Shoutbox 0 nowych PW 


245 Stron V  « < 49 50 51 52 53 > »   
Reply to this topicStart new topic
> EMU, Traction control strona 85
MadeInPoland
post Sun, 10 Mar 2013 - 17:53
Post #1001


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Ponawiam zapytanie o hamownię drogową, czy jest już w EMU? Jeżeli nie to czy przewidujecie implementację i kiedy?


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 10 Mar 2013 - 17:53
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Jadzwin
post Sun, 10 Mar 2013 - 18:27
Post #1002


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Kilka osób pytało to wiec myślę ze nie w kolejnej wersji ale w następnej by było.

W następnej wersji dojdzie dużo nowych fajnych rzeczy i dlatego tyle trwa jej przygotowanie.

Jeżeli są osoby chętne na testowanie kolejnych buildow to proszę o kontakt.

Kuba

CYTAT(MadeInPoland @ Sun, 10 Mar 2013 - 18:53) *
Ponawiam zapytanie o hamownię drogową, czy jest już w EMU? Jeżeli nie to czy przewidujecie implementację i kiedy?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Sun, 10 Mar 2013 - 21:49
Post #1003


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Na kiedy +/- miesiąc można się spodziewać następnej kolejnej, tej z hamownią?


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 11 Mar 2013 - 18:14
Post #1004


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Nowy soft powinien być dotepny za 2 tygodnie, jak nie będzie niespodzianek.
Kolejny prawdopodobnie 3-4 tygodnie później, bo już tak rewolucyjnych zamian jak teraz nie przewiduje smile.gif



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-Rad
post Tue, 12 Mar 2013 - 12:49
Post #1005


Forum Killer
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: Pjaseczno





Czy istnieje jakieś mądre rozwiązanie, żeby zaprzęgnąć EMU do sterowania modułem pompy/pompą, w systemie który nie przewiduje powrotu paliwa do baku ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 12 Mar 2013 - 14:55
Post #1006


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





A wiesz dokładnie jak działa u Ciebie ?
Jest sprzezenie zwrotne pomiedzy czujnikiem cisnienia paliwa a pompa ?



CYTAT(G-Rad @ Tue, 12 Mar 2013 - 13:49) *
Czy istnieje jakieś mądre rozwiązanie, żeby zaprzęgnąć EMU do sterowania modułem pompy/pompą, w systemie który nie przewiduje powrotu paliwa do baku ?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadTomzi
post Tue, 12 Mar 2013 - 16:31
Post #1007


Rookie
Dołączył: Thu, 29 November 2012
Skąd: Poznan





Witam.
Czy sa dostepne jakies mapy do TU5JP4.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Tue, 12 Mar 2013 - 17:26
Post #1008


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





CYTAT(G-Rad @ Tue, 12 Mar 2013 - 12:49) *
Czy istnieje jakieś mądre rozwiązanie, żeby zaprzęgnąć EMU do sterowania modułem pompy/pompą, w systemie który nie przewiduje powrotu paliwa do baku ?



A pompa w baku nie ma zaworu przelewowego ? Widziałem wiele systemów paliwowych i nie zdazył się taki który by nie mał w baku zamontowanego regulatora i przelewu.


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
moritz86
post Tue, 12 Mar 2013 - 17:26
Post #1009


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 December 2012





MadTomzi chodzi Ci o wolnossaka czy turbo, ja mam taki silnik uturbiony i wystrojony na det3 fit.


--------------------
Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadTomzi
post Tue, 12 Mar 2013 - 18:48
Post #1010


Rookie
Dołączył: Thu, 29 November 2012
Skąd: Poznan





CYTAT(moritz86 @ Tue, 12 Mar 2013 - 17:26) *
MadTomzi chodzi Ci o wolnossaka czy turbo, ja mam taki silnik uturbiony i wystrojony na det3 fit.



Wolnossacy. Turbo to moze przyszłość. Odpaliłem go własnie na emu, ale chciałem podpatrzeć jak ma ktoś inny zmapowanego.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ahamay
post Tue, 12 Mar 2013 - 19:25
Post #1011


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Zabrze





A ja mam pytanie odnośnie zewnętrznego kontrolera AFR, gdy takowy podłącze wybiore sobie napięcie-wartość afr to zeby korekta po odczycie była dokonywana musze również aktywować EGO fedback i porawić wartość do której dąży na ~srodek zakresu napięciowego sondy szerokopasmowej?


--------------------
seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 12 Mar 2013 - 20:01
Post #1012


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Jak wybierzesz external controller, to musisz skonfigurowac jaki jest AFR przy 0V i 5V.
Jak juz to zrobisz to zachowuje sie jakbys korzystal z wbudowanego kontrolera.
Wiec robisz sobie mape AFR target, i konfigurujesz ego feedback.



CYTAT(ahamay @ Tue, 12 Mar 2013 - 20:25) *
A ja mam pytanie odnośnie zewnętrznego kontrolera AFR, gdy takowy podłącze wybiore sobie napięcie-wartość afr to zeby korekta po odczycie była dokonywana musze również aktywować EGO fedback i porawić wartość do której dąży na ~srodek zakresu napięciowego sondy szerokopasmowej?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadTomzi
post Wed, 13 Mar 2013 - 22:36
Post #1013


Rookie
Dołączył: Thu, 29 November 2012
Skąd: Poznan





Mam pytanie moze banalne ale jestem adeptem sztuki strojenia emu..
Silnik TU5JP4 wolne obroty są ok a nawet tak do 5k jest si bo tylko do 5k pozniej rev lim. bo to swierzo złożony silnik. Ale problem słysze przy szybkim otwarciu przepustnicy przez ułamek sekundy słysze spalanie stukowe. Jak możecie poradzic? Jesli to banalne pytanie to bez obelg prosze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Wed, 13 Mar 2013 - 23:00
Post #1014


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





CYTAT(MadTomzi @ Wed, 13 Mar 2013 - 22:36) *
Mam pytanie moze banalne ale jestem adeptem sztuki strojenia emu..
Silnik TU5JP4 wolne obroty są ok a nawet tak do 5k jest si bo tylko do 5k pozniej rev lim. bo to swierzo złożony silnik. Ale problem słysze przy szybkim otwarciu przepustnicy przez ułamek sekundy słysze spalanie stukowe. Jak możecie poradzic? Jesli to banalne pytanie to bez obelg prosze.


wzbogacanie przy przyspieszaniu?


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
moritz86
post Thu, 14 Mar 2013 - 09:42
Post #1015


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 December 2012





Jakim uchem słyszysz ten stuk? uzbrojonym czy nie?, Bo jak nieuzbrojonym to albo to nie jest stuk, albo niedługo będzie po silniku.


--------------------
Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KAMILcom
post Thu, 14 Mar 2013 - 12:58
Post #1016


Super User
Dołączył: Tue, 13 March 2007
Skąd: WGM





Szybkie pytanie, gdzie dostane kostke do szerokopasmówki bosch'a ?


--------------------
size is nothing... boost is EVERYTHING
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Thu, 14 Mar 2013 - 13:06
Post #1017


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(moritz86 @ Thu, 14 Mar 2013 - 09:42) *
Jakim uchem słyszysz ten stuk? uzbrojonym czy nie?, Bo jak nieuzbrojonym to albo to nie jest stuk, albo niedługo będzie po silniku.


Bez przesady. Nie kazdy silnik od takiego slyszalnego stuku zaraz pada , ja testowalem narazie na 3 i nic od stuku sie nie rozlecialo.


Co do stuku, to czytalem kiedys o takim czyms jak sszybkosc zmiany kata zaplonu. Wlasnie przy bardzo szybkich zmianach obciazenia (z mniejszego na wieksze) sterownik moze nie wyrabiac ze zmiana zaplonu i to powoduje stuk.

Sprobuj opoznic zaplon tam, gdzie "startujesz" na mapie obciazenia silnika. Dzieki temu od idle do wot bedize mniejsza zmiana zaplonu i moze to pomoc wyeliminowac ten objaw.

Moze byc tez tak,ze MAP sensor (czy tps) ma jakies filtrowanie (elektrycznie lub mechanicznie) i przez to odczyt obciazenia przez komputer jest opozniony. Tym samym przez chwile chodzi pod duzym obciazeniem z duzym wyprzedzeniem zaplonu.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 14 Mar 2013 - 17:07
Post #1018


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Jak cos to my mamy z pinami po 25 pln.

CYTAT(KAMILcom @ Thu, 14 Mar 2013 - 13:58) *
Szybkie pytanie, gdzie dostane kostke do szerokopasmówki bosch'a ?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 14 Mar 2013 - 17:09
Post #1019


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Z katem zaplonu na pewno nie ma problemu z jego wyliczaniem.
Moze byc opoznienie spowodowane przez opoznienie odczytu z map sensora (dlugi miekki wezyk).

Natomiast mozliwe ze w trakcie przyspieszania mieszanka robi sie ubozsza i to powoduje stuk.

W opcjach acc enrich jest mapa na ktorej mozesz cofnac zaplon przy przyspieszaniu.

Ale najlepiej cofnac zaplon na mape o 5 stopni i sprawdzic czy dalej ten dzwiek wystepuje.

CYTAT(jackkpl @ Thu, 14 Mar 2013 - 14:06) *
Bez przesady. Nie kazdy silnik od takiego slyszalnego stuku zaraz pada , ja testowalem narazie na 3 i nic od stuku sie nie rozlecialo.


Co do stuku, to czytalem kiedys o takim czyms jak sszybkosc zmiany kata zaplonu. Wlasnie przy bardzo szybkich zmianach obciazenia (z mniejszego na wieksze) sterownik moze nie wyrabiac ze zmiana zaplonu i to powoduje stuk.

Sprobuj opoznic zaplon tam, gdzie "startujesz" na mapie obciazenia silnika. Dzieki temu od idle do wot bedize mniejsza zmiana zaplonu i moze to pomoc wyeliminowac ten objaw.

Moze byc tez tak,ze MAP sensor (czy tps) ma jakies filtrowanie (elektrycznie lub mechanicznie) i przez to odczyt obciazenia przez komputer jest opozniony. Tym samym przez chwile chodzi pod duzym obciazeniem z duzym wyprzedzeniem zaplonu.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadTomzi
post Thu, 14 Mar 2013 - 18:00
Post #1020


Rookie
Dołączył: Thu, 29 November 2012
Skąd: Poznan





CYTAT(Jadzwin @ Thu, 14 Mar 2013 - 17:09) *
Z katem zaplonu na pewno nie ma problemu z jego wyliczaniem.
Moze byc opoznienie spowodowane przez opoznienie odczytu z map sensora (dlugi miekki wezyk).

Natomiast mozliwe ze w trakcie przyspieszania mieszanka robi sie ubozsza i to powoduje stuk.

W opcjach acc enrich jest mapa na ktorej mozesz cofnac zaplon przy przyspieszaniu.

Ale najlepiej cofnac zaplon na mape o 5 stopni i sprawdzic czy dalej ten dzwiek wystepuje.



Dzieki wszystkim za podpowiedzi.
Ale mimo wszystko czy jesteś wstanie odczytac cos z log-ow jak zaznacze w którym momencie dochodzi do niepokojącego dzwieku?
A map sensor jest w kolektorze wiec nie mam mozliwosci opoznionego odczytu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

245 Stron V  « < 49 50 51 52 53 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 23:09