![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#4001
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 10 February 2015 ![]() |
Z ciśnieniem wszystko jest ok.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4002
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Jakiś pomysł czemu klima wylacza się na innych obrotach jak jałowe ? Zielona ikona strategii AC wylacza się przy wciśnięciu gazu bądź hamowaniu silnikiem. Na wolnych jest ok.
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
gość_mat13por_* |
![]()
Post
#4003
|
![]() |
Black. Do poprawnego działania DBW musze podlaczyc dwa sygnały z pedału gazu? Czy wystarczy jeden pod TPS?
Podłączyłem jeden z pedału gazu. Skalibrowałem TPS od 0-100% wg napięć. Podłączone wg schematu. Prsepuatnica wybrana z wizarda. Nie reaguje na pedał. |
|
|
![]()
Post
#4004
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 10 October 2008 ![]() |
Jakiś pomysł czemu klima wylacza się na innych obrotach jak jałowe ? Zielona ikona strategii AC wylacza się przy wciśnięciu gazu bądź hamowaniu silnikiem. Na wolnych jest ok. Najprawdopodobniej parametr Max TPS masz ustawione na 0. -------------------- Motorsport Wiring Solutions
Powered by MWS |
|
|
![]()
Post
#4005
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 05 March 2017 Skąd: Gorzów wlkp ![]() |
Masz starszy soft na PC niż w EMU, pobierz najnowszy soft z https://www.ecumaster.com/testVersions.html Dziękuje za odpowiedz. Dzieje sie tak właśnie na najnowszej wersji softu |
|
|
![]()
Post
#4006
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 05 March 2017 Skąd: Gorzów wlkp ![]() |
Dodam jeszcze ze program działa bezproblemowo z innym emu z mojego drugiego auta. Jest może jakiś kontakt dobpomocy technicznej lub jakiś serwis ?
|
|
|
![]()
Post
#4007
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 04 August 2008 Skąd: Szczecin ![]() |
Zrobiłem upgrade firmware do 1208 i zmieniła się praca pompy paliwa przy włączaniu zapłonu. Miałem ustawione że po włączeniu zapłonu paliwa pompa uruchamia się na 2 sek. Teraz do tych dwóch sekund doszedł jakby jeszcze jeden impuls jakieś 0.5 sek. Wygląda to teraz tak, włączam zapłon, pompa włącza się na 0.5 sek, potem jest przerwa 0.5 sek i pompa znowu się włącza na ustawione 2 sek. O co chodzi, skąd się wziął ten dodatkowy impuls ? ponawiam pytanie, ewentualnie jakiś mail do pomocy technicznej ? na tego ze strony: tech@ecumaster.com nikt nie odpisuje ... -------------------- 126p -> escort xr3 -> escort 1.6i -> golf3 tdi -> fiat qpe 20vt -> s13 -> s14 -> s14a
|
|
|
![]()
Post
#4008
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 13 February 2016 Skąd: BI ![]() |
Hej,
Jak wziać sygnał prędkosci z czujnika ABS zeby EMU i licznik widziały prędkość z czujnika ABS? Aktualnie mam tak jak jest fabrycznie z czujnika w skrzyni ale dosyć mocno przekłamuje licznik 176 - zegary 205. Ma ktoś może jakiś schemat? -------------------- Na codzień - Camry 2020' Corolla 2020'
|
|
|
![]()
Post
#4009
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 January 2013 Skąd: Kraków ![]() |
ponawiam pytanie, ewentualnie jakiś mail do pomocy technicznej ? na tego ze strony: tech@ecumaster.com nikt nie odpisuje ... A przekaźnik pompy masz podpiętą do wyjścia AUX czy Stepper? Jeżeli pod wyjście stepper to tak się może zachowywać. -------------------- BMW e30
Stage 1 : M50B25 + kompresor Eaton M62 0.5 bar. 230KM/305Nm Stage 2 : M50B25 + turbo GT35/30 1.0 bar. ???KM/???Nm Stage 3 : M50B29TU + turbo s200sx 490KM/640Nm |
|
|
![]()
Post
#4010
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 January 2013 Skąd: Kraków ![]() |
Hej, Jak wziać sygnał prędkosci z czujnika ABS zeby EMU i licznik widziały prędkość z czujnika ABS? Aktualnie mam tak jak jest fabrycznie z czujnika w skrzyni ale dosyć mocno przekłamuje licznik 176 - zegary 205. Ma ktoś może jakiś schemat? Nie prościej zmienić [speed ratio] w ustawieniach? -------------------- BMW e30
Stage 1 : M50B25 + kompresor Eaton M62 0.5 bar. 230KM/305Nm Stage 2 : M50B25 + turbo GT35/30 1.0 bar. ???KM/???Nm Stage 3 : M50B29TU + turbo s200sx 490KM/640Nm |
|
|
![]()
Post
#4011
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 January 2013 Skąd: Kraków ![]() |
Dodam jeszcze ze program działa bezproblemowo z innym emu z mojego drugiego auta. Jest może jakiś kontakt dobpomocy technicznej lub jakiś serwis ? Kiedy masz ten komunikat jak podpinasz laptopa do EMU czy jak próbujesz wgrać program z pliku, w drugim przypadku to normalne jak plik programu jest ze starszej wersji niż firmware w EMU. Możesz też spróbować aktualizacji firmware, możesz w ten sposób też wrzucić starszy firmware. -------------------- BMW e30
Stage 1 : M50B25 + kompresor Eaton M62 0.5 bar. 230KM/305Nm Stage 2 : M50B25 + turbo GT35/30 1.0 bar. ???KM/???Nm Stage 3 : M50B29TU + turbo s200sx 490KM/640Nm |
|
|
![]()
Post
#4012
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
Dodam jeszcze ze program działa bezproblemowo z innym emu z mojego drugiego auta. Jest może jakiś kontakt dobpomocy technicznej lub jakiś serwis ? dawno temu po kilkunastu aktualizacjach , miałem dość podobny problem , auto odpalało ale pojawiały sie jakieś dziwne przerwy w pracy silnika , być moze po kilku aktualizacjiach i wgrywaniu mapy gdzies wkradł sie błąd , mój sposób na rozwiązanie tego jest mozolny choć w moim przypadku pomógł - zapisz sobie aktualny projekt z emu - zaktualizuj emu do najnowszego firmware ( w dniu dzisiejszym 1.208) ' - połącz sie z emu , w zakładce Plik masz opcje "przywróć mapy domyślne" , wybierasz to i zapisujesz w emu , tym samym sprowadzasz wszystkie ustawienia do wartości domyślnych - wyłączasz a potem włączasz zapłon , upewniając sie ze ustawienia zostały "wyzerowane" - następnie otwierasz osobne okno programu z wczystanym swoim projetem , zapisujesz każde ustawienie tabeli i parametrów w osobnym pliku ( ikona dyskietki w oknie tabeli) - zapisane ustawienia wczystujesz po kolei i zapisujesz na wyczyszczone kalibracjie w swoim emu , ustawienia których nie da sie zapisać przepisujesz ręcznie u mnie to pomogło , chodzi o to aby na nowo wpisać wszystkie ustawienia nie korzystając z zapisanego projektu , ponieważ pomiędzy aktualizacjami dodano i zmieniono różne funkcje i choć w teori nie powinno to wpływać na prace emu u mnie był problem , auto wkrecajac sie na obroty gubiło synchronizacjie przy 2500rpm na ułamek sekundy , na logu ani w emu nie było tego widać , dopiero przepisanie reczne ustawien pomogło |
|
|
![]()
Post
#4013
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 13 February 2016 Skąd: BI ![]() |
Nie prościej zmienić [speed ratio] w ustawieniach? Niestety predkościomierz mam ustawiony na Output - None i nie reaguje na korekty, było ustawione na 1, zmieniłem na 2 potem na 3 i bez różnicy. Obrotomierz już normalnie ustawiony na Stepper 2A i reaguje na korekty. Żeby wziąć sygnał z czujnika ABS i podpiąć pod EMU&zegary co trzeba zrobić? ![]() -------------------- Na codzień - Camry 2020' Corolla 2020'
|
|
|
![]()
Post
#4014
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
Z jakiego auta można zaadoptować podstawę pod silniczek krokowy do regulacji biegu jałowego jaki występuje np. w Oplach (4pinowy stepper bi-polarny)?
Potrzebuję "wyciąć' jego obudowę i wstawić do obudowy innej przepustnicy. Drugie pytanie: czy taki silniczek występuje w jakimś modelu z końcówką w kształcie półkuli? W Oplach z tego co widziałem jest stożek |
|
|
![]()
Post
#4015
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
jak dobrze kojarzę to można użyć krokowca do instalacji lpg , jest on już z króćcami do węża
|
|
|
![]()
Post
#4016
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4017
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
a robiłeś na nowo jego ustawienia ? bo wiadomo ze bez korekcji ustawień nie bedzie działał prawidłowo
|
|
|
![]()
Post
#4018
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4019
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
hmm dziwne , chyba ze masz doładowane auto , wtedy z tymi krokowymi są nieraz problemy ponieważ przestawia je doładowanie
nie wiem czy nie najłatwiej będzie przejść na 2pin-y z bmw ,ma już króćce , lub kupić jakiś 3pinowy np z hondy łatwo do niego dorobić mocowanie i ma bardzo duży zakres rególacji |
|
|
![]()
Post
#4020
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
jak dobrze kojarzę to można użyć krokowca do instalacji lpg , jest on już z króćcami do węża to jeszcze uściślając: ja próbowałem na 7217R008 (czyli 8 biegunów), są też 7217R015 (czyli biegunów 15), może na tym drugim będzie działać. Ponawiam pytanie: ile biegunów ma ori z Opla? Ma może ktoś rozcięty taki? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 19:28 |