Shoutbox 0 nowych PW 


245 Stron V  « < 55 56 57 58 59 > »   
Reply to this topicStart new topic
> EMU, Traction control strona 85
dobrzann
post Thu, 06 Jun 2013 - 19:13
Post #1121


Frequent User
Dołączył: Fri, 26 October 2012
Skąd: Częstochowa





A ja mam pytanie odnośnie sterowania elektroniczna przepustnicą w EMU chodzi o opcje "ETC". Mianowicie chodzi mi o to czy do tego potrzebny jest dodatkowy moduł czy wystarczy tylko przepustnica i pedał? oraz czy dało by radę podłączyć cos takiego:

I jak wtedy wygląda sterowanie wolnymi obrotami, bo w sekcji "ETC" nie ma opcji ustawienia wolnych obrotów.


--------------------
Matiz Turbo 1.2bar EMU
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 06 Jun 2013 - 19:13
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
rami
post Sun, 09 Jun 2013 - 13:10
Post #1122


Rookie
Dołączył: Wed, 13 March 2013





Czy jest ktoś z mazowieckiego lub warszawy kto sam ogarnoł temat emu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 09 Jun 2013 - 15:42
Post #1123


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





poszło pw


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KAMILcom
post Wed, 12 Jun 2013 - 20:42
Post #1124


Super User
Dołączył: Tue, 13 March 2007
Skąd: WGM





Czy ktoś sie orientuje jaki jest najlepszy w rozsądnej cenie czujnik spalania stukowego który ma pełne nie zwężone pasmo? Mój silnik nie miał go fabrycznie i musze koniecznie szybko coś kupić, bo właśnie składam silnik.


--------------------
size is nothing... boost is EVERYTHING
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrzann
post Thu, 13 Jun 2013 - 07:16
Post #1125


Frequent User
Dołączył: Fri, 26 October 2012
Skąd: Częstochowa





CYTAT(guzior @ Sun, 09 Jun 2013 - 15:42) *
poszło pw


Polecam Bosch 0261231006


--------------------
Matiz Turbo 1.2bar EMU
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Sat, 15 Jun 2013 - 11:23
Post #1126


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Ponieważ myślę aby przestroić silnik na AlphaN, a jednocześnie chcę założyć EMU, ponawiam zapytanie o hamownię drogową w EMU, tzn czy już jest lub kiedy będzie?
Silnik cały czas w trakcie modyfikacji i bez hamowni drogowej jak bez ręki.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sun, 23 Jun 2013 - 12:42
Post #1127


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





W kolejnym oficjalnym sofcie nad ktorym pracuje juz bedzie. Planowo pod koniec lipca.


CYTAT(MadeInPoland @ Sat, 15 Jun 2013 - 12:23) *
Ponieważ myślę aby przestroić silnik na AlphaN, a jednocześnie chcę założyć EMU, ponawiam zapytanie o hamownię drogową w EMU, tzn czy już jest lub kiedy będzie?
Silnik cały czas w trakcie modyfikacji i bez hamowni drogowej jak bez ręki.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KAMILcom
post Tue, 25 Jun 2013 - 22:32
Post #1128


Super User
Dołączył: Tue, 13 March 2007
Skąd: WGM





Tak sie zastanawiam. Kiedy robicie wiązki silnikowe od podstaw to jak rozwiązujecie uszczelnienie przy przejściu z komory silnikowej do kabiny ?


--------------------
size is nothing... boost is EVERYTHING
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Tue, 25 Jun 2013 - 22:40
Post #1129


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Jadźwin miło byłoby, gdyby faktycznie był z końcem lipca, pierwszy weekend sierpnia to rajd Tyski i dobrze mieć już EMU.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Mon, 01 Jul 2013 - 13:13
Post #1130


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





mam takie pytanie natury informacyjnej. na kiedy Kuba przewidujesz dostepnosc modulu elektronicznej przepustnicy. z22se (opel speedster) na seryjnym trigerze 6+1 odpalony ale sa problemy z elektroniczna przepustnica. komputer seryjny miota nia na wolnych obrotach nie wiadomo po co. stad moje pytanie.
ewentualna data wydania i cena. jak co moge wziac jeden modul na testy do siebie smile.gif


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 02 Jul 2013 - 19:49
Post #1131


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Ogolnie co najmneij raz w tygodniu pojawia sie nowa wersja softu (nie sa publicznie dostepne).
Wiec dam Ci znac jak juz sie pojawi hamownia.


CYTAT(MadeInPoland @ Tue, 25 Jun 2013 - 23:40) *
Jadźwin miło byłoby, gdyby faktycznie był z końcem lipca, pierwszy weekend sierpnia to rajd Tyski i dobrze mieć już EMU.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 02 Jul 2013 - 19:50
Post #1132


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





CYTAT(piwo @ Mon, 01 Jul 2013 - 14:13) *
mam takie pytanie natury informacyjnej. na kiedy Kuba przewidujesz dostepnosc modulu elektronicznej przepustnicy. z22se (opel speedster) na seryjnym trigerze 6+1 odpalony ale sa problemy z elektroniczna przepustnica. komputer seryjny miota nia na wolnych obrotach nie wiadomo po co. stad moje pytanie.
ewentualna data wydania i cena. jak co moge wziac jeden modul na testy do siebie smile.gif


Za 10 dni bede mial nowe plytki. Jak bedzie wszystko ok to mozemy sie doagadac na testy smile.gif




--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Mon, 08 Jul 2013 - 22:16
Post #1133


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Pełen nadziei na hamownię drogową w najbliższym czasie przymierzam się do EMU. Pytanie konkretne. Kto przeszedł z DET3 na EMU i czy uzyskał jakieś dodatkowe konie?
Mapa AFR ustawiona wg sondy szerokopasmowej załóżmy, że jest w porządku, zapłon prawie nieruszany obecnie w przypadku DET3.
Na EMU mapa paliwa wg AFR analogicznie i zapłon wg wskazań hamowni.
Można się spodziewać jakiegoś przyrostu KM Nm?


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Mon, 08 Jul 2013 - 23:35
Post #1134


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





jak bedzie dobrze wystrojony na jednym i drugim to skąd ma sie wziąć dodatkowa moc? z sekwencji?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Tue, 09 Jul 2013 - 05:59
Post #1135


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Z sekwencji może będą równiejsze oraz niższe obroty jałowe tylko. Może EMU jest bardziej precyzyjny, może mapa zapłonu "sztywna" doda trochę mocy względem seryjnej zależnej od wielu czynników? Nie chodzi mi o teorie, ale praktykę, czy ktoś dostał prezent po przejściu na EMU?
Jeden z forumowiczów w rozmowie telefonicznej przywołał przykład jakiejś corsy z forum, gdzie podobno wyszło 5% zysku, ale nie kojarzę tego samochodu.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Tue, 09 Jul 2013 - 07:31
Post #1136


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





zadnych zysków niebedzie , chyba ze ktos nieumiejetnie wystroił deta , przeszedl na EMU i dzieki korekcji EGO mial stabilniejszy afr
co do stabilniejszej pracy na sekwencji to tak ale tylko w przypadku bardzo duzych wtryskiwaczy w małym silniku

natomiast det to tylko swinka i niema jej co porównywac do EMU , mamy sztywną tabele zapłonu , mamy multum funkcji i najwazniejsze ze fabryczne ecu w zaden sposób juz nie ingeruje jak w przypadku deta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 09 Jul 2013 - 19:37
Post #1137


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Tak jak napisał Przemek jak masz optymalny AFR i kat zapłonu to nie ugrasz dodatkowych koni.
Natomiast zyskujesz całkowitą kontrole nad wszystkimi aspektami pracy silnika.




--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Tue, 09 Jul 2013 - 23:47
Post #1138


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





corsa speca dostała troche mocy, ale trzeba by odpowiednich osob zapytać co zmienili


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Wed, 10 Jul 2013 - 00:24
Post #1139


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





zmienili tylko sterowanie czy coś jeszcze?


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ALI23
post Wed, 10 Jul 2013 - 07:36
Post #1140


Super User
Dołączył: Sun, 15 March 2009
Skąd: SRC





ostatnio modne są portingi głowic i zastanawia mnie czy w emu jest możliwość korekcji czasu wtrysku paliwa na konkretnym cylindrze?


--------------------
tel. 505 42 90 42
ali.23(małpka)o2.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

245 Stron V  « < 55 56 57 58 59 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 17:31