![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Czapki nie pasuja, pasuje wal z tlokami ale nie jest p&p
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
User Dołączył: Sun, 17 July 2011 ![]() |
Z tego,co wiem to s62 ma blok taki sam, a glowice powinny pasowac. Ogolnie s62 byl robiony na m62. Wiem,ze kolektor jest inny, ale przepustnice mozna sprobowac polaczyc ze sterownikiem m62 na vanosach. Sa to niestety moje wymysly,ale nie wiadomo czy ktos juz tego nie zrobil na swiecie.
|
|
|
![]()
Post
#123
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
S62 ma tyle wspolnego z m62 co m50 z s50;)
Nie ma mozliwosci zebys ecu m62 sterowal m`kowymi vanosami. -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#124
|
|
User Dołączył: Sun, 17 July 2011 ![]() |
Nie mowie,ze jest p&p, ale kiedys ktos mi pisal, ze mozna glowice zamontowac dla wiekszego poboru powietrza, ale wiem, ze musisz miec kompa od m5 i stacyjke z kluczykiem. Wiem, ze nie polacze toego ze standardowym kompem 540, ale mozna to jakos zgrac. Jak bede mial czas, to poszukam info o glowicach na zagranicznych forach, ale kiedys cos o tym czytalem.
Do tematu o modach, wrzucam temat o 325 218KM zrobionej na 300KM i 340Nm bez turbo!! http://www.e90-forum.de/e92-coupe/36522-bm...ilder-s-26.html |
|
|
![]()
Post
#125
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
S62 nie ma nic wspólnego z m62/m60 poza tym że oby dwa silniki to v8.
Głowice nie pasują. -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#126
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
CYTAT o tematu o modach, wrzucam temat o 325 218KM zrobionej na 300KM i 340Nm bez turbo!! Nie znam Niemieckiego i przejrzałem temat co 5 stron więc może mi coś umknęło ale niezła moc mu wyszła po dodaniu karbonowych dokładek,kolorowych nerek i większych hebli .. a no bym zapomniałem i wywaleniu katów. |
|
|
![]()
Post
#127
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
Ta 325 to nie to samo co 328 ale zdławione softem ? które w serii ma 27x km ?
|
|
|
![]()
Post
#128
|
|
User Dołączył: Sun, 17 July 2011 ![]() |
To ten sam silnik,co 330i 272KM, tylko inna mapa, kolektor dolotowy,wydech i kto wie, co jeszcze.
On ma w podpisie zrobione mody,ale nie wiem jakie dokladnie, bo to sa skroty. Wiem, ze ma inny kolektor dolotowy,wydechowy,wydech chyba catback, air scoops (sam ma je zalozone i musialem zdjac, bo mi uszczelki z rury doladowania wywalilo po mapie ze starej rury-nowa ma lepsze uszczelki). Napewno soft na koniec, wiec to nie tylko karbonowe dokladki, a kompletnie przerobiony dolot,wydech i komp. Jesli wrzucisz kolektor od 330i i wydech, a na koniec zgrasz to mapa, to masz skok na poziom jego mocyi momentu. Wiekszosc silnikow jest mocno zdlawiona, ale oczywicie bajki pisze. Dlaczego nikt nie zrobi kilku prostych modow, skoczy na hamownie(inercja jak sie nie myle,zeby nie bylo, ze inna przeklamuje z moca) i wtedy udowodni, ze ma racje. Nie jeden temat czytalem i przerobki, jakie byly zrobione zaskakiwaly wielu uzytkownikow BMW. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 13:17 |