![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1121
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 Skąd: Częstochowa ![]() |
A ja mam pytanie odnośnie sterowania elektroniczna przepustnicą w EMU chodzi o opcje "ETC". Mianowicie chodzi mi o to czy do tego potrzebny jest dodatkowy moduł czy wystarczy tylko przepustnica i pedał? oraz czy dało by radę podłączyć cos takiego:
![]() I jak wtedy wygląda sterowanie wolnymi obrotami, bo w sekcji "ETC" nie ma opcji ustawienia wolnych obrotów. -------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1122
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 13 March 2013 ![]() |
Czy jest ktoś z mazowieckiego lub warszawy kto sam ogarnoł temat emu.
|
|
|
![]()
Post
#1123
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
poszło pw
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1124
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 13 March 2007 Skąd: WGM ![]() |
Czy ktoś sie orientuje jaki jest najlepszy w rozsądnej cenie czujnik spalania stukowego który ma pełne nie zwężone pasmo? Mój silnik nie miał go fabrycznie i musze koniecznie szybko coś kupić, bo właśnie składam silnik.
-------------------- size is nothing... boost is EVERYTHING
|
|
|
![]()
Post
#1125
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 Skąd: Częstochowa ![]() |
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#1126
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Ponieważ myślę aby przestroić silnik na AlphaN, a jednocześnie chcę założyć EMU, ponawiam zapytanie o hamownię drogową w EMU, tzn czy już jest lub kiedy będzie?
Silnik cały czas w trakcie modyfikacji i bez hamowni drogowej jak bez ręki. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#1127
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
W kolejnym oficjalnym sofcie nad ktorym pracuje juz bedzie. Planowo pod koniec lipca.
Ponieważ myślę aby przestroić silnik na AlphaN, a jednocześnie chcę założyć EMU, ponawiam zapytanie o hamownię drogową w EMU, tzn czy już jest lub kiedy będzie? Silnik cały czas w trakcie modyfikacji i bez hamowni drogowej jak bez ręki. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1128
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 13 March 2007 Skąd: WGM ![]() |
Tak sie zastanawiam. Kiedy robicie wiązki silnikowe od podstaw to jak rozwiązujecie uszczelnienie przy przejściu z komory silnikowej do kabiny ?
-------------------- size is nothing... boost is EVERYTHING
|
|
|
![]()
Post
#1129
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Jadźwin miło byłoby, gdyby faktycznie był z końcem lipca, pierwszy weekend sierpnia to rajd Tyski i dobrze mieć już EMU.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#1130
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
mam takie pytanie natury informacyjnej. na kiedy Kuba przewidujesz dostepnosc modulu elektronicznej przepustnicy. z22se (opel speedster) na seryjnym trigerze 6+1 odpalony ale sa problemy z elektroniczna przepustnica. komputer seryjny miota nia na wolnych obrotach nie wiadomo po co. stad moje pytanie.
ewentualna data wydania i cena. jak co moge wziac jeden modul na testy do siebie ![]() -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#1131
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Ogolnie co najmneij raz w tygodniu pojawia sie nowa wersja softu (nie sa publicznie dostepne).
Wiec dam Ci znac jak juz sie pojawi hamownia. Jadźwin miło byłoby, gdyby faktycznie był z końcem lipca, pierwszy weekend sierpnia to rajd Tyski i dobrze mieć już EMU. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1132
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
mam takie pytanie natury informacyjnej. na kiedy Kuba przewidujesz dostepnosc modulu elektronicznej przepustnicy. z22se (opel speedster) na seryjnym trigerze 6+1 odpalony ale sa problemy z elektroniczna przepustnica. komputer seryjny miota nia na wolnych obrotach nie wiadomo po co. stad moje pytanie. ewentualna data wydania i cena. jak co moge wziac jeden modul na testy do siebie ![]() Za 10 dni bede mial nowe plytki. Jak bedzie wszystko ok to mozemy sie doagadac na testy ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1133
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Pełen nadziei na hamownię drogową w najbliższym czasie przymierzam się do EMU. Pytanie konkretne. Kto przeszedł z DET3 na EMU i czy uzyskał jakieś dodatkowe konie?
Mapa AFR ustawiona wg sondy szerokopasmowej załóżmy, że jest w porządku, zapłon prawie nieruszany obecnie w przypadku DET3. Na EMU mapa paliwa wg AFR analogicznie i zapłon wg wskazań hamowni. Można się spodziewać jakiegoś przyrostu KM Nm? -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#1134
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
jak bedzie dobrze wystrojony na jednym i drugim to skąd ma sie wziąć dodatkowa moc? z sekwencji?
|
|
|
![]()
Post
#1135
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Z sekwencji może będą równiejsze oraz niższe obroty jałowe tylko. Może EMU jest bardziej precyzyjny, może mapa zapłonu "sztywna" doda trochę mocy względem seryjnej zależnej od wielu czynników? Nie chodzi mi o teorie, ale praktykę, czy ktoś dostał prezent po przejściu na EMU?
Jeden z forumowiczów w rozmowie telefonicznej przywołał przykład jakiejś corsy z forum, gdzie podobno wyszło 5% zysku, ale nie kojarzę tego samochodu. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#1136
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
zadnych zysków niebedzie , chyba ze ktos nieumiejetnie wystroił deta , przeszedl na EMU i dzieki korekcji EGO mial stabilniejszy afr
co do stabilniejszej pracy na sekwencji to tak ale tylko w przypadku bardzo duzych wtryskiwaczy w małym silniku natomiast det to tylko swinka i niema jej co porównywac do EMU , mamy sztywną tabele zapłonu , mamy multum funkcji i najwazniejsze ze fabryczne ecu w zaden sposób juz nie ingeruje jak w przypadku deta |
|
|
![]()
Post
#1137
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Tak jak napisał Przemek jak masz optymalny AFR i kat zapłonu to nie ugrasz dodatkowych koni.
Natomiast zyskujesz całkowitą kontrole nad wszystkimi aspektami pracy silnika. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1138
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
corsa speca dostała troche mocy, ale trzeba by odpowiednich osob zapytać co zmienili
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#1139
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
zmienili tylko sterowanie czy coś jeszcze?
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#1140
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 15 March 2009 Skąd: SRC ![]() |
ostatnio modne są portingi głowic i zastanawia mnie czy w emu jest możliwość korekcji czasu wtrysku paliwa na konkretnym cylindrze?
-------------------- tel. 505 42 90 42
ali.23(małpka)o2.pl |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 17:31 |