Shoutbox 0 nowych PW 


245 Stron V  « < 51 52 53 54 55 > »   
Reply to this topicStart new topic
> EMU, Traction control strona 85
Jadzwin
post Tue, 26 Mar 2013 - 15:24
Post #1041


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





W sumie już jest i testujemy.
Mysle ze po swietach wypuscimy wersje beta dla zainteresowanych...

Pozdrowienia
Jadzwn






CYTAT(Thoruba @ Tue, 26 Mar 2013 - 14:17) *
Jadzwin, kiedy wypuscisz nowy soft?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 26 Mar 2013 - 15:24
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
WielkiW
post Tue, 02 Apr 2013 - 09:33
Post #1042


Frequent User
Dołączył: Tue, 19 December 2006
Skąd: 100lica





CYTAT(Jadzwin @ Tue, 26 Mar 2013 - 15:24) *
W sumie już jest i testujemy.
Mysle ze po swietach wypuscimy wersje beta dla zainteresowanych...

Pozdrowienia
Jadzwn


jest szansa na jakiegoś linka do nowego BETA softu ?

nie wiem czemu ale na 993 nie moglem wgrać nowego FIRMWARu i cały czas latam na FW 991 (sprawdzałem z 3 kompów zawsze pojawiał się błąd przy fleszowaniu )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Tue, 02 Apr 2013 - 13:53
Post #1043


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





CYTAT(MArcin91 @ Mon, 25 Mar 2013 - 13:43) *
Przy SA nawet przy 2000 nie powinno być większych problemów wink.gif


To nie do końca jest prawda ....

Wtrysk niezaleznie czy 100 ccm czy 2000 ccm ma jakis minimalny czas otwarcia poniżej którego się nie otworzy, więc nie można tego czasu zmniejszać w nieskończoność.
1.8 - 2 ms to zazwyczaj minimum (czasami wtrysk i przy 1.6ms działa)

Może się okazać że będzie problem z odpalaniem na ciepłym silniku i rozsądnymi obrotami wolnymi dla minimalnego czasu otwarcia wtryskiwaczy.


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jazwes
post Wed, 03 Apr 2013 - 15:56
Post #1044


Rookie
Dołączył: Sun, 14 March 2004
Skąd: Warszawa





Szukam rozwiązania typu SA. do mojego WRX'a Type RA z 1995 roku, i mimo sporej dostępności dedykowanych urządzeń, EMU wydaje mi się ciekawym rozwiązaniem.
W związku z tym chciałbym się spytać, czy ktoś już montował EMU w Subaru, i mógłby podzielić się wrażeniami/opiniami ?


--------------------
Pozdrawiam Serdecznie !!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 03 Apr 2013 - 16:32
Post #1045


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(kisielisodd @ Tue, 02 Apr 2013 - 13:53) *
To nie do końca jest prawda ....

Wtrysk niezaleznie czy 100 ccm czy 2000 ccm ma jakis minimalny czas otwarcia poniżej którego się nie otworzy, więc nie można tego czasu zmniejszać w nieskończoność.
1.8 - 2 ms to zazwyczaj minimum (czasami wtrysk i przy 1.6ms działa)

Może się okazać że będzie problem z odpalaniem na ciepłym silniku i rozsądnymi obrotami wolnymi dla minimalnego czasu otwarcia wtryskiwaczy.


Mozna sie zawsze ratowac jakims opoznieniem zaplonu, przez co do utrzymania jalowych trzeba mocniej uchylic przepustnice lub krokowca.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Wed, 03 Apr 2013 - 22:03
Post #1046


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





Panowie mam pytanie co do krokówki, mam taką, podłaczam go tylko pod AUX5 i to tyle ? czy to jakiś specyficzny zawór ?


Tak samo jak obrotomierz stare auto ale obr. jest elektoniczny podłaczam pod Aux 4 i to tyle?




Go to the top of the page
 
+Quote Post
D0ctor_Z32
post Thu, 04 Apr 2013 - 14:47
Post #1047


Frequent User
Dołączył: Fri, 09 May 2008





Jadzwin kiedy mozemy sie spodziewac modulu bluetooth w sprzedazy ? korci mnie pozbycie sie wszystkich zegarow i zastapienie ich jednym wyswietlaczem smile.gif


--------------------
Nissan 300ZX Z32 VH45DETT
Ford Focus RS MK3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Thu, 04 Apr 2013 - 15:35
Post #1048


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





CYTAT(mlody1921 @ Wed, 03 Apr 2013 - 22:03) *
Panowie mam pytanie co do krokówki, mam taką, podłaczam go tylko pod AUX5 i to tyle ? czy to jakiś specyficzny zawór ?


Tak samo jak obrotomierz stare auto ale obr. jest elektoniczny podłaczam pod Aux 4 i to tyle?




1) To jest nissanowski bajer ? bo jakoś tak przypomina. Prawdopodobnie wystarczy ze podepniesz tak jak piszesz. Dowolny aux, albo inj, i sterowanie PWM.

2) aux4 podłaczasz pod wejscie obrotomierza i tyle. Ustawiasz potem tylko dzielnik.


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Thu, 04 Apr 2013 - 15:59
Post #1049


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





Bajecznie, serdecznie dziękuje laickie pytania ale lepiej czegoś nie popsuć smile.gif

Ten bajer to bajer mazdy 2,5v6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ban0ff
post Thu, 04 Apr 2013 - 21:25
Post #1050


Rookie
Dołączył: Sat, 03 February 2007
Skąd: Jarosław





Mecze sie juz drugi dzien z odpaleniem 1jz na emu i cos nie chce dzialac.
Wiazke od seryjnego ecu obcinalem przy wtyczkach i odpowiednie kabelki zarabialem i wciskalem we wtyke EMU.
Pierwsze pytanie, mierzac voltomierzem wtyczke od wtryskow mam tam po wlaczeniu zaplonu caly czas napiecie mniejsze niz 11V, silnik oczywiscie stoi a napiecie caly czas jest, co prawda wtryski nie sa otwarte ale tak pytam czy to jest ok czy cos nie halo?
Druga sprawa ze nie dziala mi czujnik polozenia walu.
Tak wyglada schemat w seryjnym kompie


Ne - czujnik walu
G1- czujnik walka 1
G2- czujnik walka 2

Ne-, G1- i G2- podlaczylem do masy a Ne do pinu 7, G1 do 15 i G2 do 6 w czarnym gniezdzie EMU.
Czy cos podlaczylem nie tak ze nie wykrywa obrotow silnika? Mape mam bazowa od Jadzwina.
Cewki rowniez podlaczone w sposob IG1 z seryjnego ecu do pinu pierwszej cewki w EMU.
Czujnik polozenia przepustnicy dziala w porzadku.

Ma ktos jakies pomysly jak to podlaczyc zeby dzialalo? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 04 Apr 2013 - 21:39
Post #1051


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





A wiec tak. Aktualnie nie ma obslugi triggera Subaru (6+1).
Ale mozna zrobic tak jak z kolega z forum przema72, gdzie na bierzaco dopisywalismy obsluge i aktualnie w jego motorze dzialaju juz zmienne fazy rozrzadu.

http://www.racingforum.pl/RX-8-VTEC-k20-by...72-t105452.html





CYTAT(Jazwes @ Wed, 03 Apr 2013 - 16:56) *
Szukam rozwiązania typu SA. do mojego WRX'a Type RA z 1995 roku, i mimo sporej dostępności dedykowanych urządzeń, EMU wydaje mi się ciekawym rozwiązaniem.
W związku z tym chciałbym się spytać, czy ktoś już montował EMU w Subaru, i mógłby podzielić się wrażeniami/opiniami ?


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 04 Apr 2013 - 21:41
Post #1052


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Mam nadzieje ze uda sie je wrzucic w rzyszlym tygodniu na montaz koncowy.

Kuba


CYTAT(D0ctor_Z32 @ Thu, 04 Apr 2013 - 15:47) *
Jadzwin kiedy mozemy sie spodziewac modulu bluetooth w sprzedazy ? korci mnie pozbycie sie wszystkich zegarow i zastapienie ich jednym wyswietlaczem smile.gif



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 04 Apr 2013 - 21:43
Post #1053


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Dopoki nie bedzie poprawnego sygnalu z czujnika walu i walka nie bedzie ani iskry ani wtryskwiacze nie beda sie otwierac.
Napiecie 11V na wyjsciach sterujacych wtryskiwaczami jest jak najbardziej ok, poniewaz wtryskiwacze sa sterowane masa.

CYTAT(Ban0ff @ Thu, 04 Apr 2013 - 22:25) *
Mecze sie juz drugi dzien z odpaleniem 1jz na emu i cos nie chce dzialac.
Wiazke od seryjnego ecu obcinalem przy wtyczkach i odpowiednie kabelki zarabialem i wciskalem we wtyke EMU.
Pierwsze pytanie, mierzac voltomierzem wtyczke od wtryskow mam tam po wlaczeniu zaplonu caly czas napiecie mniejsze niz 11V, silnik oczywiscie stoi a napiecie caly czas jest, co prawda wtryski nie sa otwarte ale tak pytam czy to jest ok czy cos nie halo?
Druga sprawa ze nie dziala mi czujnik polozenia walu.
Tak wyglada schemat w seryjnym kompie


Ne - czujnik walu
G1- czujnik walka 1
G2- czujnik walka 2

Ne-, G1- i G2- podlaczylem do masy a Ne do pinu 7, G1 do 15 i G2 do 6 w czarnym gniezdzie EMU.
Czy cos podlaczylem nie tak ze nie wykrywa obrotow silnika? Mape mam bazowa od Jadzwina.
Cewki rowniez podlaczone w sposob IG1 z seryjnego ecu do pinu pierwszej cewki w EMU.
Czujnik polozenia przepustnicy dziala w porzadku.

Ma ktos jakies pomysly jak to podlaczyc zeby dzialalo? smile.gif



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomek_P
post Fri, 05 Apr 2013 - 08:03
Post #1054


Frequent User
Dołączył: Sun, 27 January 2013
Skąd: Kraków





CYTAT(Jadzwin @ Tue, 26 Mar 2013 - 15:24) *
W sumie już jest i testujemy.
Mysle ze po swietach wypuscimy wersje beta dla zainteresowanych...

Pozdrowienia
Jadzwn


Czy jest już dostępny nowy soft, jeżeli tak to gdzie można go pobrać?


--------------------
BMW e30
Stage 1 : M50B25 + kompresor Eaton M62 0.5 bar. 230KM/305Nm
Stage 2 : M50B25 + turbo GT35/30 1.0 bar. ???KM/???Nm
Stage 3 : M50B29TU + turbo s200sx 490KM/640Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrzann
post Fri, 05 Apr 2013 - 16:13
Post #1055


Frequent User
Dołączył: Fri, 26 October 2012
Skąd: Częstochowa





Witam,

Mam takie pytanie odnośnie sterowania zapłonem, a mianowicie czy jak założe do matiza który ma 3cyl. trigger 60-2 i podłącze go pod EMU to wszystko będzie działało tak jak w aucie 4cyl. i więcej. Poprostu mam wątpliwości a chciał bym zrobić taką modyfikację.


--------------------
Matiz Turbo 1.2bar EMU
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Fri, 05 Apr 2013 - 17:14
Post #1056


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





3cylindrowe silniki maja zapłon co 240st , 4cylindrowe co 180st

wiec pod 3cyl trzeba napisac specjalną wersje triggera
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Fri, 05 Apr 2013 - 18:11
Post #1057


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





No nie do konca. Tzn. jest tak jak piszesz, ale EMU na podstawie ustawienia num cylinders wsyztsko sobie wylicza.
Uruchomilismy EMU nawet w 1 cylindrowce smile.gif
Warunek ze musza byc rowne wykorbienia ale to nie jest problem. Przy czym w 3 cylindrowce przydalby sie czujnik walka, albo by trzeba bylo odpalic to w wasted spark jako 6 cylindrowka.


CYTAT(przema72 @ Fri, 05 Apr 2013 - 18:14) *
3cylindrowe silniki maja zapłon co 240st , 4cylindrowe co 180st

wiec pod 3cyl trzeba napisac specjalną wersje triggera



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrzann
post Fri, 05 Apr 2013 - 19:08
Post #1058


Frequent User
Dołączył: Fri, 26 October 2012
Skąd: Częstochowa





CYTAT(przema72 @ Fri, 05 Apr 2013 - 17:14) *
3cylindrowe silniki maja zapłon co 240st , 4cylindrowe co 180st

wiec pod 3cyl trzeba napisac specjalną wersje triggera


No to to wiem, ale w EMU jest opcja wyboru liczby cylindrów i o to właśnie mi chodzi czy z jej pomocą da się wszystko ustawić.


CYTAT(Jadzwin @ Fri, 05 Apr 2013 - 18:11) *
No nie do konca. Tzn. jest tak jak piszesz, ale EMU na podstawie ustawienia num cylinders wsyztsko sobie wylicza.
Uruchomilismy EMU nawet w 1 cylindrowce smile.gif
Warunek ze musza byc rowne wykorbienia ale to nie jest problem. Przy czym w 3 cylindrowce przydalby sie czujnik walka, albo by trzeba bylo odpalic to w wasted spark jako 6 cylindrowka.



Matiz posiada właśnie czujnik położenia wałka rozrządu, więc mam rozumieć że nie będzie problemu z takim podłączeniem.


--------------------
Matiz Turbo 1.2bar EMU
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomek_P
post Tue, 09 Apr 2013 - 20:47
Post #1059


Frequent User
Dołączył: Sun, 27 January 2013
Skąd: Kraków





Walczę z czujnikiem spalania stukowego w m50b25 nv zgrałem sygnał z czujnika i wychodzi mi po analizie częstotliwości w cooledit ok 6.5 kHz.
Z obliczeń dla średnicy cylindra 84mm wychodzi 6,8 kHz. Czy ktoś to może powiedzieć z doświadczenia czy ustawienie w emu 6.64 kHz będzie odpowiednie dla tego silnika.


--------------------
BMW e30
Stage 1 : M50B25 + kompresor Eaton M62 0.5 bar. 230KM/305Nm
Stage 2 : M50B25 + turbo GT35/30 1.0 bar. ???KM/???Nm
Stage 3 : M50B29TU + turbo s200sx 490KM/640Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 10 Apr 2013 - 12:46
Post #1060


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Prosze przeslij nam wavey to mozemy na to spojrzec.
Natomiast na pierwszy rzut oka wyglada ze ze praktyka dosyc dobrze pokrywa sie z pomarami u Ciebie.
Czasami jest kwestia ze przy innej harmonicznej mozna uzyskac lepsza separacje stuku od szumu silnika.



CYTAT(Tomek_P @ Tue, 09 Apr 2013 - 21:47) *
Walczę z czujnikiem spalania stukowego w m50b25 nv zgrałem sygnał z czujnika i wychodzi mi po analizie częstotliwości w cooledit ok 6.5 kHz.
Z obliczeń dla średnicy cylindra 84mm wychodzi 6,8 kHz. Czy ktoś to może powiedzieć z doświadczenia czy ustawienie w emu 6.64 kHz będzie odpowiednie dla tego silnika.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post

245 Stron V  « < 51 52 53 54 55 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 03:20