![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#221
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
A gdzieś wyżej czytałem że cena miała być 1800 ;>
a dla forumowiczów taniej |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#222
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Co do knocku to tutaj opcje knocka:
![]() Co do boostu to zalezec moze od przepustnicy, VSS, biegu, IAT.. Od czego będzie można ustawiać boost?? AFR, opóźnienie stuku, prędkość pojazdu, coś po tym będzie można skorygować ciśnienie?? Jak dokładnie będzie działać kontorla stuku?? jakaś temperatura silnika czy ciśnienie w dolocie do aktywacji?? Opóźnienie jak wygląda, stałe czy zmienne?? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#223
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#224
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
boost po afr?? a coz to za nowy wynalazek?
zadany poziom stuku to moze ew. wylaczac defaultowo zaworek sterujacy w opcji 0/1 -------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#225
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#226
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
boost po AFR taki głupi by nie był, ale pod warunkiem że nie była by to mapa 3D tylko warunek np:
- Przepustnica > 90% - MAP > 210 kPa - Lambda > 0,89 To ECU zmniejsza PWM na 0 -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#227
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Ja ciagle zastanawiam sie czy nie dodac mapy 3D maxymalnego AFR jaki moz byc w funckji obciazenia i obrotow...
Na bazie tej mapy mozna by zapalac kontrolke, ewentualnie ciac boost. Ale widze tam jednak sporo problemow ![]() Zakladajac ze knock action elminuje stuk, to jedynym niebezpieczenstwem jest wyokie EGT boost po AFR taki głupi by nie był, ale pod warunkiem że nie była by to mapa 3D tylko warunek np: - Przepustnica > 90% - MAP > 210 kPa - Lambda > 0,89 To ECU zmniejsza PWM na 0 -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#228
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
w MS3 można obcinać zaplon/paliwo lub to i to jeśli egt przekracza zadaną wartość , pomyślcie o tym
![]() |
|
|
![]()
Post
#229
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
w MS3 można obcinać zaplon/paliwo lub to i to jeśli egt przekracza zadaną wartość , pomyślcie o tym
![]() |
|
|
![]()
Post
#230
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
Nie taki nowy, stosowany w seryjnych ECU z lat `80 ![]() tylko pytanie dlaczego z niego zrezygnowali... -------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#231
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Zrob podobnie jak to jest w przypadku czujnikow spalania stukowego w samochodach - licznik i jezeli afr>x to dodajesz do licznika. Jezeli przez jakis czas afr<x, to odejmuj z licznika. Jezeli licznik> wartosc krytyczna to wykonaj akcje.
-------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#232
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
czy będzie/jest jakiś algorytm/funkcja jak w TunerStudioMS nazwana VE Analizer Live która jest po prostu Autotune która działa nadwyraz dobrze ?
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#233
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Ja bym sie do autotune nie zblizal zadnego, bo jak wystapia problemy to to tylko moze jeszcze bardziej sprawe skomplikowac. Wystarczy troche pomyslec i nie ma problemu z wpisaniem wartosci.
-------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#234
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
masz świętą rację i nigdy nie polegałem w 100% na AutoTune natomiast po pracy z VE Analize Live jestem zaskoczony pozytywnie jak to bardzo ułatwia i pomaga w strojeniu samochodu stąd pytanie o taką opcję
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#235
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Jest korekcja w czasie rzeczywistym na podstawie mapy zadanego AFR.
Mysle ze mozna dodac opcje ktora na podstawie loga bedzie modyfikowac mape VE, ale tak jak pisze Collin trzeba z tym ostroznie ![]() Lepiej chyba poswiecic troche czasu i przeanalizowac log i poziom korekcji AFR i samemu podjac decyzje gdzie dolozyc a gdzie ujac paliwa. Ja bym sie do autotune nie zblizal zadnego, bo jak wystapia problemy to to tylko moze jeszcze bardziej sprawe skomplikowac. Wystarczy troche pomyslec i nie ma problemu z wpisaniem wartosci. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#236
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
No to mozna dodac bez problemu
![]() ![]() w MS3 można obcinać zaplon/paliwo lub to i to jeśli egt przekracza zadaną wartość , pomyślcie o tym ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#237
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Inkrementacja licznika powinna byc jeszcze proporconalne do roznicy pomiedzy dopuszczalnym a aktualnym AFR
![]() Aktualnie ilosc pamiecie na program i dane jaka dyspouje jest "niegraniczona" wiec wsyztskie wodotryski mozemy dodawac. Mocy procka na razie tez nie brakuje ![]() Zrob podobnie jak to jest w przypadku czujnikow spalania stukowego w samochodach - licznik i jezeli afr>x to dodajesz do licznika. Jezeli przez jakis czas afr<x, to odejmuj z licznika. Jezeli licznik> wartosc krytyczna to wykonaj akcje. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#238
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
o i takie info jest wystarczające, dzięki, odezwę się z PINOUT by sobie przejściówkę przygotować
pzdr Jest korekcja w czasie rzeczywistym na podstawie mapy zadanego AFR. Mysle ze mozna dodac opcje ktora na podstawie loga bedzie modyfikowac mape VE, ale tak jak pisze Collin trzeba z tym ostroznie ![]() Lepiej chyba poswiecic troche czasu i przeanalizowac log i poziom korekcji AFR i samemu podjac decyzje gdzie dolozyc a gdzie ujac paliwa. -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#239
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Inkrementacja licznika powinna byc jeszcze proporconalne do roznicy pomiedzy dopuszczalnym a aktualnym AFR ![]() Aktualnie ilosc pamiecie na program i dane jaka dyspouje jest "niegraniczona" wiec wsyztskie wodotryski mozemy dodawac. Mocy procka na razie tez nie brakuje ![]() To byl tylko zarys ![]() -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#240
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
No to mozna dodac bez problemu ![]() ![]() Decyzja należy do właściciela , jeśli ustawimy alarm we wskaźniku na tyle nisko żeby mieć czas zakończyć wyprzedzanie to jak uslyszymy alarm mamy jeszcze czas żeby podjąć decyzje czy ciśniemy dalej czy nie, jeśli zostało nam jeszcze 10 samochodów do łyknięcia to brak mocy może się pojawić przez to ze się tłok stopił i wyjdzie na to samo tylko ze będziemy silnik w plecy . Poza tym jak komputer obetnie zapłon i paliwo to egt spadnie w ułamku sekundy więc jeśli nic się mocno nie zrąbało po chwili odzyskamy ciąg . |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 15:46 |