![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 15 February 2005 Skąd: Poznań ![]() |
Wow, czapki z głów. Ale też dziwię się właścicielowi, że ładując tyle siana pojechał po taniości i zakupił autogałgany. W jaką moc i moment celujecie?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#42
|
![]() |
300/400?
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 August 2007 ![]() |
Wow, czapki z głów. Ale też dziwię się właścicielowi, że ładując tyle siana pojechał po taniości i zakupił autogałgany. W jaką moc i moment celujecie? . . . W tej chwili auto jest na dotarciu i śmiga powoli na doładowaniu 0,3 bar. Docelowo ma być 300PS/400Nm +. Ile wyjdzie zobaczymy po finalnym strojeniu.
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 15 February 2005 Skąd: Poznań ![]() |
No cóż, kiedyś i mnie musiało się to przytrafić ;P
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 10 October 2008 ![]() |
W tej chwili auto jest na dotarciu i śmiga powoli na doładowaniu 0,3 bar. Docelowo ma być 300PS/400Nm +. Ile wyjdzie zobaczymy po finalnym strojeniu. Pzdr. Silnik dotarty? Finalne strojenie było już ? -------------------- Motorsport Wiring Solutions
Powered by MWS |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 23 September 2009 Skąd: Grudziądz ![]() |
Jak zawsze u Zoltara mega robota i mega auto trzeba będzie się pilnować na mieście żeby go nie spotkać
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
A jak spotkasz to umrzesz albo zostaniesz kaleka ?:> Wlasnie sama frajda spotkac a miescie szybka znajoma fure
-------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 July 2007 Skąd: Grudziądz ![]() |
Bo jak Bizon spodka na mieście 156 to mu się jego CUPRA ze wstydu spali
![]() ![]() Pozdro -------------------- Abarth Punto `12 1.4MA 165 horspałerów oraz CC 007 agent w trakcie tuningów :)
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Fotki zmarły
-------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
Foty zdechły (reorganizacja serwera). Wrócą na dniach.
-------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
W końcu udało się zainstalować wydajniejszy cooler (stary był trochę za mały) i mniej restrykcyjny tłumik końcowy. Aura nie rozpieszcza więc strojenie na drodze nie bardzo wchodziło w grę i nie udało się tego do końca ogarnąć :/ Tak czy siak trochę pojeździłem i spróbowałem podstroić żeby zobaczyć "na czym stoimy". Dziś rano wpadłem na hamownię zobaczyć co udało się wytworzyć. Wyszło takie coś:
![]() Doładowanie 1,15 bar. Na drodze turbo wstaje trochę wcześniej. Patrząc po logach górą zaczyna brakować paliwa i moc zaczyna spadać więc więcej chyba nie bardzo się uda bez wydajniejszych wtrysków. Tak czy siak jak na taki boost myślę, że wynik nie najgorszy i jest dobrą bazą do dalszego strojenia po zimie. Będę jeszcze pracował nad przebiegiem wykresu górą obrotów, zobaczymy co uda się jeszcze ugrać. Docelowy boost ma być 1,5-1,6 bara. Pzdr. -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
A wspominałem o IC
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 16 January 2012 ![]() |
Ciekawy jestem ile to wszystko kosztowało właściciela
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 03 October 2006 Skąd: Kielce ![]() |
Dżentelmeni o kasie nie gadają
![]() -------------------- STOP PIJANYM KIEROWCOM
Ford Focus TDCi 123KM@327Nm |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 16 January 2012 ![]() |
Wiem i zgadzam się, ale ciekawość ludzka rzecz
![]() |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
Super User Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: Pd ![]() |
Nie rozsadniej byloby wstawic do 156 uturbione fabrycznie V6 2.0?
BTW: ktos wie ile mozna wykrzesac z tej wlasnie jednostki? |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 31 January 2011 ![]() |
Zależy ile chcesz $$ zainwestować. Problem z 2.0 v6 TB jest taki że rzadko która w ogóle ma ochotę trzymać serię. Na forum "alfaholicy.org" było już kilka osób, które postanowiło GTV-ki powzmacniać lecz po wizycie na hamowni zabrali się za kuracje przywracającą seryjny wykres - z mniejszym lub większym skutkiem. Też nie spotkałem się z jakąś namiętną przeróbką v6 TB i Alfie 166 choć o te chyba lepiej dbają z zasady jakim autem jest GTV a jakim 166. Ponoć te v6 co AutoDelta dłubie mają problem z chłodzeniem ale to zasłyszana legenda, wiem tylko że busso są niewdzięczne jak się je modzi za bardzo.
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 July 2008 Skąd: mazowsze ![]() |
Nie rozsadniej byloby wstawic do 156 uturbione fabrycznie V6 2.0? BTW: ktos wie ile mozna wykrzesac z tej wlasnie jednostki? Najmocniejsza jaką znałem miała coś około 280 HP. Najprościej jest ładować 2.0 20VT z Fiata. -------------------- G27.pl
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 02 December 2002 Skąd: Tarnów ![]() |
Prościej to chyba 16VT. A na alfaclub.pl Kolega ma V6 TB (2.0) zrobioną na 300KM.
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 16 January 2012 ![]() |
Na allegro.pl jest gtv 2.0 V6T 302KM
![]() POZDRo ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 23:25 |