![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
nie ma sie co jarać
sukces to bedzie jak obsluzy 8 podwójnych cewek pasywnych ![]() -------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#162
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Kurde na EMU trzeba będzie czekać z 6 miesięcy:) jak poleca takie zamówienia
|
|
|
![]()
Post
#163
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 26 June 2010 Skąd: Poznań ![]() |
Ja też jestem Bardzo ciekawy tego projektu
Do M104 3.2 Mercedesa to pewnie trigger 36-1 będzie trzeba jak w MS'ie? |
|
|
![]()
Post
#164
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 05 November 2009 Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna ![]() |
djctec a ty jeszcze nie zadzialales z msem
![]() ![]() -------------------- 300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
|
|
|
![]()
Post
#165
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
bedzie Polska wersja softu? bo troche zal ze Polski sprzet a soft napisany po chinsku.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#166
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 26 June 2010 Skąd: Poznań ![]() |
kubeq_Sq witam kolegę :-)
no widzisz jakoś tak obawy mam co do MS'a - głównie ze względu na chroniczny brak czasu :-) poza tym ze swapem nadal nie ruszyłem... :-/ jest ambitny plan żeby na wiosnę ruszyć A Ty co zamienisz MS'a na EMU?? |
|
|
![]()
Post
#167
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Myśl, że polska wersja będzie, bo takie tłumaczenie to nie problem, ale jak dla kogoś angielski to chiński to i tak nie powinien się brać za rasowanie samochodów:P
|
|
|
![]()
Post
#168
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
bedzie Polska wersja softu? bo troche zal ze Polski sprzet a soft napisany po chinsku. Będzie polska wersja softu, ba ... będzie nawet instrukcja po polsku (specjalnie nie pisze manual ![]() -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#169
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Witam,
Co do zamowien to mysle ze przygotuje kilka wersji dla forumowiczow w mega atrakcyjnej cenie ![]() Co do jezyka to bedzie polski, ale powiem wam ze jest to masakra. Jezyk angielski jest bardzo precyzyjny, a z polskiego wychodza straszne koszmarki jezykowe czasami ![]() Pozatym instrukcja bedzie po polsku. Aktualnie trwaja juz przygotowania do finalnej produkcji wiec to juz naprawde blisko konca ![]() Jadzwin Myśl, że polska wersja będzie, bo takie tłumaczenie to nie problem, ale jak dla kogoś angielski to chiński to i tak nie powinien się brać za rasowanie samochodów:P -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#170
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Hardware jest już przygotowany do ogarnięcia np zmiennych faz ? (wiem że nie będzie ich w pierwszej wersji softu )
pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#171
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Tak. Hardware juz zamkniety co do rezystora
![]() Hardware jest już przygotowany do ogarnięcia np zmiennych faz ? (wiem że nie będzie ich w pierwszej wersji softu ) pozdrawiam -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#172
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
Kuba pamiętaj o jednej specjalnej sztuce EMU - wiesz do czego
![]() Miła niespodzianka na Święta - Gratuluje Pozdrawiam... -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#173
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Pamietam
![]() Kuba pamiętaj o jednej specjalnej sztuce EMU - wiesz do czego ![]() Miła niespodzianka na Święta - Gratuluje Pozdrawiam... -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#174
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#175
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
To ja poproszę na taką listę cobym mógł na różnych amerykanach potestować
![]() Pzdr Witam, Co do zamowien to mysle ze przygotuje kilka wersji dla forumowiczow w mega atrakcyjnej cenie ![]() -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#176
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
OMFG, to niedosc ze bedzie obslugiwac silniki to jeszcze wlasciciela w nocy??!! Damn... ![]() P.S. Sorry ale nie moglem sie powstrzymac. ![]() Dokładnie.... - tak EMU będzie doskonałe... możesz spróbować i zdać relację jak było... ja na razie potrzebuje do silnika ![]() -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#177
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 29 July 2007 Skąd: KRAKOW - DUNDEE ![]() |
Faktycznie Kuba miła niespodzianka dla mnie! Już chce jedno EMU dla siebie, z wgraną bazową mapą dla 1JZ ![]() Po mapę bazową to się trzeba do kogoś innego zgłosić ![]() ![]() Witam, Ja jezeli istnieje taka mozliwosc tez z checia zamowil bym z bazowka do 1JZ, do blizniaczego projektu jak Wasz ![]() Dalej czekamy na wiesci z rolek co ten motor + EMU potrafi ![]() Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#178
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
może wstępnie dzisiaj jakieś cyfry się pokaza
-------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#179
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 30 April 2006 Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer ![]() |
No to skoro płytka zamknięta to czekam niecierpliwy do przestestowania w uturbionym starym vag'owym 2.0 16V R4.
-------------------- VW 16V++ :)
|
|
|
![]()
Post
#180
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
Relacja z placu boju.
1jz żyje i ma się całkiem dobrze (turbosprężarki za to mają się zgoła inaczej ![]() Wczoraj odbyły się testy kontrolera WBO w warunkach bojowych, i wszystko zachowuje się poprawnie. Dla weryfikacji eksperymentu podłączony był zewnętrzny kontroler WBO, wartości i czas reakcji był identyczny. Chcę żeby to było jasne, mapa zapłonu i paliwa, zostały wpisane "z reki" i kilka razy poprawione na hamowni, opierając się na WBO, czujniku spalania stukowego i det can. Afr i zapłon daleki jest od optymalnego, powyżej 5500 AFR to 10.1 - 10.2 do odcięcia. Ciśnienie doładowania pozostało seryjne czyli 170 kPa. Ostatnie 2 dni koncentrowały się na poprawnym dawkowaniu paliwa przy rozruchu silnika, pracy podczas rozgrzewaniu się, acceleration enrichment, kalibracji czujników, kontroli wolnych obrotów i pracach deweloperskich oprogramowania. Zdziwiło mnie jak płynnie auto poradziło sobie na drodze z wpisaną mapą wpisaną na placu. Nie mniej nie odpuściłem sobie testów przy full TPS i szybkiego skorygowania mapy. Wynik, dla mnie, jak na stan turbosprężarek w tym prawie 20 letnim silniku i minimalnej pracy włożonej w mapę jest satysfakcjonujący i zdecydowanie nie jest to ostatnie słowo. ![]() -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 03:49 |