Shoutbox 0 nowych PW 


9 Stron V  « < 5 6 7 8 9 >  
Reply to this topicStart new topic
> SAAB TURBO evo X - 416,5KM i 521Nm @ 1.8 > 1,5bara, 900NG z B204L dotleniony przez TD05H-152G6-12T
ILKU
post Fri, 17 Feb 2012 - 23:10
Post #121


Super User
Dołączył: Wed, 21 November 2007
Skąd: Koszalin





CYTAT(mati199 @ Fri, 17 Feb 2012 - 15:00) *
Na tym filmiku to chyba zesrałeś się w majty z wrażenia

Chłopie, zbuduj sobie takie auto to będziesz mógł srać w majty.
Jak na razie nie zauważyłem, abyś coś konstruktywnego na tym forum wniósł.


--------------------
Who Dares Wins
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 17 Feb 2012 - 23:10
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Grand_
post Sat, 18 Feb 2012 - 00:29
Post #122


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





no ale wiecie moc to nie wszystko jeszcze zestopiniowanie skrzyni współczynnik oporu powietrza skillsy kierowcy, lambo pewnie ma łopatki przy kierownicy a saab wajche w podłodze biggrin.gif

Panowie, ale może jużwystarczy porównywania długości;]


pozdro i bez napinki


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 23 Jul 2012 - 12:15
Post #123


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Lambo to Lambo wiadomo że nie ma lipy...

W sobotę 21 lipca odbyła się ćwiartka w Rykach organizowana przez Seat Racing, oj fajnie było, szło się wyszaleć i walnąć życiówkę Saabem i zarazem udało mi się pobić rekord choć zapewne nie na długo tongue.gif
Obecnie najszybszy Saab w Polsce - opisany tutaj czarny 900NG wykręcił czas 13,274sek przy 184,15km/h (odcinka 3 biegu na średniej skrzyni biegów).
Rywalizacja z przyjacielem i jego czewonym Saabem który jak dotąd był najszybszy była niesamowita, najpierw ja walnąłem 13,313 tym samym robiąc najlepszy czas Polskiego Saaba na polskiej ziemi w odpowiedzi na to Adaś walnął swoją życiówkę 13,315 i poczułem już zagrożenie z jego strony, w następnym przejeździe Adaś złożył lusterka i było już pozamiatane jego czas to 13,308sek nie zastanawiając się zbyt wiele otworzyłem maskę podciągnąłem cięgło wastegata o 3/4 obroty i także złożyłem lustera efektem czego było właśnie 13,272 smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif

Filmik ukazujący pojedynek dwóch najszybszych Saabów w PL:


W Aucie jeszcze deczko z czasu szło by zejść jakbym miał przy sobie interfejs i odcinkę podniósł te 200obr.min wyżej coby większego v-maxa mieć na mecie i nie trzymać go tak na odcince przez ostatnie paręnaście metrów
No i jakbym jakieś męskie opony zapiepszył np. Profile o średniej mieszance i śmiało na II biegu mogę dojebać do 1,8bara zamiast obecnego pedalskiego 1,4... Bo na II nawet wóz nie pisnął oponami na lotniskowej nawierzchni...

Next Time będzie lepiej smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
post Mon, 23 Jul 2012 - 12:26
Post #124


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 December 2004
Skąd: Warszawa





Doktor....ty jestes mistrzem narracji bez kitu


--------------------
Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior
Bilstei Wolf Suspension
ex rst :) 2.0 16v zetec in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adam87
post Mon, 23 Jul 2012 - 12:36
Post #125


Frequent User
Dołączył: Sun, 28 December 2008





Gratuluję Coobcio i dzięki za ostrą rywalizację w przyjacielskiej atmosferze wink.gif W tym przejeździe który nagrałeś już zaczeły mi się problemy z paliwem/zapłonem i na wyższych biegach przerywało więc pewnie przy moim najlepszym wyniku 13,308s byś mi aż tak nie odjechał pod koniec, no ale mój rekord i tak pobiłeś smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 23 Jul 2012 - 13:17
Post #126


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Co mnie najbardzej cieszy tak ciężkim, wygodnym i wyposażonym w klimatyzację wozem udało się dostać do półfinałów, hehe biggrin.gif
Panie REX gałeczka wypadła mi nie specjalnie tongue.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeniman
post Mon, 23 Jul 2012 - 16:10
Post #127


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





kamera nie oddaje dźwięków tego wozu , w ogóle ! biggrin.gif


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matt_matt
post Mon, 23 Jul 2012 - 17:05
Post #128


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Mazowieckie





Saab drze japę niesamowicie! Zawsze gdy myślę o przelotowym wydechu do swojego Saaba przypominam sobie przejażdżkę z Ubiqiem smile.gif


--------------------
Stage3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
menzuramenzura
post Mon, 30 Jul 2012 - 14:41
Post #129


Frequent User
Dołączył: Tue, 15 June 2010
Skąd: Łódź





A ja mam pytanko, w tamtym poprzednim saabie dawałeś jakąś zwężkę na przewodzie olejowym do holseta czy całe ciśnienie puszczałeś na turbinę?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yotomeczek
post Tue, 31 Jul 2012 - 00:06
Post #130


Forum Killer
Dołączył: Fri, 28 November 2008





A ja zapytam - gdzie można kupić nabę do 900 NG - ew. z jakiego modelu pasuje?


--------------------
Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 31 Jul 2012 - 11:15
Post #131


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT(menzuramenzura @ Mon, 30 Jul 2012 - 14:41) *
A ja mam pytanko, w tamtym poprzednim saabie dawałeś jakąś zwężkę na przewodzie olejowym do holseta czy całe ciśnienie puszczałeś na turbinę?

Całe ciśnienie szło do turbo, jedynie w turbinach na łożyskach kulkowych stosuje się restryktory.


CYTAT(yotomeczek @ Tue, 31 Jul 2012 - 00:06) *
A ja zapytam - gdzie można kupić nabę do 900 NG - ew. z jakiego modelu pasuje?

Używany cały komplet kupiłem w jakiejś innej 900NG to siedziało, kierownice dałem do obszycia bo mocno sfatygowana była, zarówno na niej jak i na nabie są oryginalne znaki SAAB-a


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Tue, 31 Jul 2012 - 17:46
Post #132


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





Panowie, temat zakupu naby nie bardzo się wpasowywuje w prezentację samochodu Coobcia. Kolega Yotomeczek już otrzymał premię za dubel usuniętego przeze mnie posta, każdy następny który będzie zaśmiecał wątek o SAABinie Coobcia też zostanie sowicie wynagrodzony.

Pozdrawiam, r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledziu
post Tue, 31 Jul 2012 - 19:55
Post #133


Forum Homee
Dołączył: Sun, 16 October 2011





CYTAT(k11 @ Tue, 31 Jul 2012 - 17:46) *
Panowie, temat zakupu naby nie bardzo się wpasowywuje w prezentację samochodu Coobcia.
Pozdrawiam, r.



Mam pytanko do Moderatora.

Czy wcześniej wklejony super filmik Saab vs Lambo "wpasowuje się w prezentacje samochodu Coobcia"?
Oczywiście nie mówię o wyniku tego pojedynku tylko o miejscu, porze dnia i wartościach dydaktycznych które może nabyć osiemnastolatek z prawem jazdy?

P.S.

Jak nie to miejsce to proszę o przeniesienie posta unsure.gif .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Tue, 31 Jul 2012 - 20:41
Post #134


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





Jeśli mamy postrzegać forum SR pod kątem wartości dydaktycznych dla świeżo upieczonego, osiemnastoletniego kierowcy, to należałoby je zamknąć, jako że zajmujemy się tu szybką jazdą i przygotowywaniem samochodów do tego celu.

Pozdrawiam, r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 02 Aug 2012 - 02:22
Post #135


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Adrenaliny też ale głównie w tego tupu projektach gdzie relatywnie tanim kosztem podwaja bądź też potraja się moc chodzi o te dawanie nieskończonej ilości radochy jak takim nieprzystosowanym, bezawaryjnym i nie pozornym autem łoi się dupska zakompleksionym panom w super Autach albo w super wypasionych, doinwestowanych i sto kroć przepłaconych projektach budowanymi latami za pieniądze rodziców... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledziu
post Thu, 02 Aug 2012 - 09:45
Post #136


Forum Homee
Dołączył: Sun, 16 October 2011





CYTAT(Coobcio @ Thu, 02 Aug 2012 - 02:22) *
bezawaryjnym i nie pozornym autem łoi się dupska zakompleksionym panom w super Autach albo w super wypasionych, doinwestowanych i sto kroć przepłaconych projektach budowanymi latami za pieniądze rodziców... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


Po co obrażasz ludzi?
Często używam wypasionych aut i nie jestem zakompleksiony . Trochę skromności.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_michalbtl_*
post Thu, 02 Aug 2012 - 09:48
Post #137









Dziękuję Panu moderatorowi za usunięcie mojego posta.

Teraz napisze inaczej:

Gratki super saaba w technologii Hi-Tech. Jestem z Tobą, trzymam kciuki.

Czy już jest ok Panie Moderatorze?

A w ogóle dzisiaj może będziemy kilkoma fajnymi wózkami na s8, więc przyjdź Saabem to polatamy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Thu, 02 Aug 2012 - 12:00
Post #138


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





Panowie, post #144 jest ostatnim postem na temat wzorców dydaktycznych, długości, kompleksów, wypasu, hi- czy lowtechu. Od postu 146 będę wysyłał na przynajmniej dwutygodniowy urlop każdego, kto którykolwiek z poruszanych przed chwilą tematów będzie ciągnął.

Pozdrawiam, r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Brama
post Tue, 07 Aug 2012 - 11:31
Post #139


User
Dołączył: Sat, 03 January 2009





CYTAT(Coobcio @ Tue, 31 Jul 2012 - 11:15) *
Całe ciśnienie szło do turbo, jedynie w turbinach na łożyskach kulkowych stosuje się restryktory.


do puki nie zrobiłem restrykcji w HX35 waliło olej na lewo i prawo aż miło. Panewka czy kulka to kaurat nie zasada tutaj. Sprężary Mitsubishi nie potrzebują restrykci a garrety już raczej tak.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LamaDawid
post Tue, 07 Aug 2012 - 11:55
Post #140


Super User
Dołączył: Mon, 14 June 2010
Skąd: śląsk Imielin





CYTAT(Brama @ Tue, 07 Aug 2012 - 11:31) *
do puki nie zrobiłem restrykcji w HX35 waliło olej na lewo i prawo aż miło. Panewka czy kulka to kaurat nie zasada tutaj. Sprężary Mitsubishi nie potrzebują restrykci a garrety już raczej tak.


Z moich doświadczeń wiem ze powyżej 1.5 b doładowania lepiej nie dawać reztryktora w turbinach na tulejkach bo potem mieliśmy problemy z nadmiernym zużywaniem się turbiny a w szczególności jak doładowanie było 2b i więcej. Ale każdy robi jak sądzi a jak pluje olejem to uszczelnienia do wymiany


--------------------
Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015
2012 Ełk ET 11:67 212km/h
2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V  « < 5 6 7 8 9 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 15:03