![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#4061
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów ![]() |
a zmierzyłeś i wpisałeś w program wartość Rcal? w ustawieniach sondy to jest
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4062
|
|
User Dołączył: Mon, 25 June 2018 ![]() |
Tak wartość Rcal wpisana wyszło 116R
|
|
|
![]()
Post
#4063
|
|
Super User Dołączył: Fri, 15 January 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
Podzieli się ktoś ustawieniami dla silnika bmw m52b28 pojedynczy vanos na osprzęcie Siemensa ms41.0?
W głowicy dołożony jest drugi vanos i vanosy z m54.Chodzi o to aby vanosy były regulowane płynnie jak w m54. |
|
|
![]()
Post
#4064
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Widziałem kilka setupów na podwójny vanos na EMU i na każdym przestawianie było 0-1, a nie płynne.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#4065
|
|
Super User Dołączył: Fri, 15 January 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
No podobno da się płynnie regulować.0-1 to na seryjnym ms41.0 mogę zrobić.
Ale zależy mi właśnie na płynnej regulacji.Chodzi mi głównie o ustawienia wyjściowe wału i wałków jak w Emu ustawić żeby to wszystko się zgrało. |
|
|
![]()
Post
#4066
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 02 January 2011 Skąd: Ostrów Wlkp. ![]() |
Witajcie, czy ktoś wie jak wygląda stała/bazowa mapa zapłonu w EMU ?
|
|
|
![]()
Post
#4067
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
10 stopni po całości z tego co pamiętam. Ściągnij program to będziesz wiedział na 100%.
|
|
|
![]()
Post
#4068
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 02 January 2011 Skąd: Ostrów Wlkp. ![]() |
Chodzi mi o wartości zapłonu względem obrotów które na sztywno są ustawione w samym EMU i dodawane do wartości które mamy w komórkach na mapie zapłonu którą edytujemy.
|
|
|
![]()
Post
#4069
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
To nie jest szywna liczba, to się zmienia normalnie w programie
-------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
gość_mat13por_* |
![]()
Post
#4070
|
![]() |
Wiecie może czy moge zmienić dane zdefiniowane w przesyłaniu CANem? Te które są domyślnie wysyłane przy wyborze samochodu?
|
|
|
![]()
Post
#4071
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 January 2013 Skąd: Kraków ![]() |
Wiecie może czy moge zmienić dane zdefiniowane w przesyłaniu CANem? Te które są domyślnie wysyłane przy wyborze samochodu? Zmienić nie możesz ale możesz napisać swój własny strumień danych CAN [narzędzia>Definiowalny strumień CAN] opcja dostępna tylko w EMU BLACK -------------------- BMW e30
Stage 1 : M50B25 + kompresor Eaton M62 0.5 bar. 230KM/305Nm Stage 2 : M50B25 + turbo GT35/30 1.0 bar. ???KM/???Nm Stage 3 : M50B29TU + turbo s200sx 490KM/640Nm |
|
|
![]()
Post
#4072
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 28 December 2011 Skąd: Katowice ![]() |
Z jakich tabletów korzystacie do pracy z EMU?
Da się równocześnie połączyć z EMU i z odbiornikiem zewnętrznym GPS 10hz? Nie ma problemów z widocznością w słońcu na błyszczącej matrycy? Zapewne istotny jest kontrast i jasność wyświetlacza? |
|
|
![]()
Post
#4073
|
|
Super User Dołączył: Fri, 15 January 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
Uruchomił ktoś silnik BMW M54 na dwóch vanosach na EMU i vanosy da się płynnie regulować czy tylko 0/1?
Jedni mówią że chodzą płynnie inni że 0/1.Zależy mi na płynnym sterowaniu i nie chcę utopić kasy po czym okaże się że będzie 0/1. |
|
|
![]()
Post
#4074
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 January 2013 Skąd: Kraków ![]() |
Uruchomił ktoś silnik BMW M54 na dwóch vanosach na EMU i vanosy da się płynnie regulować czy tylko 0/1? Jedni mówią że chodzą płynnie inni że 0/1.Zależy mi na płynnym sterowaniu i nie chcę utopić kasy po czym okaże się że będzie 0/1. Da się zrobić płynnie. -------------------- BMW e30
Stage 1 : M50B25 + kompresor Eaton M62 0.5 bar. 230KM/305Nm Stage 2 : M50B25 + turbo GT35/30 1.0 bar. ???KM/???Nm Stage 3 : M50B29TU + turbo s200sx 490KM/640Nm |
|
|
![]()
Post
#4075
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Co tak naprawdę robi Clamp DBW position w nowym sofcie Blacka? Myślałem ze pomoze na spadanie obrotów poniżej idle po puszczeniu gazu, niestety nic się nie zmieniło :/ obroty spadają grubo poniżej idle i dopiero się stabilizują.
nieprawda możliwości sie nie kończą , w takim wypadku stosujesz PMU-16 PMU to overkill w ulicznym aucie. A to ze muszę zrezygnować np z obsługi klimy czy kminic inne rozwiązania na sygnał predkosci, bardzo uprzykrza sprawę. -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#4076
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
Uruchomił ktoś silnik BMW M54 na dwóch vanosach na EMU i vanosy da się płynnie regulować czy tylko 0/1? Jedni mówią że chodzą płynnie inni że 0/1.Zależy mi na płynnym sterowaniu i nie chcę utopić kasy po czym okaże się że będzie 0/1. Da się zrobić płynnie i dobrze to działa, ale wymaga dużej wiedzy i doświadczenia w pracy z logami. |
|
|
![]()
Post
#4077
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Czy ktoś ma pomysł czemu Soft Rev uwala mi notorycznie sondy ? Sonda przesunięta 60 cm za turbo, za jednym kolankiem na dole downpipe'a, umieszczona tak jak powinna. Właczyłem Soft Reva, jeden raz dotknał odciny i już sonda uwalona. Ustawiona na control range 100, spark 98%, zapłon 15stopni
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#4078
|
|
Super User Dołączył: Tue, 11 January 2011 ![]() |
Nie wiem czy jest to przyczyną (nie spotkałem się jeszcze z czymś takim), ale masz mocno wycofany zapłon. Zmniejsz opóźnienie na max 5 stopni i może zdejmij trochę z % wyciętych zapłonów
-------------------- Z pozdrowieniami,
Szymon |
|
|
gość_mat13por_* |
![]()
Post
#4079
|
![]() |
Poratuje ktoś mapą dwell time dla czerwonych cewek tfsi?
Swoje chyba upaliłem. |
|
|
![]()
Post
#4080
|
|
User Dołączył: Fri, 21 June 2013 Skąd: Przemyśl ![]() |
Panowie jak podłączyć LSU4,2 do EMU classic tak abym mógł wyprowadzić wyjście analogowe 0-5v, do zewnętrznego wskaźnika innovate ?.
Mógł bym kontroler LC wpiąć w emu ale tak nie chce robić ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 15:48 |