Shoutbox 0 nowych PW 


245 Stron V  « < 199 200 201 202 203 > »   
Reply to this topicStart new topic
> EMU, Traction control strona 85
tedef
post Tue, 24 Jul 2018 - 22:48
Post #4001


Rookie
Dołączył: Tue, 10 February 2015





Z ciśnieniem wszystko jest ok.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 24 Jul 2018 - 22:48
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
BeeMiX
post Wed, 25 Jul 2018 - 05:57
Post #4002


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Jakiś pomysł czemu klima wylacza się na innych obrotach jak jałowe ? Zielona ikona strategii AC wylacza się przy wciśnięciu gazu bądź hamowaniu silnikiem. Na wolnych jest ok.


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mat13por_*
post Wed, 25 Jul 2018 - 20:44
Post #4003









Black. Do poprawnego działania DBW musze podlaczyc dwa sygnały z pedału gazu? Czy wystarczy jeden pod TPS?

Podłączyłem jeden z pedału gazu. Skalibrowałem TPS od 0-100% wg napięć. Podłączone wg schematu. Prsepuatnica wybrana z wizarda. Nie reaguje na pedał.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
damian146ti
post Wed, 25 Jul 2018 - 23:14
Post #4004


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 October 2008





CYTAT(BeeMiX @ Wed, 25 Jul 2018 - 05:57) *
Jakiś pomysł czemu klima wylacza się na innych obrotach jak jałowe ? Zielona ikona strategii AC wylacza się przy wciśnięciu gazu bądź hamowaniu silnikiem. Na wolnych jest ok.



Najprawdopodobniej parametr Max TPS masz ustawione na 0.


--------------------
Motorsport Wiring Solutions
Powered by MWS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shadow555
post Thu, 26 Jul 2018 - 01:31
Post #4005


Rookie
Dołączył: Sun, 05 March 2017
Skąd: Gorzów wlkp





CYTAT(Tomek_P @ Sun, 22 Jul 2018 - 19:13) *
Masz starszy soft na PC niż w EMU, pobierz najnowszy soft z https://www.ecumaster.com/testVersions.html

Dziękuje za odpowiedz.
Dzieje sie tak właśnie na najnowszej wersji softu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shadow555
post Sat, 28 Jul 2018 - 10:46
Post #4006


Rookie
Dołączył: Sun, 05 March 2017
Skąd: Gorzów wlkp





Dodam jeszcze ze program działa bezproblemowo z innym emu z mojego drugiego auta. Jest może jakiś kontakt dobpomocy technicznej lub jakiś serwis ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
IceMan
post Tue, 31 Jul 2018 - 08:00
Post #4007


Frequent User
Dołączył: Mon, 04 August 2008
Skąd: Szczecin





CYTAT(IceMan @ Sat, 07 Jul 2018 - 08:40) *
Zrobiłem upgrade firmware do 1208 i zmieniła się praca pompy paliwa przy włączaniu zapłonu.
Miałem ustawione że po włączeniu zapłonu paliwa pompa uruchamia się na 2 sek. Teraz do tych dwóch sekund doszedł jakby jeszcze jeden impuls jakieś 0.5 sek.
Wygląda to teraz tak, włączam zapłon, pompa włącza się na 0.5 sek, potem jest przerwa 0.5 sek i pompa znowu się włącza na ustawione 2 sek. O co chodzi, skąd się wziął ten dodatkowy impuls ?

ponawiam pytanie, ewentualnie jakiś mail do pomocy technicznej ? na tego ze strony: tech@ecumaster.com nikt nie odpisuje ...


--------------------
126p -> escort xr3 -> escort 1.6i -> golf3 tdi -> fiat qpe 20vt -> s13 -> s14 -> s14a
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Snara
post Tue, 31 Jul 2018 - 09:50
Post #4008


Frequent User
Dołączył: Sat, 13 February 2016
Skąd: BI





Hej,
Jak wziać sygnał prędkosci z czujnika ABS zeby EMU i licznik widziały prędkość z czujnika ABS? Aktualnie mam tak jak jest fabrycznie z czujnika w skrzyni ale dosyć mocno przekłamuje licznik 176 - zegary 205.
Ma ktoś może jakiś schemat?


--------------------
Na codzień - Camry 2020' Corolla 2020'
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomek_P
post Tue, 31 Jul 2018 - 14:57
Post #4009


Frequent User
Dołączył: Sun, 27 January 2013
Skąd: Kraków





CYTAT(IceMan @ Tue, 31 Jul 2018 - 08:00) *
ponawiam pytanie, ewentualnie jakiś mail do pomocy technicznej ? na tego ze strony: tech@ecumaster.com nikt nie odpisuje ...


A przekaźnik pompy masz podpiętą do wyjścia AUX czy Stepper?

Jeżeli pod wyjście stepper to tak się może zachowywać.



--------------------
BMW e30
Stage 1 : M50B25 + kompresor Eaton M62 0.5 bar. 230KM/305Nm
Stage 2 : M50B25 + turbo GT35/30 1.0 bar. ???KM/???Nm
Stage 3 : M50B29TU + turbo s200sx 490KM/640Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomek_P
post Tue, 31 Jul 2018 - 14:58
Post #4010


Frequent User
Dołączył: Sun, 27 January 2013
Skąd: Kraków





CYTAT(Snara @ Tue, 31 Jul 2018 - 09:50) *
Hej,
Jak wziać sygnał prędkosci z czujnika ABS zeby EMU i licznik widziały prędkość z czujnika ABS? Aktualnie mam tak jak jest fabrycznie z czujnika w skrzyni ale dosyć mocno przekłamuje licznik 176 - zegary 205.
Ma ktoś może jakiś schemat?


Nie prościej zmienić [speed ratio] w ustawieniach?


--------------------
BMW e30
Stage 1 : M50B25 + kompresor Eaton M62 0.5 bar. 230KM/305Nm
Stage 2 : M50B25 + turbo GT35/30 1.0 bar. ???KM/???Nm
Stage 3 : M50B29TU + turbo s200sx 490KM/640Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomek_P
post Tue, 31 Jul 2018 - 15:04
Post #4011


Frequent User
Dołączył: Sun, 27 January 2013
Skąd: Kraków





CYTAT(shadow555 @ Sat, 28 Jul 2018 - 10:46) *
Dodam jeszcze ze program działa bezproblemowo z innym emu z mojego drugiego auta. Jest może jakiś kontakt dobpomocy technicznej lub jakiś serwis ?


Kiedy masz ten komunikat jak podpinasz laptopa do EMU czy jak próbujesz wgrać program z pliku, w drugim przypadku to normalne jak plik programu jest ze starszej wersji niż firmware w EMU.
Możesz też spróbować aktualizacji firmware, możesz w ten sposób też wrzucić starszy firmware.


--------------------
BMW e30
Stage 1 : M50B25 + kompresor Eaton M62 0.5 bar. 230KM/305Nm
Stage 2 : M50B25 + turbo GT35/30 1.0 bar. ???KM/???Nm
Stage 3 : M50B29TU + turbo s200sx 490KM/640Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Wed, 01 Aug 2018 - 16:08
Post #4012


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





CYTAT(shadow555 @ Sat, 28 Jul 2018 - 10:46) *
Dodam jeszcze ze program działa bezproblemowo z innym emu z mojego drugiego auta. Jest może jakiś kontakt dobpomocy technicznej lub jakiś serwis ?


dawno temu po kilkunastu aktualizacjach , miałem dość podobny problem , auto odpalało ale pojawiały sie jakieś dziwne przerwy w pracy silnika , być moze po kilku aktualizacjiach i wgrywaniu mapy gdzies wkradł sie błąd , mój sposób na rozwiązanie tego jest mozolny choć w moim przypadku pomógł

- zapisz sobie aktualny projekt z emu

- zaktualizuj emu do najnowszego firmware ( w dniu dzisiejszym 1.208)
'
- połącz sie z emu , w zakładce Plik masz opcje "przywróć mapy domyślne" , wybierasz to i zapisujesz w emu , tym samym sprowadzasz wszystkie ustawienia do wartości domyślnych

- wyłączasz a potem włączasz zapłon , upewniając sie ze ustawienia zostały "wyzerowane"

- następnie otwierasz osobne okno programu z wczystanym swoim projetem , zapisujesz każde ustawienie tabeli i parametrów w osobnym pliku ( ikona dyskietki w oknie tabeli)

- zapisane ustawienia wczystujesz po kolei i zapisujesz na wyczyszczone kalibracjie w swoim emu , ustawienia których nie da sie zapisać przepisujesz ręcznie

u mnie to pomogło , chodzi o to aby na nowo wpisać wszystkie ustawienia nie korzystając z zapisanego projektu , ponieważ pomiędzy aktualizacjami dodano i zmieniono różne funkcje i choć w teori nie powinno to wpływać na prace emu u mnie był problem , auto wkrecajac sie na obroty gubiło synchronizacjie przy 2500rpm na ułamek sekundy , na logu ani w emu nie było tego widać , dopiero przepisanie reczne ustawien pomogło

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Snara
post Thu, 02 Aug 2018 - 23:58
Post #4013


Frequent User
Dołączył: Sat, 13 February 2016
Skąd: BI





CYTAT(Tomek_P @ Tue, 31 Jul 2018 - 14:58) *
Nie prościej zmienić [speed ratio] w ustawieniach?

Niestety predkościomierz mam ustawiony na Output - None i nie reaguje na korekty, było ustawione na 1, zmieniłem na 2 potem na 3 i bez różnicy. Obrotomierz już normalnie ustawiony na Stepper 2A i reaguje na korekty.
Żeby wziąć sygnał z czujnika ABS i podpiąć pod EMU&zegary co trzeba zrobić? tongue.gif


--------------------
Na codzień - Camry 2020' Corolla 2020'
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Fri, 03 Aug 2018 - 12:49
Post #4014


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





Z jakiego auta można zaadoptować podstawę pod silniczek krokowy do regulacji biegu jałowego jaki występuje np. w Oplach (4pinowy stepper bi-polarny)?
Potrzebuję "wyciąć' jego obudowę i wstawić do obudowy innej przepustnicy.
Drugie pytanie: czy taki silniczek występuje w jakimś modelu z końcówką w kształcie półkuli? W Oplach z tego co widziałem jest stożek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Fri, 03 Aug 2018 - 13:09
Post #4015


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





jak dobrze kojarzę to można użyć krokowca do instalacji lpg , jest on już z króćcami do węża
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Fri, 03 Aug 2018 - 13:32
Post #4016


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





CYTAT(przema72 @ Fri, 03 Aug 2018 - 13:09) *
jak dobrze kojarzę to można użyć krokowca do instalacji lpg , jest on już z króćcami do węża

Próbowałem, niestety nie za dobrze działa on we współpracy z EMU
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Fri, 03 Aug 2018 - 14:01
Post #4017


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





a robiłeś na nowo jego ustawienia ? bo wiadomo ze bez korekcji ustawień nie bedzie działał prawidłowo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Fri, 03 Aug 2018 - 15:15
Post #4018


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





CYTAT(przema72 @ Fri, 03 Aug 2018 - 14:01) *
a robiłeś na nowo jego ustawienia ? bo wiadomo ze bez korekcji ustawień nie bedzie działał prawidłowo

Robiłem, sprawa wygląda tak, że zamyka się "prawie" dobrze a otwiera już nie bardzo.
Te GMa ile mają biegunów, rozbierał ktoś takie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Fri, 03 Aug 2018 - 16:18
Post #4019


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





hmm dziwne , chyba ze masz doładowane auto , wtedy z tymi krokowymi są nieraz problemy ponieważ przestawia je doładowanie

nie wiem czy nie najłatwiej będzie przejść na 2pin-y z bmw ,ma już króćce , lub kupić jakiś 3pinowy np z hondy łatwo do niego dorobić mocowanie i ma bardzo duży zakres rególacji
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Fri, 03 Aug 2018 - 17:36
Post #4020


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





CYTAT(przema72 @ Fri, 03 Aug 2018 - 13:09) *
jak dobrze kojarzę to można użyć krokowca do instalacji lpg , jest on już z króćcami do węża

to jeszcze uściślając: ja próbowałem na 7217R008 (czyli 8 biegunów), są też 7217R015 (czyli biegunów 15), może na tym drugim będzie działać.
Ponawiam pytanie: ile biegunów ma ori z Opla? Ma może ktoś rozcięty taki?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

245 Stron V  « < 199 200 201 202 203 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 19:28