?
No i zakładamy emu, nic nie zmieniamy w systemie paliwowym, i nagle na wolnych robi się 5b ciśnienia i czasem sobie faluje ok 0,5b (jutro sprobuje nagrac ocb)
Czy ori ecu np. korzysta z jakiegoś rezystora i po prostu nie daje max napięcia na pompe ?
Gdyby chodziło o za mało wydajny regulator to na ori kompie tez powinno być za duże ciśnienie a jest ok.
Rozumiem ze emu po prostu puszcze max prad na pompe, no ale skoro tak to chyba dużo osob tak jeździ i jest ok, bo nie słyszy się o takich problemach, aby ktoś dokladal regulatory lub rezystory
A tez sporo osob ma na pewno dużo mocniejsze pompy niż moja.
Czy emu może czytac np. ciśnienie paliwa z czujnika i po tym sterowac napięciem pompy ? czy działa po prostu za zasadzie on off


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wałek
post Fri, 18 Jan 2019 - 06:04
Post #4139


Frequent User
Dołączył: Tue, 27 October 2009





Coś mi świta że miałem podobny problem, i chyba było coś z powrotem w pompie, sprawdź sobie to,gdzieś w koszu.albo najlatwiej odepnij powrót i wrzuc do jakiegos innego zbiornika, zobacz co będzie po odpaleniu, evo seryjnie nie ma rezystora,, zawsze jest stale napięcie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Fri, 18 Jan 2019 - 08:20
Post #4140


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





cisnienie odczytujesz manometrem czy w emu ? jesli w emu to czujnik dobrze wykalibrowany, masy tak samo poprowadzone co w ori kompie?


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

245 Stron V  « < 205 206 207 208 209 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 06:53