![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
User Dołączył: Fri, 29 July 2011 ![]() |
oringi nowe, gniazda też ok (minimalne progi). Z tym odpalaniem to problem jest tylko po nocy, pali jak po jednym cylindrze, trochę podudni zakopci i chodzi pięknie, moc jest parametry na vagu też w normie. I nie wiem czy sama wymiana końcówek poprawi sprawę czy wysyłać na pełną regeneracje. Bo już jedne "swietne" używki mam :/
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 August 2007 Skąd: Kędzierzyn-Koźle ![]() |
Zobacz czy po zatankowaniu do pełna objaw ten znika, miałem już taki przypadek, po zatankowaniu objaw znikał, oznacza to że paliwo się gdzieś cofa.
-------------------- Golf 4 1,9 TDI 240KM
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
User Dołączył: Fri, 29 July 2011 ![]() |
panowie proszę o poradę co jeszcze sprawdzić. Auto ma problem z odpaleniem po dłuższym postoju, objaw jak by łapał po jednym cylindrze i z tyłu sporo dymu, trzeba przytrzymać rozrusznik z 3sekundy i się wszystko stabilizuje. Im cieplej tym równiej pali ale dalej sporo dymu walnie (niebieski śmierdzący) I Teraz tak zmieniłem w aucie pompki+komplet uszczelek. (05r stan idealny przebieg 90tys) na kompie dawki i bipy idealne, dawka w 01 ok 6.Gniazda minimalne wyrobione, ledwo pod palcem czuć progi, pompki ustawione wg serwisówki.Kąt synchro na 0.0 Dalej nowe świece (prąd dochdzi) nowy czujnik temperatury, filtr, pompka w baku sprawna. Jak jest ciepły nie kopci, jeździ doskonale nie ma problemu rozpędzić się ponad 200km/h, na ciepło pali z pół-obrotu.Spalanie olej ok 1l na 10000km Na dniach mam zamiar kupić zestaw do kompresji i pomierzyć bo już mi się skończyły pomysły.Czy pompa tandemowa może mieć coś do dymienia na zimno? Silnik to 1.9 ARL. Dodam że na vagu wszystkie wartości ma doskonałe
Proszę o jakieś sugestie do czego można jeszcze zajrzeć. Z góry dziękuje i pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 ![]() |
luźne koło na wale...
krzywa korba... -------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
User Dołączył: Fri, 29 July 2011 ![]() |
luźne koło na wale odpada, przy wymianie rozrządu nie tak dawno było wszystko ok. Krzywa korba hmmm czy wyjdzie to przy pomiarze ciśnienia sprężania, ogólnie jakie wartości na manometrze powinny wyjść w ARLu? ~30bar dobrze myśle? Pomiar zrobić na zimno czy ciepło?
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 11 July 2009 Skąd: Wrocław ![]() |
cowboy , czy w takim układzie z podstaw BA/AA jest realne uzyskanie mocy w granicach 230-240 ps na BigT po włożeniu końcówek odpowiadającym wydajności AL ?
Wspominałeś o BA + firady 210 ps na brd, czy miałeś inne przypadki takich kombinacji że podstawa ba i końcówki ale np na dużej sprężarce ? pozdro |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
z pompek BA wychodza bardzo ładne hybrydki z koncówkami 1043, a nawet RACE783
moim zdaniem to jedna z lepszych pompek na dawce, na korpusach AL, czesto zanika dawka rozruchowa na koncówkach RACE783 na BA wychodzą nieznacznie mniejsze dawki niz na AL róznica minimalna w okolicach 2mg, za to jest ich duzo wiecej na rynku oraz sa w lepszym stanie chyba niz ALki - pisze to z perspektywy kilku lat co do mocy jakie wychodza, to mnie to nie interesuje, jesli w karcie prób wychodza odpowiednio duze dawki to wiadomo ze pompka jest wydajna jak AL lun wydajniejsza i tyle, jaka moc wyjdzie to juz kwestia tunera, stanu silnika, turbiny itd 240KM jest ogólnie trudne do uzyskania, wszytsko musi byc cacy w silniku, ja bym juz szedł chyba w RACE 783, ewentualnie oryginalne zestawy BOSCH do pompek AL nie polecam PowerPlus1043 - kosztują niewiele mniej niz Race'y a wydajnosciowo sa nieznacznie lepsze od ALek jak Cie interesuja BA + RACE783 to masz podane dawki niedawno robiłem 2 komplety, takiego połaczenia ![]() P to obroty wałka rozrządu (na wale korbowym masz 2 razy wiecej), tam gdzie range to tyle ile powinno byc na seryjnych BA - jak widać przyrost jest duzy ![]() bardzo ważna kwestią jest jakoś pompek, prawie połowa jest odrzucana, głównie ze względu na korozje wewnątrz lub zacinające sie zaworki musza być ze sprawnego auta, które nie jezdziło na opale itd ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 01 January 2011 Skąd: DW / ONY ![]() |
Wrzucam karte prób z PP1043 - jak widać szału nie ma.... lepiej iść w RACE783....
Delikatnie lepsze niż AL-ki - a zdarzało się że wynik był gorszy niż powinna mieć dobra AL - ale to już była wina pomki... Q-MIN - to minimum jakie wychodzi na zdrowej AL Q-MAX - to maximum jakie wychodzi na zdrowej AL po prawej w tabeli widać jak każda z pompek delikatnie wychodzi ponad dormę AL-ek.... ![]() Jak znajdę kartę z Race 783 to wrzucę... Ale one już idą prawie pod 100... -------------------- === tu był podpis komercyjny, niezgodny z regulaminem forum ===
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 01 November 2010 ![]() |
Podepnę się pod temat, ostatnio zauwazyłem znaczne "wibracje" silnika na wolnych obrotach.. dawki są niby ok..(chociaż na jednym cylindze jest dodatnia, a na pozostałych w okolicy 0.0) BIPy też równomierne, ale mam wrazenie że to jednak pompki siadają? Silnik to "osprzętowo" AJM (skorupa z AVF, turbina BRD) pompowtryski to T lub J już nie pamietam, bo montowane ponad rok temu były, po tym jak poprzednie wyzionęły ducha, z tego co wiem to PD w AJM/ATJ maja otworki 0.190 a w AL jest to 0.195 więc róznica nie wielka, w związku z tymi "objawami siadania pompek" (oby nie) pytam: jest sens "zabijać się o AL jeśli nie celuje w moce 200+? Na ile wystarczyłyby T/J ? Pozdrawiam.
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
wracając do tematu, zrobiłem kolejny komplet na tych nowych wydajnych FIRADach
tym razem wersja HF 50 dawkie mega zajebiste około 95 przy tescie 1500 rpm na wałku ! przypomne że HF 80 miały 102, a race783 ma około 88-90, zdrowa ALka seryjna ma 73-75 karte prób HF 50 wrzuce w sobote, poniżej HF80, bazowo pompki BA z AWXa: ![]() dawki na 300KM ![]() i co najważniejsze bardzo równomierne, pompki były zrobione gdzieś w pazdzierniku zeszłego roku -------------------- |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
CYTAT anowie proszę o poradę co jeszcze sprawdzić. Auto ma problem z odpaleniem po dłuższym postoju, objaw jak by łapał po jednym cylindrze i z tyłu sporo dymu, trzeba przytrzymać rozrusznik z 3sekundy i się wszystko stabilizuje. Im cieplej tym równiej pali ale dalej sporo dymu walnie (niebieski śmierdzący) I Teraz tak zmieniłem w aucie pompki+komplet uszczelek. (05r stan idealny przebieg 90tys) na kompie dawki i bipy idealne, dawka w 01 ok 6.Gniazda minimalne wyrobione, ledwo pod palcem czuć progi, pompki ustawione wg serwisówki.Kąt synchro na 0.0 Dalej nowe świece (prąd dochdzi) nowy czujnik temperatury, filtr, pompka w baku sprawna. Jak jest ciepły nie kopci, jeździ doskonale nie ma problemu rozpędzić się ponad 200km/h, na ciepło pali z pół-obrotu.Spalanie olej ok 1l na 10000km Na dniach mam zamiar kupić zestaw do kompresji i pomierzyć bo już mi się skończyły pomysły.Czy pompa tandemowa może mieć coś do dymienia na zimno? Silnik to 1.9 ARL. Dodam że na vagu wszystkie wartości ma doskonałe Proszę o jakieś sugestie do czego można jeszcze zajrzeć. Z góry dziękuje i pozdrawiam dzieje ci sie tak jak sa mrozy i zimno na polu czy niezaleznie od temperatury. rozumiej ze woz dymi po zapaleniu czy jak przegazujesz delikatnie to problem mija ?? -------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
User Dołączył: Sun, 19 August 2012 ![]() |
daj logi z kanału 013 przy odpalaniu na zminym zobaczymy jakie są dawki
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
z tego co wiem to PD w AJM/ATJ maja otworki 0.190 a w AL jest to 0.195 więc róznica nie wielka, w związku z tymi "objawami siadania pompek" (oby nie) pytam: jest sens "zabijać się o AL jeśli nie celuje w moce 200+? Na ile wystarczyłyby T/J ? Pozdrawiam. mimo ze róznica niby nie wielka w otworkach to w wydajnosci pompki sie róznią, koncówka 1043 ma lepszy przepływ niestety ale pompki z AJM raczej nie starcza na 200+ w wyzszych obrotach brakuje koksu ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 September 2003 Skąd: Elbląg ![]() |
Ja miałem chyba pierwszy komplet race od cowboya na korpusach BA wyszlo mega takze polecam jego usługi
![]() http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/79a5edca127dd1b1.html ![]() -------------------- Black smoke racing corrado tdi by CHANGE Engine Garage soft by Bartezzz
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
hej Fido, kurcze ile to juz lat? chyba ze 3 lata temu, faktycznie jedne z pierwszych race-ów były dla Ciebie no i wreszcie zobaczyłem wykres
![]() gratulacje, jak Ci sie skonczą te koncówki to zrobimy Firad HF80 zeby była 3 z przodu przy okazji polecam BA na dawce pod wydajne pompki, bardzo ładnie wychodzą (prawie jak AL) a cena, dostepność i mozliwosc zakupu swiezych nieporównywalnie lepsza niz AL -------------------- |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 September 2003 Skąd: Elbląg ![]() |
Mam 280 bez dodatków doladowanie niestety nie moze byc zwiekszone poniewaz glowica juz nie puszcza boosta bo Rogal by juz teraz zrobil 300 bez dodatków na tych koncówkach
tak Cowboy to bylo 3 lata temu a po 7 latach sie udalo ![]() -------------------- Black smoke racing corrado tdi by CHANGE Engine Garage soft by Bartezzz
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
u mnie sprawe rozwiazala wymiana pierscieni
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków ![]() |
Mam 280 bez dodatków doladowanie niestety nie moze byc zwiekszone poniewaz glowica juz nie puszcza boosta bo Rogal by juz teraz zrobil 300 bez dodatków na tych koncówkach tak Cowboy to bylo 3 lata temu a po 7 latach sie udalo ![]() ile kilometrów zrobiłeś już na tych wtryskach przez te 3 lata? |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 September 2003 Skąd: Elbląg ![]() |
3lata temu byly kupione złożone niedawno
-------------------- Black smoke racing corrado tdi by CHANGE Engine Garage soft by Bartezzz
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
Ja miałem chyba pierwszy komplet race od cowboya na korpusach BA wyszlo mega takze polecam jego usługi ![]() http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/79a5edca127dd1b1.html ![]() zajebisty wynik co tam masz pod maską, wtryski już wiadomo a turgo?? z głowicą coś robiłeś |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 17:08 |