![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 20 July 2005 Skąd: Złotów ![]() |
faktycznie trzeba w regualmienie dopiske zrobic.
Jedynie auta z vr6 lub 1.8 t bo wszystko inne to gowno , aa i znajomi tez. -------------------- Repliki
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 15 November 2002 Skąd: Krakow ![]() |
Super kolego. Tylko co to auto ma wspólnego ze słowem racing jakie występuje w nazwie tego forum? Poza tym 50% względem serii to było by 166Koników a nie 140 ![]() uważam, że auto można pokazywać ale w dziale diesel lub poprostu na forum Citroena Berlingo i tyle... Witam możesz cos wiecej napisac o tym ggolfie 1.6 TD 143 KM ? - co zrobiłeś w silniku? zmieniałeś cały układ paliwowy? -------------------- Szukam koni.........
......mechanicznych wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) --> BMW E36 M3 3.2 SEDAN |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Bardziej mnie przekonuje od tego 2.7 HDI V6 mianowicie:
1. Silnik 2.2 HDI 156KM z Peugeota 4007 2. Silnik 2.2 HDI bi-turbo 170KM z Peugeota 407 |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 09 July 2011 ![]() |
Witam możesz cos wiecej napisac o tym ggolfie 1.6 TD 143 KM ? - co zrobiłeś w silniku? zmieniałeś cały układ paliwowy? Pompa paliwa + cooler ze Sprintera i turbawka również ze sprintera jak dobrze pamiętam Gt20+ parę innych rzeczy Hamowana była tylko raz i wyszlo 143 oraz 248nm ![]() ![]() p.s wracając do Citroena jak wsadzisz tam 2.7 lub 2.2HDI to chyba będzie unikat na skalę Światową ![]() |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 23 April 2009 Skąd: z lasu ![]() |
Poza tym 50% względem serii to było by 166Koników a nie 140 ![]() Naucz się liczyć, 140 KM z 83 KM to o 69% więcej. 166 KM to by był przyrost 100%. -------------------- :)
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
a ósmego dnia moderator przeniósł berlingo z projektów do diesel power
![]() pozdr mod -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Czy to 2.0 HDi na Boschu to jest podatniejsze na mody niż moje? CompSport swego czasu coś wspominał że 200KM da się z tego kibla dłubnąć .. ktoś coś wie?
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Pojawiła się chłodnica oleju, która odwala kawał dobrej roboty
![]() ![]() ![]() I jeszcze widok od spodu auta ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
User Dołączył: Wed, 08 April 2009 ![]() |
Widziałem ostatnio auto na wylotówce z Legionowa na Modlińską (gapiłem się z czerwonej MX-5) - od razu wiadomo cóż to za Berlingo:)
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Akurat to pamiętam
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
User Dołączył: Wed, 04 November 2009 Skąd: Ostrów Wielkopolski ![]() |
Widziałem to auto w EL-TECU jak robiłem wydech, wtedy miało robiony dolot. Dawno bo ponad rok temu. Pamięć mam dobrą.
-------------------- Alfa Romeo 147 1,9 16v JTD
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 23 September 2009 Skąd: Łódź ![]() |
sebomaster, chlodnica oleju pewnie dobrze robi, ale pamietaj o cisnieniowym czyszczeniu ukladu przy wymianie oleju. Tak sie bedzie zbieral syf, ktory sam z siebie nie wyplynie.
-------------------- EJ20G, EJ253, C16SE
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: świdnik ![]() |
wydech z EL-TEC, chłodnica oleju, może jeszcze jakieś graty AMS? Mam pytanie do właściciela, po co to robisz?
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Odpowiedź prostsza niż się każdemu wydaje
![]() ![]() Fakt do zakrętów się nie nadaje, ale na prostej potrafi zaskoczyć ![]() |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 11 June 2006 Skąd: LU ![]() |
A jak jeszcze przy tym jebnie tym profi xenonem po oczach to ła ! Ale masz parcie żeby się wyróżnic za wszelką cenę ($$$) ;-) Mało kto to grzebie w ogóle, bo to trochę bezsensu, ale skoro tobie się podoba... Życzę dalszych sukcesów oraz udanego przecierania szlaków "HDI" ;-)
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
najwiekszy sens był grzebać golfa II w LPG z niebieską antenką ;-) normalnie takie wypowiedzi aż szkoda się robi...
Sebo zadziałaj w końcu coś na full profi tak żeby uciac to gadanie w końcu choć i tak nie sądzę żeby tu do kogoś to trafiło.... Na forum aż roi się od bezsensownych projektów ale widać Twój przyćmił wszystko ;-) A ja mam pytanko czy ten ostatni tłumik to full przelot i jaka masz średnice rur ? Jak z głośnością i czy po wydechu mocy przybyło (wrażenia z dupohamowni tez mogą być) ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Wydech 2,5" ostatni komorowo-przelotowy .. podczas spokojnej jazdy cichy jak seria ... po dodaniu gazu charakterystyczny pomruk tego dźwięku nie da się opisać
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 25 March 2010 ![]() |
szacun za pomysł
![]() btw. pytania po co co ktos coś robi za jak dla mnie raczej z d00py, takie hobby i wszystko w temacie. |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
User Dołączył: Wed, 08 April 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
są też inne równie ciekawe (szybsze i bardziej zaawansowane technicznie) ale narazie właściciele mało co piszą o tym, raczej skupiają się głównie na tłuczeniu vw z niebieskimi antenkami ;-)
Wydaje mi się że ten również oprócz wyglądu zacnie sobie radzi w warunkach drogowych. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 04:21 |