Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Alfa Romeo 156 2.0TS Turbo, by ITAL Performance | uwaga dużo zdjęć
global7teen
post Sun, 24 Jul 2011 - 12:32
Post #21


User
Dołączył: Sun, 27 February 2005
Skąd: St-ce





A macie jakiś patent na poprawienie smarowania coby uchronić panewki? Tylko wyrzucenie wałków balansujących?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 24 Jul 2011 - 12:32
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Wilu 20VT
post Sun, 24 Jul 2011 - 13:05
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 September 2007
Skąd: SS





Wykonanie oraz fotorelacja robią duże wrażenie!

Silnik wygląda jak cukierek smile.gif macie extra podejście do tematu. Gratulacje!


--------------------
www.premium-detailing.pl

Coupe 20VT, M5 e60, Pug 106 Rallye
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hart88
post Sun, 24 Jul 2011 - 18:03
Post #23


Rookie
Dołączył: Sat, 04 December 2010
Skąd: Wieluń





Jestem ciekaw filmików z jazdy.Co do wykonania to wiadomo rewelacja.Naprawdę rzadko kiedy jest taki wypas pod maską.Jak już ktoś wspomniał szkoda jeździć i brudzić.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kivi84
post Sun, 24 Jul 2011 - 19:06
Post #24


User
Dołączył: Fri, 30 October 2009
Skąd: Sopot





CYTAT(Pepto @ Sun, 24 Jul 2011 - 12:26) *
Profi projekt, wygląda to super, ciekawe jak TS będzie się zachowywał na męskich boostach. Jakie temperatury są w kolektorze ssącym, (bo ta wtyczka wystająca z dolotu pomiędzy bov-em a przepustnicą to pewnie termistorek NTC), pytam bo filtr powietrza bardzo blisko kolektora wydechowego i turbiny a tam pewnie nie za zimno?
I na koniec, TD05 18G na flanszy t2, jak to?



w czasie jazdy temperatura w dolocie utrzymuje sie na poziomie 23-24 stopni C. turbina jest na flanszy T25. poczatkowo byla turbina na flanszy T3, wiec zeby nie ciac kolektora to powstal pomysł na adapter T3>T25 smile.gif

ogolnie robota na najwyzszym poziomie smile.gif


--------------------
Alfa Romeo 156 2.0 TS TURBO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Sun, 24 Jul 2011 - 23:19
Post #25


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





Dzięki. Fajnie, że się podoba. I faktycznie szkoda, jeździć bo się pobrudzi wink.gif

CYTAT(pinin @ Sun, 24 Jul 2011 - 01:10) *
Interesuje mnie patent z wyświetlaczem. Sterowany jest bezpośrednio z kompa, czy jakiś osobny układ? Jakieś świecidło do warningów jest, czy tylko ma ładnie wyglądać a nie ostrzegać?


LCD jest sterowany bezpośrednio z VEMSa. Wyświetlane parametry można sobie skonfigurować. Warningów nie ma. I nie ma tylko wyglądać, sprawdza się bardzo dobrze zastępując parę gajgerów naraz.

CYTAT(Pepto @ Sun, 24 Jul 2011 - 12:26) *
Profi projekt, wygląda to super, ciekawe jak TS będzie się zachowywał na męskich boostach. Jakie temperatury są w kolektorze ssącym, (bo ta wtyczka wystająca z dolotu pomiędzy bov-em a przepustnicą to pewnie termistorek NTC), pytam bo filtr powietrza bardzo blisko kolektora wydechowego i turbiny a tam pewnie nie za zimno?
I na koniec, TD05 18G na flanszy t2, jak to?


Dokładnie, Czujnik na fotce to IAT. Przy normalnej jeździe powiedzmy autostradowej dziś było w granicach 23-26 stopni więc nie jest źle. Nie wiem jak będzie na dużych boostach ale myślę, że wydajność coolera będzie wystarczająca. Zobaczymy jak będzie z temperaturami ogólnie pod maską, w planach jest ewentualnie owinięcie kolektora wydechowego i może izolacja filtra od źródeł otwartego ciepła, temat wyjdzie w praniu smile.gif.

CYTAT(global7teen @ Sun, 24 Jul 2011 - 12:32) *
A macie jakiś patent na poprawienie smarowania coby uchronić panewki? Tylko wyrzucenie wałków balansujących?


Zgadza się, najwięcej ciśnienia ucieka przez ten beznadziejny balans dlatego został wywalony, przy okazji jedna rzecz mniej do zepsucia się wink.gif Myślę, że z panewkami będzie ok, od czasu do czasu trzeba będzie do nich zajrzeć i zobaczyć jak się czująsmile.gif


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lesiu.Z
post Sun, 24 Jul 2011 - 23:35
Post #26


Super User
Dołączył: Wed, 25 July 2007
Skąd: Grudziądz





Dla mnie bomba, brakuje tylko koniczynki na błotniku i będzie prawdziwe cuore sportivo


--------------------
Abarth Punto `12 1.4MA 165 horspałerów oraz CC 007 agent w trakcie tuningów :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Mon, 25 Jul 2011 - 00:02
Post #27


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Generalnie strasznie grubo i jestem pod wrażeniem, że komuś chce się inwestowac taką flotę w przestarzałą już Alfę. Ale oczywiście każda marka ma swoich maniaków smile.gif Kultura pracy na najwyższym poziomie! Jedyne co zwróciło moją uwagę to własnie IC, który jest mikry...Mi na takim czymś nie udało sie przekroczyć 250KM latem, bo temp w dolocie leciała (nawet na dwupasmówce przy dużej prędkości) ponad 60C. Ja osobiście włozyłbym tutaj coś większego.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hubanek
post Mon, 25 Jul 2011 - 00:23
Post #28


Super User
Dołączył: Sun, 01 October 2006
Skąd: Wwa / Octane Squad ;)





Duzo musi uplynac wody w Wisle zanim poziom podejscia i wykonania w PL doscignie to co robicie z kazdym samochodem ogarnianym kompleksowo !!

Dosylalem graty dla Sebka do CA jak stala u Was i nawet ten epizod zwiazany z Wasza praca przy innej marce budzi mega szacunek !


--------------------
WWW.PROCUSTOM.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Mon, 25 Jul 2011 - 00:26
Post #29


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Zamysł i wykonanie jest 1 klasa - serio smile.gif
Lecz dla mnie, jeśli gajger/wyświetlacz nie ma warninga, to równie dobrze może go nie być. Jak lecę ostrzej, to nie patrzę na wskaźniki, tylko koncentruję się na drodze, dopiero dobrze ustawiony warn ma zwrócić moją uwagę. Lecz to moje zdanie, a zapewne ta Alfa nie odwiedzi nigdy toru, więc nie ma tak wielkiego strachu smile.gif


CYTAT
LCD jest sterowany bezpośrednio z VEMSa. Wyświetlane parametry można sobie skonfigurować. Warningów nie ma. I nie ma tylko wyglądać, sprawdza się bardzo dobrze zastępując parę gajgerów naraz.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@ffcio
post Mon, 25 Jul 2011 - 00:40
Post #30


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 December 2007
Skąd: Dominican Republic





mega sleeper, dobrze że są tacy ludzie jak wspomniał przedmówca pchający plny w takie auto, dzięki takim właśnie utrzymujemy marzenia na właściwym poziomie

projekt jak i wykonanie bez najmniejszego zarzutu

pozdrawiam i jak najmniej awarii życzę


--------------------
BRmotoRS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Mon, 25 Jul 2011 - 22:34
Post #31


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Czysto i schludnie...z 15 min zbieraliśmy z chłopakami szczęki z podłogi....zeby było grubiej to napęd 4wd z crossvagona i v6T pod maską,ale widzę że dla Was nie ma rzeczy niemożliwych tongue.gif
Gratki roboty wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fido_dido
post Tue, 26 Jul 2011 - 01:54
Post #32


Super User
Dołączył: Sun, 21 September 2003
Skąd: Elbląg





ile czasu trwała budowa auta ?


--------------------
Black smoke racing corrado tdi by CHANGE Engine Garage soft by Bartezzz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Tue, 26 Jul 2011 - 08:50
Post #33


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





Czym tak ładnie wypucowaliście skrzynię?? Chemia, czy piasek/szkło??


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ecu
post Tue, 26 Jul 2011 - 12:46
Post #34


Rookie
Dołączył: Thu, 09 June 2011
Skąd: Koszalin





taki doinwestowany projekt a zegarki dodatkowe najgorsze jakie sie dalo zalozyc, lepsze odczyty temepratury by byly na termometrze zaokiennym niz na tym bedziewiu, zmiencie to chociaz na STRI... i te przelaczniki "tuningowe"...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzikidaniel
post Tue, 26 Jul 2011 - 16:54
Post #35


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 August 2007





CYTAT(Czacza @ Tue, 26 Jul 2011 - 08:50) *
Czym tak ładnie wypucowaliście skrzynię?? Chemia, czy piasek/szkło??

Farbą...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Tue, 26 Jul 2011 - 18:21
Post #36


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





CYTAT(kiwi @ Mon, 25 Jul 2011 - 22:34) *
Czysto i schludnie...z 15 min zbieraliśmy z chłopakami szczęki z podłogi....zeby było grubiej to napęd 4wd z crossvagona i v6T pod maską,ale widzę że dla Was nie ma rzeczy niemożliwych tongue.gif
Gratki roboty wink.gif


Da radę zrobić. Chodzi mi coś takiego po głowie i fajnie byłoby to zbudować np na bazie 147 albo GT. Fajny temat by był ale trzeba by grubo doinwestować. I zrobić szperę do tylnego mostu crosswagona żeby ładnie zachodziło tyłem smile.gif Od jakiegoś czasu dłubie sobie punto q4 z motorem delty i napędem q4 z crosswagona ale końca nie widać i chyba nawet na euro 2012 nie zdążę wink.gif

CYTAT(Fido_dido @ Tue, 26 Jul 2011 - 01:54) *
ile czasu trwała budowa auta ?


Rok.

CYTAT(ecu @ Tue, 26 Jul 2011 - 12:46) *
taki doinwestowany projekt a zegarki dodatkowe najgorsze jakie sie dalo zalozyc, lepsze odczyty temepratury by byly na termometrze zaokiennym niz na tym bedziewiu, zmiencie to chociaz na STRI... i te przelaczniki "tuningowe"...


Takie Klient przywiózł, takie są zamontowane. Nie ma o co bić piany. Przełączniki "tuningowe" z ledem w gałce są zajebiste. Uruchamiają LC/FlatShift i spisują się bdb. Lepsze to niż Top Gun'y rodem z F16:P

CYTAT(Czacza @ Tue, 26 Jul 2011 - 08:50) *
Czym tak ładnie wypucowaliście skrzynię?? Chemia, czy piasek/szkło??


Chemia, szczotki druciane i inne tego typu tematy a później farba.


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DarioG
post Tue, 26 Jul 2011 - 21:26
Post #37


Rookie
Dołączył: Mon, 24 November 2008
Skąd: Krapkowice





gratulacje!! , kolejny czysty projekt wink.gif


--------------------
Serwis Opon GumoPleX
potrzebujesz opon ?? napisz a będziesz zadowolony ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
art...
post Tue, 26 Jul 2011 - 23:14
Post #38


Super User
Dołączył: Thu, 20 March 2003
Skąd: Warszawa/Poznań





masakra ... wygląda fantastycznie !!!


--------------------
MB W202
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Wed, 27 Jul 2011 - 00:14
Post #39


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





Jeden z niewielu ! Bravo!


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Techno
post Wed, 27 Jul 2011 - 14:27
Post #40


Frequent User
Dołączył: Fri, 23 April 2010
Skąd: Kraków





Rewelacja, jestem pod ogromnym wrażeniem schludności i staranności i każdy detal. Czekam na dzień kiedy oddam swoją alfe w wasze ręce smile.gif
Pzdw
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 03:06