![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 24 March 2009 ![]() |
To cena biedzę prawie 2k jak dla mnie to cena raczej zaporowa
![]() a co z DETem będzie rozwijany ? planowane będą kolejne rewizje itp. ? ale potestować EMU mogę jak by co ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Wydaje mi sie z tą wielkością że nie do końca...bo obudowa robi za radiator - patrz ECU od motocykli malutkie a pełne sekwencje, do tego duuużo obrotów a dają radę. Patrz nawet kompy od fiatów niewiele wieksze od wtyczki. Generalnie pomysł OK ale z własnego doświadczenia wiem że jak coś nie ma marki to cieżko to sprzedać za 2k mimo że tyle warta jest twoja praca...I do tego wychodzi że tego nie będzie sterować, tamtego nie bedzie sterować i tak naprawde to tylko BMW...
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
swego czasu jak interesowałem sie kompem obsługującym w bmw elektroniczną przepustnice oraz kręcący dwoma vanosami to kwota z przejściówką zamykała sie w 10 tyś. tu jest ułamek tego a wy marudzicie że drogo
![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
dokładnie cena raczej zaje... , Do tego jak się zastanawiam i widzę otwartość jadzwina w kwestii ecumastera to nowy upgrady softu będą realne na wniosek użytkowników . Na początku przyszłego roku mam nadzieje że będzie już to śmigać i kręcić vanosami to się zdecyduję .
Pozdrawiam ps aha , będą podwójne mapy zapłon paliwo ? |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa ![]() |
Czekaj czyli jesli dobrze czytam to maksymalna ilosc cylindrow, ktora to obsluzy w sekwencyjnym wtrysku to 6, przy 8 cylindrowym silniku musialbym podlaczyc wtryski parami ?
Puszczenie cewek po 2 to zaden problem ale taki myk z wtryskiem mija sie w moim wypadku z celem ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Raczej bedzie sekwencja dla 8cyl, tylko zaplon bedzie wasted spark, ale to pewno Jadzwin wyklaryfikuje
![]() Co do laczenia wtryskiwaczy parami to jezeli sa o duzej opornosci to problemu nie bedzie, w przeciwienstwie do laczenia parami pasywnych cewek ![]() -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
"...Nawet gaz LPG pociągnie równocześnie z benzyną smile.gif..." jeśli będzie miał korekcje po temp i ciśnieniu gazu i uciągnie wtryski gazowe bez kompa lpg to następny punkt nad vems/ms...
Kontrolm "Wydaje mi sie z tą wielkością że nie do końca...bo obudowa robi za radiator - patrz ECU od motocykli malutkie a pełne sekwencje, do tego duuużo obrotów a dają radę. Patrz nawet kompy od fiatów niewiele większe od wtyczki. Generalnie pomysł OK ale z własnego doświadczenia wiem że jak coś nie ma marki to cieżko to sprzedać za 2k mimo że tyle warta jest twoja praca...I do tego wychodzi że tego nie będzie sterować, tamtego nie bedzie sterować i tak naprawde to tylko BMW... " Mysle ze wielkosciowo nie jest źle. A i wszystkie potrzebne funkcje posiada, a to czy obsłuzy jakis pattern to chyba tylko kwestia softu a patrząc na ecu mastera to z tym chyba problemu nie bedzie. Trzymam kciuki za EMU, polskie to dobre ![]() -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Przewidywana cena to 1800 brutto, ale jeszcze minimalnie moze sie zmienic minimalnie w obie strony w zaleznosci od koncowych kosztow produkcji.
Nie wiem skad wyszlo ze EMU bedzie obslugiwalo tylko BMW ale musze to sprostowac: jak napisalem w tym momencie obsluguje triger od 12 zebow w zwyz z 1,2 lub bez missing tootha (cam sync). W tym trigerze mieszcza sie Ople, Fordy, Toyoty, Fiaty, BMW, bardzo duza ilosc francuzow, VW itd. W krotkiej perspektywie dojdzie Renalut Trigger (np. Meagne, Clio Wiliams nie znalazlem zadnego SA ktore potrafi dzialac z tym 60-2), i Subaru trigger. Aktualnie nie ma obslugi starszych samochodow z mala iloscia zebow na wale / walku ale to jest wylacznie kwestia firmwareu, wiec w przyszlosci na pewno pojawi sie obsluga takiego patternu. Zawsze tez mozna dolozyc wieniec zebaty na kolo pasowe, poniewaz patterny z wieloma zebami maja sporo zalet, umozliwiaja ogromna precyzje kata zapłonu a dodatkowo pozwalaja na miss fire detection. Powyzsze pokrywa 90% aut robionych w EU (od moich dystrybutorow z UE mam bardz pozytywny feedback szczegolnie co do stosunku cena / mozliwosci). Kolejne 5% odejrzewam ze podwoilo by koszty stworzenia urzadzenia. Co do aut 8 cylindrowych aktualnie jest 6 wyjsc IGBT/Log na cewki zaplonowe i 6 dedykowanych wyjsc na wtryskiwacze, 6 wyjsc uniwersalnych AUX (5A) + 4 wyjscia stepperm motor / przekazniki (1A). Wiec w tym momencie w silniku 8 cylindrowym mozna zrobic tylko wasted sparka i wtrysk parami (dwa wtryskiwacze na 1 koncowke) ale (zawsze jest jakies ale ![]() Wszytko to kwestia softu ktory bedzie caly czas rozwijany. Oczywiscie beda dwie mapy przelaczane pamiecia mam od zaj....nia ![]() W tego typu urzadzeniach sprzet to 10%, pozostale 90% to oprogramowianie. Dlatego jak kiedys dawno temu kupilem MegaSquirta i zobaczylem kod do niego to go od razu sprzedalem. Bardzo szanuje tworcow megasquirta (Bowlinga i Grippo) bo ich wiedza na temat EFI jest ogromna i naprawde wplyneli na swiat tuningu, natomiast ich soft napisany jest fatalnie (co nie znaczy ze nie dziala, chodzi mi po prostu o jego jakosc). Co do DET3 to linia piggy backow bedzie ciagle rozwijana ![]() Pozdrowienia Kuba "...Nawet gaz LPG pociągnie równocześnie z benzyną smile.gif..." jeśli będzie miał korekcje po temp i ciśnieniu gazu i uciągnie wtryski gazowe bez kompa lpg to następny punkt nad vems/ms... Kontrolm "Wydaje mi sie z tą wielkością że nie do końca...bo obudowa robi za radiator - patrz ECU od motocykli malutkie a pełne sekwencje, do tego duuużo obrotów a dają radę. Patrz nawet kompy od fiatów niewiele większe od wtyczki. Generalnie pomysł OK ale z własnego doświadczenia wiem że jak coś nie ma marki to cieżko to sprzedać za 2k mimo że tyle warta jest twoja praca...I do tego wychodzi że tego nie będzie sterować, tamtego nie bedzie sterować i tak naprawde to tylko BMW... " Mysle ze wielkosciowo nie jest źle. A i wszystkie potrzebne funkcje posiada, a to czy obsłuzy jakis pattern to chyba tylko kwestia softu a patrząc na ecu mastera to z tym chyba problemu nie bedzie. Trzymam kciuki za EMU, polskie to dobre ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Z tym cieplem troche inaczej jest w seryjnym kompie a inaczej w SA gdzie bedzie grzebal uzytkownik (nie zawsze swiadom tego co robi
![]() Jezeli auto 4 cylidnrowe pracuje w pelnej sekwencji koncowka mocy odpala sie 1 raz na cykl pracy silnika ( w sumie pracuja 4 koncowki w cyklu). Nowoczesne cewki maja bardzo krotkie czasy ladowania < 3ms, co daje male DC tranzystorow i stosunkowo mala ilosc wtwarzanego ciepla. Ale ktos moze ustawic 6 cylidnwory silnik w wasted sparku czyli przy kazdym obrocie silinka (nie cyklu!) bedzie pracowalo 6 koncowek a w cyklu juz 12 ! Co wiecej ktos moze ustawic czas ladownia cewki na 6ms. Czyli wytworzymy (w uproszczeniu) 6 razy wiecej ciepla ! A to juz jest sporo. Te skrajne przypadki sa wlasnie najgorsze i niestety trzeba je wziasc pod uwage... Wydaje mi sie z tą wielkością że nie do końca...bo obudowa robi za radiator - patrz ECU od motocykli malutkie a pełne sekwencje, do tego duuużo obrotów a dają radę. Patrz nawet kompy od fiatów niewiele wieksze od wtyczki. Generalnie pomysł OK ale z własnego doświadczenia wiem że jak coś nie ma marki to cieżko to sprzedać za 2k mimo że tyle warta jest twoja praca...I do tego wychodzi że tego nie będzie sterować, tamtego nie bedzie sterować i tak naprawde to tylko BMW... -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Moje zainteresowanie już od dawna znasz - ustawiam się w kolejce po pierwsze egzemplarze.
![]() -------------------- www.promotormocy.pl
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
a co z obsługą VVT innych niż Vanos czyli wszelkiej maści TOyoty Peugeoty itd ? I podstawowe pytanie bo to mnie wk...w Vemsie że są dwa kanały WBO2 a obsługuje tylko jeden. A Czasem potrzebne są właśnie dwa. I czy będzie obsługa Camsync takiego jak w sportowych kompach Boscha i Peugeotach czyli 4 zęby w tym jeden dłuższy ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Inne systemy zmeinnych faz rozrzadu jak najbardziej. Natomiast 2gie WBO niestety nie jest mozliwe bo nie ma hardwareu do niej na plytce
![]() a co z obsługą VVT innych niż Vanos czyli wszelkiej maści TOyoty Peugeoty itd ? I podstawowe pytanie bo to mnie wk...w Vemsie że są dwa kanały WBO2 a obsługuje tylko jeden. A Czasem potrzebne są właśnie dwa -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Dostaniesz dostaniesz
![]() Ale teraz lepiej podepnij Wiliamsa bo w sobote jade na urlop i ciezko mi bedzie modyfikowac soft bez sprzetu ![]() Kuba Moje zainteresowanie już od dawna znasz - ustawiam się w kolejce po pierwsze egzemplarze. ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
berkut możesz wyczyścić PW ?
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
no ciesze sie bardzo że w końcu emu ujżało światło dzienne
rozumiem ze obsługa będzie w jezyku polskim -------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Raczej "profesjonalizmy" zostana po angielsku ze wzgledu na brak krotkich odpowiednikow w jezyku polskim, jakkolwiek help, tooltipy i komunikaty beda w jezyku polskim.
no ciesze sie bardzo że w końcu emu ujżało światło dzienne rozumiem ze obsługa będzie w jezyku polskim -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sat, 23 January 2010 Skąd: WarszawaBemowo ![]() |
Ja bym postulował o możliwość włączenia wersji czysto angielskiej, ja przynajmniej się gubię jak mi soft samochodowy po polsku gada
![]() IonSense jest w jakiejś części objęty ochroną patentową o ile sobie dobrze przypominam, więc jego implementacja mogłaby bardzo podnieść koszt produktu... Po eM Raczej "profesjonalizmy" zostana po angielsku ze wzgledu na brak krotkich odpowiednikow w jezyku polskim, jakkolwiek help, tooltipy i komunikaty beda w jezyku polskim. -------------------- yła: BlackBird MX-5 NBfl'03 1.8 Memories --> _http://www.mx-5.pl/viewtopic.php?t=1149
jest: Ptaszor MX-5 NA'96 1.8 --> _http://www.mx-5.pl/viewtopic.php?t=4852 |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Nie no tak wersja jezykowa do wyboru w preferencjach
![]() Ja bym postulował o możliwość włączenia wersji czysto angielskiej, ja przynajmniej się gubię jak mi soft samochodowy po polsku gada ![]() IonSense jest w jakiejś części objęty ochroną patentową o ile sobie dobrze przypominam, więc jego implementacja mogłaby bardzo podnieść koszt produktu... Po eM -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 Skąd: Kraków ![]() |
O kurde to będzie się działo! Bankowo na wiosnę będę męczył Kisiela żeby mi założył EMU zamiast tego eco-ecu.. Pewnie będzie potrzebny odpowiedni soft to trigera 36-2-36-2
![]() |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
He he historia sie powtarza
![]() O kurde to będzie się działo! Bankowo na wiosnę będę męczył Kisiela żeby mi założył EMU zamiast tego eco-ecu.. Pewnie będzie potrzebny odpowiedni soft to trigera 36-2-36-2 ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 18:46 |