Citroen Berlingo 2.0 HDi, Jedyny taki egzemplarz w PL |
Citroen Berlingo 2.0 HDi, Jedyny taki egzemplarz w PL |
Mon, 25 Jul 2011 - 00:18
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: Warszawa |
MODEL: Citroen Berlingo Multispace HDi 2004 rok
Modyfikacje: Silnik: seryjny DW10TD RHY, olej Motul 300V 5W40, EGR-out Modyfikacje głowicy: w planach Modyfikacje bloku: w planach Układ dolotowy: Intercooler El-Tec z orurowaniem, łączniki Samco, wkładka filtra powietrza K&N, termoizolacja Thermo-Tec, poprawiony nadmuch w atrapie, MBC ProPerfekt, Oil Catch Tank ProPerfekt Układ wydechowy: 2.5" El-Tec na dwóch tłumikach ze stali kwasoodpornej, de-CAT Układ wtryskowy: Siemens niedawno czyszczony ultradźwiękowo Elektronika: TurboTimer HKS, zegary temperatura oleju i ciśnienie doładowania STRI cyfrowe, akumulator Optima AGM 55Ah/870A Układ chłodzenia: seryjna chłodnica, płyn chłodniczy Prestone, chłodnica oleju Mocal 13-rzędowa 235mm Układ napędowy: seryjna skrzynia BE4, sprzęgło Sachs Performance, olej Motyl Gear 75W80 Układ hamulcowy: zaciski 4-tłoczkowe Brembo z 406 3.0 V6 Coupe, tarcza 283mm Brembo, płyn hamulcowy Motul RBF660 Zawieszenie: przód sprężyny obniżające Weitec -30mm, tył belka obniżona na drążkach -40mm, dystanse Eibach przód 5mm Oświetlenie: Bi-Xenon Philips 4300K BODY KIT: wszystkie listwy i lusterka w kolorze nadwozia Car Audio: audiofilsko i głośno Focal K2Power, Alpine PDX, JBL Power MOC: seryjnie 83KM/185Nm .. po modyfikacjach 140KM/300Nm PODZIĘKOWANIA: Motoklinika, Motopracownia, Masters Tuning Zdjęcia: Wykres trochę nieaktualny, ale jest nowy niebawem jak naprawię auto.. |
|
|
Wspieraj forum |
Mon, 25 Jul 2011 - 00:18
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Mon, 25 Jul 2011 - 07:15
Post
#2
|
|
User Dołączył: Thu, 02 December 2010 Skąd: Włocławek |
jakies foto z pod maski jeszcze by sie przydalo
|
|
|
Mon, 25 Jul 2011 - 08:56
Post
#3
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 31 October 2002 Skąd: ze wśi! jestem wieśniakiem! |
Przecież to jest seryjne auto!!
Gdyby miało ono 250ps. A to jest po czipie na wielkich felgach + kg audio, więc osiągi pewnie są takie same jak po tjuningu. Nie ten dział! |
|
|
Mon, 25 Jul 2011 - 09:45
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka |
miazdzy cyce i rwie suty !!
-------------------- BMW
m6, 135i, 550ix, 550i, x5, x6 |
|
|
Mon, 25 Jul 2011 - 10:38
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: Warszawa |
Seryjne? Przestudiuj listę modyfikacji i wiedzę na temat takich aut..
|
|
|
Mon, 25 Jul 2011 - 10:44
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 August 2005 Skąd: Warszawa |
WTF?
-------------------- aka mati
------------------------------ |
|
|
Mon, 25 Jul 2011 - 11:10
Post
#7
|
|
User Dołączył: Sun, 08 February 2009 Skąd: Belchatow |
Ok wszystko schludnie, czysto ale zbyt kompromisowo i wygodnie. Nie zaniżajmy poziomu forum.
-------------------- Manta B 234 ecopower
saamantab 323i missile ca |
|
|
Mon, 25 Jul 2011 - 11:48
Post
#8
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka |
Nie zaniżajmy poziomu forum. +1 PS. Spokojnie, niedlugo mody wroca z pracy i to skasuja. OVER -------------------- BMW
m6, 135i, 550ix, 550i, x5, x6 |
|
|
Mon, 25 Jul 2011 - 11:56
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: Warszawa |
Zamiast kasować jeśli Waszym zdaniem to koniecznie, to niech przeniosą ten wątek w inne miejsce forum.
|
|
|
Mon, 25 Jul 2011 - 12:03
Post
#10
|
|
Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
niestety ani francuzy ani włoszczyzna nie ma dedykowanego działu na tym forum, wiec raczej dział diesel - tam sie zamieszcza wykresy z modów... ale nie zapodałeś wykresu...
-------------------- |
|
|
Mon, 25 Jul 2011 - 12:11
Post
#11
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Wykresu z hamowni jedynie brakuje...
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Mon, 25 Jul 2011 - 12:23
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń |
niestety ani francuzy ani włoszczyzna nie ma dedykowanego działu na tym forum, wiec raczej dział diesel - tam sie zamieszcza wykresy z modów... ale nie zapodałeś wykresu... Szkoda, przydałby się dział z włochami. Sporo tych aut tu na forum w projektach się przewija. -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
Mon, 25 Jul 2011 - 12:26
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: Warszawa |
Pewnie że chciałbym w tym aucie mieć 250KM tylko żadna firma w PL nie chce się podjąć tego projektu
Myślałem żeby dłubnąć coś mechanicznie w tym 2.0 HDI lub swap na 2.2 HDI 156KM i wtedy program z gratami na lekko ponad 200KM/450Nm Wykres już wstawiłem! |
|
|
Mon, 25 Jul 2011 - 12:30
Post
#14
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 |
Panowie śmiejecie się z chłopaka, zrobił opis zgodny z regulaminem, wrzucił zdjęcia, jedynie wykresu brak.
Auto wygląda czysto i schludnie, nie codziennie widzi się podłubane Berlingo. Przerzucić do działu ''Diesel''. |
|
|
Mon, 25 Jul 2011 - 12:46
Post
#15
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer |
Spójrz na inne auta pokazane w tym dziale. Widzisz delikatną różnicę? Gdyby na tym forum wystarczyła długa lista modów, pełno by było civiców, golfów i innych wózków oblepionych laminatem.
CYTAT Seryjne? Przestudiuj listę modyfikacji i wiedzę na temat takich aut..
-------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
Mon, 25 Jul 2011 - 13:30
Post
#16
|
|
User Dołączył: Sat, 09 July 2011 |
Drugi taki sam temat i znowu w tym dziale ! Albo autor jest niekumaty albo myśli, że ma super auto LOL
|
|
|
Mon, 25 Jul 2011 - 13:33
Post
#17
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer |
Nie przesadzaj, auto nie jest złe. Zrobione z gustem, lecz w ogóle nie pasuje do tematyki forum. Bardziej na tuning.pl lub coś w podobie.
CYTAT Drugi taki sam temat i znowu w tym dziale ! Albo autor jest niekumaty albo myśli, że ma super auto smile.gif LOL
-------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
Mon, 25 Jul 2011 - 13:47
Post
#18
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 23 September 2009 Skąd: Łódź |
Uwazam, ze temat jest zalozony zgodnie z regulaminem (ale widze ze wsrod rownych sa lepsi) i powinien miec prawo bytu.
Zal Wam troche miejsca na serwerze dla tego projektu? Czy tez tak elitarnie sie postrzegacie? To moze trzeba wspisac to do regulaminu, zeby byle petak z Astra czy starym Legacem sie nie platal. O jakich golfach i civikach obwieszonych spojlerami opowiadacie??? Kolega nie kupil po prostu chipa do tego auta. Ma nowy wydech, nowy dolot, jest to wystrojone. Pamietal o hamowaniu. Moim zdaniem projekt jest zrobiony z glowa (choc ja bym nie obnizal ciezarowki), czego wiecej oczekujecie? Ma to sklatkowac? -------------------- EJ20G, EJ253, C16SE
|
|
|
Mon, 25 Jul 2011 - 14:07
Post
#19
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 August 2005 Skąd: Warszawa |
Moim zdaniem projekt jest zrobiony z glowa (choc ja bym nie obnizal ciezarowki), czego wiecej oczekujecie? Ma to sklatkowac? IMO lepiej było zostawić to w spokoju, i kupić coś co bardziej się nadaje do szybkiej jazdy. Ale to tylko moje zdanie. -------------------- aka mati
------------------------------ |
|
|
Mon, 25 Jul 2011 - 14:47
Post
#20
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: Warszawa |
Następnym razem kupię rakietę ziemia-powietrze .. a na dzień dzisiejszy cieszę się tym co mam
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 25 April 2024 - 16:17 |