Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  « < 3 4 5 6 7 >  
Reply to this topicStart new topic
> Chip tuning e39 540i
Punisherrr
post Tue, 10 Jul 2012 - 18:49
Post #81


User
Dołączył: Sun, 17 July 2011





Konkret tarcze to np big brake kit za kilkaset funtow,ale to juz konkret. Co do ferodo ds2500 to ludzie polecaja. Poczytaj tez o tym, jak sie psrawuja tarcze po dluzszym uzytkowaniu,bo moga sie pokrzywic i wtedy problem.
http://www.dcperformance.co.uk/ Na tej stronie masz jeszcze inne klocki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 10 Jul 2012 - 18:49
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gość_ChriS._*
post Tue, 10 Jul 2012 - 19:27
Post #82









No widze, okolo 5tysi takie komplety biggrin.gif ale to nie na dzien dzisiejszy tongue.gif ale strona dodana do ulubionych, moze w przyszlosci bede nad czyms takim myslal. Dzieki Punisherrr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Punisherrr
post Tue, 10 Jul 2012 - 21:23
Post #83


User
Dołączył: Sun, 17 July 2011





Na allegro jest przedstawiciel,ale sobie zycza okolo tysia wiecej za te same zestawy,wiec niezla przebitka. Powiem szczerze,ze poczytalem o tych wszystkich nawiertach i mam juz watpliwosci co do tego. Moze faktycznie lepiej zarzucic cos wiekszego od mocniejszej serii 7, a wyjdzie taniej i lepiej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ryczko100
post Tue, 10 Jul 2012 - 22:46
Post #84


Super User
Dołączył: Fri, 23 October 2009
Skąd: Warszawa





Mam jakieś większe brembo 355mm z adapterem do zwrotnicy E39M5, jakbys się zainteresował, PW.
Ogólnie - olej EBC jako EBC nieważne czy RED GREEN INDIGO PINK PONG.

Sam układ z M5 tragedią nie jest skoro seryjne auto na TP można przez 5-6 kółek iść ogniem, więc cóż Ci więcej trzeba.
Pamiętaj, że nie tylko średnica ale grubość ma znaczenie, co dobitnie widać na przykładzie dla odmiany E36 M3 z seryjnym heblem, a E36 z wrzuconymi tarczami od E46 które niby są większe, ale cieńsze, przez co wcale lepsze nie są, poza ceną.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kmicic 540
post Fri, 19 Dec 2014 - 18:56
Post #85


User
Dołączył: Sat, 12 October 2013





Temat stary, ale zapytam.. Co tam panowie wymyśliliście przez te 2 lata w waszych 540-tkach? jakie postepy w przeróbkach, ile KM i Nm przybyło po zmianach??? bo widze cisza straszna... A tez bym cos pomodził w mojej V8... A nawet już modze...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Punisherrr
post Sat, 20 Dec 2014 - 13:38
Post #86


User
Dołączył: Sun, 17 July 2011





Ja zrezygnowalem z zakupu 540i, gdyz nie moglem znalezc manuala i kupilem e92 335d. W tej chwili mam wgrana nowa mape stg1 i parametry 340KM/680Nm. Lata podejrzewam jak 540i z taka sama moca lub Alpina 4.6 340, wiec naprawde szybko, a przy tym mam troszke nowszy model, ktory byl dlugo marzeniem. Brakuje jedynie dzwieku V8, ale spalanie mi to rekompensuje. Byc moze kiedys jako furka na weekendy jakas ladna 540i w m pack-u. Hamulce mam wysmienite-tarcze sa takie same jak w x3 z 3.0 benzyna oraz podbnej wielkosci do x5 4.4-4.6. Jedyne, co zmienilem to klocki brembo, ktore wedlug mnie lepiej daja rade z ciaglym gwaltownym zatrzymywaniem.

Mialem mnostwo pomyslow, ale wiekszosc to wymysly. Najlepsza opcja to wydech chociaz za kolektorami, dolot do zderzaka i co najmniej wkladka k&n lub inna, a na koniec chip lub mapa, w zaleznosci czy model przed 2001 rokiem czy po.
Powinno to dac ok 330KM i moment w okolice 450-460Nm. W manualu to juz naprawde szybko przyspiesza.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lincoln e30ix
post Sat, 20 Dec 2014 - 15:19
Post #87


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 February 2009
Skąd: Pomorze





No do 330 to bys potzebował jeszcze przynajmniej kolektorów rurowych i solidnego strojenia, a dodając to wszytko do kupy możnaby juz myśleć o najszybszej e39.

e92 z tym motorem to świetne autko, więc w sumie poza dzwiękiem nic nie straciłeś.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Punisherrr
post Sat, 20 Dec 2014 - 18:55
Post #88


User
Dołączył: Sun, 17 July 2011





Apetyt rosnie w miare jedzenia, ale niestety dpf mnie blokuje, a mieszkam w UK i nowe przepisy moga zaszkodzic, a do tego model ze stara skrzynia, wiec odpuszczam dalsze mody. Byc moze kiedys 335i z dct, ale to za kilka lat, bo musze sie nacieszyc moja bunia.
Prowadzi sie wspaniale,dzieki zwyklym oponom uniroyal, zamiast twardych run flatow oraz dystansom. Naprawde mam wrazenie, ze trzyma sie jeszcze lepiej.

Tak naprawde 540i staja sie juz popularne i ciezko i zadbany egzemplarz, nie mowiac o manualu, zatem lepiej szukac m5 i wlozyc troszke w doprowadzenie do fabrycznych parametrow, co da duzo lepsze zadowolenie niz 540iA, ktore najszybciej sa dostepne.

Nie mowie,ze sie nie oplaca, ale tez kiedys mialem rozne mody, gdyz beemki maja jeszcze duuuzo zapasu w dolocie,wydechu i ecu, co pozwala na spore pole manewru, jesli mamy niewielki budzet.
Wydech wystarczy zrobic za kolektorami i to juz duzo da, dolot tanio z rury silikonowej do zderzaka, aby lapala zime powetrze (dinan za alu ze stozkiem krzyczy sobie chyba z $300 i gwarantuje przyrost do 14KM i 10Nm, zatem czemu nie sprobowac?)plus wkladka k&n i sterownik. Na bmw-sport.pl jeden z uzytkownikow mial 330Ci przedlift, wstawil tylko wydech za kolektorem,dolot simota chyba i chip. Baza miala ok 220KM i ok 300Nm, po zmianach 272KM i 336Nm, wiec warto!

Do 540 wydech zrobi el-tec lub MG z Warszawy chyba-ok 2tys,dolot to ok 500zl plus chip/mapa 1500-2tys. Daje to wynik,jaki podalem wczesniej, wiec ok 330KM i ok 450NM, zaleznie od serii. Jeszcze dodam,ze z vanosami maja nizsze wyniki, bo kolektory wydechowe sa inne, vanosy padniete czesto i kolektor jest wezszy od dolotu, niz w wersji bez vanosow. Wmymiana kolektora,plus naprawa vanosow i reszta modow, ta wymarzone parametry mocy i momentu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peerbe111
post Sat, 20 Dec 2014 - 19:14
Post #89


Forum Killer
Dołączył: Tue, 30 March 2010
Skąd: Konstancin





Coś mi się wierzyć nie chce w te 330hp w 4.0. Fakt, o tym, że wydech blokuje M54B30 to już nie raz czytałem, ale, żeby takie przyrosty w 4.0 to coś czarno to widzę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maaaad
post Sat, 20 Dec 2014 - 21:11
Post #90


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 November 2008





Kolega z innego forum ma solidnie odremontowane m60b40. Wynik z hamowni: 316 Km, 445 Nm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JJacek
post Sat, 20 Dec 2014 - 22:33
Post #91


Forum Killer
Dołączył: Thu, 13 April 2006





Jaki był wynik przed remontem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lincoln e30ix
post Sat, 20 Dec 2014 - 22:48
Post #92


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 February 2009
Skąd: Pomorze





Wynik momentu mocno nierealy niestety, no chyba że znasz jakiś silnik BMw który osiaga 111Nm z litra z tego okresu?
Nie ma cudów, BMW to nie Caritas żeby dawać gratisowe PS-y i Nm, nawet jesli mamy zrobiony dolot i X-pipe. Lubię gościa o którym mówisz, ale wykres nie ma przełożenia na czasy jakie osiąga.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JJacek
post Sun, 21 Dec 2014 - 11:12
Post #93


Forum Killer
Dołączył: Thu, 13 April 2006





CYTAT(Punisherrr @ Sat, 20 Dec 2014 - 18:55) *
Na bmw-sport.pl jeden z uzytkownikow mial 330Ci przedlift, wstawil tylko wydech za kolektorem,dolot simota chyba i chip. Baza miala ok 220KM i ok 300Nm, po zmianach 272KM i 336Nm, wiec warto!

Podobnie jak w przypadku przytoczonego M60b40 warto zmienić hamownię. Wynik na poziomie S50B30 albo nowszego N53B30.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maaaad
post Sun, 21 Dec 2014 - 11:56
Post #94


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 November 2008





Żeby nie było żadnych niezręczności - sam właściciel auta liczy się z tym, że wynik może być nieco zbyt optymistyczny, ale niech nawet ma tych 300 KM - to byłoby już nie pierwsze m60 z taką mocą.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Punisherrr
post Sun, 21 Dec 2014 - 22:15
Post #95


User
Dołączył: Sun, 17 July 2011





Ponad 300ps to wynik b44, a nie b40. Kazde v8 ma ograniczony dolot, ktory daje duze przyrosty jesli sie go odetka,to samo wydech i na koniec strojenie lub chip,mapa. Wydech bmw jest niedopracowany,co widac w kazdym modelu-zwezenia,niedoskonalosci. B44 bez vanosow zdrowe maja po 28x koni i ok 4xxNm. Wydech i dolot to juz ok 305ps i ponad 400Nm. do tego kolektory wydechowe i ecu. Nie mowcie, ze to niemozliwe, skoro dinan wrzuca dolot ze stozkiem, wydech tylko od kolektorow i ecu, a daje to 330-340ps i skok momentu pod 460Nm.
Tonie jest magia, a te silniki sa mocno zdlawione. Myslicie, ze firmy tuningowe wyciagaja konie z kosmosu? Robia dokladnie to co kazdy inny-nowy dolot, wydech gladki bez syfu zebranego prze lata,poprawa ksztaltow i zweze, usuniecie syfu z dolotu i ecu.

O dziwo nowe n53b30 ne trzymaja serii i maja po ok 240-250ps, zatem takie przyrosty sa mozliwe.

Wiem, ze tyle bylo tematow z modami, az sie rzygac chce, ale skad sa te wszystkie mody, ktore potezne firmy wprowadzaja do swoich zabawek?

Porsche w silniku 3.6 zmienilo jedynie dolot,aby zyskac 10ps i juz mamy 325 zamiast 315ps.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Punisherrr
post Sun, 21 Dec 2014 - 22:19
Post #96


User
Dołączył: Sun, 17 July 2011





Ponad 300ps to wynik b44, a nie b40. Kazde v8 ma ograniczony dolot, ktory daje duze przyrosty jesli sie go odetka,to samo wydech i na koniec strojenie lub chip,mapa. Wydech bmw jest niedopracowany,co widac w kazdym modelu-zwezenia,niedoskonalosci. B44 bez vanosow zdrowe maja po 28x koni i ok 4xxNm. Wydech i dolot to juz ok 305ps i ponad 400Nm. do tego kolektory wydechowe i ecu. Nie mowcie, ze to niemozliwe, skoro dinan wrzuca dolot ze stozkiem, wydech tylko od kolektorow i ecu, a daje to 330-340ps i skok momentu pod 460Nm.
Tonie jest magia, a te silniki sa mocno zdlawione. Myslicie, ze firmy tuningowe wyciagaja konie z kosmosu? Robia dokladnie to co kazdy inny-nowy dolot, wydech gladki bez syfu zebranego prze lata,poprawa ksztaltow i zweze, usuniecie syfu z dolotu i ecu.

O dziwo nowe n53b30 ne trzymaja serii i maja po ok 240-250ps, zatem takie przyrosty sa mozliwe.

Wiem, ze tyle bylo tematow z modami, az sie rzygac chce, ale skad sa te wszystkie mody, ktore potezne firmy wprowadzaja do swoich zabawek?

Porsche w silniku 3.6 zmienilo jedynie dolot,aby zyskac 10ps i juz mamy 325 zamiast 315ps.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KonradGT
post Mon, 22 Dec 2014 - 12:39
Post #97


Super User
Dołączył: Wed, 29 September 2010
Skąd: Warszawa





W jednej Hondzie wyjęcie zwężki w przepustnicy daje 15 koni biggrin.gif (z 75 na 90 o ile dobrze pamiętam), przyrost procentowy jest duży, zatem ja wierzę w co kolega wyżej napisał. Jest przecież temat na RF, jak wszyscy odradzali wycięcie katów w M6xB4x, a de facto po zrobieniu tego auto odzyskało serię, czy nawet ponad biggrin.gif


--------------------
E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kmicic 540
post Mon, 22 Dec 2014 - 15:04
Post #98


User
Dołączył: Sat, 12 October 2013





Ja tez dużo zmian planuje w swojej m62b44tu. Mam już przygotowane metalowe katy z M5+ środkowy+końcowy z Alpiny, do tego zrobie zimny dolot ze zderzaka+ tgz. trąbka z Alpiny. Mam juz wrzucony kolektor dolotowy z wiekszym przepływem z werscji b44nv. dało to tyle że cały wykres sie przesunał do góry, co srednio mi pasuje. Mam nadzieje ze po modach bardziej wydajnego układu wydechowego poprawią sie parametry. Myśle tez nad budową kolektorów wydechowych, na wzór supersprinta. Na koniec wszystkiego wleci soft ecu i skrzyni z Alpiny 4,6l Zobaczymy jakie to da efekty. jeden mój znajomy tak zrobił i jest bardzo zadowolony...tyle że ma e39 540i w manualu wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lincoln e30ix
post Mon, 22 Dec 2014 - 17:01
Post #99


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 February 2009
Skąd: Pomorze





To wrzuć wykres jak to teraz wygląda.

Z kolektorami to jest tak, że naprawdę ciężko je zbudowac i upchnąć, sam długo nad tym myślałem, podpytywałem fachowców, ale mało kto chciał ruszać.
Najepszym modem będzie...swap na manuala;-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Punisherrr
post Mon, 22 Dec 2014 - 19:44
Post #100


User
Dołączył: Sun, 17 July 2011





Kiedys sam szukalem kolektorw, ale supersprint kosztowal nawet z wloch nie mniej niz 8-9 tys przy niskiej cenie euro-przesylke pokrywala firma! Do tego zdrowa 540i w manualu ok 20-25tys, wydech najmniej 2 tys MG motorsport, dolot -wkladka plus rura 300zl i chip lub mapa 1.5-2 tys. Mamy juz dos spora sume, za ktora mozna kupic juz prawie alpine 4.6 340-347ps.
E39 z automatem to ok 5 sec gorszy czas do setki, wiec przerobki dadza tylko osiagi manuala w serii.
Mozna jeszcze troche pogrzebac na temat kolektorow firmy obx do 540, ale wiem, ze istnieja do 740 i jest to chinska produkcja sredniej jakosci za ok 2tys zl. wykonanych na wzor przedliftowych z 540i lub m5, ktora ma identyczne. Wersje z vanosami mialy slabe kolektory,schodzace sie w jedna calosc i blokowaly przeplyw spalin. Najtaniej byloby zdjac lub kupic przedliftowe i poprawic je w miejscach gdzie sa zwezone. Podobnie jest w 335d, ktorej wydech jest zwezony w jednym miejscu i do tego mniejszej srednicy 55mm, zamiast 60mm jak to jest w 335i. E63 650i ma takze resonatory i zwezenia w dolocie i wydechu. Po ich usunieciu widzialem przyrpsty na forach do 40KM z dolotu i wydechu razem plus mapa. Fakt jest taki, ze duuuzo czasem brakuje, ze wzgledu na zbyt dlugie odstepy w wymianie oleju, przez co vanosy zaczynaja umierac i trzeba je zregenerowac.
Wymiana filtrow,oleju na lepszej jakosci i staly serwis co ok 10-12 tys km, plus regeneracja vanosow i mody dolotu,wydechu i mapy dadza niesamowity efekt.
Zaloze sie, ze wiekszosc uzytkwonikow nawet nie tknela wlasnie tej czesci, przez co maja tak niska moc i moment.

U mnie wydech od 335i i usuniecie dpf-a a do tego mapa stg2 dalyby ok 370-375KM i 700+Nm. Problem w tym, ze boje sie o skrzynie, gdyz jest to starszy model 6hp26, zamiast 6hp28z oraz rzebywam w uk i boje sie, ze nie przejdzie przegladu.

Prawda jest taka,ze jesli ktos chce i probuje, to cos wykombinuje
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  « < 3 4 5 6 7 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 01:15