![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 November 2007 Skąd: Koszalin ![]() |
Na tym filmiku to chyba zesrałeś się w majty z wrażenia Chłopie, zbuduj sobie takie auto to będziesz mógł srać w majty. Jak na razie nie zauważyłem, abyś coś konstruktywnego na tym forum wniósł. -------------------- Who Dares Wins
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
no ale wiecie moc to nie wszystko jeszcze zestopiniowanie skrzyni współczynnik oporu powietrza skillsy kierowcy, lambo pewnie ma łopatki przy kierownicy a saab wajche w podłodze
![]() Panowie, ale może jużwystarczy porównywania długości;] pozdro i bez napinki -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#123
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Lambo to Lambo wiadomo że nie ma lipy...
W sobotę 21 lipca odbyła się ćwiartka w Rykach organizowana przez Seat Racing, oj fajnie było, szło się wyszaleć i walnąć życiówkę Saabem i zarazem udało mi się pobić rekord choć zapewne nie na długo ![]() Obecnie najszybszy Saab w Polsce - opisany tutaj czarny 900NG wykręcił czas 13,274sek przy 184,15km/h (odcinka 3 biegu na średniej skrzyni biegów). Rywalizacja z przyjacielem i jego czewonym Saabem który jak dotąd był najszybszy była niesamowita, najpierw ja walnąłem 13,313 tym samym robiąc najlepszy czas Polskiego Saaba na polskiej ziemi w odpowiedzi na to Adaś walnął swoją życiówkę 13,315 i poczułem już zagrożenie z jego strony, w następnym przejeździe Adaś złożył lusterka i było już pozamiatane jego czas to 13,308sek nie zastanawiając się zbyt wiele otworzyłem maskę podciągnąłem cięgło wastegata o 3/4 obroty i także złożyłem lustera efektem czego było właśnie 13,272 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Filmik ukazujący pojedynek dwóch najszybszych Saabów w PL: W Aucie jeszcze deczko z czasu szło by zejść jakbym miał przy sobie interfejs i odcinkę podniósł te 200obr.min wyżej coby większego v-maxa mieć na mecie i nie trzymać go tak na odcince przez ostatnie paręnaście metrów No i jakbym jakieś męskie opony zapiepszył np. Profile o średniej mieszance i śmiało na II biegu mogę dojebać do 1,8bara zamiast obecnego pedalskiego 1,4... Bo na II nawet wóz nie pisnął oponami na lotniskowej nawierzchni... Next Time będzie lepiej ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#124
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Doktor....ty jestes mistrzem narracji bez kitu
-------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#125
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
Gratuluję Coobcio i dzięki za ostrą rywalizację w przyjacielskiej atmosferze
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#126
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Co mnie najbardzej cieszy tak ciężkim, wygodnym i wyposażonym w klimatyzację wozem udało się dostać do półfinałów, hehe
![]() Panie REX gałeczka wypadła mi nie specjalnie ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#127
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
kamera nie oddaje dźwięków tego wozu , w ogóle !
![]() -------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
![]()
Post
#128
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Mazowieckie ![]() |
Saab drze japę niesamowicie! Zawsze gdy myślę o przelotowym wydechu do swojego Saaba przypominam sobie przejażdżkę z Ubiqiem
![]() -------------------- Stage3
|
|
|
![]()
Post
#129
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
A ja mam pytanko, w tamtym poprzednim saabie dawałeś jakąś zwężkę na przewodzie olejowym do holseta czy całe ciśnienie puszczałeś na turbinę?
|
|
|
![]()
Post
#130
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
A ja zapytam - gdzie można kupić nabę do 900 NG - ew. z jakiego modelu pasuje?
-------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#131
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
A ja mam pytanko, w tamtym poprzednim saabie dawałeś jakąś zwężkę na przewodzie olejowym do holseta czy całe ciśnienie puszczałeś na turbinę? Całe ciśnienie szło do turbo, jedynie w turbinach na łożyskach kulkowych stosuje się restryktory. A ja zapytam - gdzie można kupić nabę do 900 NG - ew. z jakiego modelu pasuje? Używany cały komplet kupiłem w jakiejś innej 900NG to siedziało, kierownice dałem do obszycia bo mocno sfatygowana była, zarówno na niej jak i na nabie są oryginalne znaki SAAB-a -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#132
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Panowie, temat zakupu naby nie bardzo się wpasowywuje w prezentację samochodu Coobcia. Kolega Yotomeczek już otrzymał premię za dubel usuniętego przeze mnie posta, każdy następny który będzie zaśmiecał wątek o SAABinie Coobcia też zostanie sowicie wynagrodzony.
Pozdrawiam, r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#133
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Panowie, temat zakupu naby nie bardzo się wpasowywuje w prezentację samochodu Coobcia. Pozdrawiam, r. Mam pytanko do Moderatora. Czy wcześniej wklejony super filmik Saab vs Lambo "wpasowuje się w prezentacje samochodu Coobcia"? Oczywiście nie mówię o wyniku tego pojedynku tylko o miejscu, porze dnia i wartościach dydaktycznych które może nabyć osiemnastolatek z prawem jazdy? P.S. Jak nie to miejsce to proszę o przeniesienie posta ![]() |
|
|
![]()
Post
#134
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Jeśli mamy postrzegać forum SR pod kątem wartości dydaktycznych dla świeżo upieczonego, osiemnastoletniego kierowcy, to należałoby je zamknąć, jako że zajmujemy się tu szybką jazdą i przygotowywaniem samochodów do tego celu.
Pozdrawiam, r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#135
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Adrenaliny też ale głównie w tego tupu projektach gdzie relatywnie tanim kosztem podwaja bądź też potraja się moc chodzi o te dawanie nieskończonej ilości radochy jak takim nieprzystosowanym, bezawaryjnym i nie pozornym autem łoi się dupska zakompleksionym panom w super Autach albo w super wypasionych, doinwestowanych i sto kroć przepłaconych projektach budowanymi latami za pieniądze rodziców...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#136
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
bezawaryjnym i nie pozornym autem łoi się dupska zakompleksionym panom w super Autach albo w super wypasionych, doinwestowanych i sto kroć przepłaconych projektach budowanymi latami za pieniądze rodziców... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Po co obrażasz ludzi? Często używam wypasionych aut i nie jestem zakompleksiony . Trochę skromności. |
|
|
gość_michalbtl_* |
![]()
Post
#137
|
![]() |
Dziękuję Panu moderatorowi za usunięcie mojego posta.
Teraz napisze inaczej: Gratki super saaba w technologii Hi-Tech. Jestem z Tobą, trzymam kciuki. Czy już jest ok Panie Moderatorze? A w ogóle dzisiaj może będziemy kilkoma fajnymi wózkami na s8, więc przyjdź Saabem to polatamy. |
|
|
![]()
Post
#138
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Panowie, post #144 jest ostatnim postem na temat wzorców dydaktycznych, długości, kompleksów, wypasu, hi- czy lowtechu. Od postu 146 będę wysyłał na przynajmniej dwutygodniowy urlop każdego, kto którykolwiek z poruszanych przed chwilą tematów będzie ciągnął.
Pozdrawiam, r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#139
|
|
User Dołączył: Sat, 03 January 2009 ![]() |
Całe ciśnienie szło do turbo, jedynie w turbinach na łożyskach kulkowych stosuje się restryktory. do puki nie zrobiłem restrykcji w HX35 waliło olej na lewo i prawo aż miło. Panewka czy kulka to kaurat nie zasada tutaj. Sprężary Mitsubishi nie potrzebują restrykci a garrety już raczej tak. |
|
|
![]()
Post
#140
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 14 June 2010 Skąd: śląsk Imielin ![]() |
do puki nie zrobiłem restrykcji w HX35 waliło olej na lewo i prawo aż miło. Panewka czy kulka to kaurat nie zasada tutaj. Sprężary Mitsubishi nie potrzebują restrykci a garrety już raczej tak. Z moich doświadczeń wiem ze powyżej 1.5 b doładowania lepiej nie dawać reztryktora w turbinach na tulejkach bo potem mieliśmy problemy z nadmiernym zużywaniem się turbiny a w szczególności jak doładowanie było 2b i więcej. Ale każdy robi jak sądzi a jak pluje olejem to uszczelnienia do wymiany -------------------- Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015 2012 Ełk ET 11:67 212km/h 2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 15:03 |