![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1081
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 Skąd: Częstochowa ![]() |
Witam, Jest juz dostepne nowe oprogramowanie do EMU 0.997 w wersji Release Canditate 1 Wprowadzilismy naprawde spore zmiany (np. VVTi dla dwoch walkow) i zostal poprawiony jeden powazny blad. Dlatego bedzemy zalecac zmiane oprogramowania w urzadzeniach, szczegolnie w autach z cewkami aktywnymi. Lista zman w oprogramowaniu 0.997 EMU Software Changle LOG 0.997 Oprogramowanie do ściągnięcia tutaj: EMU Client 0.997 Pozdrowienia Jadzwin Mam takie pytanie, do czego służy opcja "Next edge rejection angle" ? -------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1082
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
I ja musze zadac pytanie:
- Trigger na wale zamontowany z przodu silnika - na kole pasowym, uspawana lapa ze stali nierdzewnej (jesli to ma jakies znaczenie) - czujnik VR - wentylatory bardzo blisko triggera (silnik ma ok 3 cm do czujnika) Po wlaczeniue wentylatorow sypie triger errorami jak porabany, nawet na nie pracujacym silniki (widzi wtedy ok 1000rpm). Wentylatory, jakich bym nie dal, zblizone do czujnika powoduja jego wzbudzenie, trigger errory, rpm na logu 1000 itp. Ktos ma jakie pomysly, poza dorabianiem triggera na zamachu? -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1083
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
A przewód ekranowany?
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#1084
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 January 2013 Skąd: Kraków ![]() |
I ja musze zadac pytanie: - Trigger na wale zamontowany z przodu silnika - na kole pasowym, uspawana lapa ze stali nierdzewnej (jesli to ma jakies znaczenie) - czujnik VR - wentylatory bardzo blisko triggera (silnik ma ok 3 cm do czujnika) Po wlaczeniue wentylatorow sypie triger errorami jak porabany, nawet na nie pracujacym silniki (widzi wtedy ok 1000rpm). Wentylatory, jakich bym nie dal, zblizone do czujnika powoduja jego wzbudzenie, trigger errory, rpm na logu 1000 itp. Ktos ma jakie pomysly, poza dorabianiem triggera na zamachu? Może czujnik Halla dawał by mniej zakłóceń. I ja mam pytanie do Jadzwina ![]() W nowym sofcie podobno funkcja flat shift działa poprawnie. Nie udało mi się uruchomić tej funkcji poprawnie. Nie wiem czy dobrze zrobiłem, zamontowałem czujnik na pedale sprzęgła do aktywacji funkcji. Po aktywacji wejścia input Flat shift aktywuje się poprawnie lecz po odłączenia wejscia input flat shift jest dalej aktywny aż zgaśnie silnik. -------------------- BMW e30
Stage 1 : M50B25 + kompresor Eaton M62 0.5 bar. 230KM/305Nm Stage 2 : M50B25 + turbo GT35/30 1.0 bar. ???KM/???Nm Stage 3 : M50B29TU + turbo s200sx 490KM/640Nm |
|
|
![]()
Post
#1085
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT Może czujnik Halla dawał by mniej zakłóceń. Własnie tak tez wynika z mojego doswiadczenia. Potrzebuje jednak czujnik HALLa ktory by wygladal podobnie do tego: http://www.google.pl/imgres?um=1&sa=N&...=356&ty=431 Ale byl czujnikiem hala a nie VR. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1086
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Sprawdze to dokladnie i dam znac. Mozliwe ze jeszcze jest jakis drobny problem.
Dlatego to release candidate a nie master release ![]() Może czujnik Halla dawał by mniej zakłóceń. I ja mam pytanie do Jadzwina ![]() W nowym sofcie podobno funkcja flat shift działa poprawnie. Nie udało mi się uruchomić tej funkcji poprawnie. Nie wiem czy dobrze zrobiłem, zamontowałem czujnik na pedale sprzęgła do aktywacji funkcji. Po aktywacji wejścia input Flat shift aktywuje się poprawnie lecz po odłączenia wejscia input flat shift jest dalej aktywny aż zgaśnie silnik. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1087
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
To dziala tak: Pojawia sie zbocze na sygnale z czujnika polozenia walu. Jezeli kolejne zbocze pojawi sie wczesniej niz Next edge rejection angle to jest ignorowane jako zaklocenie. I tak w przypadku wienca 60-2 kat pomiedzy dwoma zebami to 6 stopni. Wartosc 3-4 stopnie wydaje sie rozsadna. Mam takie pytanie, do czego służy opcja "Next edge rejection angle" ?
-------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1088
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 January 2013 Skąd: Kraków ![]() |
Własnie tak tez wynika z mojego doswiadczenia. Potrzebuje jednak czujnik HALLa ktory by wygladal podobnie do tego: http://www.google.pl/imgres?um=1&sa=N&...=356&ty=431 Ale byl czujnikiem hala a nie VR. Czujnik wałka rozrządu z BMW m50b25 vanos wygląda podobnie i jest to hall. -------------------- BMW e30
Stage 1 : M50B25 + kompresor Eaton M62 0.5 bar. 230KM/305Nm Stage 2 : M50B25 + turbo GT35/30 1.0 bar. ???KM/???Nm Stage 3 : M50B29TU + turbo s200sx 490KM/640Nm |
|
|
![]()
Post
#1089
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Kiedy następne modyfikacje oprogramowania? Chodzi mi konkretnie o hamownię drogową.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#1090
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Jest zaplanowana na kolejna wersje softu za okolo 4-5 tygodni.
Kiedy następne modyfikacje oprogramowania? Chodzi mi konkretnie o hamownię drogową. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1091
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Rzeczywiscie byl drobny blad z deaktywacja flat shifta Firmware RC2 do pobrania tutaj: EMU firmware RC2 Daj znac czy jest u Ciebie ok. Pozdrowenia Kuba Może czujnik Halla dawał by mniej zakłóceń. I ja mam pytanie do Jadzwina ![]() W nowym sofcie podobno funkcja flat shift działa poprawnie. Nie udało mi się uruchomić tej funkcji poprawnie. Nie wiem czy dobrze zrobiłem, zamontowałem czujnik na pedale sprzęgła do aktywacji funkcji. Po aktywacji wejścia input Flat shift aktywuje się poprawnie lecz po odłączenia wejscia input flat shift jest dalej aktywny aż zgaśnie silnik. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1092
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 January 2013 Skąd: Kraków ![]() |
Ok, teraz flat shift działa poprawnie.
Rzeczywiscie byl drobny blad z deaktywacja flat shifta Firmware RC2 do pobrania tutaj: EMU firmware RC2 Daj znac czy jest u Ciebie ok. Pozdrowenia Kuba -------------------- BMW e30
Stage 1 : M50B25 + kompresor Eaton M62 0.5 bar. 230KM/305Nm Stage 2 : M50B25 + turbo GT35/30 1.0 bar. ???KM/???Nm Stage 3 : M50B29TU + turbo s200sx 490KM/640Nm |
|
|
![]()
Post
#1093
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Jadzwin mam pytanie i od razu uprzedzam tak wiem że macie inne rzeczy bardziej racingowe na głowie, Kiedy obsługa LPG z prawdziwego zdarzenie tzw. z korektą po ciśnieniu i temperaturze gazu, dwie mapy zapłonu itp?
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#1094
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
W kolejnej wersji softu beda przelaczane mapy paliwa i zaplonu + korekcja po cisnieniu paliwa (czyl np. moze byc gazu).
Posataram sie zeby mozna bylo tez korygowac dawke po temperaturze paliwa i w sumie byloby. Jadzwin mam pytanie i od razu uprzedzam tak wiem że macie inne rzeczy bardziej racingowe na głowie, Kiedy obsługa LPG z prawdziwego zdarzenie tzw. z korektą po ciśnieniu i temperaturze gazu, dwie mapy zapłonu itp? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1095
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Korzystajac z tematu chcialbym zaprosic zainteresowane osoby na szkolenie w zakresie podlaczania i strojenia sterownikow SA.
Wiedza bedzie ogolna, przedstawiona na przykladzie EMU. Dodatkowo gosciem bedzie Pan Lech Swiatek i bedzie mial krotki wyklad nt. walkow rozrzadu. Szkolenie - opis W sprawie szkolenia najlepiej pisac na priv albo na email zeby nie zasmiecac watku. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1096
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Jeśli możesz to podaj oficjalny adres email na który trzeba pisać w sprawie szkolenia
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#1097
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Zakres szkolenia taki jak ostatnio?
|
|
|
![]()
Post
#1098
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Zakres bedzie poszerzony w zwiazku ze po roku widzimy jakie problemy i pytania maja klienci, dodatkowo bedzie o sterowaniu zmeinnymi fazami rozrzadu oraz regulator PID na przykladzie elektronicznej przepustnicy.
Ten ostatni punkt bedzie na zywo strojenie regulatora PID, tak ze bedzie od razu widac reakcje przepustnicy na zmiany parametrow kP, kI i kD. Adres najlepiej pisac na info(at)ecumaster.com -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1099
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Trochę wybiegam w przyszłość ale czy są w planie szkolenia w późniejszym terminie?
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#1100
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Najwczesniej za rok.
Trochę wybiegam w przyszłość ale czy są w planie szkolenia w późniejszym terminie? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 07:26 |