![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1181
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
czyli wreszcie odpaliła bestia
![]() swoją droga , wystarczy naprawde uwaznie przeczytać manual EMU , i tam jest przynajmniej 80% informacji jakie ci udzieliłem ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1182
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Aj wiesz jak to jest wiedza to wiedza jedni kąpią rowy i są w tym mistrzami inni robią tylko blacharka, a inni sterują
![]() ![]() ale kto przewidział że niema wężyka o mapa ![]() dziś walcze dalej, czas mam tylko wieczorami, ale już jest jakaś nadzieja że auto nie pojdzie z nerwów na części ![]() może już niebęde tak często dzwonił heh Przy okazji serdecznie chciałęm podziekować Jadźwinowi, WilekiW i Przemo72 za wyrozumiałość i odbieranie odemnie telefonów ![]() |
|
|
![]()
Post
#1183
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 Skąd: Częstochowa ![]() |
Za 10 dni bede mial nowe plytki. Jak bedzie wszystko ok to mozemy sie doagadac na testy ![]() No i jak wygląda sprawa z tymi modułami do przepustnicy elektronicznej? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1184
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
I jak z hamownią? Uciążliwa nieco jazda z DET3.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#1185
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Ponawiam pytanko jak z hamownią w EMU ?
|
|
|
![]()
Post
#1186
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
A ja mam inne: Kiedy będzie dostępny moduł BT? Jaka przewidywana cena?
-------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#1187
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 02 April 2010 Skąd: Połczyn-Zdrój ![]() |
Moduł BT musi być dostępny bo ja kupiłem razem z EMU, mam, korzystam, działa
![]() ![]() -------------------- Seicento 1.4 t-jet
1/4 mili - ET 12,768 |
|
|
![]()
Post
#1188
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
dippaolo działa to z aplikacjią na androida?
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#1189
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 02 April 2010 Skąd: Połczyn-Zdrój ![]() |
Tak. Działa z Androidem, obecnie testuje to na Galaxy Note.
Aplikacja do pobrania tutaj A działa tak jak tutaj na Youtube -------------------- Seicento 1.4 t-jet
1/4 mili - ET 12,768 |
|
|
![]()
Post
#1190
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 07 April 2009 Skąd: Piaseczno ![]() |
za chwilę będzie:
- dzwonisz gdzieś? - nie nie, mapę sobie tylko zmienię ![]() -------------------- Tunned by turboteam.pl, programmed by Szary garage.
|
|
|
![]()
Post
#1191
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 23 August 2013 ![]() |
Witam, jestem nowy na forum, bardzo zainteresowal mnie temat EMU - to cieszy ze jest tak dobry polski produkt.
Poniewaz nie ma jeszcze forum dedykowanego EMU, chcialem tutaj zapytac o kilka rzeczy. Wkladam silnik Subaru do swojego Garbusa 1968, niestety elektronika tzn kable sa pociete, troche brakuje, wogole balagan, dlatego 'zmuszony' jestem do uzycia SA Ecu. Mam MS2 PCB3 ale mam dosc tych lutowan i przelutowywan + koszty JimStima i wideband lambdy wcale nie czyni tego systemu atrakcyjnym cenowo. Bardzo podoba mi sie EMU i mozliwosc dokonywania zmian za pomoca softwaru. Zeby nie przynudzac, chce zalozyc EMU ale potrzebuje troche wiecej informacji. 1. Silnik 2L od Imprezy bez turba 16 zaworow SOHC z kolem waly 6/7, wiem ze poki co EMU jeszcze nie obsluguje takowego ale czy w najblizszym czasie bedzie takowa mozliwosc? Jezeli tak to zostawil bym 6/7 co daloby mozliwosc sekwencji, jezeli nie to mam rowniez kolo 36-2-2-2 ktore chcialem zalozyc do MSa i ustawic wszystko na wasted spark - nie zalezy mi az tak bardzo na sekwencji. 2. Czy EMU na dzien dzisiejszy obsluzy 36-2-2-2? 3. Czy bylaby mozliwosc wrzucic podstawowa mape do Subaru bez turba zeby odpalic silnik? 4. Chcial bym pominac VSS w ustawieniach, nie bede mial takowego czujnika. 5. NIe moglem nigdzie znalezc ogolnego schematu polaczen EMU, czy jest moze link? Nie jestem tunerem, ale bardzo podoba mi sie fakt ze EMU jest polskie i czytajac wszystkie recenzje i opinie, EMU wydaje sie bardzo udanym ECU i z przyjemnoscia zmienie MS na EMU. Dzieki za pomoc. |
|
|
![]()
Post
#1192
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Ad.1 Napisz do Jadzwina, może dopisze obsługę tego triggera.
Ad.3 Jest Ad.4 Możesz ale nie będziesz miał np. regulacji boostu po biegach jeśli chciałbyś turbo. Ad.5 Opis pinów jest w manualu EMU. http://ecumaster.pl/pliki Pozdro -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#1193
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 23 August 2013 ![]() |
dzieki za informacje, skontaktuje sie z Jadzwinem
Ad.1 Napisz do Jadzwina, może dopisze obsługę tego triggera. Ad.3 Jest Ad.4 Możesz ale nie będziesz miał np. regulacji boostu po biegach jeśli chciałbyś turbo. Ad.5 Opis pinów jest w manualu EMU. http://ecumaster.pl/pliki Pozdro |
|
|
![]()
Post
#1194
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Panowie, szybkie pytanie. Chce podłączyć do emu zawór PWM wysokoczęstotliwościowy, a zgodnie z instrukcją trzeba go podłączyć razem z diodą flyback. No i teraz pojawił się problem z oznaczeniami owej diody. Diody mają cztery paski o kolorach: złoty, czerwony, fioletowy i zielony. Z której strony jest katoda, a z której anoda, czy nie ma to znaczenia przy podłączeniu do tego silniczka? Proszę o szybką odpowiedź
![]() -------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#1195
|
|
User Dołączył: Mon, 05 March 2012 ![]() |
Panowie, szybkie pytanie. Chce podłączyć do emu zawór PWM wysokoczęstotliwościowy, a zgodnie z instrukcją trzeba go podłączyć razem z diodą flyback. No i teraz pojawił się problem z oznaczeniami owej diody. Diody mają cztery paski o kolorach: złoty, czerwony, fioletowy i zielony. Z której strony jest katoda, a z której anoda, czy nie ma to znaczenia przy podłączeniu do tego silniczka? Proszę o szybką odpowiedź ![]() Witam chyba masz w ręku rezystor, dioda flyback to dioda IN jest czrna z białym (srebrnym) paskiem po jednej stronie i tą stroną podłączamy do +12V a druga strona do sygnału: Manual strona 74 ,w zestawie EMU są dołączone dwie takie diody |
|
|
![]()
Post
#1196
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
A czy miałby ktoś wstępną mapę do opla c20xe turbo?
-------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#1197
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 05 September 2013 ![]() |
Hej, przeczytać instrukcję i patrzył aplikację, ale nie mógł go znaleźć lub nie rozumieją: EMU ma automatyczną regulację tabel paliwowych?
Jak VEMS jest "Live VE analyzer". |
|
|
![]()
Post
#1198
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Napisz do mnie nie info(at)ecumaster.com to Ci podesle mape startowa.
A czy miałby ktoś wstępną mapę do opla c20xe turbo? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1199
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Nie
Hej, przeczytać instrukcję i patrzył aplikację, ale nie mógł go znaleźć lub nie rozumieją: EMU ma automatyczną regulację tabel paliwowych? Jak VEMS jest "Live VE analyzer". -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1200
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 19 December 2006 Skąd: 100lica ![]() |
wiem że się powtarzam ale ponownie zapytam o realny termin hamowni drogowej w EMU
![]() rekord już masz ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 22:03 |