Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  « < 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
SajneK
post Thu, 21 Jul 2011 - 12:56
Post #61


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





Przejedź się jakimś trochę, wsiądziesz, odpalisz, kilka razy go depniesz, postawi cię bokiem na mokrym to mordka sama Ci się usmiechnie i zapomnisz o wszystkich minusach smile.gif


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 21 Jul 2011 - 12:56
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
QbaqBA
post Thu, 21 Jul 2011 - 18:35
Post #62


Super User
Dołączył: Sat, 10 May 2008
Skąd: inąd





ja bym nie skreslal tez propozycji subka
moim zdaniem RR SC wygrywa wszystko

najlepiej przetestuj oba
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Thu, 21 Jul 2011 - 20:14
Post #63









pewnie nie jechałeś SRT8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
quidy
post Thu, 21 Jul 2011 - 20:18
Post #64


Rookie
Dołączył: Thu, 21 July 2011





A tak wracając do tematu Znajomy kupił touarega w12 2005 rocznik rozbitego. Poskładał go sobie i jeździ do dziś. Nie wymienił w nim NIC poza olejem i filtrami, auto totalnie bezawaryjne, katuje je od 2 lat ze świateł, jeździ nim codziennie po mieście, w trasy też biega, wszystko śmiga bez zarzutu a ma wszystkie bajery z radar-tempomatem, tv w zagłówkach itp. wszystko działa. To tak jakbyś jednak rozważał vaga. Pewnie spod świateł gorszy od srt8 i droższy w utrzymaniu ale za to komfort i jakość lepsza - jeździłem jeepem, co prawda nie srt8 ale wiem jak wygląda w środku. Żeby było jeszcze śmieszniej ten touareg znajomka jeździ w gazie tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kolba_leon
post Thu, 21 Jul 2011 - 20:28
Post #65


Super User
Dołączył: Sun, 07 October 2007
Skąd: cała polska





http://allegro.pl/show_item.php?item=1720756010

tutaj nawet gwarancje możesz dostaćbiggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
QbaqBA
post Thu, 21 Jul 2011 - 21:21
Post #66


Super User
Dołączył: Sat, 10 May 2008
Skąd: inąd





CYTAT(bezduszny @ Thu, 21 Jul 2011 - 20:14) *
pewnie nie jechałeś SRT8


racja, mialem przyjemnosc tylko 5.7
sa wielkie roznice w prowadzeniu na korzyść SRT8?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Thu, 21 Jul 2011 - 21:25
Post #67










- większa moc
- inne zawieszenie
- inny układ hamulcowy (SRT8 ma bardzo dobry)
- reduktor (brak w SRT8)
- inny rodzaj przekazywania 4x4 (SRT8 jest autem RWD z dołączanym przodem w przypadku uślizgu osi tylnej)
- inny sposób prowadzenia się (in plus dla SRT8)
- inne fotele

to jest typowo streetowe auto
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raceboy
post Fri, 22 Jul 2011 - 00:21
Post #68


Moderator
Dołączył: Sat, 19 November 2005
Skąd: From Hell





SRT-8 można śmiało określić mianem Muscle SUV.


--------------------
"We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kafarek555
post Sat, 23 Jul 2011 - 22:18
Post #69


User
Dołączył: Fri, 24 August 2007
Skąd: Rz





A ja jednak jestem za Touaregiem. SRT8 rozwija moc niesamowicie brutalnie, brak mu właśnie takiej ogłady. Touaregiem można pojechać spokojnie i komfortowo kiedy potrzeba odpoczynku a w innych sytuacjach potrafi pokazać pazur. Żeby nie było z Touaregiem miałem do czynienia w wersjach 3.2 oraz V10. Myślę, że W12 zaskoczył by mnie in plus. W jeździe SRT8 podobała mi się eksplozja mocy, ryk, bądź co bądź twardość zawieszenia jednak na dłuższą metę było to męczące. Podsumuje to tak: jeżeli chcesz nieustannie doświadczać brutalnej mocy, olewasz wygodę, liczy się tylko czysta radość - SRT8, natomiast jeżeli ma być to auto na długie jazdy które umie zaskoczyć to Touareg.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sat, 23 Jul 2011 - 22:21
Post #70









jak to ma być auto w długie asfaltowe trasy i dobrze się prowadzić...
to X5


wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin J
post Sun, 24 Jul 2011 - 08:18
Post #71


Forum Killer
Dołączył: Tue, 29 July 2003
Skąd: Niedaleko...całkiem niedaleko





Co do wnętrza Jeepa, ja poprostu obszyłem alkantarą i jest już całkiem przyjemnie.

Auto jest całkowicie bezawaryjne i tanie w serwisowaniu. Jeżdzę nim od 3 lat i jedyna usterka to amortyzatorek maski padł (nota bene aluminiowej).

Jest naprawdę szybkie. Bez problemu objechałem RS6 i Cayenne Turbo. Ganiałem się też z M6 (cabrio) i w żadnym momencie mi nie odchodził, nie było okazji ze startu zatrzymanego.
Jeździłem wieloma szybkimi autami (M5, RS6 po programie na 510 KM, STi 360 KM itp.) i subiektywnie każde z nich sprawiało wrażenie wolniejszego ze startu zatrzymanego.

A brzmienie to już poezja smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sun, 24 Jul 2011 - 09:21
Post #72









Marcin, coś modyfikowałeś w swoim SRT8 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Sun, 24 Jul 2011 - 09:41
Post #73


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=77554&hl=

kolektory to chyba "Kooks", bo nie sądzę, żebyś zakładał jakąś replikę wink.gif

zastanawiam się jakie przyrosty przy takim setupie. Widziałem, że samochody z tego typu przeróbkami robią nawet 12.5xx na 1/4


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin J
post Sun, 24 Jul 2011 - 09:59
Post #74


Forum Killer
Dołączył: Tue, 29 July 2003
Skąd: Niedaleko...całkiem niedaleko





bezduszny modyfikacje takie jak w linku powyżej.

Kolektory oczywiście Kooks, nie "Cooks" blush.gif

Jakie przyrosty to nie wiem, ale jest znacząca róznica względem serii.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Fri, 29 Jul 2011 - 11:03
Post #75


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





nie tworze pod to nowego tematu, ponieważ zainteresować może to głównie aktualnych i potencjalnych nabywców srt8, a Ci zapewne znają ten temat. Nie spotkałem się z czymś takim wcześniej ale...

http://www.cherokeesrt8.com/forums/showthread.php?t=54253

W skrócie. Po zmianie opon na inne niż OEM oraz zaburzając procentową różnicę w w rozmiarze przedniej i tylnej opony w stosunku do rozmiaru OEM (czyli chyba 255/45/20 oraz 285/40/20), podczas jazdy z transferu zaczynają dochodzić bardzo nieciekawe dźwięki. Z tego co rozumiem, problem ten szczególnie objawia się podczas wyłączonego ESP. Jeden z forowiczów rozwiązał ten problem ponoć przez wymianę oleju w transferze. Może nie jest to super istotna sprawa ale ciekawa w naszych warunkach, szczególnie w kontekście opon zimowych. Cena za taką gumę w rozmiarze 255/45/20 jest niemała a w rozmiarze 285/40/20, to już w ogóle będzie ciężko dostać

Marcin, czy miałeś z czymś takim do czynienia?


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin J
post Fri, 29 Jul 2011 - 11:51
Post #76


Forum Killer
Dołączył: Tue, 29 July 2003
Skąd: Niedaleko...całkiem niedaleko





Wiem, że napęd jest bardzo wrażliwy na zmianę wysokości kół, automatyczna skrzynia wariuje. Dlatego nawet nie próbowałem kombinować z oponami. Po prostu kupiłem takie jak fabryka sobie życzy, czyli Goodyear RFT wielosezonowy w zabójczej cenie. Jak opona jest nowa to nawet daje radę.

Inną sprawą jest, że napędy lubią sobie powydawać różne dziwne dźwięki, szczególnie przy pełnym otwarciu przepustnicy, ale w ASO twierdzą że to jest naturalne i się nie należy przejmować.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Fri, 29 Jul 2011 - 14:26
Post #77









CYTAT(Marcin J @ Fri, 29 Jul 2011 - 11:51) *
automatyczna skrzynia wariuje

skrzynia.. czy bardziej przeniesienie a dokładnie skrzynia rozdzielcza napędu NV140
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Sat, 30 Jul 2011 - 07:53
Post #78


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





Nie chcę mi się wierzyć, że nie ma na to jakiegoś prostego rozwiązania. Przecież jak to czytałem, to myślałem, że to jakiś kawał albo użytkownik nie ma pojęcia o czym pisze...


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin J
post Sat, 30 Jul 2011 - 09:09
Post #79


Forum Killer
Dołączył: Tue, 29 July 2003
Skąd: Niedaleko...całkiem niedaleko





Można założyć inne opony 19 a nawet 18 cali, ważne żeby wysokość koła była zbliżona do fabrycznej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Sun, 31 Jul 2011 - 13:18
Post #80


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





Dla formalności, uzupełnię:

285/40/20 - średnica 735.83 mm
255/45/20 - średnica 737.36 mm

najbliższy zamiennik:

255/50/19 - średnica 737.36 mm (tak, teoretcznie tyle samo)

czyli wynikałoby, że na 4 koła należałoby założyć taką oponę. Myślę, że cena od 800 zł za zimówkę w tym rozmiarze, to więcej niż przystępnie (np. Falken, którego używam w tej chwili u siebie i nic mu nie brakuje)

jest jeszcze 255/55/18 o średnicy 737.61 mm ale to chyba za duzy balon do takiego samochodu ale ceny opon sa już na śmiesznym poziomie

Biorąc jeszcze pod uwagę fakt, iż z doświadczenia wiem, że dwie opony różnych marek, o tym samym rozmiarze, czasami realnie sporo się różnią między sobą, to z doborem zamienników może nie być tak różowo


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 23 July 2025 - 03:54