![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1061
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 January 2013 Skąd: Kraków ![]() |
Wysłać na maila ze strony internetowej?
Jeżeli na inny to prześlij mi adres na PW. Mam jeszcze pytanie, silnik m50b25 mam z e34 i tam nie było oryginalnych miejsc montażu czujników stukowych, jedna podstawka była (pomiędzy 1 a 2 cylindrem) i ją nagwintowałem, ale drugiej między cylindrami 5 i 6 nie ma. Mam możliwość przykręcenia drugiego czujnika niżej (powiedzmy że na dole cylindra) ale nie wiem czy to mam sens. Prosze przeslij nam wavey to mozemy na to spojrzec. -------------------- BMW e30
Stage 1 : M50B25 + kompresor Eaton M62 0.5 bar. 230KM/305Nm Stage 2 : M50B25 + turbo GT35/30 1.0 bar. ???KM/???Nm Stage 3 : M50B29TU + turbo s200sx 490KM/640Nm |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1062
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Witam czy można zrobić podłączenie czujnika do wału i sterowanie cewkami na kostke hermetyczną w razie demontowania zawsze to lepiej odpiać kostke niż lutować po pare razy ? jak w sterowaniu cekwami to chyba nie problem bo cewkami steruje masa, a z czujnikiem wału? bo tam jest ekran ?
|
|
|
![]()
Post
#1063
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp ![]() |
Mam problem z Toyotą MR2, trigger multitoth 24 zęby + czyjnik wałka. Właściwie to są 2 czujniki umieszczone co 180 stopni. Problem polega na tym że mimo iż EMU wyświetla starus synchronized to nie ma iskry. Jeśli second trigger ustawię na "do not use" to iskra się pojawia. Próbowałem obu czujników i chyba wszelkich możliwych konfiguracji i cały czas nic. Zastanawia mnie różnica w ilości impulsów wału pomiędzy impulsami wałka w sąsiednich cyklach
![]() Uploaded with ImageShack.us Ma ktoś jakieś sugestie w czym może tkwić błąd? Oczywiście oba czujniki w przewodach ekranowanych itp itd. |
|
|
![]()
Post
#1064
|
|
Super User Dołączył: Fri, 27 January 2006 Skąd: Lublin ![]() |
Mam możliwość przykręcenia drugiego czujnika niżej (powiedzmy że na dole cylindra) ale nie wiem czy to mam sens. to jak pomiar egt za turbina niby coś a jednak nie. Stuku słuchaj tam gdzie wystepuje czyli na wysokości zapłonu (świec) na dole tez bedziesz słyszał stukanie ale najpewniej "na wysokości" będzie. |
|
|
![]()
Post
#1065
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Jaja sobie robicie czy co? Temat jest o emu a nie o kiepskim kierowcy.
|
|
|
![]()
Post
#1066
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
W wielu autach jest tak zrobione ze pomiedzy ECU a czujnikiem VR jest polaczenie na wtyczkach. Bedzie dzialac.
Witam czy można zrobić podłączenie czujnika do wału i sterowanie cewkami na kostke hermetyczną w razie demontowania zawsze to lepiej odpiać kostke niż lutować po pare razy ? jak w sterowaniu cekwami to chyba nie problem bo cewkami steruje masa, a z czujnikiem wału? bo tam jest ekran ? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1067
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Ponizej znajduje sie poprawna konfiguracja zaplonu dla 3sgte.
Niestety ne wiem ktory czujnik walka jest uzyty. ![]() Mam problem z Toyotą MR2, trigger multitoth 24 zęby + czyjnik wałka. Właściwie to są 2 czujniki umieszczone co 180 stopni. Problem polega na tym że mimo iż EMU wyświetla starus synchronized to nie ma iskry. Jeśli second trigger ustawię na "do not use" to iskra się pojawia. Próbowałem obu czujników i chyba wszelkich możliwych konfiguracji i cały czas nic. Zastanawia mnie różnica w ilości impulsów wału pomiędzy impulsami wałka w sąsiednich cyklach
Ma ktoś jakieś sugestie w czym może tkwić błąd? Oczywiście oba czujniki w przewodach ekranowanych itp itd. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1068
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp ![]() |
dziękuję za info, nagle wszystko stało się jasne
![]() Mam jeszcze pytanko co to jest "sensitivity switch rpm" bo w instrukcji niema wzmianki? |
|
|
![]()
Post
#1069
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
To jest wartosc obrotow przy ktorej zmniejsza sie czulosc wejscia CAM#1
Amplituda sygnalu rosnie wraz z obrotami silnika. Przy starcie silnika amplituda jest powiedzmy 300mV, ale szybko rosnie powyzej kilku woltow a przy wysokich obrotach moze osiagnac nawet 100V. Wiec mozemy sobie ustalic przy jakich obrotach ma spadac czulosc wejscia. Zwieksz to odpornosc na zaklocenia. dziękuję za info, nagle wszystko stało się jasne ![]() Mam jeszcze pytanko co to jest "sensitivity switch rpm" bo w instrukcji niema wzmianki? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1070
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 Skąd: Częstochowa ![]() |
Z góry przepraszam że tak męczę tym moim matizem ale jeszcze chciałem się zapytać coś odnośnie triggera i podłączenia EMU. A mianowicie chodzi mi o to że matiz ma na wałku tarczę perforowaną z punktem położenia cyl-1 oraz pattern zapłonu 18-2-18-2-18-2 tak jak na zdjęciu.
![]() Pytanie do was czy da radę jakoś wykorzystać tą tarczę i te czujniki żeby nie montować dodatkowego koła mp. 60-2 Ja tak sobie myślałem żeby wyciąć brakujące otwory i zrobić z tego "Multitooth" czyli tarczę bez brakujących zębów która miała by 60 zębów ![]() No i w EMU podać ilość zębów 30 ze względu na to że wał obraca się szybciej od wałka rozrządu. Co wy na to i czy będzie to działać. Dokładnie tarcza wygląda tak: dodam dla bardziej dociekliwych że te dwa okrągłe punkty na tarczy do niczego nie służą :-) Po przeczytaniu postów powyżej wydaje mi się że mogło by to chodzić tak jak u kolegi w Toyocie MR2. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1071
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 07 March 2013 ![]() |
A nie lepiej wyciąć w tym kole co masz 4 "brakujących" otworów? Czy wtedy bez dodatkowego koła miał byś już 60-2? Tj. 58 zębów + 2 brakujące? Te brakujące są raczej po to aby komp wiedział w jakim położeniu jest wał, więc po wycięciu wszystkich była by kicha?
http://www.msextra.com/manuals/MS_Extra_Ha...s/60-2wheel.jpg |
|
|
![]()
Post
#1072
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Widze ze tam sa dwa czujniki wiec wyciecie wszytskich zebow rozwiazaloby problem. Bylby multitooth + cam sync.
-------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1073
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 Skąd: Częstochowa ![]() |
Widze ze tam sa dwa czujniki wiec wyciecie wszytskich zebow rozwiazaloby problem. Bylby multitooth + cam sync. I działała by full sekwencja wtrysku i zapłonu na 3 cylindrach w takiej konfiguracji? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1074
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Tak
I działała by full sekwencja wtrysku i zapłonu na 3 cylindrach w takiej konfiguracji? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1075
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 19 December 2006 Skąd: 100lica ![]() |
Witam,
Mam pytanko czy na podstawie takiego loga : ![]() można stwierdzić że sonda zdechła? Od jakiegoś czasu (ostatni tydzień) sonda zapalała mi checka na desce mruganie było irytujące wiec wyłączyłem monitorowanie sondy, dzisiaj podłączyłem się na dłuższej trasie i okazało się że sonda już wo gule nie pokazuje odczytu na początku cały czas 14,7 potem co widać na logu coś przez chwile odczytała i zawiesiła się na 20,7 ![]() Moje pytanie brzmi czy mogę coś jeszcze sprawdzić poprawić zanim kupie nową sondę ? |
|
|
![]()
Post
#1076
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Witam,
Prosze pzreslij mi loga na info(at)ecumaster.com. Na jego podstawie da sie stweirdzic co jest z sonda nie tak. Witam, Mam pytanko czy na podstawie takiego loga : ![]() można stwierdzić że sonda zdechła? Od jakiegoś czasu (ostatni tydzień) sonda zapalała mi checka na desce mruganie było irytujące wiec wyłączyłem monitorowanie sondy, dzisiaj podłączyłem się na dłuższej trasie i okazało się że sonda już wo gule nie pokazuje odczytu na początku cały czas 14,7 potem co widać na logu coś przez chwile odczytała i zawiesiła się na 20,7 ![]() Moje pytanie brzmi czy mogę coś jeszcze sprawdzić poprawić zanim kupie nową sondę ? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1077
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 02 April 2010 Skąd: Połczyn-Zdrój ![]() |
Podpowiedzcie jak podłączyć przepustnice z krokowym Bosch-a o numerze 0 132 008 650 do EMU. Poniżej foto wtyczki z rozpiską jak było podłączone do seryjnego ECU.
Przepustnica podłączona. Wyjście 2 i 3 to wiadomo że zasilanie, 3 to położenie przepustnicy. Zostały mi trzy kabelki i nie wiem jak podłączyć krokowca - pomoże ktoś? ![]() ![]() -------------------- Seicento 1.4 t-jet
1/4 mili - ET 12,768 |
|
|
![]()
Post
#1078
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Niestety taka regulacja wolnych obrotow nie dziala z EMU.
-------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1079
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Witam,
Jest juz dostepne nowe oprogramowanie do EMU 0.997 w wersji Release Canditate 1 Wprowadzilismy naprawde spore zmiany (np. VVTi dla dwoch walkow) i zostal poprawiony jeden powazny blad. Dlatego bedzemy zalecac zmiane oprogramowania w urzadzeniach, szczegolnie w autach z cewkami aktywnymi. Lista zman w oprogramowaniu 0.997 EMU Software Changle LOG 0.997 Oprogramowanie do ściągnięcia tutaj: EMU Client 0.997 Pozdrowienia Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1080
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 02 April 2010 Skąd: Połczyn-Zdrój ![]() |
Niestety taka regulacja wolnych obrotow nie dziala z EMU. Dzięki za potwierdzenie moich wniosków. Już mam inną przepustnice z "normalnym" krokowy i dziś będzie montaż. -------------------- Seicento 1.4 t-jet
1/4 mili - ET 12,768 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 03:20 |