Shoutbox 0 nowych PW 


245 Stron V  « < 52 53 54 55 56 > »   
Reply to this topicStart new topic
> EMU, Traction control strona 85
Tomek_P
post Wed, 10 Apr 2013 - 13:08
Post #1061


Frequent User
Dołączył: Sun, 27 January 2013
Skąd: Kraków





Wysłać na maila ze strony internetowej?
Jeżeli na inny to prześlij mi adres na PW.

Mam jeszcze pytanie, silnik m50b25 mam z e34 i tam nie było oryginalnych miejsc montażu czujników stukowych, jedna podstawka była (pomiędzy 1 a 2 cylindrem) i ją nagwintowałem, ale drugiej między cylindrami 5 i 6 nie ma. Mam możliwość przykręcenia drugiego czujnika niżej (powiedzmy że na dole cylindra) ale nie wiem czy to mam sens.

CYTAT(Jadzwin @ Wed, 10 Apr 2013 - 12:46) *
Prosze przeslij nam wavey to mozemy na to spojrzec.



--------------------
BMW e30
Stage 1 : M50B25 + kompresor Eaton M62 0.5 bar. 230KM/305Nm
Stage 2 : M50B25 + turbo GT35/30 1.0 bar. ???KM/???Nm
Stage 3 : M50B29TU + turbo s200sx 490KM/640Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 10 Apr 2013 - 13:08
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mlody1921
post Mon, 15 Apr 2013 - 13:44
Post #1062


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





Witam czy można zrobić podłączenie czujnika do wału i sterowanie cewkami na kostke hermetyczną w razie demontowania zawsze to lepiej odpiać kostke niż lutować po pare razy ? jak w sterowaniu cekwami to chyba nie problem bo cewkami steruje masa, a z czujnikiem wału? bo tam jest ekran ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wavesound
post Tue, 16 Apr 2013 - 23:40
Post #1063


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Gorzów Wlkp





Mam problem z Toyotą MR2, trigger multitoth 24 zęby + czyjnik wałka. Właściwie to są 2 czujniki umieszczone co 180 stopni. Problem polega na tym że mimo iż EMU wyświetla starus synchronized to nie ma iskry. Jeśli second trigger ustawię na "do not use" to iskra się pojawia. Próbowałem obu czujników i chyba wszelkich możliwych konfiguracji i cały czas nic. Zastanawia mnie różnica w ilości impulsów wału pomiędzy impulsami wałka w sąsiednich cyklach




Uploaded with ImageShack.us



Ma ktoś jakieś sugestie w czym może tkwić błąd?


Oczywiście oba czujniki w przewodach ekranowanych itp itd.


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Amorr
post Wed, 17 Apr 2013 - 09:54
Post #1064


Super User
Dołączył: Fri, 27 January 2006
Skąd: Lublin





CYTAT(Tomek_P @ Wed, 10 Apr 2013 - 13:08) *
Mam możliwość przykręcenia drugiego czujnika niżej (powiedzmy że na dole cylindra) ale nie wiem czy to mam sens.

to jak pomiar egt za turbina niby coś a jednak nie. Stuku słuchaj tam gdzie wystepuje czyli na wysokości zapłonu (świec) na dole tez bedziesz słyszał stukanie ale najpewniej "na wysokości" będzie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Wed, 17 Apr 2013 - 16:15
Post #1065


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Jaja sobie robicie czy co? Temat jest o emu a nie o kiepskim kierowcy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 18 Apr 2013 - 14:40
Post #1066


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





W wielu autach jest tak zrobione ze pomiedzy ECU a czujnikiem VR jest polaczenie na wtyczkach. Bedzie dzialac.



CYTAT(mlody1921 @ Mon, 15 Apr 2013 - 14:44) *
Witam czy można zrobić podłączenie czujnika do wału i sterowanie cewkami na kostke hermetyczną w razie demontowania zawsze to lepiej odpiać kostke niż lutować po pare razy ? jak w sterowaniu cekwami to chyba nie problem bo cewkami steruje masa, a z czujnikiem wału? bo tam jest ekran ?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 18 Apr 2013 - 14:42
Post #1067


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Ponizej znajduje sie poprawna konfiguracja zaplonu dla 3sgte.
Niestety ne wiem ktory czujnik walka jest uzyty.





CYTAT(wavesound @ Wed, 17 Apr 2013 - 00:40) *
Mam problem z Toyotą MR2, trigger multitoth 24 zęby + czyjnik wałka. Właściwie to są 2 czujniki umieszczone co 180 stopni. Problem polega na tym że mimo iż EMU wyświetla starus synchronized to nie ma iskry. Jeśli second trigger ustawię na "do not use" to iskra się pojawia. Próbowałem obu czujników i chyba wszelkich możliwych konfiguracji i cały czas nic. Zastanawia mnie różnica w ilości impulsów wału pomiędzy impulsami wałka w sąsiednich cyklach

Ma ktoś jakieś sugestie w czym może tkwić błąd?


Oczywiście oba czujniki w przewodach ekranowanych itp itd.


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wavesound
post Fri, 19 Apr 2013 - 21:40
Post #1068


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Gorzów Wlkp





dziękuję za info, nagle wszystko stało się jasne smile.gif


Mam jeszcze pytanko co to jest "sensitivity switch rpm" bo w instrukcji niema wzmianki?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sat, 20 Apr 2013 - 02:00
Post #1069


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





To jest wartosc obrotow przy ktorej zmniejsza sie czulosc wejscia CAM#1

Amplituda sygnalu rosnie wraz z obrotami silnika. Przy starcie silnika amplituda jest powiedzmy 300mV, ale szybko rosnie powyzej kilku woltow a przy wysokich obrotach moze osiagnac nawet 100V. Wiec mozemy sobie ustalic przy jakich obrotach ma spadac czulosc wejscia. Zwieksz to odpornosc na zaklocenia.



CYTAT(wavesound @ Fri, 19 Apr 2013 - 22:40) *
dziękuję za info, nagle wszystko stało się jasne smile.gif


Mam jeszcze pytanko co to jest "sensitivity switch rpm" bo w instrukcji niema wzmianki?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrzann
post Sat, 20 Apr 2013 - 20:59
Post #1070


Frequent User
Dołączył: Fri, 26 October 2012
Skąd: Częstochowa





Z góry przepraszam że tak męczę tym moim matizem ale jeszcze chciałem się zapytać coś odnośnie triggera i podłączenia EMU. A mianowicie chodzi mi o to że matiz ma na wałku tarczę perforowaną z punktem położenia cyl-1 oraz pattern zapłonu 18-2-18-2-18-2 tak jak na zdjęciu.



Pytanie do was czy da radę jakoś wykorzystać tą tarczę i te czujniki żeby nie montować dodatkowego koła mp. 60-2

Ja tak sobie myślałem żeby wyciąć brakujące otwory i zrobić z tego "Multitooth" czyli tarczę bez brakujących zębów która miała by 60 zębów



No i w EMU podać ilość zębów 30 ze względu na to że wał obraca się szybciej od wałka rozrządu. Co wy na to i czy będzie to działać.

Dokładnie tarcza wygląda tak:



dodam dla bardziej dociekliwych że te dwa okrągłe punkty na tarczy do niczego nie służą :-)

Po przeczytaniu postów powyżej wydaje mi się że mogło by to chodzić tak jak u kolegi w Toyocie MR2.


--------------------
Matiz Turbo 1.2bar EMU
Go to the top of the page
 
+Quote Post
duct tape
post Sun, 21 Apr 2013 - 22:15
Post #1071


Frequent User
Dołączył: Thu, 07 March 2013





A nie lepiej wyciąć w tym kole co masz 4 "brakujących" otworów? Czy wtedy bez dodatkowego koła miał byś już 60-2? Tj. 58 zębów + 2 brakujące? Te brakujące są raczej po to aby komp wiedział w jakim położeniu jest wał, więc po wycięciu wszystkich była by kicha?
http://www.msextra.com/manuals/MS_Extra_Ha...s/60-2wheel.jpg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 22 Apr 2013 - 15:30
Post #1072


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Widze ze tam sa dwa czujniki wiec wyciecie wszytskich zebow rozwiazaloby problem. Bylby multitooth + cam sync.


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrzann
post Mon, 22 Apr 2013 - 18:39
Post #1073


Frequent User
Dołączył: Fri, 26 October 2012
Skąd: Częstochowa





CYTAT(Jadzwin @ Mon, 22 Apr 2013 - 15:30) *
Widze ze tam sa dwa czujniki wiec wyciecie wszytskich zebow rozwiazaloby problem. Bylby multitooth + cam sync.


I działała by full sekwencja wtrysku i zapłonu na 3 cylindrach w takiej konfiguracji?


--------------------
Matiz Turbo 1.2bar EMU
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 22 Apr 2013 - 19:10
Post #1074


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Tak

CYTAT(dobrzann @ Mon, 22 Apr 2013 - 19:39) *
I działała by full sekwencja wtrysku i zapłonu na 3 cylindrach w takiej konfiguracji?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WielkiW
post Sun, 28 Apr 2013 - 10:37
Post #1075


Frequent User
Dołączył: Tue, 19 December 2006
Skąd: 100lica





Witam,

Mam pytanko czy na podstawie takiego loga :



można stwierdzić że sonda zdechła?

Od jakiegoś czasu (ostatni tydzień) sonda zapalała mi checka na desce mruganie było irytujące wiec wyłączyłem monitorowanie sondy, dzisiaj podłączyłem się na dłuższej trasie i okazało się że sonda już wo gule nie pokazuje odczytu na początku cały czas 14,7 potem co widać na logu coś przez chwile odczytała i zawiesiła się na 20,7 sad.gif

Moje pytanie brzmi czy mogę coś jeszcze sprawdzić poprawić zanim kupie nową sondę ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sun, 28 Apr 2013 - 11:53
Post #1076


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Witam,

Prosze pzreslij mi loga na info(at)ecumaster.com.
Na jego podstawie da sie stweirdzic co jest z sonda nie tak.



CYTAT(WielkiW @ Sun, 28 Apr 2013 - 11:37) *
Witam,

Mam pytanko czy na podstawie takiego loga :



można stwierdzić że sonda zdechła?

Od jakiegoś czasu (ostatni tydzień) sonda zapalała mi checka na desce mruganie było irytujące wiec wyłączyłem monitorowanie sondy, dzisiaj podłączyłem się na dłuższej trasie i okazało się że sonda już wo gule nie pokazuje odczytu na początku cały czas 14,7 potem co widać na logu coś przez chwile odczytała i zawiesiła się na 20,7 sad.gif

Moje pytanie brzmi czy mogę coś jeszcze sprawdzić poprawić zanim kupie nową sondę ?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dippaolo
post Sun, 05 May 2013 - 11:32
Post #1077


User
Dołączył: Fri, 02 April 2010
Skąd: Połczyn-Zdrój





Podpowiedzcie jak podłączyć przepustnice z krokowym Bosch-a o numerze 0 132 008 650 do EMU. Poniżej foto wtyczki z rozpiską jak było podłączone do seryjnego ECU.

Przepustnica podłączona. Wyjście 2 i 3 to wiadomo że zasilanie, 3 to położenie przepustnicy. Zostały mi trzy kabelki i nie wiem jak podłączyć krokowca - pomoże ktoś? smile.gif



--------------------
Seicento 1.4 t-jet
1/4 mili - ET 12,768
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 08 May 2013 - 23:52
Post #1078


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Niestety taka regulacja wolnych obrotow nie dziala z EMU.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 08 May 2013 - 23:59
Post #1079


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Witam,

Jest juz dostepne nowe oprogramowanie do EMU 0.997 w wersji Release Canditate 1
Wprowadzilismy naprawde spore zmiany (np. VVTi dla dwoch walkow) i zostal poprawiony jeden powazny blad.
Dlatego bedzemy zalecac zmiane oprogramowania w urzadzeniach, szczegolnie w autach z cewkami aktywnymi.

Lista zman w oprogramowaniu 0.997
EMU Software Changle LOG 0.997

Oprogramowanie do ściągnięcia tutaj:
EMU Client 0.997

Pozdrowienia
Jadzwin



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dippaolo
post Thu, 09 May 2013 - 09:54
Post #1080


User
Dołączył: Fri, 02 April 2010
Skąd: Połczyn-Zdrój





CYTAT(Jadzwin @ Wed, 08 May 2013 - 23:52) *
Niestety taka regulacja wolnych obrotow nie dziala z EMU.


Dzięki za potwierdzenie moich wniosków. Już mam inną przepustnice z "normalnym" krokowy i dziś będzie montaż.


--------------------
Seicento 1.4 t-jet
1/4 mili - ET 12,768
Go to the top of the page
 
+Quote Post

245 Stron V  « < 52 53 54 55 56 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 03:20