Shoutbox 0 nowych PW 


245 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
> EMU, Traction control strona 85
ZoLt4R
post Fri, 29 Jul 2011 - 14:43
Post #101


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





Kontrolm dzięki smile.gif Faktycznie z ignition control jest dużo łatwiej. Najgorzej ustawić jak jest maksymalne obciążenie prądem (włączające się wentylatory, grzanie szyby itp) i kręcenie kierownicą w opór.


CYTAT(Colin @ Fri, 29 Jul 2011 - 13:28) *
A widziales kiedys taki komputer? Jeszcze powinien generowac numery do totka smile.gif


Nie, ale chciałbym. Im bardziej user-friendly tym lepiej smile.gif


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 29 Jul 2011 - 14:43
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kontrolm
post Fri, 29 Jul 2011 - 14:45
Post #102


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



ECU z gwarancja zwrotu kasy ;-) pierwszy na świecie..


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pucek
post Mon, 01 Aug 2011 - 09:04
Post #103


Forum Killer
Dołączył: Sun, 13 May 2007
Skąd: z Kosmosu





Jeszcze jedno o co zapomnialem sie zapytac.
Czy bedzie/jest samplowanie MAPa?


--------------------
Ciach...Babkę w piach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Mon, 01 Aug 2011 - 09:34
Post #104


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



to ja dołożę do pieca i zapytam się czy planujesz w przyszłości obsługę MAFa ?

Co z obsługą H2O, N0x i dual stage z możliwością podłączenia różnych typów wtrysków na każdym stejdżu ?


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 01 Aug 2011 - 19:26
Post #105


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Rozumiem ze chodzi ci o synchroniczne mierzenie cisninenia przy zadanym polozeniu wału ?
Aktuanlnie pomiar robiony jest asynchronicznie z duzym oversamplingiem dlatego wynik jest wiargodny nawet powyzej 12000 rpm. Mozliwe ze w przyszlosci bedzie pomiar synchroniczny, jakkolwiek bardzo to skomplikuje arbitraz na szynie SPI.
Aktualnie w pelni synchronicznie dziala knock sensor.


CYTAT(pucek @ Mon, 01 Aug 2011 - 10:04) *
Jeszcze jedno o co zapomnialem sie zapytac.
Czy bedzie/jest samplowanie MAPa?


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 01 Aug 2011 - 19:28
Post #106


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Ogolnie z obsluga MAFa nie bedzie najmniejszego problemu, trzeba bedzie tylko wprowadzic jego charakterystyke.

Co do sterowania wtrsykiem wody, podtlenku to sluza ku temu wyjscia AUX.



CYTAT(kontrolm @ Mon, 01 Aug 2011 - 10:34) *
to ja dołożę do pieca i zapytam się czy planujesz w przyszłości obsługę MAFa ?

Co z obsługą H2O, N0x i dual stage z możliwością podłączenia różnych typów wtrysków na każdym stejdżu ?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pucek
post Tue, 02 Aug 2011 - 08:12
Post #107


Forum Killer
Dołączył: Sun, 13 May 2007
Skąd: z Kosmosu





CYTAT(Jadzwin @ Mon, 01 Aug 2011 - 19:26) *
Rozumiem ze chodzi ci o synchroniczne mierzenie cisninenia przy zadanym polozeniu wału ?
Aktuanlnie pomiar robiony jest asynchronicznie z duzym oversamplingiem dlatego wynik jest wiargodny nawet powyzej 12000 rpm. Mozliwe ze w przyszlosci bedzie pomiar synchroniczny, jakkolwiek bardzo to skomplikuje arbitraz na szynie SPI.
Aktualnie w pelni synchronicznie dziala knock sensor.


Tak.Chodzi mi o taki pomiar - okno w miejscu Xdeg BTDC o dlugosci Xdeg i ilosc X sampli.


--------------------
Ciach...Babkę w piach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Tue, 02 Aug 2011 - 12:50
Post #108


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



Czy przewidujesz opcję dual stage z możliwością podłączenia różnych typów wtrysków na każdym stejdżu ?


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 02 Aug 2011 - 14:30
Post #109


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





chodzi ci o staged injections ?
Jesli tak jest w planach, ale w kolejnych wersjach softu

CYTAT(kontrolm @ Tue, 02 Aug 2011 - 13:50) *
Czy przewidujesz opcję dual stage z możliwością podłączenia różnych typów wtrysków na każdym stejdżu ?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
moretti
post Tue, 02 Aug 2011 - 14:47
Post #110


Rookie
Dołączył: Sun, 12 April 2009





A tym urządzeniem da się ogarnąć Diesla ? Czy może jest w planach zrobienie czegoś de diesli ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Tue, 02 Aug 2011 - 15:11
Post #111


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



no ja też jestem ciekaw kto zrobi kompa do bezpośrednich wtrysków benzyny...


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kidzio_r5gtt
post Tue, 02 Aug 2011 - 15:28
Post #112


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



są takie kompy już przecież


--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Tue, 02 Aug 2011 - 15:35
Post #113


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



a jakie ?

pomijam Bosch Motorsport i Magneti Marelli z tej samej półki ze względu na niedostępność dla normalnych ludzi


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
moretti
post Tue, 02 Aug 2011 - 16:01
Post #114


Rookie
Dołączył: Sun, 12 April 2009





Szwedzi od dawno już maja kompy które sporo mogą . Tylko do dziś nie wiem czy to jest górna polka , czy może trzeba z drabina po nie sięgać .
http://www.nira.se/engine.php
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Tue, 02 Aug 2011 - 16:06
Post #115


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



no ciekawostka wygląda profi , ciekawe jak ceny ale na pierwszy rzut oka mogą porazić mocno...no i ciekawe czy ten komp do diesla może wysterować benzyne z GDI


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 02 Aug 2011 - 19:46
Post #116


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow









takie same gniazda jak w emu biggrin.gif

CYTAT(kontrolm @ Tue, 02 Aug 2011 - 17:06) *
no ciekawostka wygląda profi , ciekawe jak ceny ale na pierwszy rzut oka mogą porazić mocno...no i ciekawe czy ten komp do diesla może wysterować benzyne z GDI



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Tue, 02 Aug 2011 - 22:26
Post #117


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





i takie same jak w kompach od lpg tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kriss SierraFan
post Thu, 04 Aug 2011 - 22:33
Post #118


User
Dołączył: Fri, 12 September 2008
Skąd: Zielona Góra





CYTAT(Jadzwin @ Wed, 27 Jul 2011 - 22:21) *
Troche to egzotyczne, w sumie nawet do konca nie wiem jak ten modol dziala smile.gif Ale jesli beda chetni to sie pewnie dopisze kawalek kodu.


A więc tak: TFI IGNITION

smile.gif

P.S. Na tę chwilę ja jestem chętny, lecz jak postawię silnik na EMU to znajdą się następni, którym go polecę smile.gif


--------------------
Ford Sierra 2.0T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darekwawa
post Fri, 05 Aug 2011 - 16:16
Post #119


Frequent User
Dołączył: Fri, 13 June 2008
Skąd: Warszawa





CYTAT(kontrolm @ Tue, 02 Aug 2011 - 15:35) *
a jakie ?

pomijam Bosch Motorsport i Magneti Marelli z tej samej półki ze względu na niedostępność dla normalnych ludzi



Adaptronic z "dodatkami". Niemniej jednak to wciąż nie jest gotowy produkt z pudełka do bezpośredniego wtrysku i ja również o takim nie słyszałem, więc jak ktoś wie, to niech się przyzna :-)


--------------------
1991 S2 Coupe - było
2001 IS200 - jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FordOn
post Sat, 27 Aug 2011 - 17:00
Post #120


User
Dołączył: Sun, 20 January 2008
Skąd: WLKP/BDG





Czy obsluga zaplonu forda z EEC IV oraz EEC V tez jest w perspektywie ?? Pytam bo mozliwosci DET 2 juz sie koncza a chcial bym obsluzyc to od A do Z, lacznie z LC.

Pozdro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

245 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 06:13