Shoutbox 0 nowych PW 


245 Stron V  « < 53 54 55 56 57 > »   
Reply to this topicStart new topic
> EMU, Traction control strona 85
dobrzann
post Sat, 11 May 2013 - 16:28
Post #1081


Frequent User
Dołączył: Fri, 26 October 2012
Skąd: Częstochowa





CYTAT(Jadzwin @ Wed, 08 May 2013 - 23:59) *
Witam,

Jest juz dostepne nowe oprogramowanie do EMU 0.997 w wersji Release Canditate 1
Wprowadzilismy naprawde spore zmiany (np. VVTi dla dwoch walkow) i zostal poprawiony jeden powazny blad.
Dlatego bedzemy zalecac zmiane oprogramowania w urzadzeniach, szczegolnie w autach z cewkami aktywnymi.

Lista zman w oprogramowaniu 0.997
EMU Software Changle LOG 0.997

Oprogramowanie do ściągnięcia tutaj:
EMU Client 0.997

Pozdrowienia
Jadzwin


Mam takie pytanie, do czego służy opcja "Next edge rejection angle" ?



--------------------
Matiz Turbo 1.2bar EMU
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 11 May 2013 - 16:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
guzior
post Sat, 11 May 2013 - 21:18
Post #1082


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





I ja musze zadac pytanie:
- Trigger na wale zamontowany z przodu silnika - na kole pasowym, uspawana lapa ze stali nierdzewnej (jesli to ma jakies znaczenie)
- czujnik VR
- wentylatory bardzo blisko triggera (silnik ma ok 3 cm do czujnika)

Po wlaczeniue wentylatorow sypie triger errorami jak porabany, nawet na nie pracujacym silniki (widzi wtedy ok 1000rpm). Wentylatory, jakich bym nie dal, zblizone do czujnika powoduja jego wzbudzenie, trigger errory, rpm na logu 1000 itp.
Ktos ma jakie pomysly, poza dorabianiem triggera na zamachu?


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Sat, 11 May 2013 - 21:22
Post #1083


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





A przewód ekranowany?


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomek_P
post Sat, 11 May 2013 - 21:28
Post #1084


Frequent User
Dołączył: Sun, 27 January 2013
Skąd: Kraków





CYTAT(guzior @ Sat, 11 May 2013 - 21:18) *
I ja musze zadac pytanie:
- Trigger na wale zamontowany z przodu silnika - na kole pasowym, uspawana lapa ze stali nierdzewnej (jesli to ma jakies znaczenie)
- czujnik VR
- wentylatory bardzo blisko triggera (silnik ma ok 3 cm do czujnika)

Po wlaczeniue wentylatorow sypie triger errorami jak porabany, nawet na nie pracujacym silniki (widzi wtedy ok 1000rpm). Wentylatory, jakich bym nie dal, zblizone do czujnika powoduja jego wzbudzenie, trigger errory, rpm na logu 1000 itp.
Ktos ma jakie pomysly, poza dorabianiem triggera na zamachu?


Może czujnik Halla dawał by mniej zakłóceń.

I ja mam pytanie do Jadzwina smile.gif

W nowym sofcie podobno funkcja flat shift działa poprawnie.
Nie udało mi się uruchomić tej funkcji poprawnie.
Nie wiem czy dobrze zrobiłem, zamontowałem czujnik na pedale sprzęgła do aktywacji funkcji.
Po aktywacji wejścia input Flat shift aktywuje się poprawnie lecz po odłączenia wejscia input flat shift jest dalej aktywny aż zgaśnie silnik.



--------------------
BMW e30
Stage 1 : M50B25 + kompresor Eaton M62 0.5 bar. 230KM/305Nm
Stage 2 : M50B25 + turbo GT35/30 1.0 bar. ???KM/???Nm
Stage 3 : M50B29TU + turbo s200sx 490KM/640Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sat, 11 May 2013 - 21:40
Post #1085


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
Może czujnik Halla dawał by mniej zakłóceń.


Własnie tak tez wynika z mojego doswiadczenia. Potrzebuje jednak czujnik HALLa ktory by wygladal podobnie do tego:
http://www.google.pl/imgres?um=1&sa=N&...=356&ty=431
Ale byl czujnikiem hala a nie VR.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sat, 11 May 2013 - 21:46
Post #1086


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Sprawdze to dokladnie i dam znac. Mozliwe ze jeszcze jest jakis drobny problem.
Dlatego to release candidate a nie master release smile.gif



CYTAT(Tomek_P @ Sat, 11 May 2013 - 22:28) *
Może czujnik Halla dawał by mniej zakłóceń.

I ja mam pytanie do Jadzwina smile.gif

W nowym sofcie podobno funkcja flat shift działa poprawnie.
Nie udało mi się uruchomić tej funkcji poprawnie.
Nie wiem czy dobrze zrobiłem, zamontowałem czujnik na pedale sprzęgła do aktywacji funkcji.
Po aktywacji wejścia input Flat shift aktywuje się poprawnie lecz po odłączenia wejscia input flat shift jest dalej aktywny aż zgaśnie silnik.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sat, 11 May 2013 - 21:49
Post #1087


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow






To dziala tak:

Pojawia sie zbocze na sygnale z czujnika polozenia walu. Jezeli kolejne zbocze pojawi sie wczesniej niz Next edge rejection angle to jest ignorowane jako zaklocenie.
I tak w przypadku wienca 60-2 kat pomiedzy dwoma zebami to 6 stopni. Wartosc 3-4 stopnie wydaje sie rozsadna.



CYTAT(dobrzann @ Sat, 11 May 2013 - 17:28) *
Mam takie pytanie, do czego służy opcja "Next edge rejection angle" ?


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomek_P
post Sat, 11 May 2013 - 22:01
Post #1088


Frequent User
Dołączył: Sun, 27 January 2013
Skąd: Kraków





CYTAT(guzior @ Sat, 11 May 2013 - 21:40) *
Własnie tak tez wynika z mojego doswiadczenia. Potrzebuje jednak czujnik HALLa ktory by wygladal podobnie do tego:
http://www.google.pl/imgres?um=1&sa=N&...=356&ty=431
Ale byl czujnikiem hala a nie VR.


Czujnik wałka rozrządu z BMW m50b25 vanos wygląda podobnie i jest to hall.


--------------------
BMW e30
Stage 1 : M50B25 + kompresor Eaton M62 0.5 bar. 230KM/305Nm
Stage 2 : M50B25 + turbo GT35/30 1.0 bar. ???KM/???Nm
Stage 3 : M50B29TU + turbo s200sx 490KM/640Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Sat, 11 May 2013 - 23:13
Post #1089


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Kiedy następne modyfikacje oprogramowania? Chodzi mi konkretnie o hamownię drogową.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sat, 11 May 2013 - 23:19
Post #1090


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Jest zaplanowana na kolejna wersje softu za okolo 4-5 tygodni.


CYTAT(MadeInPoland @ Sun, 12 May 2013 - 00:13) *
Kiedy następne modyfikacje oprogramowania? Chodzi mi konkretnie o hamownię drogową.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 13 May 2013 - 12:52
Post #1091


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow






Rzeczywiscie byl drobny blad z deaktywacja flat shifta
Firmware RC2 do pobrania tutaj:

EMU firmware RC2


Daj znac czy jest u Ciebie ok.


Pozdrowenia
Kuba


CYTAT(Tomek_P @ Sat, 11 May 2013 - 22:28) *
Może czujnik Halla dawał by mniej zakłóceń.

I ja mam pytanie do Jadzwina smile.gif

W nowym sofcie podobno funkcja flat shift działa poprawnie.
Nie udało mi się uruchomić tej funkcji poprawnie.
Nie wiem czy dobrze zrobiłem, zamontowałem czujnik na pedale sprzęgła do aktywacji funkcji.
Po aktywacji wejścia input Flat shift aktywuje się poprawnie lecz po odłączenia wejscia input flat shift jest dalej aktywny aż zgaśnie silnik.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomek_P
post Thu, 16 May 2013 - 21:22
Post #1092


Frequent User
Dołączył: Sun, 27 January 2013
Skąd: Kraków





Ok, teraz flat shift działa poprawnie.



CYTAT(Jadzwin @ Mon, 13 May 2013 - 12:52) *
Rzeczywiscie byl drobny blad z deaktywacja flat shifta
Firmware RC2 do pobrania tutaj:

EMU firmware RC2


Daj znac czy jest u Ciebie ok.


Pozdrowenia
Kuba



--------------------
BMW e30
Stage 1 : M50B25 + kompresor Eaton M62 0.5 bar. 230KM/305Nm
Stage 2 : M50B25 + turbo GT35/30 1.0 bar. ???KM/???Nm
Stage 3 : M50B29TU + turbo s200sx 490KM/640Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Thu, 16 May 2013 - 22:03
Post #1093


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Jadzwin mam pytanie i od razu uprzedzam tak wiem że macie inne rzeczy bardziej racingowe na głowie, Kiedy obsługa LPG z prawdziwego zdarzenie tzw. z korektą po ciśnieniu i temperaturze gazu, dwie mapy zapłonu itp?


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 16 May 2013 - 22:59
Post #1094


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





W kolejnej wersji softu beda przelaczane mapy paliwa i zaplonu + korekcja po cisnieniu paliwa (czyl np. moze byc gazu).
Posataram sie zeby mozna bylo tez korygowac dawke po temperaturze paliwa i w sumie byloby.



CYTAT(mihas66 @ Thu, 16 May 2013 - 23:03) *
Jadzwin mam pytanie i od razu uprzedzam tak wiem że macie inne rzeczy bardziej racingowe na głowie, Kiedy obsługa LPG z prawdziwego zdarzenie tzw. z korektą po ciśnieniu i temperaturze gazu, dwie mapy zapłonu itp?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 16 May 2013 - 23:01
Post #1095


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Korzystajac z tematu chcialbym zaprosic zainteresowane osoby na szkolenie w zakresie podlaczania i strojenia sterownikow SA.
Wiedza bedzie ogolna, przedstawiona na przykladzie EMU. Dodatkowo gosciem bedzie Pan Lech Swiatek i bedzie mial krotki wyklad nt. walkow rozrzadu.

Szkolenie - opis

W sprawie szkolenia najlepiej pisac na priv albo na email zeby nie zasmiecac watku.


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Sat, 18 May 2013 - 10:39
Post #1096


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Jeśli możesz to podaj oficjalny adres email na który trzeba pisać w sprawie szkolenia


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Sat, 18 May 2013 - 12:23
Post #1097


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Zakres szkolenia taki jak ostatnio?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sat, 18 May 2013 - 23:13
Post #1098


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Zakres bedzie poszerzony w zwiazku ze po roku widzimy jakie problemy i pytania maja klienci, dodatkowo bedzie o sterowaniu zmeinnymi fazami rozrzadu oraz regulator PID na przykladzie elektronicznej przepustnicy.
Ten ostatni punkt bedzie na zywo strojenie regulatora PID, tak ze bedzie od razu widac reakcje przepustnicy na zmiany parametrow kP, kI i kD.

Adres najlepiej pisac na info(at)ecumaster.com


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Sun, 19 May 2013 - 10:59
Post #1099


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Trochę wybiegam w przyszłość ale czy są w planie szkolenia w późniejszym terminie?


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sun, 19 May 2013 - 12:51
Post #1100


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Najwczesniej za rok.


CYTAT(lukey @ Sun, 19 May 2013 - 11:59) *
Trochę wybiegam w przyszłość ale czy są w planie szkolenia w późniejszym terminie?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post

245 Stron V  « < 53 54 55 56 57 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 07:26