![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#321
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
realskiego silnik to tak jak u mnie Mazda 2,5v6
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#322
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 05 November 2009 Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna ![]() |
mi chodzilo o to, ze z rysunku, ktory kolega zamiescil o triggerach wynika, ze jak ma czujnik na walku to na wale nie musi miec brakujacego zeba
![]() -------------------- 300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
|
|
|
![]()
Post
#323
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
I macie tam tylko dwa czujniki na wale ? Nic na walku nie ma ?
realskiego silnik to tak jak u mnie Mazda 2,5v6 -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#324
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Mamy jeden czujnik na wale i dwa czujniki halla w mega wadliwym aparacie zapłonowym, dlatego aparat zapłonowy np. u mnie wyleciał i wpadło koło na wale 36-1,
Jadzwin a powiedz mi czy mając koło 36-1, EMU może sterować cewkami jako moduł zapłonowy? bez zbędnych kombinacji jak w MS? |
|
|
![]()
Post
#325
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Tak oczywiscie. Wszystkie 6 wyjsc na cewki ma tranzystory mocy. Softwareowo wyboera sie czy maja sterowac modulem zaplonowym czy bezposrednio cewkami.
Kolo 36-1 jest bardzo dobrym rozwiazaniem. Daje juz niezla precyzje. 60-2 jest ciut lepsze ale bardzo ciezko zrobic samemu takie kolo (tu juz raczej zaleca sie korzystanie z kol OEM). problemem jest wlasnie przejscie przez brakujace zeby zeby amplituda sygnaly przy przejsciu byla zblozona do amplitudy sygnalu przy zwyklych zebach. Zobaczcie na kolo boscha jak wygladaja brakujace zeby... Mamy jeden czujnik na wale i dwa czujniki halla w mega wadliwym aparacie zapłonowym, dlatego aparat zapłonowy np. u mnie wyleciał i wpadło koło na wale 36-1, Jadzwin a powiedz mi czy mając koło 36-1, EMU może sterować cewkami jako moduł zapłonowy? bez zbędnych kombinacji jak w MS? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#326
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Ale chcac zrobić wtrysk po sekwencji trzeba mieć koło np.36-1 i czujnik na wałku ??
|
|
|
![]()
Post
#327
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 13 March 2007 Skąd: WGM ![]() |
Tak. W końcu wtrysk chcesz mieć co dwa obroty wału i coś musi "zerować" cykl...
-------------------- size is nothing... boost is EVERYTHING
|
|
|
![]()
Post
#328
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Wystarczy miec 2 zeby na wale i jeden na walku w przypadku silnika 4 cylindrowego. Ale dla precyzji lepiej miec wiecej zebow. Missing tooth na wale nie jest wymagany w przypadku synchronizacji z czujnikiem polozenia walka.
-------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#329
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Jak wygląda kwestia szkolenia jestem studentem?(technikum elektroniczne skończone-MiBM w trakcie) Da rade za darmo? ile dni będzie trwało szkolenie?
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#330
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 15 March 2009 Skąd: SRC ![]() |
Jadzwin jakie koło było by najdokładniejsze biorąc pod uwagę możliwości emu?
-------------------- tel. 505 42 90 42
ali.23(małpka)o2.pl |
|
|
![]()
Post
#331
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Napisz email na adres schematy(at)ecumaster.com po szczegoly.
Jak wygląda kwestia szkolenia jestem studentem?(technikum elektroniczne skończone-MiBM w trakcie) Da rade za darmo? ile dni będzie trwało szkolenie? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#332
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
A wiec tak najdokladniejsze kolo bedzie 60-2 teoretycznie najmniejszy blad, jakkolwiek 36-1 jest w zasadzie rownie dobre. Bledy sa w granicach dziesietnych czesci stopnia wiec tak naprawde sa w praktyce pomijalne.
Ogolnie przy 2 zebach w silniku 4 cylindrowym, ustawionych tak ze sa 60 stopni przed TDC, predykcja dla zaplonu 10 stopni przed TDC wynosi 50 stopni, przez ktore silnik w jakims stopniu zmienia swoja predkosc katowa. Przy 60-2 maksymalna predykcja to 6 stopni wiec roznica jest spora. Najgorzej jest jezeli triger jest na walku, bo tam jeszce dochodzi nierownosc spowodowana praca paska rozrzadu. W przyszlym sofcie bedzie tez detekcja missfireow ale tylko dla kol z duza iloscia zebow (12 lub wiecej na wale). Kuba Jadzwin jakie koło było by najdokładniejsze biorąc pod uwagę możliwości emu? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#333
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 30 June 2011 Skąd: Mielec ![]() |
Napisz email na adres schematy(at)ecumaster.com po szczegoly. Przepraszam za OT, ale niestety żadnych informacji nie uzyskałem od 16-go. Napisałem zapytanie z firmy, ale cisza jak na razie ![]() -------------------- W245 B200T 07' Lpidżi
W126 280SE 82' MegaSquirted |
|
|
![]()
Post
#334
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
czy Emu obsłuży silniki renault które seryjnie śmigają na siemensach? głównie chodzi o zapłony z którymi det III sobie nie radził
-------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#335
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Stawiam sobie to za punkt honoru
![]() Jak ktos da auto do testow to instalacje ma gratis ![]() Jakkolwiek tutaj bedzie to duzo prostsze Kuba czy Emu obsłuży silniki renault które seryjnie śmigają na siemensach? głównie chodzi o zapłony z którymi det III sobie nie radził -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#336
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 07 January 2010 ![]() |
Witam .
Kiedy bedzie EMU dostepny juz dla klienta (przykladowo klient realski) ![]() Pytanie kolejne gdzie dostac kosci strony instalacji elektrycznej dla EMU i czy juz pinologia jest zamknieta ![]() Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#337
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
ja jestem chętny, powiedz kiedy a zatargam auto do krakowa
![]() -------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#338
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Pinologia jest zamknieta juz od dawna
![]() Kostki mozna dostac u nas. A data premiery ciagle sie nie zmieniala tj. koniec marca Ciagle jest nadzieja ze zdazymy ![]() Witam . Kiedy bedzie EMU dostepny juz dla klienta (przykladowo klient realski) ![]() Pytanie kolejne gdzie dostac kosci strony instalacji elektrycznej dla EMU i czy juz pinologia jest zamknieta ![]() Pozdrawiam -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#339
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
Stawiam sobie to za punkt honoru ![]() Jak ktos da auto do testow to instalacje ma gratis ![]() Jakkolwiek tutaj bedzie to duzo prostsze Kuba A renault na sagem?? Podstawiam auto w każdej chwili:P -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#340
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
pytanie laika wiec moze byc glupie.
czy do emu bedzie mozna wrzucic seryjny program i jego modyfikowac wg. mozliwosci, ktore daje emu? -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 13 August 2025 - 07:51 |