![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Przejedź się jakimś trochę, wsiądziesz, odpalisz, kilka razy go depniesz, postawi cię bokiem na mokrym to mordka sama Ci się usmiechnie i zapomnisz o wszystkich minusach
![]() -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 10 May 2008 Skąd: inąd ![]() |
ja bym nie skreslal tez propozycji subka
moim zdaniem RR SC wygrywa wszystko najlepiej przetestuj oba |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#63
|
![]() |
pewnie nie jechałeś SRT8
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 21 July 2011 ![]() |
A tak wracając do tematu Znajomy kupił touarega w12 2005 rocznik rozbitego. Poskładał go sobie i jeździ do dziś. Nie wymienił w nim NIC poza olejem i filtrami, auto totalnie bezawaryjne, katuje je od 2 lat ze świateł, jeździ nim codziennie po mieście, w trasy też biega, wszystko śmiga bez zarzutu a ma wszystkie bajery z radar-tempomatem, tv w zagłówkach itp. wszystko działa. To tak jakbyś jednak rozważał vaga. Pewnie spod świateł gorszy od srt8 i droższy w utrzymaniu ale za to komfort i jakość lepsza - jeździłem jeepem, co prawda nie srt8 ale wiem jak wygląda w środku. Żeby było jeszcze śmieszniej ten touareg znajomka jeździ w gazie
![]() |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 07 October 2007 Skąd: cała polska ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 10 May 2008 Skąd: inąd ![]() |
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#67
|
![]() |
są
- większa moc - inne zawieszenie - inny układ hamulcowy (SRT8 ma bardzo dobry) - reduktor (brak w SRT8) - inny rodzaj przekazywania 4x4 (SRT8 jest autem RWD z dołączanym przodem w przypadku uślizgu osi tylnej) - inny sposób prowadzenia się (in plus dla SRT8) - inne fotele to jest typowo streetowe auto |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
SRT-8 można śmiało określić mianem Muscle SUV.
-------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
User Dołączył: Fri, 24 August 2007 Skąd: Rz ![]() |
A ja jednak jestem za Touaregiem. SRT8 rozwija moc niesamowicie brutalnie, brak mu właśnie takiej ogłady. Touaregiem można pojechać spokojnie i komfortowo kiedy potrzeba odpoczynku a w innych sytuacjach potrafi pokazać pazur. Żeby nie było z Touaregiem miałem do czynienia w wersjach 3.2 oraz V10. Myślę, że W12 zaskoczył by mnie in plus. W jeździe SRT8 podobała mi się eksplozja mocy, ryk, bądź co bądź twardość zawieszenia jednak na dłuższą metę było to męczące. Podsumuje to tak: jeżeli chcesz nieustannie doświadczać brutalnej mocy, olewasz wygodę, liczy się tylko czysta radość - SRT8, natomiast jeżeli ma być to auto na długie jazdy które umie zaskoczyć to Touareg.
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#70
|
![]() |
jak to ma być auto w długie asfaltowe trasy i dobrze się prowadzić...
to X5 ![]() |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 July 2003 Skąd: Niedaleko...całkiem niedaleko ![]() |
Co do wnętrza Jeepa, ja poprostu obszyłem alkantarą i jest już całkiem przyjemnie.
Auto jest całkowicie bezawaryjne i tanie w serwisowaniu. Jeżdzę nim od 3 lat i jedyna usterka to amortyzatorek maski padł (nota bene aluminiowej). Jest naprawdę szybkie. Bez problemu objechałem RS6 i Cayenne Turbo. Ganiałem się też z M6 (cabrio) i w żadnym momencie mi nie odchodził, nie było okazji ze startu zatrzymanego. Jeździłem wieloma szybkimi autami (M5, RS6 po programie na 510 KM, STi 360 KM itp.) i subiektywnie każde z nich sprawiało wrażenie wolniejszego ze startu zatrzymanego. A brzmienie to już poezja ![]() |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#72
|
![]() |
Marcin, coś modyfikowałeś w swoim SRT8 ?
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=77554&hl=
kolektory to chyba "Kooks", bo nie sądzę, żebyś zakładał jakąś replikę ![]() zastanawiam się jakie przyrosty przy takim setupie. Widziałem, że samochody z tego typu przeróbkami robią nawet 12.5xx na 1/4 -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 July 2003 Skąd: Niedaleko...całkiem niedaleko ![]() |
bezduszny modyfikacje takie jak w linku powyżej.
Kolektory oczywiście Kooks, nie "Cooks" ![]() Jakie przyrosty to nie wiem, ale jest znacząca róznica względem serii. |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
nie tworze pod to nowego tematu, ponieważ zainteresować może to głównie aktualnych i potencjalnych nabywców srt8, a Ci zapewne znają ten temat. Nie spotkałem się z czymś takim wcześniej ale...
http://www.cherokeesrt8.com/forums/showthread.php?t=54253 W skrócie. Po zmianie opon na inne niż OEM oraz zaburzając procentową różnicę w w rozmiarze przedniej i tylnej opony w stosunku do rozmiaru OEM (czyli chyba 255/45/20 oraz 285/40/20), podczas jazdy z transferu zaczynają dochodzić bardzo nieciekawe dźwięki. Z tego co rozumiem, problem ten szczególnie objawia się podczas wyłączonego ESP. Jeden z forowiczów rozwiązał ten problem ponoć przez wymianę oleju w transferze. Może nie jest to super istotna sprawa ale ciekawa w naszych warunkach, szczególnie w kontekście opon zimowych. Cena za taką gumę w rozmiarze 255/45/20 jest niemała a w rozmiarze 285/40/20, to już w ogóle będzie ciężko dostać Marcin, czy miałeś z czymś takim do czynienia? -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 July 2003 Skąd: Niedaleko...całkiem niedaleko ![]() |
Wiem, że napęd jest bardzo wrażliwy na zmianę wysokości kół, automatyczna skrzynia wariuje. Dlatego nawet nie próbowałem kombinować z oponami. Po prostu kupiłem takie jak fabryka sobie życzy, czyli Goodyear RFT wielosezonowy w zabójczej cenie. Jak opona jest nowa to nawet daje radę.
Inną sprawą jest, że napędy lubią sobie powydawać różne dziwne dźwięki, szczególnie przy pełnym otwarciu przepustnicy, ale w ASO twierdzą że to jest naturalne i się nie należy przejmować. |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#77
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Nie chcę mi się wierzyć, że nie ma na to jakiegoś prostego rozwiązania. Przecież jak to czytałem, to myślałem, że to jakiś kawał albo użytkownik nie ma pojęcia o czym pisze...
-------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 July 2003 Skąd: Niedaleko...całkiem niedaleko ![]() |
Można założyć inne opony 19 a nawet 18 cali, ważne żeby wysokość koła była zbliżona do fabrycznej.
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Dla formalności, uzupełnię:
285/40/20 - średnica 735.83 mm 255/45/20 - średnica 737.36 mm najbliższy zamiennik: 255/50/19 - średnica 737.36 mm (tak, teoretcznie tyle samo) czyli wynikałoby, że na 4 koła należałoby założyć taką oponę. Myślę, że cena od 800 zł za zimówkę w tym rozmiarze, to więcej niż przystępnie (np. Falken, którego używam w tej chwili u siebie i nic mu nie brakuje) jest jeszcze 255/55/18 o średnicy 737.61 mm ale to chyba za duzy balon do takiego samochodu ale ceny opon sa już na śmiesznym poziomie Biorąc jeszcze pod uwagę fakt, iż z doświadczenia wiem, że dwie opony różnych marek, o tym samym rozmiarze, czasami realnie sporo się różnią między sobą, to z doborem zamienników może nie być tak różowo -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 23 July 2025 - 03:54 |