![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1141
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Panowie mam problem z iskra w emu silnik v6 kolo na wale 36-1, first trigger tooth 6, cewki 3sztuki po 2, obroty emu widzi, manewfowalem trigger angle jal sie da, jadzwin proponowal zmiane trigger edge nic nie dalo iskry brak, kolo i vr raczej dobrze ustawione bo na edis6 na MS smigalo, kazda cewki ma plus i minis plus po przekazniku minisami steruje emu wiec, chyba dobrze podlaczone a czy cewka potrzebuje jakiejs masy ze swojej obudowy?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1142
|
|
User Dołączył: Mon, 05 March 2012 ![]() |
Panowie mam problem z iskra w emu silnik v6 kolo na wale 36-1, first trigger tooth 6, cewki 3sztuki po 2, obroty emu widzi, manewfowalem trigger angle jal sie da, jadzwin proponowal zmiane trigger edge nic nie dalo iskry brak, kolo i vr raczej dobrze ustawione bo na edis6 na MS smigalo, kazda cewki ma plus i minis plus po przekazniku minisami steruje emu wiec, chyba dobrze podlaczone a czy cewka potrzebuje jakiejs masy ze swojej obudowy? witam sprawdz oscyloskopem co widzi emu. mam teraz podobny problem obroty widzi wtryski pracują a iskry brak na oscyloskopie odczyt z tigera jest dziwny troszkę od normy odbiega(chodzi o czas każdego zeba) wiec sterownik niewie kiedy podać iskre dodam ze u mnie stało sie to podczas zjeżdzania z górki auto chodziło na wolnych obrotach i zgasło sprawdziłem wszystkie napięcia wygląda wszystko oki (czujnik nowy) został do sprawdzenia tylko sam tiger musze miske sciągnąć a mi sie niechce.jak sie uporam z problemem dam znać |
|
|
![]()
Post
#1143
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Jak jest paliwo to szukaj przyczyny w ukladzie wykonawczym jak modol aplonowy , cewki.
A co do forda to prosze przelij mi na maila zrzut z oscyloskopu EMU. Poweim Ci wtedy czy wszystko jest ok. Przy crankingu to jest normalne ze czasy pomiedzy zboczami beda rozne ze wzgledu na duze roznice predkosci katowej walu. witam sprawdz oscyloskopem co widzi emu. mam teraz podobny problem obroty widzi wtryski pracują a iskry brak na oscyloskopie odczyt z tigera jest dziwny troszkę od normy odbiega(chodzi o czas każdego zeba) wiec sterownik niewie kiedy podać iskre dodam ze u mnie stało sie to podczas zjeżdzania z górki auto chodziło na wolnych obrotach i zgasło sprawdziłem wszystkie napięcia wygląda wszystko oki (czujnik nowy) został do sprawdzenia tylko sam tiger musze miske sciągnąć a mi sie niechce.jak sie uporam z problemem dam znać -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1144
|
|
User Dołączył: Mon, 05 March 2012 ![]() |
zrzut z oscyloskopu pierwszy to jak auto chodziło normalnie
![]() drugi po usterce ![]() i poza tigerem nie przychodzi mi nic do głowy auto przejeżdziło 5 tyś km i nagle sie takie coś stało wymieniłem czujnik położenia wału ale żadnych zmian odczyt ten sam i podczas crankingu niepokazuje wyprzedzenia zapłonu, zasilania posprawdzane. prosze o jakieś sugestie dodam ze jest na 4 cewkach to raczej wszystkie naraz nieumarły |
|
|
![]()
Post
#1145
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Heh myslalem ze to na EMU... Niestety na MSach sie nie znam. To co napisalem z paliwem odnosi sie tylko do EMU, w MSie moze byc zupelnie inaczej.
zrzut z oscyloskopu pierwszy to jak auto chodziło normalnie ![]() drugi po usterce ![]() i poza tigerem nie przychodzi mi nic do głowy auto przejeżdziło 5 tyś km i nagle sie takie coś stało wymieniłem czujnik położenia wału ale żadnych zmian odczyt ten sam i podczas crankingu niepokazuje wyprzedzenia zapłonu, zasilania posprawdzane. prosze o jakieś sugestie dodam ze jest na 4 cewkach to raczej wszystkie naraz nieumarły -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1146
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
OKey dziś sprawdze na oscyloskopie emu co pokazuje i dam znać, ale jeszcze mam druga cewke jeszcze z ukłądu edis6 i zobaczymy żeby wyeliminować cewki
|
|
|
![]()
Post
#1147
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Witam cewke podmieniłem od zestawu edis6 i nic iskry dalej niema, zasilanie na cewce jest, podmieniłem wyjścia sterujące w emu i też iskry niema, obroty podczas krecenia pokazuje 100-120, także chyba czujnik można wykluczyć, cewke też i co dalej ???????
Jeszcze wpadłem na pomysł że jak czujnik pokazuje obr. ale iskry niema może łapie menda jakieś zakłucenia ? jutro podłącze ekran w innym miejscu do masy |
|
|
![]()
Post
#1148
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Witam,
Zastanawiaja mnie te niskie obroty. Przy kreceniu pwoinno byc kolo 200. No chyba ze masz padniety akumlator. Tak jak Ci pisalem w mailu, zrob zrzut oscyloskopem z EMU. Od razu bedzie wiadomo co widzi emu. Witam cewke podmieniłem od zestawu edis6 i nic iskry dalej niema, zasilanie na cewce jest, podmieniłem wyjścia sterujące w emu i też iskry niema, obroty podczas krecenia pokazuje 100-120, także chyba czujnik można wykluczyć, cewke też i co dalej ??????? Jeszcze wpadłem na pomysł że jak czujnik pokazuje obr. ale iskry niema może łapie menda jakieś zakłucenia ? jutro podłącze ekran w innym miejscu do masy -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1149
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 04 August 2008 Skąd: Szczecin ![]() |
Czy może ktoś podrzucić mapę bazową do CA18det ? Chociaż to pewnie raczej mało prawdopodobne
![]() -------------------- 126p -> escort xr3 -> escort 1.6i -> golf3 tdi -> fiat qpe 20vt -> s13 -> s14 -> s14a
|
|
|
![]()
Post
#1150
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
WIęc droga przez męke z szukaniem iskry sie skończyła iskra jest powodów jest dwa jeden to zbocze rising ale ten poważniejszy zmniejszyłem szczeline między czujnikiem a kołem, dziwne to dla mnie bo na Edis śmigało :/
Pytanie żeby teraz wszczelić sie w odpowiedni kąt zapłonu który parametr musze ruszyć, z opcji jakie znalazłem na internecie to koło mam 36-1, first trigger tooth 6, trigger angle 60, a cranking ign.angle 10 silnik to 2,6L V6 mazda/ford probe |
|
|
![]()
Post
#1151
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Problemów ciąg dalszy auto kręci ma ochote odpalić ale nic z tego, szczela ale czy w dolot czy w wydech cięzko powiedzieć
Czy możecie mi powiedzieć jak mam dokłądnie ustawić Injectors Phase motor v6 wtryski ustawione 1-6,2-5,3-4 wtrysk ustawiony w bank fire |
|
|
![]()
Post
#1152
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 January 2013 Skąd: Kraków ![]() |
Witam,
Steruje doładowaniem kompresora dodatkową przepustnica tak jak jest to zrobione w mercedesie. I związku z tym mam pytanie do Jadzwina, czy jest możliwość wprowadzenia zmiany do tabeli Boost Target, aby dało się wpisać wartości poniżej 100kP. Jest to konieczne, aby przepustnica na wolnych obrotach była otwarta, i aby boost narastał liniowo z TPS. Narazie steruję boostem przez tabelę DC ref, ale przydała by się możliwość korzystania z Boost Control. -------------------- BMW e30
Stage 1 : M50B25 + kompresor Eaton M62 0.5 bar. 230KM/305Nm Stage 2 : M50B25 + turbo GT35/30 1.0 bar. ???KM/???Nm Stage 3 : M50B29TU + turbo s200sx 490KM/640Nm |
|
|
![]()
Post
#1153
|
|
User Dołączył: Thu, 20 September 2012 ![]() |
Witam
Pytanie do Jadzwina "W kolejnym oficjalnym sofcie nad ktorym pracuje juz bedzie. Planowo pod koniec lipca." Chce wziąść urlop, czy ten koniec lipca to pewny odnośnie nowego softu z lpg i hamownią !! |
|
|
![]()
Post
#1154
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Poszla na priv informacja.
Witam, Steruje doładowaniem kompresora dodatkową przepustnica tak jak jest to zrobione w mercedesie. I związku z tym mam pytanie do Jadzwina, czy jest możliwość wprowadzenia zmiany do tabeli Boost Target, aby dało się wpisać wartości poniżej 100kP. Jest to konieczne, aby przepustnica na wolnych obrotach była otwarta, i aby boost narastał liniowo z TPS. Narazie steruję boostem przez tabelę DC ref, ale przydała by się możliwość korzystania z Boost Control. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1155
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Na dniach powinna byc hamownia, natomiast funkcje ktore moga byc przydatne przy LPG nie wiem czy uda sie skonczyc do konca lipca.
Witam Pytanie do Jadzwina "W kolejnym oficjalnym sofcie nad ktorym pracuje juz bedzie. Planowo pod koniec lipca." Chce wziąść urlop, czy ten koniec lipca to pewny odnośnie nowego softu z lpg i hamownią !! -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1156
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
o to koniecznie daj znać na forum. Zawsze to jakiś pogląd na moc i moment będzie.
![]() -------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#1157
|
|
User Dołączył: Wed, 15 August 2012 ![]() |
a czy pod LPG jest w planach moduł rozszerzeń ? bo samo emu ma chyba przy mało wejść i wyjść jeżeli by korzystać z innych funkcji oraz z wtrysku benzyny, fajne by były dodatkowe wejścia w takim module rozszerzeń
|
|
|
![]()
Post
#1158
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 07 April 2009 Skąd: Piaseczno ![]() |
mam jedno pytanie dotyczące podpięcia czujnika egt:
Czy "masę" (NiAl) termopary od EGT trzeba podpiąć bezpośrednio do wtyczki (B18) i do tego podpinać resztę mas czujników? Czy wlutować przewód z czujnika do wychodzącego przewodu miedzianego? Ta druga opcja wydaje mi się gorsza, ponieważ to termopara i potrzebny jest przewód kompensacyjny. Z drugiej strony nie wiem, czy przewod NiAl udźwignie wszystkie masy czujników. A za mało jest miejsca, aby oba przewody wpinać? Jak to się zazwyczaj rozwiązuje? -------------------- Tunned by turboteam.pl, programmed by Szary garage.
|
|
|
![]()
Post
#1159
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Trzeba zacisnac przewod termopary i kwalek miedziane przewodu. Do tego miedzianego przewodu dolutujesz / zacisniesz masy.
mam jedno pytanie dotyczące podpięcia czujnika egt: Czy "masę" (NiAl) termopary od EGT trzeba podpiąć bezpośrednio do wtyczki (B18) i do tego podpinać resztę mas czujników? Czy wlutować przewód z czujnika do wychodzącego przewodu miedzianego? Ta druga opcja wydaje mi się gorsza, ponieważ to termopara i potrzebny jest przewód kompensacyjny. Z drugiej strony nie wiem, czy przewod NiAl udźwignie wszystkie masy czujników. A za mało jest miejsca, aby oba przewody wpinać? Jak to się zazwyczaj rozwiązuje? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1160
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Wejsc i wyjsc wystarczy. Natomiast trrzeba miec modul do sterowania wtryskiwaczami gazowymi (LO-Z).
Na nowym sofcie beda dwa zestawy map VE i Ignition. Aktualnie proponujemy wykorzystac najtanszego staga jako modol sterujacy wtryskiwaczami i dokonujacymi korekcji po temp i cisnieniu gaz, przelaczanie Pb/LPG etc. Natomiast samo strojenie na EMU na drugim zestawie MAP. a czy pod LPG jest w planach moduł rozszerzeń ? bo samo emu ma chyba przy mało wejść i wyjść jeżeli by korzystać z innych funkcji oraz z wtrysku benzyny, fajne by były dodatkowe wejścia w takim module rozszerzeń -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 17:37 |