![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
3. jesli Cie przerazają koszty eksploatacji to nie kupuj auta za 200 tys Zaraz zaraz, te auto teraz przedliftowe to koszt 89k zł wiec naprawy za 8-9k zl za jakas pierdole to juz spory % ceny wyjsciowej i pewnie tego obawia się kupujący. W ogóle dlaczego SUV? Bo suv i moc to jakoś nie idzie w parze, a jak idzie to i tak TDi po chipsie cię łyka... jaki górny pułap? Może rzeczywiście ten SRT8 nie byłby głupi? Potrzebujesz w teren śmigać ? -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#22
|
![]() |
dlatego kupowanie używanego wynalazku (o ile nie jest to coś kolekcjonerskiego, co z wiekiem zyskuje a nie traci na wartości)....
jest błędem i strzałem we własne kolano z touarega nie zrobi się wyścigówki.. jak ktoś potrzebuje takiego pojazdu to Jeep GC SRT8 dużo lepiej się nadaje do tego po drobnych modach ciężko znaleźć na niego bata z pod świateł... no i brzmi po męsku ![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Albo Range Rover Sport...oczywiscie Supercharged ![]() Może nie koniecznie Sport, ale napewno Range Rover ![]() -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Zaraz zaraz, te auto teraz przedliftowe to koszt 89k zł wiec naprawy za 8-9k zl za jakas pierdole to juz spory % ceny wyjsciowej i pewnie tego obawia się kupujący. faktycznie , nie wiem skad wzialem te 200 tys ![]() tak to juz jest że takie drogie auta potem tracą na wartości bo nikt nie chce tego kupic, stąd mozna dość łatwo stać sie posiadaczem kilkuletniego A8/S8 lub innych podobnych fur z wielkimi silnikami i drogimi cześciami o ile V10 TDI jest kilkadziesiąt na allegro to W12 są zaledwie 3 ogłoszenia, wiec pewnie sprzedać takiego turka to bedzie wyzwanie ![]() btw: oglądałem to ogłoszenie i ładnie w tej wersji sport wygląda ten touareg czy jakieś raporty z niemiec dotyczące awaryjności sa coś warte ? czy w tym touaregu jest sucha miska ? z tego co kiedys sie interesowałem w A8 jest sucha miska , ale w juz VW w phaetonie nie -------------------- |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 13 July 2004 Skąd: WuWuA ![]() |
Fajnie się dyskusja rozwinęła. Poszukuję czegoś właśnie takiego jak ten Touareg i do tego musi to mieć konkretnego kopa tzn poniżej 6 s do setki. A ten warunek spełnia tylko ten nieszczęsny W12... Ale im więcej czytam i zasięgam opinii u różnych mechaników to niestety potwierdzają się wszystkie złe opinie o tym samochodzie. Tak naprawdę właśnie nie mam żadnej ciekawej alternatywy - od biedy ten Jeep mógłby się nadać w miarę ale odrzuca mnie niestety estetyka jego wnętrza które fucktycznie można czyścic szlauchem - a ja się starzeję i na starośc odrobina "luksusu" nie zawadzi
![]() Nie rozstawałbym się z Forkiem bo on w zasadzie spełnia moje oczekiwania bo i 5,7 do setki ma i napędy całkiem spoko. Ale wqrza mnie jak muszę zwalniać w zakrętach żeby nie położyć się na boku i taka "głupia" X3 wchodzi bez problemu pełnym ogniem i nawet nie drgnie. A ja ją muszę potem doganiać na prostej ![]() Cowboy, jak miałbym wsadzić używany alternator za parę stówek jak to się wyraziłeś i zapłacić za wyjęcie silnika 2 tysie a potem jeszcze raz 2 tysie żeby już za drugim razem założyć dla pewności ten nowy z ASO za chore 8 tysi to całkowicie się zgadzam z przedmówcami. Kupując samochód za 90 tysi nie chce ładować takiej kasy w pierdoły za przeproszeniem. Tam jest sucha miska i to chyba jest raczej minus. Tak wiec nie mam za bardzo alternatywy i trzeba będzie jednak przeprosić się z Mitsu i kupić eX..... -------------------- 13,67 ET
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#26
|
![]() |
no, touareg też nie ma za luksusowego wnętrza..
kierownica wielka a przełączniki przy niej nie do końca wygodne, otwieranie szyb bez sensu bo w podparciu rąk... i często otwiera się je w czasie jazdy, fotele bez bocznego trzymania.. i dodatkowo wykonane w znacznej części ze skóry węża (węża strażackiego), pokrętła na centralnej konsoli toporne jak cholera, skrzynia automatyczna o dziwo mniej płynnie działa niż w Jeepie (tam jest automat mercedesa), plastikowe drewno wykończenia na tym samym poziomie co w Jeepie ![]() pomijam wygląd... krzyżówki Golfa i Polo.. ale dopakowanej sterydami plusem jest dobre oświetlenie z przodu, pneumatyczne zawieszenie, dobrze hamuje... i tyle. z perspektywy czasu żałuję zakupu, bo jest zupełnie bezpłciowy (choć jak kupowałem to wydawał się złotym środkiem) |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
Rozważ SRT8. Ma 4.8s do setki. Po zdjęciu kagańca poleci ok. 270km/h. Wygląda bojowo. Skręca i hamuje.
No i ktoś z forum porusza się takim autem, więc możesz popytać jak się sprawuje. -------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Rozważ SRT8. Ma 4.8s do setki. Po zdjęciu kagańca poleci ok. 270km/h. Wygląda bojowo. Skręca i hamuje. Ostro ! A może Merca R 500 4x4 ma 6.3 do paki. Do tego czipsa i powinien mieć te 6 sekund. Ceny są dobre ! Komfort i osiągi a jakość wiadomo, że dobra. Chociaż nie znam ewentualnych bolączek, ale to pewnie koledzy dopiszą jak by Ci pasowała. A tak w ogóle to bierz X5M albo X6M ![]() -------------------- Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny. Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników. |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#29
|
![]() |
oooo...
właśnie nie było magicznego: bierz BMW ![]() |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 24 January 2010 ![]() |
CYTAT Nie rozstawałbym się z Forkiem bo on w zasadzie spełnia moje oczekiwania bo i 5,7 do setki ma i napędy całkiem spoko. Ale wqrza mnie jak muszę zwalniać w zakrętach żeby nie położyć się na boku i taka "głupia" X3 wchodzi bez problemu pełnym ogniem i nawet nie drgnie. A ja ją muszę potem doganiać na prostej O gwincie nie słyszałeś ![]() ![]() A poza tym zawsze zostaje: http://www.youtube.com/watch?v=2uyPkavo66Y ![]() |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 01 July 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Może nie koniecznie Sport, ale napewno Range Rover ![]() Zaraz ktoś powie ,żeby nie kupować bo do niektórych czynności serwisowych trzeba podnieść bude ![]() -------------------- QUATTRO ist fur sissies
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 09 July 2011 ![]() |
Polecam X6, jeżdzę czasami jak mi pozwolą wersją 3.5D 286Koników co prawda "tylko" 6,5 do setki, co pewnie będzie za wolne dla CIebie. Miałem okazje prowadzić Torurega 5.0 Tdi oraz RanGE ROvera i wchodzenie w zakręty w X6 na oponach 315 jest nie do porównania z tymi autami, a spalanie średnie BMW ok 12L ON
![]() |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#33
|
![]() |
i pewnie takie X6 lub G-AMG kupisz w pięknym stanie, zadbane... i tylko za... 100k pln
![]() paowie, przeczytajcie pierwszy post |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 09 July 2011 ![]() |
Nie doczytałem, że do 100tys... myślałem, że do 200tys. A da radę kupić w12 w takiej cenie ? Jak tam każda naprawa to ok 10tys. hehe Po co wogóle pchać się taki wynalazek? Rozumiem prestiż, że ma się największy z możliwych silników... ale przecież to VW !! Jak już PB to 4.2 będzie lepszą opcją w takiej cenie.
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 13 July 2004 Skąd: WuWuA ![]() |
nie no bardzo chętnie przytuliłbym mx5 czy mx6 ale to nie ten budżet
![]() max co wydam na tą blachę na kołach to 120 k -------------------- 13,67 ET
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#36
|
![]() |
patrząc z perspektywy: osiągi/dźwięk/koszt zakupu/serwis
to najlepiej wychodzi SRT8 samochód w zasadzie RWD, bo przód dopina się tylko w przypadku uślizgu tyłu, brak reduktora... bo auto ma jechać a nie grzebać się w błocie skrzynia merca.. stara i sprawdzona, z częściami i fachowym serwisem nie ma problemu zawieszenie mechaniczne, bez elektroniki, da się modyfikować. części i opisy dostępne z tyłu most.. dość specyficznie zamontowany. znosi bardzo dużo silnik mocny 425KM w standardzie i ma spory potencjał do dłubania. są dokładne opisy co zrobić, co kupić by było cacy dobrze hamuje dobrze brzmi ![]() elektroniki nie ma za wiele.. a jak coś pada to raczej jakieś pierdoły bardziej uprzykrzające a nie uniemożliwiające jazdę ze świateł ciężko znaleźć godnego konkurenta części eksploatacyjne do przeżycia: np. komplet tarcz i klocków na przód to 1500 pln |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Cowboy, jak miałbym wsadzić używany alternator za parę stówek jak to się wyraziłeś i zapłacić za wyjęcie silnika 2 tysie a potem jeszcze raz 2 tysie żeby już za drugim razem założyć dla pewności ten nowy z ASO za chore 8 tysi to całkowicie się zgadzam z przedmówcami. Kupując samochód za 90 tysi nie chce ładować takiej kasy w pierdoły za przeproszeniem. Tam jest sucha miska i to chyba jest raczej minus. to w takim razie touareg nie jest dla Ciebie taki sam alternator hitachi chłodzony wodą jest w Q7 w silniku bodajze 4.2 TDI, pewnie 5.0 i 6.0 TDi tez tak ma ksoztuje wg ETKI około 1000 EUR wiec pewnie cena 8 tys zawiera alternator i jego wymiane, pewnie ASO bierze 4 tys PLN za wyjęcie i wsadzenie silnika tak więc ta cena tu nie jest wyjątkiem dla W12 ale wszystkie inne duże silniki w touaregu czy Q7 tak mają i jakos nie słyszałem lemantu z tego powodu zapytam jeszcze raz, czy znane sa przypadku padających alternatorów czy to jakis urban legend ? moim zdaniem sucha miska nie jest minusem, dlaczego uwazasz ze to minus ? -------------------- |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#38
|
![]() |
cowboy, to jaki jest koszt samej pompy wody i jej wymiany w takim W12 ?
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
cowboy, to jaki jest koszt samej pompy wody i jej wymiany w takim W12 ? a skąd ja mam to niby wiedzieć, jakbym miał kupować touarega to bym sie dowiedział co pada i ile kosztuje a jaki jest koszt pompy wody do 4.2 FSI albo 4.2 TDI i jej koszt wymiany ? padają z taką samą częstotliwością jak w innych wozach vag. no własnie czyli po 400 tys km, a moze po 300.. czy tylko w W12 trzeba wyciągac silnik do wymiany alternatora - czy to tez pewna informacja ? czy moze w V6, V8 i V10 tez jest taka procedura w ASO ? -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 14:29 |