Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  « < 3 4 5  
Reply to this topicStart new topic
> Alfa Romeo 156 2.0TS Turbo, by ITAL Performance | uwaga dużo zdjęć
ZoLt4R
post Sun, 15 Apr 2012 - 15:01
Post #81


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





CYTAT(raich @ Sat, 14 Apr 2012 - 19:16) *
czemu sluzy przezroczysty gumowy pancerz na kilku dolnych zwojach sprezyny?
myjesz auto zanim wjedzie na podnosnik czy warsztat wysprzatany do zdjec?


A co myślisz że to jakaś podpucha do zdjęć? smile.gif Tam jest tak codziennie a auta faktycznie są myte przed wjazdem na stanowisko. Tak samo po naprawie zanim wjedzie następne auto stanowisko jest myte z podnośnikiem, narzędziami, wózkami narzędziowymi i podłogą włącznie. Takie mamy standardy i tyle.

I faktycznie jestem chory jak mi ktoś usyfione auto to warsztatu przyprowadza. W ekstremalnych przypadkach wysyłam pacjenta na myjnie i nie przyjmuje takiego pacjenta. Niestety jest to dość powszechne w tym kraju. To tak jakbyś się umówił do lekarza na badanie i się nie umył. Masakra jakaś.


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 15 Apr 2012 - 15:01
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Czacza
post Sun, 15 Apr 2012 - 15:16
Post #82


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





Pozazdrościć. Zwłaszcza tego, że Cię stać na trzymanie takich standardów czystości. Masz 100% racji, ale ja bym sobie póki co nie pozwolił na utratę klienta bo ma brudne auto.


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Sun, 15 Apr 2012 - 15:34
Post #83


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





Wiesz tu nie chodzi o to, żeby kogoś wywalać na kopach za bramę. Staram się uświadamiać a auta są po prostu myte na miejscu przed wjazdem wywaliłem gościa może raz albo dwa ale wyglądał jakby z rajdu przeprawowego wrócił błoto miał nawet na dachu a w nadkolach miał tony syfu, trzeba było odkuwać zaschłe błoto żeby znaleźć jakiekolwiek śrubki biggrin.gif masakra jakaś.

A co do czystości trzeba sobie wypracować taki sposób pracy i się go trzymać. Jakiekolwiek zaniedbania na zasadzie "e tam, posprzątamy jutro , idziemy do domu" szybko się mszczą i potem odgruzować taki zakład jest bardzo ciężko. Narzędzia po wyjęciu z wózka po robocie wszystkie są myte zanim trafią spowrotem do wózka. Często to sprawdzam bo nie trawię wyjąć klucza i pobrudzić się od smaru zanim jeszcze cokolwiek dotknę. Pod tym względem jestem jak hitlerowiec i robię "obchody" po robocie biggrin.gif Utrzymanie w czystości tych białych ścian też nie jest proste smile.gif Staram się walczyć ze stereotypami, że warsztat to musi być zapyziała nora, w której strach cokolwiek dotknąć, oprzeć się o ścianę przy okazji tracąc zęby przewracając się na zasyfiałej olejem podłodze tongue.gif


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Sun, 15 Apr 2012 - 15:38
Post #84


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





CYTAT(ZoLt4R @ Sun, 15 Apr 2012 - 16:34) *
Staram się walczyć ze stereotypami, że warsztat to musi być zapyziała nora, w której strach cokolwiek dotknąć, oprzeć się o ścianę przy okazji tracąc zęby przewracając się na zasyfiałej olejem podłodze tongue.gif

popieram w 100%! to zalezy od checi a tlumaczenie ze sie nie da, wynika tylko i wylacznie z niechlujstwa!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Qulek
post Sun, 15 Apr 2012 - 15:42
Post #85


Forum Killer
Dołączył: Tue, 03 October 2006
Skąd: Kielce





CYTAT(ZoLt4R @ Sun, 15 Apr 2012 - 15:34) *
Wiesz tu nie chodzi o to, żeby kogoś wywalać na kopach za bramę. Staram się uświadamiać a auta są po prostu myte na miejscu przed wjazdem wywaliłem gościa może raz albo dwa ale wyglądał jakby z rajdu przeprawowego wrócił błoto miał nawet na dachu a w nadkolach miał tony syfu, trzeba było odkuwać zaschłe błoto żeby znaleźć jakiekolwiek śrubki biggrin.gif masakra jakaś.

A co do czystości trzeba sobie wypracować taki sposób pracy i się go trzymać. Jakiekolwiek zaniedbania na zasadzie "e tam, posprzątamy jutro , idziemy do domu" szybko się mszczą i potem odgruzować taki zakład jest bardzo ciężko. Narzędzia po wyjęciu z wózka po robocie wszystkie są myte zanim trafią spowrotem do wózka. Często to sprawdzam bo nie trawię wyjąć klucza i pobrudzić się od smaru zanim jeszcze cokolwiek dotknę. Pod tym względem jestem jak hitlerowiec i robię "obchody" po robocie biggrin.gif Utrzymanie w czystości tych białych ścian też nie jest proste smile.gif Staram się walczyć ze stereotypami, że warsztat to musi być zapyziała nora, w której strach cokolwiek dotknąć, oprzeć się o ścianę przy okazji tracąc zęby przewracając się na zasyfiałej olejem podłodze tongue.gif



i tak powinno być. Ze mnie śmieją że jak oddaję auto do mechanika to staram się żeby było umyte. Po co ma się chłop w brudnym aucie babrać jak w warsztacie ma czysto?

A wracając do Alfy to powiem któtko : jest piękna, jest mocna, jest "cichociemna".. jest idealna biggrin.gif


--------------------
STOP PIJANYM KIEROWCOM
Ford Focus TDCi 123KM@327Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Sun, 15 Apr 2012 - 20:28
Post #86


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





Znalazłem parę zaległych fotek na dysku.

Przy ostatniej wizycie przeglądowo-podotarciowej wink.gif kolektor został owinięty.




Mieliśmy na początku małe problemy z wypadaniem zapłonu. Nowe świece Denso Iridium, fajki cewek i przewody rozwiązały problem.






Nowy, większy cooler,




Stary vs nowy i parę fotek z montażu.





--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Sun, 15 Apr 2012 - 20:42
Post #87


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Profi robota.
Czysto i solidnie oby było tylko mało awaryjne bo o Alfach krążą już legendy


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Sun, 15 Apr 2012 - 20:44
Post #88


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





Wiem, wiem. Alfy są z gównolitu zepsute już na taśmie montażowej a potem stoją tylko po warsztatach smile.gif


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Sun, 15 Apr 2012 - 20:53
Post #89


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Miałem Alfę i już NIGDY NIE KUPIĘ.
Nówka sztuka 156 1.8TS.
Jak bym Ci napisał ile rzeczy w niej padło w ciągu 11 miesięcy użytkowania to byś się wystraszył.
Kiedys takie auto kosztowało 76 tyś zł.
Naprawy kosztowały ponad 49 tyś zł na GWARANCJI.
U znajomych też same awarie ale to były pierwsze 156 wprowadzane na rynek więc moze dlatego nie dopracowane
No ale to nie ten dział.
Ważne żeby Wam jeździł jak trzeba


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Sun, 15 Apr 2012 - 20:55
Post #90


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





Ok.


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yotomeczek
post Sun, 15 Apr 2012 - 21:17
Post #91


Forum Killer
Dołączył: Fri, 28 November 2008





Dlaczego przednie zaciski z Jaguara - czyżby Alfoskie Brembo było gorsze?
Piękna profesjonalna robota - gratki


--------------------
Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kivi84
post Sun, 15 Apr 2012 - 21:25
Post #92


User
Dołączył: Fri, 30 October 2009
Skąd: Sopot





CYTAT(yotomeczek @ Sun, 15 Apr 2012 - 21:17) *
Dlaczego przednie zaciski z Jaguara - czyżby Alfoskie Brembo było gorsze?
Piękna profesjonalna robota - gratki


ciezko kupic oryginalne alfowskie zaciski brembo pod tarcze 32mm, wiekszosc jest pod 28. pozatym te zaciski (w komplecie z klockami) kupilem nowki sztuki po bardzo okazyjnej cenie w salonie jaguara w angli.


--------------------
Alfa Romeo 156 2.0 TS TURBO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K47
post Sun, 15 Apr 2012 - 21:29
Post #93


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 November 2004
Skąd: Łódź





CYTAT(ZoLt4R @ Sun, 15 Apr 2012 - 20:55) *
Ok.


Wizaualnie cooler 2 razy większy od poprzednika. Nieźle. Zmieści się. Czy będzie dołem wystawał ?

Hmmm i ten wasz porządek.... wrrrr biggrin.gif tylko pozazdrościc smile.gif


--------------------
don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yotomeczek
post Sun, 15 Apr 2012 - 21:40
Post #94


Forum Killer
Dołączył: Fri, 28 November 2008





CYTAT(kivi84 @ Sun, 15 Apr 2012 - 21:25) *
ciezko kupic oryginalne alfowskie zaciski brembo pod tarcze 32mm, wiekszosc jest pod 28. pozatym te zaciski (w komplecie z klockami) kupilem nowki sztuki po bardzo okazyjnej cenie w salonie jaguara w angli.


Rozumiem - dzięki za odpowiedź
Jak coś to ja szukam alfoskich zacisków Brembo pod tarczę 330/28 cool.gif


--------------------
Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piotres
post Mon, 16 Apr 2012 - 01:40
Post #95


Super User
Dołączył: Sat, 06 December 2003





CYTAT(ZoLt4R @ Sun, 15 Apr 2012 - 15:34) *
Wiesz tu nie chodzi o to, żeby kogoś wywalać na kopach za bramę. Staram się uświadamiać a auta są po prostu myte na miejscu przed wjazdem wywaliłem gościa może raz albo dwa ale wyglądał jakby z rajdu przeprawowego wrócił błoto miał nawet na dachu a w nadkolach miał tony syfu, trzeba było odkuwać zaschłe błoto żeby znaleźć jakiekolwiek śrubki biggrin.gif masakra jakaś.

A co do czystości trzeba sobie wypracować taki sposób pracy i się go trzymać. Jakiekolwiek zaniedbania na zasadzie "e tam, posprzątamy jutro , idziemy do domu" szybko się mszczą i potem odgruzować taki zakład jest bardzo ciężko. Narzędzia po wyjęciu z wózka po robocie wszystkie są myte zanim trafią spowrotem do wózka. Często to sprawdzam bo nie trawię wyjąć klucza i pobrudzić się od smaru zanim jeszcze cokolwiek dotknę. Pod tym względem jestem jak hitlerowiec i robię "obchody" po robocie biggrin.gif Utrzymanie w czystości tych białych ścian też nie jest proste smile.gif Staram się walczyć ze stereotypami, że warsztat to musi być zapyziała nora, w której strach cokolwiek dotknąć, oprzeć się o ścianę przy okazji tracąc zęby przewracając się na zasyfiałej olejem podłodze tongue.gif


I to mi sie podoba cool.gif . Ale sam fakt ze pomalowales sciany od gory do dolu na biało - no naprawde twardy jestes laugh.gif .


--------------------
z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Młody_Alfista
post Mon, 16 Jul 2012 - 22:13
Post #96


Rookie
Dołączył: Mon, 16 January 2012





coś nowego w temacie? smile.gif

Kolego, jeśli jeszcze raz zaczniesz się dopytywać co nowego, to, z przyjemnością, zadam Ci jakąś pracę domową na doskonalenie cierpliwości. Jak będzie coś nowego i wartego opisania, to autor wątku zapewne chętnie to opisze.
k11.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tetis
post Sun, 02 Jun 2013 - 00:05
Post #97


Frequent User
Dołączył: Thu, 28 January 2010





Zoltar powinien flaszke Ci wyslac za ta cenna rade
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kenobi
post Mon, 03 Jun 2013 - 17:13
Post #98


Frequent User
Dołączył: Thu, 19 May 2011
Skąd: DLU





" ciezko kupic oryginalne alfowskie zaciski brembo pod tarcze 32mm "

330/32 ? a gdzie tam ciezko, na alfaholikach kupisz


--------------------
torque ? no, thanks !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kivi84
post Mon, 03 Jun 2013 - 21:26
Post #99


User
Dołączył: Fri, 30 October 2009
Skąd: Sopot





Nie no oczywiście, niemożliwe to to nie jest. Tylko, że za używane zaciski z alfy 166 V6 lub 156/147 GTA pod tarcze 305mm zaplacisz ok 300-400zł, a za GTA 330mm zapłacisz około 1k zł. Te zaciski z Jaguara kupiłem okazyjnie nówki sztuki z klockami textara za 1200zł więc w sumie nie było sie nad czym zastanawiać.

pozdrawiam


--------------------
Alfa Romeo 156 2.0 TS TURBO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mat13por_*
post Mon, 03 Jun 2013 - 22:10
Post #100









zaciski z 607 kosztuja jak a166 sa pod tarcze 32mm wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  « < 3 4 5
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 16:18