Shoutbox 0 nowych PW 


245 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > »   
Reply to this topicStart new topic
> EMU, Traction control strona 85
Jadzwin
post Wed, 21 Dec 2011 - 10:49
Post #201


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





BMW idzie w pierwszej kolejnosci, wiec nie potrafie na dzisiaj powiedziec kiedy bedzie VVTi Toyoty.


CYTAT(DOHC @ Wed, 21 Dec 2011 - 11:21) *
to ja się podepnę ,mi chodzi o zwykły bivanos z m52 , nie taki jak w m3 . Tam są tylko dwa solenoidy z tego co wiem .



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 21 Dec 2011 - 10:49
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
SR-71
post Wed, 21 Dec 2011 - 11:12
Post #202


Frequent User
Dołączył: Mon, 26 September 2011
Skąd: W-wa





W Toyocie też są dwa solenoidy sterujące przepływem oleju jeden na wydechu i jeden na ssaniu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 21 Dec 2011 - 11:24
Post #203


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Dlatego sterowanie w ogolnej zasadzie bedzie identyczne. Przy czym znalezc BMW do testow to maly problem w porownaniu z Toyota smile.gif
I jest jeszcze kwestia kolizynosci rozrzadu przy skrajnych polozeniach kolka.

Kuba

CYTAT(SR-71 @ Wed, 21 Dec 2011 - 12:12) *
W Toyocie też są dwa solenoidy sterujące przepływem oleju jeden na wydechu i jeden na ssaniu...



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SR-71
post Thu, 22 Dec 2011 - 00:00
Post #204


Frequent User
Dołączył: Mon, 26 September 2011
Skąd: W-wa





Chyba nie chodzi Ci o spotkanie zaworu z tłokiem - w seryjnym sterowaniu vvt-i raczej nie będzie to miało miejsca przy strojeniu zmiennych faz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Fri, 23 Dec 2011 - 01:32
Post #205


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





CYTAT(SR-71 @ Thu, 22 Dec 2011 - 00:00) *
Chyba nie chodzi Ci o spotkanie zaworu z tłokiem - w seryjnym sterowaniu vvt-i raczej nie będzie to miało miejsca przy strojeniu zmiennych faz

cóż tu dodać...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Sat, 24 Dec 2011 - 09:23
Post #206


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





sorry że tu się pytam ale macie w planach może nowego ecu mastera z obsługa LPG?


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aval
post Sat, 24 Dec 2011 - 23:23
Post #207


Forum Killer
Dołączył: Fri, 16 September 2011
Skąd: Warszawa





ECUmaster to raczej nie za wiele ma wpólnego...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sun, 01 Jan 2012 - 17:42
Post #208


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Witam w nowym roku smile.gif

Jezeli ktos chcialby sie zapoznac ze specyfikacja EMU zapraszam do lektury z linka:

EMU FEATURES

Jak macie jakies pytania (bo np. jakiejs funkcji ktora potrzebujecie nie ma na liscie, albo cos jest niezrozumiale) prosze o komentarz.


Jadzwin


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gientki21
post Sun, 01 Jan 2012 - 18:10
Post #209


Frequent User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Pruszków/Grójec





kiedy pojawi się na rynku????
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sun, 01 Jan 2012 - 18:20
Post #210


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow






Normalnie powinno byc dostepne pod koniec marca, jakkolwiek niektore firmy z ktorymi wspolpracuje od lat otrzymaja urzadzenia juz w lutym.

Pozdrowienia
Jadzwin


CYTAT(gientki21 @ Sun, 01 Jan 2012 - 19:10) *
kiedy pojawi się na rynku????



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Sun, 01 Jan 2012 - 21:46
Post #211


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





Mam nadzieje że pomysły dobre pomysły podsuwane przez użytkowników będziecie dokładać do EMU smile.gif
pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luklam
post Mon, 02 Jan 2012 - 14:06
Post #212


Super User
Dołączył: Thu, 10 December 2009
Skąd: Śląsk/Imielin





Wtryski niskoomowe będzie można podłączyć z rezystorami?

Dobrą sprawą było by też kalibrowane wyjście "tacho ouput"
Przydatne jest to w swapach jeśli montuje się silnik 6 cylindrowy a obrotomierz jest z 4 cylindrowego silnika i odwrotnie.


--------------------
Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Mon, 02 Jan 2012 - 14:14
Post #213


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





CYTAT(luklam @ Mon, 02 Jan 2012 - 14:06) *
Wtryski niskoomowe będzie można podłączyć z rezystorami?

Dobrą sprawą było by też kalibrowane wyjście "tacho ouput"
Przydatne jest to w swapach jeśli montuje się silnik 6 cylindrowy a obrotomierz jest z 4 cylindrowego silnika i odwrotnie.



To jest smile.gif


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 02 Jan 2012 - 15:19
Post #214


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Co do wtryskow LowZ to albo rezystor pack albo Ecuamster Peak & Hold controler tongue.gif
Wtedy masz pelne P&H i mozna np. kozystac z wtryskow gazowych.




CYTAT(luklam @ Mon, 02 Jan 2012 - 15:06) *
Wtryski niskoomowe będzie można podłączyć z rezystorami?

Dobrą sprawą było by też kalibrowane wyjście "tacho ouput"
Przydatne jest to w swapach jeśli montuje się silnik 6 cylindrowy a obrotomierz jest z 4 cylindrowego silnika i odwrotnie.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 02 Jan 2012 - 15:21
Post #215


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Oczywiscie smile.gif Ale tylko te dobre smile.gif I te wykonalne smile.gif

CYTAT(DOHC @ Sun, 01 Jan 2012 - 22:46) *
Mam nadzieje że pomysły dobre pomysły podsuwane przez użytkowników będziecie dokładać do EMU smile.gif
pozdrawiam



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Mon, 02 Jan 2012 - 15:56
Post #216


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





czy jak mam PINOUT z seryjnego kompa otrzymał bym od was jak przygotować płytkę drukowaną by stworzyć przejściówkę pozwalającą nie ucinać seryjnych wtyczek wiązki ?

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rene
post Mon, 02 Jan 2012 - 16:14
Post #217


Super User
Dołączył: Sat, 28 July 2007
Skąd: Kraków





nie przeglądałem całego tematu... Jaka będzie cena detaliczna urządzenia ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 02 Jan 2012 - 16:17
Post #218


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Tak jest taka mozliwosc.

CYTAT(AWSA @ Mon, 02 Jan 2012 - 16:56) *
czy jak mam PINOUT z seryjnego kompa otrzymał bym od was jak przygotować płytkę drukowaną by stworzyć przejściówkę pozwalającą nie ucinać seryjnych wtyczek wiązki ?

pzdr



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 02 Jan 2012 - 16:18
Post #219


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





2000 pln

CYTAT(Rene @ Mon, 02 Jan 2012 - 17:14) *
nie przeglądałem całego tematu... Jaka będzie cena detaliczna urządzenia ??



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Mon, 02 Jan 2012 - 18:37
Post #220


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





Od czego będzie można ustawiać boost?? AFR, opóźnienie stuku, prędkość pojazdu, coś po tym będzie można skorygować ciśnienie?? Jak dokładnie będzie działać kontorla stuku?? jakaś temperatura silnika czy ciśnienie w dolocie do aktywacji?? Opóźnienie jak wygląda, stałe czy zmienne??
Go to the top of the page
 
+Quote Post

245 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 19:34