Shoutbox 0 nowych PW 


245 Stron V  « < 56 57 58 59 60 > »   
Reply to this topicStart new topic
> EMU, Traction control strona 85
mlody1921
post Wed, 10 Jul 2013 - 20:27
Post #1141


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





Panowie mam problem z iskra w emu silnik v6 kolo na wale 36-1, first trigger tooth 6, cewki 3sztuki po 2, obroty emu widzi, manewfowalem trigger angle jal sie da, jadzwin proponowal zmiane trigger edge nic nie dalo iskry brak, kolo i vr raczej dobrze ustawione bo na edis6 na MS smigalo, kazda cewki ma plus i minis plus po przekazniku minisami steruje emu wiec, chyba dobrze podlaczone a czy cewka potrzebuje jakiejs masy ze swojej obudowy?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 10 Jul 2013 - 20:27
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Yuvi
post Thu, 11 Jul 2013 - 14:24
Post #1142


User
Dołączył: Mon, 05 March 2012





CYTAT(mlody1921 @ Wed, 10 Jul 2013 - 20:27) *
Panowie mam problem z iskra w emu silnik v6 kolo na wale 36-1, first trigger tooth 6, cewki 3sztuki po 2, obroty emu widzi, manewfowalem trigger angle jal sie da, jadzwin proponowal zmiane trigger edge nic nie dalo iskry brak, kolo i vr raczej dobrze ustawione bo na edis6 na MS smigalo, kazda cewki ma plus i minis plus po przekazniku minisami steruje emu wiec, chyba dobrze podlaczone a czy cewka potrzebuje jakiejs masy ze swojej obudowy?


witam sprawdz oscyloskopem co widzi emu. mam teraz podobny problem obroty widzi wtryski pracują a iskry brak na oscyloskopie odczyt z tigera jest dziwny troszkę od normy odbiega(chodzi o czas każdego zeba) wiec sterownik niewie kiedy podać iskre dodam ze u mnie stało sie to podczas zjeżdzania z górki auto chodziło na wolnych obrotach i zgasło sprawdziłem wszystkie napięcia wygląda wszystko oki (czujnik nowy) został do sprawdzenia tylko sam tiger musze miske sciągnąć a mi sie niechce.jak sie uporam z problemem dam znać
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 11 Jul 2013 - 15:02
Post #1143


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Jak jest paliwo to szukaj przyczyny w ukladzie wykonawczym jak modol aplonowy , cewki.

A co do forda to prosze przelij mi na maila zrzut z oscyloskopu EMU. Poweim Ci wtedy czy wszystko jest ok.

Przy crankingu to jest normalne ze czasy pomiedzy zboczami beda rozne ze wzgledu na duze roznice predkosci katowej walu.


CYTAT(Yuvi @ Thu, 11 Jul 2013 - 15:24) *
witam sprawdz oscyloskopem co widzi emu. mam teraz podobny problem obroty widzi wtryski pracują a iskry brak na oscyloskopie odczyt z tigera jest dziwny troszkę od normy odbiega(chodzi o czas każdego zeba) wiec sterownik niewie kiedy podać iskre dodam ze u mnie stało sie to podczas zjeżdzania z górki auto chodziło na wolnych obrotach i zgasło sprawdziłem wszystkie napięcia wygląda wszystko oki (czujnik nowy) został do sprawdzenia tylko sam tiger musze miske sciągnąć a mi sie niechce.jak sie uporam z problemem dam znać



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Yuvi
post Thu, 11 Jul 2013 - 19:16
Post #1144


User
Dołączył: Mon, 05 March 2012





zrzut z oscyloskopu pierwszy to jak auto chodziło normalnie



drugi po usterce



i poza tigerem nie przychodzi mi nic do głowy auto przejeżdziło 5 tyś km i nagle sie takie coś stało wymieniłem czujnik położenia wału ale żadnych zmian odczyt ten sam i podczas crankingu niepokazuje wyprzedzenia zapłonu, zasilania posprawdzane. prosze o jakieś sugestie

dodam ze jest na 4 cewkach to raczej wszystkie naraz nieumarły
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 11 Jul 2013 - 19:39
Post #1145


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Heh myslalem ze to na EMU... Niestety na MSach sie nie znam. To co napisalem z paliwem odnosi sie tylko do EMU, w MSie moze byc zupelnie inaczej.



CYTAT(Yuvi @ Thu, 11 Jul 2013 - 20:16) *
zrzut z oscyloskopu pierwszy to jak auto chodziło normalnie



drugi po usterce



i poza tigerem nie przychodzi mi nic do głowy auto przejeżdziło 5 tyś km i nagle sie takie coś stało wymieniłem czujnik położenia wału ale żadnych zmian odczyt ten sam i podczas crankingu niepokazuje wyprzedzenia zapłonu, zasilania posprawdzane. prosze o jakieś sugestie

dodam ze jest na 4 cewkach to raczej wszystkie naraz nieumarły



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Fri, 12 Jul 2013 - 07:06
Post #1146


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





OKey dziś sprawdze na oscyloskopie emu co pokazuje i dam znać, ale jeszcze mam druga cewke jeszcze z ukłądu edis6 i zobaczymy żeby wyeliminować cewki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Fri, 12 Jul 2013 - 20:56
Post #1147


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





Witam cewke podmieniłem od zestawu edis6 i nic iskry dalej niema, zasilanie na cewce jest, podmieniłem wyjścia sterujące w emu i też iskry niema, obroty podczas krecenia pokazuje 100-120, także chyba czujnik można wykluczyć, cewke też i co dalej ???????

Jeszcze wpadłem na pomysł że jak czujnik pokazuje obr. ale iskry niema może łapie menda jakieś zakłucenia ? jutro podłącze ekran w innym miejscu do masy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sat, 13 Jul 2013 - 11:36
Post #1148


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Witam,

Zastanawiaja mnie te niskie obroty. Przy kreceniu pwoinno byc kolo 200. No chyba ze masz padniety akumlator.
Tak jak Ci pisalem w mailu, zrob zrzut oscyloskopem z EMU. Od razu bedzie wiadomo co widzi emu.


CYTAT(mlody1921 @ Fri, 12 Jul 2013 - 21:56) *
Witam cewke podmieniłem od zestawu edis6 i nic iskry dalej niema, zasilanie na cewce jest, podmieniłem wyjścia sterujące w emu i też iskry niema, obroty podczas krecenia pokazuje 100-120, także chyba czujnik można wykluczyć, cewke też i co dalej ???????

Jeszcze wpadłem na pomysł że jak czujnik pokazuje obr. ale iskry niema może łapie menda jakieś zakłucenia ? jutro podłącze ekran w innym miejscu do masy



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
IceMan
post Mon, 15 Jul 2013 - 15:28
Post #1149


Frequent User
Dołączył: Mon, 04 August 2008
Skąd: Szczecin





Czy może ktoś podrzucić mapę bazową do CA18det ? Chociaż to pewnie raczej mało prawdopodobne smile.gif więc może chodziaż do SR20det ?


--------------------
126p -> escort xr3 -> escort 1.6i -> golf3 tdi -> fiat qpe 20vt -> s13 -> s14 -> s14a
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Tue, 16 Jul 2013 - 22:04
Post #1150


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





WIęc droga przez męke z szukaniem iskry sie skończyła iskra jest powodów jest dwa jeden to zbocze rising ale ten poważniejszy zmniejszyłem szczeline między czujnikiem a kołem, dziwne to dla mnie bo na Edis śmigało :/

Pytanie żeby teraz wszczelić sie w odpowiedni kąt zapłonu który parametr musze ruszyć, z opcji jakie znalazłem na internecie to koło mam 36-1, first trigger tooth 6, trigger angle 60, a cranking ign.angle 10 silnik to 2,6L V6 mazda/ford probe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Sat, 20 Jul 2013 - 21:13
Post #1151


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





Problemów ciąg dalszy auto kręci ma ochote odpalić ale nic z tego, szczela ale czy w dolot czy w wydech cięzko powiedzieć

Czy możecie mi powiedzieć jak mam dokłądnie ustawić Injectors Phase motor v6 wtryski ustawione 1-6,2-5,3-4 wtrysk ustawiony w bank fire
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomek_P
post Sun, 21 Jul 2013 - 12:46
Post #1152


Frequent User
Dołączył: Sun, 27 January 2013
Skąd: Kraków





Witam,

Steruje doładowaniem kompresora dodatkową przepustnica tak jak jest to zrobione w mercedesie.
I związku z tym mam pytanie do Jadzwina, czy jest możliwość wprowadzenia zmiany do tabeli Boost Target, aby dało się wpisać wartości poniżej 100kP.
Jest to konieczne, aby przepustnica na wolnych obrotach była otwarta, i aby boost narastał liniowo z TPS.
Narazie steruję boostem przez tabelę DC ref, ale przydała by się możliwość korzystania z Boost Control.


--------------------
BMW e30
Stage 1 : M50B25 + kompresor Eaton M62 0.5 bar. 230KM/305Nm
Stage 2 : M50B25 + turbo GT35/30 1.0 bar. ???KM/???Nm
Stage 3 : M50B29TU + turbo s200sx 490KM/640Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fokusrs
post Mon, 22 Jul 2013 - 21:57
Post #1153


User
Dołączył: Thu, 20 September 2012





Witam

Pytanie do Jadzwina

"W kolejnym oficjalnym sofcie nad ktorym pracuje juz bedzie. Planowo pod koniec lipca."

Chce wziąść urlop, czy ten koniec lipca to pewny odnośnie nowego softu z lpg i hamownią !!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 23 Jul 2013 - 02:16
Post #1154


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Poszla na priv informacja.

CYTAT(Tomek_P @ Sun, 21 Jul 2013 - 13:46) *
Witam,

Steruje doładowaniem kompresora dodatkową przepustnica tak jak jest to zrobione w mercedesie.
I związku z tym mam pytanie do Jadzwina, czy jest możliwość wprowadzenia zmiany do tabeli Boost Target, aby dało się wpisać wartości poniżej 100kP.
Jest to konieczne, aby przepustnica na wolnych obrotach była otwarta, i aby boost narastał liniowo z TPS.
Narazie steruję boostem przez tabelę DC ref, ale przydała by się możliwość korzystania z Boost Control.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 23 Jul 2013 - 02:18
Post #1155


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Na dniach powinna byc hamownia, natomiast funkcje ktore moga byc przydatne przy LPG nie wiem czy uda sie skonczyc do konca lipca.

CYTAT(fokusrs @ Mon, 22 Jul 2013 - 22:57) *
Witam

Pytanie do Jadzwina

"W kolejnym oficjalnym sofcie nad ktorym pracuje juz bedzie. Planowo pod koniec lipca."

Chce wziąść urlop, czy ten koniec lipca to pewny odnośnie nowego softu z lpg i hamownią !!



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
torek
post Tue, 23 Jul 2013 - 12:46
Post #1156


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 November 2011
Skąd: Wawa





o to koniecznie daj znać na forum. Zawsze to jakiś pogląd na moc i moment będzie. biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015
Mazda 6Speed - jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
malin90
post Tue, 23 Jul 2013 - 20:54
Post #1157


User
Dołączył: Wed, 15 August 2012





a czy pod LPG jest w planach moduł rozszerzeń ? bo samo emu ma chyba przy mało wejść i wyjść jeżeli by korzystać z innych funkcji oraz z wtrysku benzyny, fajne by były dodatkowe wejścia w takim module rozszerzeń
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kooboosh
post Wed, 24 Jul 2013 - 19:38
Post #1158


User
Dołączył: Tue, 07 April 2009
Skąd: Piaseczno





mam jedno pytanie dotyczące podpięcia czujnika egt:

Czy "masę" (NiAl) termopary od EGT trzeba podpiąć bezpośrednio do wtyczki (B18) i do tego podpinać resztę mas czujników? Czy wlutować przewód z czujnika do wychodzącego przewodu miedzianego? Ta druga opcja wydaje mi się gorsza, ponieważ to termopara i potrzebny jest przewód kompensacyjny. Z drugiej strony nie wiem, czy przewod NiAl udźwignie wszystkie masy czujników. A za mało jest miejsca, aby oba przewody wpinać?

Jak to się zazwyczaj rozwiązuje?


--------------------
Tunned by turboteam.pl, programmed by Szary garage.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 25 Jul 2013 - 11:30
Post #1159


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Trzeba zacisnac przewod termopary i kwalek miedziane przewodu. Do tego miedzianego przewodu dolutujesz / zacisniesz masy.

CYTAT(Kooboosh @ Wed, 24 Jul 2013 - 20:38) *
mam jedno pytanie dotyczące podpięcia czujnika egt:

Czy "masę" (NiAl) termopary od EGT trzeba podpiąć bezpośrednio do wtyczki (B18) i do tego podpinać resztę mas czujników? Czy wlutować przewód z czujnika do wychodzącego przewodu miedzianego? Ta druga opcja wydaje mi się gorsza, ponieważ to termopara i potrzebny jest przewód kompensacyjny. Z drugiej strony nie wiem, czy przewod NiAl udźwignie wszystkie masy czujników. A za mało jest miejsca, aby oba przewody wpinać?

Jak to się zazwyczaj rozwiązuje?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 25 Jul 2013 - 11:34
Post #1160


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Wejsc i wyjsc wystarczy. Natomiast trrzeba miec modul do sterowania wtryskiwaczami gazowymi (LO-Z).

Na nowym sofcie beda dwa zestawy map VE i Ignition. Aktualnie proponujemy wykorzystac najtanszego staga jako modol sterujacy wtryskiwaczami i dokonujacymi korekcji po temp i cisnieniu gaz, przelaczanie Pb/LPG etc. Natomiast samo strojenie na EMU na drugim zestawie MAP.


CYTAT(malin90 @ Tue, 23 Jul 2013 - 21:54) *
a czy pod LPG jest w planach moduł rozszerzeń ? bo samo emu ma chyba przy mało wejść i wyjść jeżeli by korzystać z innych funkcji oraz z wtrysku benzyny, fajne by były dodatkowe wejścia w takim module rozszerzeń



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post

245 Stron V  « < 56 57 58 59 60 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 17:37