Shoutbox 0 nowych PW 


245 Stron V  « < 15 16 17 18 19 > »   
Reply to this topicStart new topic
> EMU, Traction control strona 85
mlody1921
post Sun, 22 Jan 2012 - 22:09
Post #321


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





realskiego silnik to tak jak u mnie Mazda 2,5v6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 22 Jan 2012 - 22:09
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kubeq_Sq
post Sun, 22 Jan 2012 - 22:22
Post #322


Forum Killer
Dołączył: Thu, 05 November 2009
Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna





mi chodzilo o to, ze z rysunku, ktory kolega zamiescil o triggerach wynika, ze jak ma czujnik na walku to na wale nie musi miec brakujacego zeba smile.gif


--------------------
300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sun, 22 Jan 2012 - 23:54
Post #323


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





I macie tam tylko dwa czujniki na wale ? Nic na walku nie ma ?


CYTAT(mlody1921 @ Sun, 22 Jan 2012 - 23:09) *
realskiego silnik to tak jak u mnie Mazda 2,5v6



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Mon, 23 Jan 2012 - 12:19
Post #324


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





Mamy jeden czujnik na wale i dwa czujniki halla w mega wadliwym aparacie zapłonowym, dlatego aparat zapłonowy np. u mnie wyleciał i wpadło koło na wale 36-1,

Jadzwin a powiedz mi czy mając koło 36-1, EMU może sterować cewkami jako moduł zapłonowy? bez zbędnych kombinacji jak w MS?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 23 Jan 2012 - 12:45
Post #325


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Tak oczywiscie. Wszystkie 6 wyjsc na cewki ma tranzystory mocy. Softwareowo wyboera sie czy maja sterowac modulem zaplonowym czy bezposrednio cewkami.
Kolo 36-1 jest bardzo dobrym rozwiazaniem. Daje juz niezla precyzje. 60-2 jest ciut lepsze ale bardzo ciezko zrobic samemu takie kolo (tu juz raczej zaleca sie korzystanie z kol OEM).
problemem jest wlasnie przejscie przez brakujace zeby zeby amplituda sygnaly przy przejsciu byla zblozona do amplitudy sygnalu przy zwyklych zebach.
Zobaczcie na kolo boscha jak wygladaja brakujace zeby...


CYTAT(mlody1921 @ Mon, 23 Jan 2012 - 13:19) *
Mamy jeden czujnik na wale i dwa czujniki halla w mega wadliwym aparacie zapłonowym, dlatego aparat zapłonowy np. u mnie wyleciał i wpadło koło na wale 36-1,

Jadzwin a powiedz mi czy mając koło 36-1, EMU może sterować cewkami jako moduł zapłonowy? bez zbędnych kombinacji jak w MS?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Mon, 23 Jan 2012 - 14:36
Post #326


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





Ale chcac zrobić wtrysk po sekwencji trzeba mieć koło np.36-1 i czujnik na wałku ??

Go to the top of the page
 
+Quote Post
KAMILcom
post Mon, 23 Jan 2012 - 14:53
Post #327


Super User
Dołączył: Tue, 13 March 2007
Skąd: WGM





Tak. W końcu wtrysk chcesz mieć co dwa obroty wału i coś musi "zerować" cykl...


--------------------
size is nothing... boost is EVERYTHING
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Mon, 23 Jan 2012 - 15:02
Post #328


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





Wystarczy miec 2 zeby na wale i jeden na walku w przypadku silnika 4 cylindrowego. Ale dla precyzji lepiej miec wiecej zebow. Missing tooth na wale nie jest wymagany w przypadku synchronizacji z czujnikiem polozenia walka.


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Mon, 23 Jan 2012 - 21:44
Post #329


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Jak wygląda kwestia szkolenia jestem studentem?(technikum elektroniczne skończone-MiBM w trakcie) Da rade za darmo? ile dni będzie trwało szkolenie?


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ALI23
post Mon, 23 Jan 2012 - 23:17
Post #330


Super User
Dołączył: Sun, 15 March 2009
Skąd: SRC





Jadzwin jakie koło było by najdokładniejsze biorąc pod uwagę możliwości emu?


--------------------
tel. 505 42 90 42
ali.23(małpka)o2.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 24 Jan 2012 - 00:01
Post #331


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Napisz email na adres schematy(at)ecumaster.com po szczegoly.


CYTAT(mihas66 @ Mon, 23 Jan 2012 - 22:44) *
Jak wygląda kwestia szkolenia jestem studentem?(technikum elektroniczne skończone-MiBM w trakcie) Da rade za darmo? ile dni będzie trwało szkolenie?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 24 Jan 2012 - 00:07
Post #332


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





A wiec tak najdokladniejsze kolo bedzie 60-2 teoretycznie najmniejszy blad, jakkolwiek 36-1 jest w zasadzie rownie dobre. Bledy sa w granicach dziesietnych czesci stopnia wiec tak naprawde sa w praktyce pomijalne.

Ogolnie przy 2 zebach w silniku 4 cylindrowym, ustawionych tak ze sa 60 stopni przed TDC, predykcja dla zaplonu 10 stopni przed TDC wynosi 50 stopni, przez ktore silnik w jakims stopniu zmienia swoja predkosc katowa. Przy 60-2 maksymalna predykcja to 6 stopni wiec roznica jest spora. Najgorzej jest jezeli triger jest na walku, bo tam jeszce dochodzi nierownosc spowodowana praca paska rozrzadu.

W przyszlym sofcie bedzie tez detekcja missfireow ale tylko dla kol z duza iloscia zebow (12 lub wiecej na wale).

Kuba


CYTAT(ALI23 @ Tue, 24 Jan 2012 - 00:17) *
Jadzwin jakie koło było by najdokładniejsze biorąc pod uwagę możliwości emu?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mark2222
post Wed, 25 Jan 2012 - 10:25
Post #333


Frequent User
Dołączył: Thu, 30 June 2011
Skąd: Mielec





CYTAT(Jadzwin @ Tue, 24 Jan 2012 - 00:01) *
Napisz email na adres schematy(at)ecumaster.com po szczegoly.

Przepraszam za OT, ale niestety żadnych informacji nie uzyskałem od 16-go. Napisałem zapytanie z firmy, ale cisza jak na razie sad.gif


--------------------
W245 B200T 07' Lpidżi
W126 280SE 82' MegaSquirted
Go to the top of the page
 
+Quote Post
torek
post Sun, 26 Feb 2012 - 16:50
Post #334


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 November 2011
Skąd: Wawa





czy Emu obsłuży silniki renault które seryjnie śmigają na siemensach? głównie chodzi o zapłony z którymi det III sobie nie radził


--------------------
Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015
Mazda 6Speed - jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sun, 26 Feb 2012 - 19:33
Post #335


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Stawiam sobie to za punkt honoru smile.gif
Jak ktos da auto do testow to instalacje ma gratis smile.gif
Jakkolwiek tutaj bedzie to duzo prostsze

Kuba

CYTAT(torek @ Sun, 26 Feb 2012 - 17:50) *
czy Emu obsłuży silniki renault które seryjnie śmigają na siemensach? głównie chodzi o zapłony z którymi det III sobie nie radził



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
realski
post Sun, 26 Feb 2012 - 20:51
Post #336


Rookie
Dołączył: Thu, 07 January 2010





Witam .
Kiedy bedzie EMU dostepny juz dla klienta (przykladowo klient realski) smile.gif ?
Pytanie kolejne gdzie dostac kosci strony instalacji elektrycznej dla EMU i czy juz pinologia jest zamknieta smile.gif .
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
torek
post Sun, 26 Feb 2012 - 20:56
Post #337


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 November 2011
Skąd: Wawa





ja jestem chętny, powiedz kiedy a zatargam auto do krakowa laugh.gif


--------------------
Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015
Mazda 6Speed - jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sun, 26 Feb 2012 - 20:57
Post #338


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Pinologia jest zamknieta juz od dawna smile.gif
Kostki mozna dostac u nas.
A data premiery ciagle sie nie zmieniala tj. koniec marca
Ciagle jest nadzieja ze zdazymy smile.gif


CYTAT(realski @ Sun, 26 Feb 2012 - 21:51) *
Witam .
Kiedy bedzie EMU dostepny juz dla klienta (przykladowo klient realski) smile.gif ?
Pytanie kolejne gdzie dostac kosci strony instalacji elektrycznej dla EMU i czy juz pinologia jest zamknieta smile.gif .
Pozdrawiam



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Sun, 26 Feb 2012 - 22:20
Post #339


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





CYTAT(Jadzwin @ Sun, 26 Feb 2012 - 19:33) *
Stawiam sobie to za punkt honoru smile.gif
Jak ktos da auto do testow to instalacje ma gratis smile.gif
Jakkolwiek tutaj bedzie to duzo prostsze

Kuba



A renault na sagem?? Podstawiam auto w każdej chwili:P


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Sun, 26 Feb 2012 - 22:43
Post #340


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





pytanie laika wiec moze byc glupie.

czy do emu bedzie mozna wrzucic seryjny program i jego modyfikowac wg. mozliwosci, ktore daje emu?


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

245 Stron V  « < 15 16 17 18 19 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 13 August 2025 - 07:51