![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1001
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Ponawiam zapytanie o hamownię drogową, czy jest już w EMU? Jeżeli nie to czy przewidujecie implementację i kiedy?
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1002
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Kilka osób pytało to wiec myślę ze nie w kolejnej wersji ale w następnej by było.
W następnej wersji dojdzie dużo nowych fajnych rzeczy i dlatego tyle trwa jej przygotowanie. Jeżeli są osoby chętne na testowanie kolejnych buildow to proszę o kontakt. Kuba Ponawiam zapytanie o hamownię drogową, czy jest już w EMU? Jeżeli nie to czy przewidujecie implementację i kiedy? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1003
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Na kiedy +/- miesiąc można się spodziewać następnej kolejnej, tej z hamownią?
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#1004
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Nowy soft powinien być dotepny za 2 tygodnie, jak nie będzie niespodzianek.
Kolejny prawdopodobnie 3-4 tygodnie później, bo już tak rewolucyjnych zamian jak teraz nie przewiduje ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1005
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
Czy istnieje jakieś mądre rozwiązanie, żeby zaprzęgnąć EMU do sterowania modułem pompy/pompą, w systemie który nie przewiduje powrotu paliwa do baku ?
|
|
|
![]()
Post
#1006
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
A wiesz dokładnie jak działa u Ciebie ?
Jest sprzezenie zwrotne pomiedzy czujnikiem cisnienia paliwa a pompa ? Czy istnieje jakieś mądre rozwiązanie, żeby zaprzęgnąć EMU do sterowania modułem pompy/pompą, w systemie który nie przewiduje powrotu paliwa do baku ? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1007
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 29 November 2012 Skąd: Poznan ![]() |
Witam.
Czy sa dostepne jakies mapy do TU5JP4. |
|
|
![]()
Post
#1008
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
Czy istnieje jakieś mądre rozwiązanie, żeby zaprzęgnąć EMU do sterowania modułem pompy/pompą, w systemie który nie przewiduje powrotu paliwa do baku ? A pompa w baku nie ma zaworu przelewowego ? Widziałem wiele systemów paliwowych i nie zdazył się taki który by nie mał w baku zamontowanego regulatora i przelewu. -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#1009
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 ![]() |
MadTomzi chodzi Ci o wolnossaka czy turbo, ja mam taki silnik uturbiony i wystrojony na det3 fit.
-------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
![]()
Post
#1010
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 29 November 2012 Skąd: Poznan ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1011
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
A ja mam pytanie odnośnie zewnętrznego kontrolera AFR, gdy takowy podłącze wybiore sobie napięcie-wartość afr to zeby korekta po odczycie była dokonywana musze również aktywować EGO fedback i porawić wartość do której dąży na ~srodek zakresu napięciowego sondy szerokopasmowej?
-------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#1012
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Jak wybierzesz external controller, to musisz skonfigurowac jaki jest AFR przy 0V i 5V.
Jak juz to zrobisz to zachowuje sie jakbys korzystal z wbudowanego kontrolera. Wiec robisz sobie mape AFR target, i konfigurujesz ego feedback. A ja mam pytanie odnośnie zewnętrznego kontrolera AFR, gdy takowy podłącze wybiore sobie napięcie-wartość afr to zeby korekta po odczycie była dokonywana musze również aktywować EGO fedback i porawić wartość do której dąży na ~srodek zakresu napięciowego sondy szerokopasmowej? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1013
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 29 November 2012 Skąd: Poznan ![]() |
Mam pytanie moze banalne ale jestem adeptem sztuki strojenia emu..
Silnik TU5JP4 wolne obroty są ok a nawet tak do 5k jest si bo tylko do 5k pozniej rev lim. bo to swierzo złożony silnik. Ale problem słysze przy szybkim otwarciu przepustnicy przez ułamek sekundy słysze spalanie stukowe. Jak możecie poradzic? Jesli to banalne pytanie to bez obelg prosze. |
|
|
![]()
Post
#1014
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Mam pytanie moze banalne ale jestem adeptem sztuki strojenia emu.. Silnik TU5JP4 wolne obroty są ok a nawet tak do 5k jest si bo tylko do 5k pozniej rev lim. bo to swierzo złożony silnik. Ale problem słysze przy szybkim otwarciu przepustnicy przez ułamek sekundy słysze spalanie stukowe. Jak możecie poradzic? Jesli to banalne pytanie to bez obelg prosze. wzbogacanie przy przyspieszaniu? -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#1015
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 ![]() |
Jakim uchem słyszysz ten stuk? uzbrojonym czy nie?, Bo jak nieuzbrojonym to albo to nie jest stuk, albo niedługo będzie po silniku.
-------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
![]()
Post
#1016
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 13 March 2007 Skąd: WGM ![]() |
Szybkie pytanie, gdzie dostane kostke do szerokopasmówki bosch'a ?
-------------------- size is nothing... boost is EVERYTHING
|
|
|
![]()
Post
#1017
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Jakim uchem słyszysz ten stuk? uzbrojonym czy nie?, Bo jak nieuzbrojonym to albo to nie jest stuk, albo niedługo będzie po silniku. Bez przesady. Nie kazdy silnik od takiego slyszalnego stuku zaraz pada , ja testowalem narazie na 3 i nic od stuku sie nie rozlecialo. Co do stuku, to czytalem kiedys o takim czyms jak sszybkosc zmiany kata zaplonu. Wlasnie przy bardzo szybkich zmianach obciazenia (z mniejszego na wieksze) sterownik moze nie wyrabiac ze zmiana zaplonu i to powoduje stuk. Sprobuj opoznic zaplon tam, gdzie "startujesz" na mapie obciazenia silnika. Dzieki temu od idle do wot bedize mniejsza zmiana zaplonu i moze to pomoc wyeliminowac ten objaw. Moze byc tez tak,ze MAP sensor (czy tps) ma jakies filtrowanie (elektrycznie lub mechanicznie) i przez to odczyt obciazenia przez komputer jest opozniony. Tym samym przez chwile chodzi pod duzym obciazeniem z duzym wyprzedzeniem zaplonu. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#1018
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Jak cos to my mamy z pinami po 25 pln.
Szybkie pytanie, gdzie dostane kostke do szerokopasmówki bosch'a ? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1019
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Z katem zaplonu na pewno nie ma problemu z jego wyliczaniem.
Moze byc opoznienie spowodowane przez opoznienie odczytu z map sensora (dlugi miekki wezyk). Natomiast mozliwe ze w trakcie przyspieszania mieszanka robi sie ubozsza i to powoduje stuk. W opcjach acc enrich jest mapa na ktorej mozesz cofnac zaplon przy przyspieszaniu. Ale najlepiej cofnac zaplon na mape o 5 stopni i sprawdzic czy dalej ten dzwiek wystepuje. Bez przesady. Nie kazdy silnik od takiego slyszalnego stuku zaraz pada , ja testowalem narazie na 3 i nic od stuku sie nie rozlecialo. Co do stuku, to czytalem kiedys o takim czyms jak sszybkosc zmiany kata zaplonu. Wlasnie przy bardzo szybkich zmianach obciazenia (z mniejszego na wieksze) sterownik moze nie wyrabiac ze zmiana zaplonu i to powoduje stuk. Sprobuj opoznic zaplon tam, gdzie "startujesz" na mapie obciazenia silnika. Dzieki temu od idle do wot bedize mniejsza zmiana zaplonu i moze to pomoc wyeliminowac ten objaw. Moze byc tez tak,ze MAP sensor (czy tps) ma jakies filtrowanie (elektrycznie lub mechanicznie) i przez to odczyt obciazenia przez komputer jest opozniony. Tym samym przez chwile chodzi pod duzym obciazeniem z duzym wyprzedzeniem zaplonu. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1020
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 29 November 2012 Skąd: Poznan ![]() |
Z katem zaplonu na pewno nie ma problemu z jego wyliczaniem. Moze byc opoznienie spowodowane przez opoznienie odczytu z map sensora (dlugi miekki wezyk). Natomiast mozliwe ze w trakcie przyspieszania mieszanka robi sie ubozsza i to powoduje stuk. W opcjach acc enrich jest mapa na ktorej mozesz cofnac zaplon przy przyspieszaniu. Ale najlepiej cofnac zaplon na mape o 5 stopni i sprawdzic czy dalej ten dzwiek wystepuje. Dzieki wszystkim za podpowiedzi. Ale mimo wszystko czy jesteś wstanie odczytac cos z log-ow jak zaznacze w którym momencie dochodzi do niepokojącego dzwieku? A map sensor jest w kolektorze wiec nie mam mozliwosci opoznionego odczytu. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 23:09 |