![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
Brt cos kiedys pisał w temacie o holsetach jakich restrykorow uzywał , poszukaj tam jest wszystko napisane , zmienial srednice restryktora i była róznica nawet we wstawaniu turbiny , z tego co pamietam to chyba 1,1mm ale ręki nie dam sobie uciąć .
-------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
ok, czyli jednak najlepiej zamontować manometr tuż przed turbo, po ewentualnej zwężce i dobrać przelot tak żeby zbliżyć się do wartości zalecanych przez producenta turbiny.
|
|
|
![]()
Post
#143
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No i ponownie wałki zostały ustawione na 0 coby lepiej dołem szło i więcej ciosu było
![]() ![]() Suszara z 1000obr.min szybciej wstaje, coby w zimie lepiej się asfalt odśnieżało ![]() Suszarka z EVO X bardzo pozytywnie mnie zaskakuje, wstaje niemal identycznie jak o blisko 100KM mniej wydajna TD04HL-19T 5cm2 ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#144
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 November 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Coobcio..... udało się wreszcie?????bo nogami juz przebieram
|
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Myślę, że to jest właśnie twoj wynik żeby było stabilnie i z ciosem z dołu
![]() ![]() -------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#146
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 November 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
uuuu Panie czwórki z przodu brak......nie ma co na miasto wyjeżdżać...
![]() |
|
|
![]()
Post
#147
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
No niby tak ale przy 3.100 masz juz 440 momentu to chyba do przeżycia :/ Odbieraj i dzisiaj się potestuje nowy sprzet!!
-------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#148
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
Możemy się jakoś złapać wieczorem
![]() |
|
|
![]()
Post
#149
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 November 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Ale jeszcze bedzie dopieszczane dzisiaj przez Doktora.
|
|
|
![]()
Post
#150
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: Tychy ![]() |
Coobcio opróżnij skrzynkę
![]() |
|
|
![]()
Post
#151
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
![]() No do auta wleciały dwa usprawnienia: - dodatkowa 4rta poduszka która bardzo ograniczyła bujanie silnika w budzie i tym samym biegi przestały już wypadać oraz precyzyjniej wchodzą jak sięidzie łychą - Fabryczny kontroler doładowania zastąpiłem nowszym z saaba 9-5 Auto jest do sprzedania lub do zamiany na podnośnik kolumnowy oraz wydajny kompresor do nowego garażu, który mieści się na ul. Górczewskiej 179 ![]() http://allegro.pl/show_item.php?item=2709986057 -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#152
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 01 March 2009 ![]() |
Auto sprzedane i pojechało do Krakowa. O dalszych modyfikacjach bede uzupełniał na bierząco jesli Coobcio pozwoli w tym wątku jesli nie to załozymy nowy. Auto pozytywnie zaskakuje. Dzięki dla Coobocia za super profi podejscie do sprzedazy, licze tez na dalsza wspołprace.
Pozdrawiam Łukasz. |
|
|
![]()
Post
#153
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 November 2007 Skąd: Koszalin ![]() |
Gratulacje
![]() Będziesz zadowolony ![]() -------------------- Who Dares Wins
|
|
|
![]()
Post
#154
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Pewnie jestem bardzo ciekaw co będzie się działo z moją dzieciną
![]() Ps. cholernie ciekawi mnie jak wpłynie dieta odchudzająca na osiągi tej maszyny i co tam jeszcze w maszynie poprawicie, oczywiście służę pomocą ![]() Pozdrówka z Kazimierza Dolnego i owocnych killi, pokonana M6 to miła zapowiedź tego co będzie się działo po odelżeniu o te pareset kg... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#155
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 December 2011 Skąd: kolo KRAKOWA ![]() |
to fajnie że na Kraków poszło może w czwartek będzie w końcu z kimś po jeździć w nocy
![]() -------------------- BMW E30 4,4 V8- kompresor - BMW E90 330D BMW -60 535D BMW F10 = BMW E46 M3
|
|
|
![]()
Post
#156
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 01 March 2009 ![]() |
Postaram sie w tym tygodniu ogarnąc większośc rzeczy schamować no i pewnie w czwartek sie pojawie dzis jezdziłem juz troszke po mieście, oprocz wspomnianej m6 napatoczył sie biały Golf VI R ale od 3 biegu został daleko daleko..
|
|
|
![]()
Post
#157
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
Pewnie jestem bardzo ciekaw co będzie się działo z moją dzieciną ![]() Ps. cholernie ciekawi mnie jak wpłynie dieta odchudzająca na osiągi tej maszyny i co tam jeszcze w maszynie poprawicie, oczywiście służę pomocą ![]() Pozdrówka z Kazimierza Dolnego i owocnych killi, pokonana M6 to miła zapowiedź tego co będzie się działo po odelżeniu o te pareset kg... A cóż to za plany odelżenia o "pareset kg" ? Bo ja większych możliwości niż zrzucenie ze 100kg to nie widzę (bez kosmicznego budżetu na customowe poszycie)... -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#158
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Również gratuluje zakupu. Spędziłem z nim jeden dzień i jaja urywał
![]() -------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#159
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Obecne koła z Opla Omegi ważą ze 24kg sztuka jakby wrzucić coś lżejszego to już by była oszczędność z 10-15kg... Myślę że to najbardziej by wpłynęło na poprawę akceleracji, do tego cała klimatyzacja z nagrzewnicą, tylna belka z pasami i kanapą, koło zapasowe, te naklejane maty bitumiczne, głośniki, odelżyć można instalacje elektryczną, wywalić wycieraczkę z tylnej klapy, wyciąć wnękę na zapasowe koło, prawy fotel zastąpić kubełkowym i myślę że spokojnie pierwsze 100Kg by wyszło i czasowo auto powinno 12 na ćwiartkę machnąć - po odpowiednim dobrze opon
![]() A i pasowało by założyć mniejszy lżejszy akumulator bo obecnie jakieś bydle siedzi 73 chyba i opiera się o przewód wodny, który to z kolei ma kontakt z przewodem dolotowym i nieźle go podgrzewa... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#160
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
Obecne koła z Opla Omegi ważą ze 24kg sztuka jakby wrzucić coś lżejszego to już by była oszczędność z 10-15kg... Myślę że to najbardziej by wpłynęło na poprawę akceleracji, do tego cała klimatyzacja z nagrzewnicą, tylna belka z pasami i kanapą, koło zapasowe, te naklejane maty bitumiczne, głośniki, odelżyć można instalacje elektryczną, wywalić wycieraczkę z tylnej klapy, wyciąć wnękę na zapasowe koło, prawy fotel zastąpić kubełkowym i myślę że spokojnie pierwsze 100Kg by wyszło i czasowo auto powinno 12 na ćwiartkę machnąć - po odpowiednim dobrze opon ![]() A i pasowało by założyć mniejszy lżejszy akumulator bo obecnie jakieś bydle siedzi 73 chyba i opiera się o przewód wodny, który to z kolei ma kontakt z przewodem dolotowym i nieźle go podgrzewa... No to mamy pomysły na 100 parę kg a gdzie pareset? -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 00:46 |