![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
czemu sluzy przezroczysty gumowy pancerz na kilku dolnych zwojach sprezyny? myjesz auto zanim wjedzie na podnosnik czy warsztat wysprzatany do zdjec? A co myślisz że to jakaś podpucha do zdjęć? ![]() I faktycznie jestem chory jak mi ktoś usyfione auto to warsztatu przyprowadza. W ekstremalnych przypadkach wysyłam pacjenta na myjnie i nie przyjmuje takiego pacjenta. Niestety jest to dość powszechne w tym kraju. To tak jakbyś się umówił do lekarza na badanie i się nie umył. Masakra jakaś. -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
Pozazdrościć. Zwłaszcza tego, że Cię stać na trzymanie takich standardów czystości. Masz 100% racji, ale ja bym sobie póki co nie pozwolił na utratę klienta bo ma brudne auto.
-------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
Wiesz tu nie chodzi o to, żeby kogoś wywalać na kopach za bramę. Staram się uświadamiać a auta są po prostu myte na miejscu przed wjazdem wywaliłem gościa może raz albo dwa ale wyglądał jakby z rajdu przeprawowego wrócił błoto miał nawet na dachu a w nadkolach miał tony syfu, trzeba było odkuwać zaschłe błoto żeby znaleźć jakiekolwiek śrubki
![]() A co do czystości trzeba sobie wypracować taki sposób pracy i się go trzymać. Jakiekolwiek zaniedbania na zasadzie "e tam, posprzątamy jutro , idziemy do domu" szybko się mszczą i potem odgruzować taki zakład jest bardzo ciężko. Narzędzia po wyjęciu z wózka po robocie wszystkie są myte zanim trafią spowrotem do wózka. Często to sprawdzam bo nie trawię wyjąć klucza i pobrudzić się od smaru zanim jeszcze cokolwiek dotknę. Pod tym względem jestem jak hitlerowiec i robię "obchody" po robocie ![]() ![]() ![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
Staram się walczyć ze stereotypami, że warsztat to musi być zapyziała nora, w której strach cokolwiek dotknąć, oprzeć się o ścianę przy okazji tracąc zęby przewracając się na zasyfiałej olejem podłodze ![]() popieram w 100%! to zalezy od checi a tlumaczenie ze sie nie da, wynika tylko i wylacznie z niechlujstwa! |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 03 October 2006 Skąd: Kielce ![]() |
Wiesz tu nie chodzi o to, żeby kogoś wywalać na kopach za bramę. Staram się uświadamiać a auta są po prostu myte na miejscu przed wjazdem wywaliłem gościa może raz albo dwa ale wyglądał jakby z rajdu przeprawowego wrócił błoto miał nawet na dachu a w nadkolach miał tony syfu, trzeba było odkuwać zaschłe błoto żeby znaleźć jakiekolwiek śrubki ![]() A co do czystości trzeba sobie wypracować taki sposób pracy i się go trzymać. Jakiekolwiek zaniedbania na zasadzie "e tam, posprzątamy jutro , idziemy do domu" szybko się mszczą i potem odgruzować taki zakład jest bardzo ciężko. Narzędzia po wyjęciu z wózka po robocie wszystkie są myte zanim trafią spowrotem do wózka. Często to sprawdzam bo nie trawię wyjąć klucza i pobrudzić się od smaru zanim jeszcze cokolwiek dotknę. Pod tym względem jestem jak hitlerowiec i robię "obchody" po robocie ![]() ![]() ![]() i tak powinno być. Ze mnie śmieją że jak oddaję auto do mechanika to staram się żeby było umyte. Po co ma się chłop w brudnym aucie babrać jak w warsztacie ma czysto? A wracając do Alfy to powiem któtko : jest piękna, jest mocna, jest "cichociemna".. jest idealna ![]() -------------------- STOP PIJANYM KIEROWCOM
Ford Focus TDCi 123KM@327Nm |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
Znalazłem parę zaległych fotek na dysku.
Przy ostatniej wizycie przeglądowo-podotarciowej ![]() ![]() Mieliśmy na początku małe problemy z wypadaniem zapłonu. Nowe świece Denso Iridium, fajki cewek i przewody rozwiązały problem. ![]() ![]() Nowy, większy cooler, ![]() Stary vs nowy i parę fotek z montażu. ![]() ![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Profi robota.
Czysto i solidnie oby było tylko mało awaryjne bo o Alfach krążą już legendy -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
Wiem, wiem. Alfy są z gównolitu zepsute już na taśmie montażowej a potem stoją tylko po warsztatach
![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Miałem Alfę i już NIGDY NIE KUPIĘ.
Nówka sztuka 156 1.8TS. Jak bym Ci napisał ile rzeczy w niej padło w ciągu 11 miesięcy użytkowania to byś się wystraszył. Kiedys takie auto kosztowało 76 tyś zł. Naprawy kosztowały ponad 49 tyś zł na GWARANCJI. U znajomych też same awarie ale to były pierwsze 156 wprowadzane na rynek więc moze dlatego nie dopracowane No ale to nie ten dział. Ważne żeby Wam jeździł jak trzeba -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
Ok.
-------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
Dlaczego przednie zaciski z Jaguara - czyżby Alfoskie Brembo było gorsze?
Piękna profesjonalna robota - gratki -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 30 October 2009 Skąd: Sopot ![]() |
Dlaczego przednie zaciski z Jaguara - czyżby Alfoskie Brembo było gorsze? Piękna profesjonalna robota - gratki ciezko kupic oryginalne alfowskie zaciski brembo pod tarcze 32mm, wiekszosc jest pod 28. pozatym te zaciski (w komplecie z klockami) kupilem nowki sztuki po bardzo okazyjnej cenie w salonie jaguara w angli. -------------------- Alfa Romeo 156 2.0 TS TURBO
|
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 November 2004 Skąd: Łódź ![]() |
Ok. Wizaualnie cooler 2 razy większy od poprzednika. Nieźle. Zmieści się. Czy będzie dołem wystawał ? Hmmm i ten wasz porządek.... wrrrr ![]() ![]() -------------------- don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom. |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
ciezko kupic oryginalne alfowskie zaciski brembo pod tarcze 32mm, wiekszosc jest pod 28. pozatym te zaciski (w komplecie z klockami) kupilem nowki sztuki po bardzo okazyjnej cenie w salonie jaguara w angli. Rozumiem - dzięki za odpowiedź Jak coś to ja szukam alfoskich zacisków Brembo pod tarczę 330/28 ![]() -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 06 December 2003 ![]() |
Wiesz tu nie chodzi o to, żeby kogoś wywalać na kopach za bramę. Staram się uświadamiać a auta są po prostu myte na miejscu przed wjazdem wywaliłem gościa może raz albo dwa ale wyglądał jakby z rajdu przeprawowego wrócił błoto miał nawet na dachu a w nadkolach miał tony syfu, trzeba było odkuwać zaschłe błoto żeby znaleźć jakiekolwiek śrubki ![]() A co do czystości trzeba sobie wypracować taki sposób pracy i się go trzymać. Jakiekolwiek zaniedbania na zasadzie "e tam, posprzątamy jutro , idziemy do domu" szybko się mszczą i potem odgruzować taki zakład jest bardzo ciężko. Narzędzia po wyjęciu z wózka po robocie wszystkie są myte zanim trafią spowrotem do wózka. Często to sprawdzam bo nie trawię wyjąć klucza i pobrudzić się od smaru zanim jeszcze cokolwiek dotknę. Pod tym względem jestem jak hitlerowiec i robię "obchody" po robocie ![]() ![]() ![]() I to mi sie podoba ![]() ![]() -------------------- z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
|
|
|
![]()
Post
#96
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 16 January 2012 ![]() |
coś nowego w temacie?
![]() Kolego, jeśli jeszcze raz zaczniesz się dopytywać co nowego, to, z przyjemnością, zadam Ci jakąś pracę domową na doskonalenie cierpliwości. Jak będzie coś nowego i wartego opisania, to autor wątku zapewne chętnie to opisze. k11. |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 28 January 2010 ![]() |
Zoltar powinien flaszke Ci wyslac za ta cenna rade
|
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 May 2011 Skąd: DLU ![]() |
" ciezko kupic oryginalne alfowskie zaciski brembo pod tarcze 32mm "
330/32 ? a gdzie tam ciezko, na alfaholikach kupisz -------------------- torque ? no, thanks !
|
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 30 October 2009 Skąd: Sopot ![]() |
Nie no oczywiście, niemożliwe to to nie jest. Tylko, że za używane zaciski z alfy 166 V6 lub 156/147 GTA pod tarcze 305mm zaplacisz ok 300-400zł, a za GTA 330mm zapłacisz około 1k zł. Te zaciski z Jaguara kupiłem okazyjnie nówki sztuki z klockami textara za 1200zł więc w sumie nie było sie nad czym zastanawiać.
pozdrawiam -------------------- Alfa Romeo 156 2.0 TS TURBO
|
|
|
gość_mat13por_* |
![]()
Post
#100
|
![]() |
zaciski z 607 kosztuja jak a166 sa pod tarcze 32mm
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 16:18 |