Shoutbox 0 nowych PW 


245 Stron V  « < 204 205 206 207 208 > »   
Reply to this topicStart new topic
> EMU, Traction control strona 85
nomaster
post Sat, 22 Dec 2018 - 09:37
Post #4101


Forum Killer
Dołączył: Wed, 09 November 2016





Najwyższą moc silnik osiąga w granicach AFR 12,7 +- więc nie ma sensu schodzić niżej przy 100kpa śmiało możesz zrobić 14,7 do 100kpa do 2500 i nic się nie stanie i płynnie przechodzić do tego 12,7 chociaz ja bym zrobił jakies 13+. Niektóre silniki wolnossące mają bogatszą mieszankę w wyższym zakresie obrotów ale jeśli masz turbo to wnioskuję że CR nie masz 12:1 smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 22 Dec 2018 - 09:37
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
piwo
post Sat, 22 Dec 2018 - 10:16
Post #4102


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





ja bynm interpolowal horyzontalnie od 33 do 102 od 15 do 13. a od 102 do 140 interpolowal od 13 do 12,5. to auto doladowane ze jest 140kpa? i czym skoro tak niskie cisnienie?


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamis47
post Sat, 22 Dec 2018 - 10:41
Post #4103


User
Dołączył: Mon, 25 June 2018





Silnik jest doładowany, na razie niski boost bo jest na dotarciu. Więc 14,7 przy 100KPa to bezpieczna mieszanka?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nomaster
post Sat, 22 Dec 2018 - 11:05
Post #4104


Forum Killer
Dołączył: Wed, 09 November 2016





Przy niskich obrotach powiedzmy do 2200-2600 (zależy od wielu czynników) im wyżej tym afr powinien spadać. Dobrze jakbyś znał egt i miał poprawnie ustawiony zapłon bo zapłonem też można usmażyć zawory.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamis47
post Sat, 22 Dec 2018 - 11:30
Post #4105


User
Dołączył: Mon, 25 June 2018





Aktualnie wygląda to tak





Go to the top of the page
 
+Quote Post
nomaster
post Sat, 22 Dec 2018 - 12:16
Post #4106


Forum Killer
Dołączył: Wed, 09 November 2016





Nie wiem jaki to silnik ale zapłon wygląda na mocno cofnięty będzie skutkował wysokim EGT. AFR zrób płynne przejścia, interpoluj żeby to się wszystko płynnie zmieniało, dałbym interpolację od 60kpa do 100 tak jak masz ustawione i to samo w górę też żeby było płynnie i powinno być ok. Im niższe obroty tym egt jest niższe bo mieszanka ma czas na całkowite spalenie tak samo im mniejsze obciążenie. Zrób interpolację i będzie ok.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamis47
post Sat, 22 Dec 2018 - 14:59
Post #4107


User
Dołączył: Mon, 25 June 2018





Silnik to Saab B204. Najwyższe EGT jakie zanotowałem to 760* mierzone na wlocie do turbo, przy 0,3bara 4000obr/min zapłon 11*. Czy te 11 stopni w takich warunkach to aż tak mało?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nomaster
post Sat, 22 Dec 2018 - 16:44
Post #4108


Forum Killer
Dołączył: Wed, 09 November 2016





Nie znam tych silników, też jestem amatorem ale na podstawie moich doświadczeń to w chu* mało tongue.gif. Jakie tem jest CR?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamis47
post Sat, 22 Dec 2018 - 17:19
Post #4109


User
Dołączył: Mon, 25 June 2018





Kompresja to 9.2:1 ustawiając mapę zapłonu wzorowałem się na mapie z T5Suite, podobno jest to oryginalna mapa B204, z tym, że jest to mapa niedogrzanego silnika, ma ona zwiększone kąty przy niskim obciążeniu żeby szybciej rozgrzać silnik, lecz górny zakres powinien być ok.



Nie chcę przesadzać, żeby czegoś nie ubić, jednak przy limiterze na 4500obr/min i doładowaniu 0,3Bar raczej ciężko coś spierdolić, chyba, że się mylę...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Mon, 31 Dec 2018 - 11:11
Post #4110


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





CYTAT(buniooo @ Sun, 16 Dec 2018 - 13:02) *
A kto używa 95 oktan w motorsporcie? Skoro jest to zawsze opłacalne to za sprawa czego?

Słowo-klucz: czas otwarcia wtryskiwacza vs cykl pracy silnika
Go to the top of the page
 
+Quote Post
buniooo
post Mon, 31 Dec 2018 - 18:45
Post #4111


Super User
Dołączył: Sun, 09 October 2011





Rozumiem to tak, przy pracy w połsekwencji wtryskiwacz leje mi w zamknięty zawór i później w otwarty, co wg mnie daje tez jakiś zysk bo paliwo możne odparować w tym czasie z gorącego zaworu.
Jeżeli przejdziemy na sekwencje to moment wtrysku przypadnie idealnie na czas w którym otwiera sie wtryskiwacz i mieszanka wpada prosto do komory spalania. Poza aspektami ekonomicznymi ja nie widzę sensu ale mogę się mylić wiec pytam was smile.gif
Dodam ze przy WOT leje TYLKO z wtryskiwaczy w trąbach, które są jakieś 25cm od zaworu, przy niskich i średnich obciążeniach leje z wtrysków przy głowicy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nomaster
post Mon, 31 Dec 2018 - 19:01
Post #4112


Forum Killer
Dołączył: Wed, 09 November 2016





Ja się tak zastanawiam czysto teoretycznie czy przy WOT nie byłoby lepiej lać paliwo tylko w otwarty zawór, żeby parowało w komorze spalania i nie zabierało "miejsca" dla powietrza? Tylko, że trzeba by wtedy mieć bardzo duże wtryski...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Tue, 01 Jan 2019 - 14:22
Post #4113


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(nomaster @ Sat, 22 Dec 2018 - 09:37) *
Najwyższą moc silnik osiąga w granicach AFR 12,7 +-

Śmiałe stwierdzenie, ale to zależy od silnika, setupu, paliwa i miliarda rzeczy.

Kamis płynne przejścia zrób, podjedź zapłonem, bo przy atmosferze schodzenie na 15 stopni nie ma sensu górą. Powyżej 2500rpm rób 14,7 przy spokojnej jeździe do 5000rpm, bo inaczej na trasie będziesz miał za bogato spokojnie jadąc. To, że teraz jeździsz na niskim doładowaniu nie ma znaczenia, oś obciążenia już zrób na docelowe doładowanie z zapasem 0,5bar nawet, inaczej potem dokładając doładowania cała mapa VE i zapłonu Ci się rozjedzie.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nomaster
post Tue, 01 Jan 2019 - 17:03
Post #4114


Forum Killer
Dołączył: Wed, 09 November 2016





Odnośnie AFR chodziło mi o silniki wolnossące bo odnosiłem się do jazdy bez nadciśnienia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamis47
post Wed, 02 Jan 2019 - 16:29
Post #4115


User
Dołączył: Mon, 25 June 2018





Rozciągnąłem mapę do docelowych wartości i obecnie to wygląda tak.





Mam też pytanie co do ustawienia stuku, engine noise. Czy wystarczy jak zmapuje silnik na średnim obciążenie w całym zakresie obrotów i względem tego zorbie tą mapkę? Czy pod większym obciążeniem poziom z czujnika będzie wyższy, lecz nie oznacza to detonacji?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Wed, 02 Jan 2019 - 16:41
Post #4116


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Poziom z czujnika (granica rozróżniania stuku od zakłóceń) głównie zmienia się względem obrotów, a nie obciążenia jeśli chodzi o stuk.
Ładnie teraz wygląda zapłon i VE, przy wstawaniu i overboost nie musisz zalewać na 11,8 aż, wystarczy 12-13. wink.gif


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RasPL
post Fri, 04 Jan 2019 - 09:30
Post #4117


Forum Homee
Dołączył: Sun, 28 October 2012
Skąd: Tychy





Witam grono. Dodalismy do black wsparcie dla DSG dq250 oraz dq500. W sofcie 2.085 mozna sobie poklikac


--------------------
Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Fri, 04 Jan 2019 - 11:23
Post #4118


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Rewelacja.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radzio_gsi
post Fri, 04 Jan 2019 - 20:59
Post #4119


Forum Homee
Dołączył: Fri, 17 February 2006
Skąd: warszawa





wzdłużne dsg mocno się różnią pod względem sterowania??? Czy za pomocą nowych opcji jesteśmy w stanie je obsłużyć?


--------------------
www.youtube.com/radzioFLATOUT
www.youtube.com/motoLAB
www.facebook.com/radzioFLATOUT
www.patronite.pl/radzioFLATOUT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RasPL
post Fri, 04 Jan 2019 - 23:08
Post #4120


Forum Homee
Dołączył: Sun, 28 October 2012
Skąd: Tychy





O ktory typ dokladnie chodzi? Jezeli ktos jest w stanie teatowac mozna sprobowac


--------------------
Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
Go to the top of the page
 
+Quote Post

245 Stron V  « < 204 205 206 207 208 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 15:04