![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1041
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
W sumie już jest i testujemy.
Mysle ze po swietach wypuscimy wersje beta dla zainteresowanych... Pozdrowienia Jadzwn Jadzwin, kiedy wypuscisz nowy soft? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1042
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 19 December 2006 Skąd: 100lica ![]() |
W sumie już jest i testujemy. Mysle ze po swietach wypuscimy wersje beta dla zainteresowanych... Pozdrowienia Jadzwn jest szansa na jakiegoś linka do nowego BETA softu ? nie wiem czemu ale na 993 nie moglem wgrać nowego FIRMWARu i cały czas latam na FW 991 (sprawdzałem z 3 kompów zawsze pojawiał się błąd przy fleszowaniu ) |
|
|
![]()
Post
#1043
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
Przy SA nawet przy 2000 nie powinno być większych problemów ![]() To nie do końca jest prawda .... Wtrysk niezaleznie czy 100 ccm czy 2000 ccm ma jakis minimalny czas otwarcia poniżej którego się nie otworzy, więc nie można tego czasu zmniejszać w nieskończoność. 1.8 - 2 ms to zazwyczaj minimum (czasami wtrysk i przy 1.6ms działa) Może się okazać że będzie problem z odpalaniem na ciepłym silniku i rozsądnymi obrotami wolnymi dla minimalnego czasu otwarcia wtryskiwaczy. -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#1044
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 14 March 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Szukam rozwiązania typu SA. do mojego WRX'a Type RA z 1995 roku, i mimo sporej dostępności dedykowanych urządzeń, EMU wydaje mi się ciekawym rozwiązaniem.
W związku z tym chciałbym się spytać, czy ktoś już montował EMU w Subaru, i mógłby podzielić się wrażeniami/opiniami ? -------------------- Pozdrawiam Serdecznie !!
|
|
|
![]()
Post
#1045
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
To nie do końca jest prawda .... Wtrysk niezaleznie czy 100 ccm czy 2000 ccm ma jakis minimalny czas otwarcia poniżej którego się nie otworzy, więc nie można tego czasu zmniejszać w nieskończoność. 1.8 - 2 ms to zazwyczaj minimum (czasami wtrysk i przy 1.6ms działa) Może się okazać że będzie problem z odpalaniem na ciepłym silniku i rozsądnymi obrotami wolnymi dla minimalnego czasu otwarcia wtryskiwaczy. Mozna sie zawsze ratowac jakims opoznieniem zaplonu, przez co do utrzymania jalowych trzeba mocniej uchylic przepustnice lub krokowca. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#1046
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1047
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 09 May 2008 ![]() |
Jadzwin kiedy mozemy sie spodziewac modulu bluetooth w sprzedazy ? korci mnie pozbycie sie wszystkich zegarow i zastapienie ich jednym wyswietlaczem
![]() -------------------- Nissan 300ZX Z32 VH45DETT
Ford Focus RS MK3 |
|
|
![]()
Post
#1048
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
Panowie mam pytanie co do krokówki, mam taką, podłaczam go tylko pod AUX5 i to tyle ? czy to jakiś specyficzny zawór ? Tak samo jak obrotomierz stare auto ale obr. jest elektoniczny podłaczam pod Aux 4 i to tyle? ![]() 1) To jest nissanowski bajer ? bo jakoś tak przypomina. Prawdopodobnie wystarczy ze podepniesz tak jak piszesz. Dowolny aux, albo inj, i sterowanie PWM. 2) aux4 podłaczasz pod wejscie obrotomierza i tyle. Ustawiasz potem tylko dzielnik. -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#1049
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Bajecznie, serdecznie dziękuje laickie pytania ale lepiej czegoś nie popsuć
![]() Ten bajer to bajer mazdy 2,5v6 |
|
|
![]()
Post
#1050
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sat, 03 February 2007 Skąd: Jarosław ![]() |
Mecze sie juz drugi dzien z odpaleniem 1jz na emu i cos nie chce dzialac.
Wiazke od seryjnego ecu obcinalem przy wtyczkach i odpowiednie kabelki zarabialem i wciskalem we wtyke EMU. Pierwsze pytanie, mierzac voltomierzem wtyczke od wtryskow mam tam po wlaczeniu zaplonu caly czas napiecie mniejsze niz 11V, silnik oczywiscie stoi a napiecie caly czas jest, co prawda wtryski nie sa otwarte ale tak pytam czy to jest ok czy cos nie halo? Druga sprawa ze nie dziala mi czujnik polozenia walu. Tak wyglada schemat w seryjnym kompie ![]() Ne - czujnik walu G1- czujnik walka 1 G2- czujnik walka 2 Ne-, G1- i G2- podlaczylem do masy a Ne do pinu 7, G1 do 15 i G2 do 6 w czarnym gniezdzie EMU. Czy cos podlaczylem nie tak ze nie wykrywa obrotow silnika? Mape mam bazowa od Jadzwina. Cewki rowniez podlaczone w sposob IG1 z seryjnego ecu do pinu pierwszej cewki w EMU. Czujnik polozenia przepustnicy dziala w porzadku. Ma ktos jakies pomysly jak to podlaczyc zeby dzialalo? ![]() |
|
|
![]()
Post
#1051
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
A wiec tak. Aktualnie nie ma obslugi triggera Subaru (6+1).
Ale mozna zrobic tak jak z kolega z forum przema72, gdzie na bierzaco dopisywalismy obsluge i aktualnie w jego motorze dzialaju juz zmienne fazy rozrzadu. http://www.racingforum.pl/RX-8-VTEC-k20-by...72-t105452.html Szukam rozwiązania typu SA. do mojego WRX'a Type RA z 1995 roku, i mimo sporej dostępności dedykowanych urządzeń, EMU wydaje mi się ciekawym rozwiązaniem.
W związku z tym chciałbym się spytać, czy ktoś już montował EMU w Subaru, i mógłby podzielić się wrażeniami/opiniami ? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1052
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Mam nadzieje ze uda sie je wrzucic w rzyszlym tygodniu na montaz koncowy.
Kuba Jadzwin kiedy mozemy sie spodziewac modulu bluetooth w sprzedazy ? korci mnie pozbycie sie wszystkich zegarow i zastapienie ich jednym wyswietlaczem ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1053
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Dopoki nie bedzie poprawnego sygnalu z czujnika walu i walka nie bedzie ani iskry ani wtryskwiacze nie beda sie otwierac.
Napiecie 11V na wyjsciach sterujacych wtryskiwaczami jest jak najbardziej ok, poniewaz wtryskiwacze sa sterowane masa. Mecze sie juz drugi dzien z odpaleniem 1jz na emu i cos nie chce dzialac. Wiazke od seryjnego ecu obcinalem przy wtyczkach i odpowiednie kabelki zarabialem i wciskalem we wtyke EMU. Pierwsze pytanie, mierzac voltomierzem wtyczke od wtryskow mam tam po wlaczeniu zaplonu caly czas napiecie mniejsze niz 11V, silnik oczywiscie stoi a napiecie caly czas jest, co prawda wtryski nie sa otwarte ale tak pytam czy to jest ok czy cos nie halo? Druga sprawa ze nie dziala mi czujnik polozenia walu. Tak wyglada schemat w seryjnym kompie ![]() Ne - czujnik walu G1- czujnik walka 1 G2- czujnik walka 2 Ne-, G1- i G2- podlaczylem do masy a Ne do pinu 7, G1 do 15 i G2 do 6 w czarnym gniezdzie EMU. Czy cos podlaczylem nie tak ze nie wykrywa obrotow silnika? Mape mam bazowa od Jadzwina. Cewki rowniez podlaczone w sposob IG1 z seryjnego ecu do pinu pierwszej cewki w EMU. Czujnik polozenia przepustnicy dziala w porzadku. Ma ktos jakies pomysly jak to podlaczyc zeby dzialalo? ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1054
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 January 2013 Skąd: Kraków ![]() |
W sumie już jest i testujemy. Mysle ze po swietach wypuscimy wersje beta dla zainteresowanych... Pozdrowienia Jadzwn Czy jest już dostępny nowy soft, jeżeli tak to gdzie można go pobrać? -------------------- BMW e30
Stage 1 : M50B25 + kompresor Eaton M62 0.5 bar. 230KM/305Nm Stage 2 : M50B25 + turbo GT35/30 1.0 bar. ???KM/???Nm Stage 3 : M50B29TU + turbo s200sx 490KM/640Nm |
|
|
![]()
Post
#1055
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 Skąd: Częstochowa ![]() |
Witam,
Mam takie pytanie odnośnie sterowania zapłonem, a mianowicie czy jak założe do matiza który ma 3cyl. trigger 60-2 i podłącze go pod EMU to wszystko będzie działało tak jak w aucie 4cyl. i więcej. Poprostu mam wątpliwości a chciał bym zrobić taką modyfikację. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1056
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
3cylindrowe silniki maja zapłon co 240st , 4cylindrowe co 180st
wiec pod 3cyl trzeba napisac specjalną wersje triggera |
|
|
![]()
Post
#1057
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
No nie do konca. Tzn. jest tak jak piszesz, ale EMU na podstawie ustawienia num cylinders wsyztsko sobie wylicza.
Uruchomilismy EMU nawet w 1 cylindrowce ![]() Warunek ze musza byc rowne wykorbienia ale to nie jest problem. Przy czym w 3 cylindrowce przydalby sie czujnik walka, albo by trzeba bylo odpalic to w wasted spark jako 6 cylindrowka. 3cylindrowe silniki maja zapłon co 240st , 4cylindrowe co 180st wiec pod 3cyl trzeba napisac specjalną wersje triggera -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1058
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 Skąd: Częstochowa ![]() |
3cylindrowe silniki maja zapłon co 240st , 4cylindrowe co 180st wiec pod 3cyl trzeba napisac specjalną wersje triggera No to to wiem, ale w EMU jest opcja wyboru liczby cylindrów i o to właśnie mi chodzi czy z jej pomocą da się wszystko ustawić. No nie do konca. Tzn. jest tak jak piszesz, ale EMU na podstawie ustawienia num cylinders wsyztsko sobie wylicza. Uruchomilismy EMU nawet w 1 cylindrowce ![]() Warunek ze musza byc rowne wykorbienia ale to nie jest problem. Przy czym w 3 cylindrowce przydalby sie czujnik walka, albo by trzeba bylo odpalic to w wasted spark jako 6 cylindrowka. Matiz posiada właśnie czujnik położenia wałka rozrządu, więc mam rozumieć że nie będzie problemu z takim podłączeniem. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1059
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 January 2013 Skąd: Kraków ![]() |
Walczę z czujnikiem spalania stukowego w m50b25 nv zgrałem sygnał z czujnika i wychodzi mi po analizie częstotliwości w cooledit ok 6.5 kHz.
Z obliczeń dla średnicy cylindra 84mm wychodzi 6,8 kHz. Czy ktoś to może powiedzieć z doświadczenia czy ustawienie w emu 6.64 kHz będzie odpowiednie dla tego silnika. -------------------- BMW e30
Stage 1 : M50B25 + kompresor Eaton M62 0.5 bar. 230KM/305Nm Stage 2 : M50B25 + turbo GT35/30 1.0 bar. ???KM/???Nm Stage 3 : M50B29TU + turbo s200sx 490KM/640Nm |
|
|
![]()
Post
#1060
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Prosze przeslij nam wavey to mozemy na to spojrzec.
Natomiast na pierwszy rzut oka wyglada ze ze praktyka dosyc dobrze pokrywa sie z pomarami u Ciebie. Czasami jest kwestia ze przy innej harmonicznej mozna uzyskac lepsza separacje stuku od szumu silnika. Walczę z czujnikiem spalania stukowego w m50b25 nv zgrałem sygnał z czujnika i wychodzi mi po analizie częstotliwości w cooledit ok 6.5 kHz. Z obliczeń dla średnicy cylindra 84mm wychodzi 6,8 kHz. Czy ktoś to może powiedzieć z doświadczenia czy ustawienie w emu 6.64 kHz będzie odpowiednie dla tego silnika. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 03:20 |