Shoutbox 0 nowych PW 


6 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Pompowtryskiwacze -używki czy regeneracja ?, Bo wiadomo że najlepiej nowe
lukaszlsw
post Sun, 08 Jan 2012 - 23:35
Post #41


User
Dołączył: Fri, 29 July 2011





oringi nowe, gniazda też ok (minimalne progi). Z tym odpalaniem to problem jest tylko po nocy, pali jak po jednym cylindrze, trochę podudni zakopci i chodzi pięknie, moc jest parametry na vagu też w normie. I nie wiem czy sama wymiana końcówek poprawi sprawę czy wysyłać na pełną regeneracje. Bo już jedne "swietne" używki mam :/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 08 Jan 2012 - 23:35
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Dario84
post Wed, 11 Jan 2012 - 08:32
Post #42


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 August 2007
Skąd: Kędzierzyn-Koźle





Zobacz czy po zatankowaniu do pełna objaw ten znika, miałem już taki przypadek, po zatankowaniu objaw znikał, oznacza to że paliwo się gdzieś cofa.


--------------------
Golf 4 1,9 TDI 240KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukaszlsw
post Mon, 27 Feb 2012 - 09:09
Post #43


User
Dołączył: Fri, 29 July 2011





panowie proszę o poradę co jeszcze sprawdzić. Auto ma problem z odpaleniem po dłuższym postoju, objaw jak by łapał po jednym cylindrze i z tyłu sporo dymu, trzeba przytrzymać rozrusznik z 3sekundy i się wszystko stabilizuje. Im cieplej tym równiej pali ale dalej sporo dymu walnie (niebieski śmierdzący) I Teraz tak zmieniłem w aucie pompki+komplet uszczelek. (05r stan idealny przebieg 90tys) na kompie dawki i bipy idealne, dawka w 01 ok 6.Gniazda minimalne wyrobione, ledwo pod palcem czuć progi, pompki ustawione wg serwisówki.Kąt synchro na 0.0 Dalej nowe świece (prąd dochdzi) nowy czujnik temperatury, filtr, pompka w baku sprawna. Jak jest ciepły nie kopci, jeździ doskonale nie ma problemu rozpędzić się ponad 200km/h, na ciepło pali z pół-obrotu.Spalanie olej ok 1l na 10000km Na dniach mam zamiar kupić zestaw do kompresji i pomierzyć bo już mi się skończyły pomysły.Czy pompa tandemowa może mieć coś do dymienia na zimno? Silnik to 1.9 ARL. Dodam że na vagu wszystkie wartości ma doskonałe
Proszę o jakieś sugestie do czego można jeszcze zajrzeć. Z góry dziękuje i pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CrocodileReggae
post Mon, 27 Feb 2012 - 11:50
Post #44


Forum Killer
Dołączył: Thu, 12 March 2009





luźne koło na wale...
krzywa korba...


--------------------
moment i moc by www.rperformance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukaszlsw
post Mon, 27 Feb 2012 - 12:59
Post #45


User
Dołączył: Fri, 29 July 2011





luźne koło na wale odpada, przy wymianie rozrządu nie tak dawno było wszystko ok. Krzywa korba hmmm czy wyjdzie to przy pomiarze ciśnienia sprężania, ogólnie jakie wartości na manometrze powinny wyjść w ARLu? ~30bar dobrze myśle? Pomiar zrobić na zimno czy ciepło?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hanys
post Fri, 02 Mar 2012 - 13:42
Post #46


User
Dołączył: Sat, 11 July 2009
Skąd: Wrocław





cowboy , czy w takim układzie z podstaw BA/AA jest realne uzyskanie mocy w granicach 230-240 ps na BigT po włożeniu końcówek odpowiadającym wydajności AL ?

Wspominałeś o BA + firady 210 ps na brd, czy miałeś inne przypadki takich kombinacji że podstawa ba i końcówki ale np na dużej sprężarce ?

pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 02 Mar 2012 - 14:42
Post #47


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





z pompek BA wychodza bardzo ładne hybrydki z koncówkami 1043, a nawet RACE783

moim zdaniem to jedna z lepszych pompek na dawce, na korpusach AL, czesto zanika dawka rozruchowa na koncówkach RACE783

na BA wychodzą nieznacznie mniejsze dawki niz na AL róznica minimalna w okolicach 2mg, za to jest ich duzo wiecej na rynku oraz sa w lepszym stanie chyba niz ALki - pisze to z perspektywy kilku lat

co do mocy jakie wychodza, to mnie to nie interesuje, jesli w karcie prób wychodza odpowiednio duze dawki to wiadomo ze pompka jest wydajna jak AL lun wydajniejsza i tyle, jaka moc wyjdzie to juz kwestia tunera, stanu silnika, turbiny itd

240KM jest ogólnie trudne do uzyskania, wszytsko musi byc cacy w silniku, ja bym juz szedł chyba w RACE 783, ewentualnie oryginalne zestawy BOSCH do pompek AL

nie polecam PowerPlus1043 - kosztują niewiele mniej niz Race'y a wydajnosciowo sa nieznacznie lepsze od ALek

jak Cie interesuja BA + RACE783 to masz podane dawki niedawno robiłem 2 komplety, takiego połaczenia



P to obroty wałka rozrządu (na wale korbowym masz 2 razy wiecej), tam gdzie range to tyle ile powinno byc na seryjnych BA - jak widać przyrost jest duzy wink.gif rzedu 25-30% przy pełnym ogniu powyżej 3000 rpm

bardzo ważna kwestią jest jakoś pompek, prawie połowa jest odrzucana, głównie ze względu na korozje wewnątrz lub zacinające sie zaworki
musza być ze sprawnego auta, które nie jezdziło na opale itd wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
muszka.d
post Sat, 03 Mar 2012 - 20:12
Post #48


User
Dołączył: Sat, 01 January 2011
Skąd: DW / ONY





Wrzucam karte prób z PP1043 - jak widać szału nie ma.... lepiej iść w RACE783....

Delikatnie lepsze niż AL-ki - a zdarzało się że wynik był gorszy niż powinna mieć dobra AL - ale to już była wina pomki...

Q-MIN - to minimum jakie wychodzi na zdrowej AL
Q-MAX - to maximum jakie wychodzi na zdrowej AL

po prawej w tabeli widać jak każda z pompek delikatnie wychodzi ponad dormę AL-ek....






Jak znajdę kartę z Race 783 to wrzucę... Ale one już idą prawie pod 100...


--------------------
=== tu był podpis komercyjny, niezgodny z regulaminem forum ===
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ctr-a
post Wed, 20 Jun 2012 - 21:01
Post #49


Rookie
Dołączył: Mon, 01 November 2010





Podepnę się pod temat, ostatnio zauwazyłem znaczne "wibracje" silnika na wolnych obrotach.. dawki są niby ok..(chociaż na jednym cylindze jest dodatnia, a na pozostałych w okolicy 0.0) BIPy też równomierne, ale mam wrazenie że to jednak pompki siadają? Silnik to "osprzętowo" AJM (skorupa z AVF, turbina BRD) pompowtryski to T lub J już nie pamietam, bo montowane ponad rok temu były, po tym jak poprzednie wyzionęły ducha, z tego co wiem to PD w AJM/ATJ maja otworki 0.190 a w AL jest to 0.195 więc róznica nie wielka, w związku z tymi "objawami siadania pompek" (oby nie) pytam: jest sens "zabijać się o AL jeśli nie celuje w moce 200+? Na ile wystarczyłyby T/J ? Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 03 Jan 2013 - 16:35
Post #50


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





wracając do tematu, zrobiłem kolejny komplet na tych nowych wydajnych FIRADach

tym razem wersja HF 50

dawkie mega zajebiste około 95 przy tescie 1500 rpm na wałku !
przypomne że HF 80 miały 102, a race783 ma około 88-90, zdrowa ALka seryjna ma 73-75
karte prób HF 50 wrzuce w sobote, poniżej HF80, bazowo pompki BA z AWXa:



dawki na 300KM wink.gif
i co najważniejsze bardzo równomierne, pompki były zrobione gdzieś w pazdzierniku zeszłego roku


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Thu, 03 Jan 2013 - 18:21
Post #51


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





CYTAT
anowie proszę o poradę co jeszcze sprawdzić. Auto ma problem z odpaleniem po dłuższym postoju, objaw jak by łapał po jednym cylindrze i z tyłu sporo dymu, trzeba przytrzymać rozrusznik z 3sekundy i się wszystko stabilizuje. Im cieplej tym równiej pali ale dalej sporo dymu walnie (niebieski śmierdzący) I Teraz tak zmieniłem w aucie pompki+komplet uszczelek. (05r stan idealny przebieg 90tys) na kompie dawki i bipy idealne, dawka w 01 ok 6.Gniazda minimalne wyrobione, ledwo pod palcem czuć progi, pompki ustawione wg serwisówki.Kąt synchro na 0.0 Dalej nowe świece (prąd dochdzi) nowy czujnik temperatury, filtr, pompka w baku sprawna. Jak jest ciepły nie kopci, jeździ doskonale nie ma problemu rozpędzić się ponad 200km/h, na ciepło pali z pół-obrotu.Spalanie olej ok 1l na 10000km Na dniach mam zamiar kupić zestaw do kompresji i pomierzyć bo już mi się skończyły pomysły.Czy pompa tandemowa może mieć coś do dymienia na zimno? Silnik to 1.9 ARL. Dodam że na vagu wszystkie wartości ma doskonałe
Proszę o jakieś sugestie do czego można jeszcze zajrzeć. Z góry dziękuje i pozdrawiam

dzieje ci sie tak jak sa mrozy i zimno na polu czy niezaleznie od temperatury.
rozumiej ze woz dymi po zapaleniu czy jak przegazujesz delikatnie to problem mija ??


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik.
post Thu, 03 Jan 2013 - 20:56
Post #52


User
Dołączył: Sun, 19 August 2012





daj logi z kanału 013 przy odpalaniu na zminym zobaczymy jakie są dawki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 03 Jan 2013 - 22:09
Post #53


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(ctr-a @ Wed, 20 Jun 2012 - 21:01) *
z tego co wiem to PD w AJM/ATJ maja otworki 0.190 a w AL jest to 0.195 więc róznica nie wielka, w związku z tymi "objawami siadania pompek" (oby nie) pytam: jest sens "zabijać się o AL jeśli nie celuje w moce 200+? Na ile wystarczyłyby T/J ? Pozdrawiam.


mimo ze róznica niby nie wielka w otworkach to w wydajnosci pompki sie róznią, koncówka 1043 ma lepszy przepływ
niestety ale pompki z AJM raczej nie starcza na 200+ w wyzszych obrotach brakuje koksu wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fido_dido
post Thu, 03 Jan 2013 - 23:23
Post #54


Super User
Dołączył: Sun, 21 September 2003
Skąd: Elbląg





Ja miałem chyba pierwszy komplet race od cowboya na korpusach BA wyszlo mega takze polecam jego usługi wink.gif

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/79a5edca127dd1b1.html cool.gif


--------------------
Black smoke racing corrado tdi by CHANGE Engine Garage soft by Bartezzz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 04 Jan 2013 - 08:28
Post #55


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





hej Fido, kurcze ile to juz lat? chyba ze 3 lata temu, faktycznie jedne z pierwszych race-ów były dla Ciebie no i wreszcie zobaczyłem wykres wink.gif

gratulacje, jak Ci sie skonczą te koncówki to zrobimy Firad HF80 zeby była 3 z przodu

przy okazji polecam BA na dawce pod wydajne pompki, bardzo ładnie wychodzą (prawie jak AL) a cena, dostepność i mozliwosc zakupu swiezych nieporównywalnie lepsza niz AL


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fido_dido
post Fri, 04 Jan 2013 - 09:35
Post #56


Super User
Dołączył: Sun, 21 September 2003
Skąd: Elbląg





Mam 280 bez dodatków doladowanie niestety nie moze byc zwiekszone poniewaz glowica juz nie puszcza boosta bo Rogal by juz teraz zrobil 300 bez dodatków na tych koncówkach

tak Cowboy to bylo 3 lata temu a po 7 latach sie udalo smile.gif


--------------------
Black smoke racing corrado tdi by CHANGE Engine Garage soft by Bartezzz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Fri, 04 Jan 2013 - 11:16
Post #57


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





u mnie sprawe rozwiazala wymiana pierscieni


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piramida
post Fri, 04 Jan 2013 - 22:22
Post #58


Super User
Dołączył: Sun, 28 February 2010
Skąd: Kraków





CYTAT(Fido_dido @ Fri, 04 Jan 2013 - 09:35) *
Mam 280 bez dodatków doladowanie niestety nie moze byc zwiekszone poniewaz glowica juz nie puszcza boosta bo Rogal by juz teraz zrobil 300 bez dodatków na tych koncówkach

tak Cowboy to bylo 3 lata temu a po 7 latach sie udalo smile.gif


ile kilometrów zrobiłeś już na tych wtryskach przez te 3 lata?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fido_dido
post Sat, 05 Jan 2013 - 15:29
Post #59


Super User
Dołączył: Sun, 21 September 2003
Skąd: Elbląg





3lata temu byly kupione złożone niedawno


--------------------
Black smoke racing corrado tdi by CHANGE Engine Garage soft by Bartezzz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peter22
post Sun, 06 Jan 2013 - 19:33
Post #60


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 May 2008





CYTAT(Fido_dido @ Thu, 03 Jan 2013 - 23:23) *
Ja miałem chyba pierwszy komplet race od cowboya na korpusach BA wyszlo mega takze polecam jego usługi wink.gif

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/79a5edca127dd1b1.html cool.gif

zajebisty wynik co tam masz pod maską, wtryski już wiadomo a turgo?? z głowicą coś robiłeś
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 17:08