Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> VOLKSWAGEN TOUAREG W12 SPORT, Zastanawiam się...
SajneK
post Tue, 19 Jul 2011 - 15:49
Post #21


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





CYTAT(cowboy @ Tue, 19 Jul 2011 - 14:39) *
3. jesli Cie przerazają koszty eksploatacji to nie kupuj auta za 200 tys


Zaraz zaraz, te auto teraz przedliftowe to koszt 89k zł wiec naprawy za 8-9k zl za jakas pierdole to juz spory % ceny wyjsciowej i pewnie tego obawia się kupujący.

W ogóle dlaczego SUV? Bo suv i moc to jakoś nie idzie w parze, a jak idzie to i tak TDi po chipsie cię łyka... jaki górny pułap? Może rzeczywiście ten SRT8 nie byłby głupi? Potrzebujesz w teren śmigać ?


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 19 Jul 2011 - 15:49
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gość_bezduszny_*
post Tue, 19 Jul 2011 - 15:49
Post #22









dlatego kupowanie używanego wynalazku (o ile nie jest to coś kolekcjonerskiego, co z wiekiem zyskuje a nie traci na wartości)....
jest błędem i strzałem we własne kolano

z touarega nie zrobi się wyścigówki..
jak ktoś potrzebuje takiego pojazdu to Jeep GC SRT8 dużo lepiej się nadaje do tego
po drobnych modach ciężko znaleźć na niego bata z pod świateł... no i brzmi po męsku wink.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Tue, 19 Jul 2011 - 16:09
Post #23


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





CYTAT(Kras @ Tue, 19 Jul 2011 - 12:48) *
Albo Range Rover Sport...oczywiscie Supercharged smile.gif


Może nie koniecznie Sport, ale napewno Range Rover smile.gif


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 19 Jul 2011 - 16:30
Post #24


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(SajneK @ Tue, 19 Jul 2011 - 15:49) *
Zaraz zaraz, te auto teraz przedliftowe to koszt 89k zł wiec naprawy za 8-9k zl za jakas pierdole to juz spory % ceny wyjsciowej i pewnie tego obawia się kupujący.


faktycznie , nie wiem skad wzialem te 200 tys wink.gif
tak to juz jest że takie drogie auta potem tracą na wartości bo nikt nie chce tego kupic, stąd mozna dość łatwo stać sie posiadaczem kilkuletniego A8/S8 lub innych podobnych fur z wielkimi silnikami i drogimi cześciami
o ile V10 TDI jest kilkadziesiąt na allegro to W12 są zaledwie 3 ogłoszenia, wiec pewnie sprzedać takiego turka to bedzie wyzwanie smile.gif

btw: oglądałem to ogłoszenie i ładnie w tej wersji sport wygląda ten touareg

czy jakieś raporty z niemiec dotyczące awaryjności sa coś warte ?

czy w tym touaregu jest sucha miska ?

z tego co kiedys sie interesowałem w A8 jest sucha miska , ale w juz VW w phaetonie nie


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LETKAS
post Tue, 19 Jul 2011 - 17:06
Post #25


Frequent User
Dołączył: Tue, 13 July 2004
Skąd: WuWuA





Fajnie się dyskusja rozwinęła. Poszukuję czegoś właśnie takiego jak ten Touareg i do tego musi to mieć konkretnego kopa tzn poniżej 6 s do setki. A ten warunek spełnia tylko ten nieszczęsny W12... Ale im więcej czytam i zasięgam opinii u różnych mechaników to niestety potwierdzają się wszystkie złe opinie o tym samochodzie. Tak naprawdę właśnie nie mam żadnej ciekawej alternatywy - od biedy ten Jeep mógłby się nadać w miarę ale odrzuca mnie niestety estetyka jego wnętrza które fucktycznie można czyścic szlauchem - a ja się starzeję i na starośc odrobina "luksusu" nie zawadzi wink.gif i chyba tam nie za dobrze jest tez ze skręcaniem.
Nie rozstawałbym się z Forkiem bo on w zasadzie spełnia moje oczekiwania bo i 5,7 do setki ma i napędy całkiem spoko. Ale wqrza mnie jak muszę zwalniać w zakrętach żeby nie położyć się na boku i taka "głupia" X3 wchodzi bez problemu pełnym ogniem i nawet nie drgnie. A ja ją muszę potem doganiać na prostej wink.gif No i generalnie bagażnik słaby.

Cowboy, jak miałbym wsadzić używany alternator za parę stówek jak to się wyraziłeś i zapłacić za wyjęcie silnika 2 tysie a potem jeszcze raz 2 tysie żeby już za drugim razem założyć dla pewności ten nowy z ASO za chore 8 tysi to całkowicie się zgadzam z przedmówcami. Kupując samochód za 90 tysi nie chce ładować takiej kasy w pierdoły za przeproszeniem.
Tam jest sucha miska i to chyba jest raczej minus.

Tak wiec nie mam za bardzo alternatywy i trzeba będzie jednak przeprosić się z Mitsu i kupić eX.....




--------------------
13,67 ET
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Tue, 19 Jul 2011 - 17:46
Post #26









no, touareg też nie ma za luksusowego wnętrza..
kierownica wielka a przełączniki przy niej nie do końca wygodne, otwieranie szyb bez sensu bo w podparciu rąk... i często otwiera się je w czasie jazdy, fotele bez bocznego trzymania.. i dodatkowo wykonane w znacznej części ze skóry węża (węża strażackiego), pokrętła na centralnej konsoli toporne jak cholera, skrzynia automatyczna o dziwo mniej płynnie działa niż w Jeepie (tam jest automat mercedesa), plastikowe drewno wykończenia na tym samym poziomie co w Jeepie wink.gif, jakikolwiek klimat samochodu ma poziomie zera
pomijam wygląd... krzyżówki Golfa i Polo.. ale dopakowanej sterydami

plusem jest dobre oświetlenie z przodu, pneumatyczne zawieszenie, dobrze hamuje... i tyle.


z perspektywy czasu żałuję zakupu, bo jest zupełnie bezpłciowy (choć jak kupowałem to wydawał się złotym środkiem)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raceboy
post Tue, 19 Jul 2011 - 17:47
Post #27


Moderator
Dołączył: Sat, 19 November 2005
Skąd: From Hell





Rozważ SRT8. Ma 4.8s do setki. Po zdjęciu kagańca poleci ok. 270km/h. Wygląda bojowo. Skręca i hamuje.

No i ktoś z forum porusza się takim autem, więc możesz popytać jak się sprawuje.


--------------------
"We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Driftman
post Tue, 19 Jul 2011 - 20:03
Post #28


Forum Homee
Dołączył: Mon, 29 January 2007
Skąd: Z Mercedesów i Hond





CYTAT(Raceboy @ Tue, 19 Jul 2011 - 17:47) *
Rozważ SRT8. Ma 4.8s do setki. Po zdjęciu kagańca poleci ok. 270km/h. Wygląda bojowo. Skręca i hamuje.

Ostro !


A może Merca R 500 4x4 ma 6.3 do paki. Do tego czipsa i powinien mieć te 6 sekund. Ceny są dobre ! Komfort i osiągi a jakość wiadomo, że dobra. Chociaż nie znam ewentualnych bolączek, ale to pewnie koledzy dopiszą jak by Ci pasowała.

A tak w ogóle to bierz X5M albo X6M biggrin.gif


--------------------
Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ?
Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny.
Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Tue, 19 Jul 2011 - 20:05
Post #29









oooo...
właśnie

nie było magicznego: bierz BMW

laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crazy_ivan
post Tue, 19 Jul 2011 - 20:07
Post #30


User
Dołączył: Sun, 24 January 2010





CYTAT
Nie rozstawałbym się z Forkiem bo on w zasadzie spełnia moje oczekiwania bo i 5,7 do setki ma i napędy całkiem spoko. Ale wqrza mnie jak muszę zwalniać w zakrętach żeby nie położyć się na boku i taka "głupia" X3 wchodzi bez problemu pełnym ogniem i nawet nie drgnie. A ja ją muszę potem doganiać na prostej


O gwincie nie słyszałeś wink.gif tongue.gif

A poza tym zawsze zostaje: http://www.youtube.com/watch?v=2uyPkavo66Y
biggrin.gif:D:D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sputnik
post Tue, 19 Jul 2011 - 20:16
Post #31


Super User
Dołączył: Fri, 01 July 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(BeeMiX @ Tue, 19 Jul 2011 - 16:09) *
Może nie koniecznie Sport, ale napewno Range Rover smile.gif



Zaraz ktoś powie ,żeby nie kupować bo do niektórych czynności serwisowych trzeba podnieść bude biggrin.gif


--------------------
QUATTRO ist fur sissies
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GODZIO
post Tue, 19 Jul 2011 - 20:23
Post #32


User
Dołączył: Sat, 09 July 2011





Polecam X6, jeżdzę czasami jak mi pozwolą wersją 3.5D 286Koników co prawda "tylko" 6,5 do setki, co pewnie będzie za wolne dla CIebie. Miałem okazje prowadzić Torurega 5.0 Tdi oraz RanGE ROvera i wchodzenie w zakręty w X6 na oponach 315 jest nie do porównania z tymi autami, a spalanie średnie BMW ok 12L ON smile.gif Jak masz dużo kasy na paliwo, albo ktoś za Ciebie będzie płacił rachunki na stacji to ja bym brał G-klasse 55AMG. pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Tue, 19 Jul 2011 - 20:24
Post #33









i pewnie takie X6 lub G-AMG kupisz w pięknym stanie, zadbane... i tylko za... 100k pln wink.gif
paowie, przeczytajcie pierwszy post
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GODZIO
post Tue, 19 Jul 2011 - 20:54
Post #34


User
Dołączył: Sat, 09 July 2011





Nie doczytałem, że do 100tys... myślałem, że do 200tys. A da radę kupić w12 w takiej cenie ? Jak tam każda naprawa to ok 10tys. hehe Po co wogóle pchać się taki wynalazek? Rozumiem prestiż, że ma się największy z możliwych silników... ale przecież to VW !! Jak już PB to 4.2 będzie lepszą opcją w takiej cenie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LETKAS
post Tue, 19 Jul 2011 - 20:54
Post #35


Frequent User
Dołączył: Tue, 13 July 2004
Skąd: WuWuA





nie no bardzo chętnie przytuliłbym mx5 czy mx6 ale to nie ten budżet sad.gif
max co wydam na tą blachę na kołach to 120 k


--------------------
13,67 ET
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Tue, 19 Jul 2011 - 21:03
Post #36









patrząc z perspektywy: osiągi/dźwięk/koszt zakupu/serwis
to najlepiej wychodzi SRT8
samochód w zasadzie RWD, bo przód dopina się tylko w przypadku uślizgu tyłu, brak reduktora... bo auto ma jechać a nie grzebać się w błocie
skrzynia merca.. stara i sprawdzona, z częściami i fachowym serwisem nie ma problemu
zawieszenie mechaniczne, bez elektroniki, da się modyfikować. części i opisy dostępne
z tyłu most.. dość specyficznie zamontowany. znosi bardzo dużo
silnik mocny 425KM w standardzie i ma spory potencjał do dłubania. są dokładne opisy co zrobić, co kupić by było cacy
dobrze hamuje
dobrze brzmi smile.gif
elektroniki nie ma za wiele.. a jak coś pada to raczej jakieś pierdoły bardziej uprzykrzające a nie uniemożliwiające jazdę
ze świateł ciężko znaleźć godnego konkurenta
części eksploatacyjne do przeżycia: np. komplet tarcz i klocków na przód to 1500 pln
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 19 Jul 2011 - 21:11
Post #37


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(LETKAS @ Tue, 19 Jul 2011 - 17:06) *
Cowboy, jak miałbym wsadzić używany alternator za parę stówek jak to się wyraziłeś i zapłacić za wyjęcie silnika 2 tysie a potem jeszcze raz 2 tysie żeby już za drugim razem założyć dla pewności ten nowy z ASO za chore 8 tysi to całkowicie się zgadzam z przedmówcami. Kupując samochód za 90 tysi nie chce ładować takiej kasy w pierdoły za przeproszeniem.
Tam jest sucha miska i to chyba jest raczej minus.


to w takim razie touareg nie jest dla Ciebie
taki sam alternator hitachi chłodzony wodą jest w Q7 w silniku bodajze 4.2 TDI, pewnie 5.0 i 6.0 TDi tez tak ma
ksoztuje wg ETKI około 1000 EUR
wiec pewnie cena 8 tys zawiera alternator i jego wymiane, pewnie ASO bierze 4 tys PLN za wyjęcie i wsadzenie silnika
tak więc ta cena tu nie jest wyjątkiem dla W12 ale wszystkie inne duże silniki w touaregu czy Q7 tak mają i jakos nie słyszałem lemantu z tego powodu

zapytam jeszcze raz, czy znane sa przypadku padających alternatorów czy to jakis urban legend ?

moim zdaniem sucha miska nie jest minusem, dlaczego uwazasz ze to minus ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Tue, 19 Jul 2011 - 21:18
Post #38









cowboy, to jaki jest koszt samej pompy wody i jej wymiany w takim W12 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Tue, 19 Jul 2011 - 21:27
Post #39


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





CYTAT(cowboy @ Tue, 19 Jul 2011 - 21:11) *
zapytam jeszcze raz, czy znane sa przypadku padających alternatorów czy to jakis urban legend ?

padają z taką samą częstotliwością jak w innych wozach vag.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 19 Jul 2011 - 21:39
Post #40


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(bezduszny @ Tue, 19 Jul 2011 - 21:18) *
cowboy, to jaki jest koszt samej pompy wody i jej wymiany w takim W12 ?


a skąd ja mam to niby wiedzieć, jakbym miał kupować touarega to bym sie dowiedział co pada i ile kosztuje

a jaki jest koszt pompy wody do 4.2 FSI albo 4.2 TDI i jej koszt wymiany ?


CYTAT(hz10 @ Tue, 19 Jul 2011 - 21:27) *
padają z taką samą częstotliwością jak w innych wozach vag.


no własnie czyli po 400 tys km, a moze po 300..
czy tylko w W12 trzeba wyciągac silnik do wymiany alternatora - czy to tez pewna informacja ?
czy moze w V6, V8 i V10 tez jest taka procedura w ASO ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 14:29