![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 05 November 2009 Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna ![]() |
n/a to on nie jest...
![]() -------------------- 300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
Właśnie nie wiem i dlatego pytam, bo tu kombinacje z wydechem i kolektorami, zamiast dać 2,5 cala po całości
![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 05 November 2009 Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna ![]() |
ale nie ma tez turbo za zaworami wydechowymi.... kurde chyba jednak bedzie sie to bardziej rzadzilo prawami n/a...
-------------------- 300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
|
|
|
gość_kroko_* |
![]()
Post
#24
|
![]() |
Odświeżę temat, muszę wymienić katalizator (jest zintegrowany z kolektorem) i zastanawiam się czy nie lepiej od razu założyć "coś lepszego".
Kto i orientacyjnie w jakiej cenie zrobiłby kolektor+ katalizator np. na wzór Klemanna ![]() tudzież jakaś "kompozycja własna" Najlepiej w centralnej Polsce. |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
User Dołączył: Sun, 17 July 2011 ![]() |
Odświeżę temat, muszę wymienić katalizator (jest zintegrowany z kolektorem) i zastanawiam się czy nie lepiej od razu założyć "coś lepszego". Kto i orientacyjnie w jakiej cenie zrobiłby kolektor+ katalizator np. na wzór Klemanna Cześć kroko, dowiedziałeś się czegoś, nadal modyfikujesz swojego kompressora? |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 16 March 2013 ![]() |
Witam
To mój pierwszy post na Waszym forum ![]() Dopisuję się do tematu bo w sumie dotyczy tego samego problemu. Mam W210 2.0 Kompressor o mocu 186KM. Czy da się z tegp zrobić coś więcej ? ![]() |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 17 March 2003 Skąd: lublin ![]() |
da sie
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 16 March 2013 ![]() |
wszystkich tak traktujecie na wstępie
![]() Ps. Taki post otrzymałem w forum W210. Cytuję : "Panowie jak słusznie zauważyliście to kompresor.Przede wszystkim on do wymiany oraz wydech,wałki rozrządu,tłoki,korbowody.Przeróbka dolotów,modyfikacje komputerów,głowicy i całego przeniesienia napędu.Może,może 20 tyś styknie.Ale pasje nie znają pojęcia nieopłacalne /skądinąd słusznie/.A na koniec i tak go dmuchnie seryjne 430." Ile w tym prawdy i czy ogólnie jest jaki kolwiek sens zabawy z komresorem ? Czakm na poważne posty... |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 October 2012 Skąd: ŁDZ ![]() |
Na początek bardziej drożny wydech, można się pokusić o wywalenie kata albo chociaż o wstawienie sportowego i przelotowych tłumików. Większy IC, wystrugać ładny dolot i założyć większe kółko na kompresor-kupić albo dorobić. Bez przeginki żeby kompresor nie padł. Nie weim jak tam jest w mercu ale wydaje mi się żę soft by ogarnął trochę więcej boosta, jeśli nei to strojenie/świnia/chip-potem to juz wymiana kompresora na większy i porządne strojenie.
Dobry olej;) Myślę żę do 300K nic nie trzeba otwierać silnika jak we większości nadmuchanych dwulitrówkach... To tak na cłopski rozum i z tego co sobie poczytałem, nie znam tego auta! -------------------- - What is Turbina?
- Turbina is spinning! |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
User Dołączył: Sun, 17 July 2011 ![]() |
wszystkich tak traktujecie na wstępie ![]() Ps. Taki post otrzymałem w forum W210. Cytuję : "Panowie jak słusznie zauważyliście to kompresor.Przede wszystkim on do wymiany oraz wydech,wałki rozrządu,tłoki,korbowody.Przeróbka dolotów,modyfikacje komputerów,głowicy i całego przeniesienia napędu.Może,może 20 tyś styknie.Ale pasje nie znają pojęcia nieopłacalne /skądinąd słusznie/.A na koniec i tak go dmuchnie seryjne 430." Ile w tym prawdy i czy ogólnie jest jaki kolwiek sens zabawy z komresorem ? Czakm na poważne posty... To jakieś dałny tam siedzą. 20 tys. buhaha. Poczytaj trochę, a sam się dowiesz co i jak. Jaki masz silnik - M271 czy ten starszy? Jaką moc chcesz osiągnąć itd? |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
Na początek bardziej drożny wydech, można się pokusić o wywalenie kata albo chociaż o wstawienie sportowego i przelotowych tłumików. Większy IC, wystrugać ładny dolot i założyć większe kółko na kompresor-kupić albo dorobić. Bez przeginki żeby kompresor nie padł. Nie weim jak tam jest w mercu ale wydaje mi się żę soft by ogarnął trochę więcej boosta, jeśli nei to strojenie/świnia/chip-potem to juz wymiana kompresora na większy i porządne strojenie. Dobry olej;) Myślę żę do 300K nic nie trzeba otwierać silnika jak we większości nadmuchanych dwulitrówkach... To tak na cłopski rozum i z tego co sobie poczytałem, nie znam tego auta! Raczej mniejsze kółko. Tyle lat już grzebiecie w tych kompresorach a dalej jakiś specjalnych konkretów nie ma. -------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
User Dołączył: Sun, 17 July 2011 ![]() |
Raczej mniejsze kółko. Tyle lat już grzebiecie w tych kompresorach a dalej jakiś specjalnych konkretów nie ma. Jak to nie ma? Tutaj sobie sprawdź: http://mercedes-clk.pl/forum/viewtopic.php?f=58&t=3147 Chłopaki w CLK mają mniejsze kółka + strojenie i mają przyrosty. Tyle na temat. |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 October 2012 Skąd: ŁDZ ![]() |
Zależy które...
![]() -------------------- - What is Turbina?
- Turbina is spinning! |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 18 March 2013 ![]() |
Witam to mój pierwszy raz
![]() dzisiaj dostałem odpowiedź od firmy tuningowej z okolic Krakowa "Godula" za około 10 % mocy w moim clk 200 163KM chcą 3,5 tyś zł.w tym jest kółko komp. i chip .firma ma opinie profesjonalisty ale mimo to trochę drogo . Więc skorzystam chyba z waszych pomysłów |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
podbijam bo mam zapytanie
mercedes slk 2000 R171 silnik 1.8 kompresor 184KM 2007r silnik M271 w automacie kto ogarnia to w Warszawie ? kolega chciałby podnieśc moc, najlepiej remap + ewentualnie mniejsze kółko na komresorze ktoś cos wie, jak te silniki znoszą podnoszenie mocy i ile mozna zrobić bezpiecznie remapem ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
naprawde nikt nie dłubie tych silników ?
googlałem cos ale na forum clk niespecjalnie mozna sie było doszukac fachowiej wiedzy... raczej amatorskie dłubanie jest w Wawie sprawdzony na tym silniku tuner ktory chociaz remap ogarnie ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
User Dołączył: Sun, 17 July 2011 ![]() |
V-techy dłubią - z M271 163KM robią 193KM (chip+kółko).
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
ale tu mowa o wersji 184KM z intercoolerem i raczej na poczatek remap, jakies agresywniejsze mapy na górny zakres obrotów
jakos do VTECH nie mam przekonania i wole nie polecac znajomemu VTG nie dłubnie ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 ![]() |
terecha z forum clk oferuje kółko za okolicę 200zł - średnica mniejsza o 11mm
http://mercedes-clk.pl/forum/viewtopic.php...f=61&t=4114 poszukuję jeszcze numerów krótszego paska ( jak w pulley kitach ) - zna ktoś? potem uderzam do R Performance po 210KM ![]() PS wg kleemanna: 200-K1: K-Box, air filter, pulleys/belt and a fuel regulator. Up to 215 HP and 310 Nm (230 lb-ft) of torque. 200-K2: K1 + high flow exhaust header with steel sport catalyst. Up to 230 HP and 320 Nm (237 lb-ft) of torque. -------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
nie widziałem na stronie zadnej modyfikacji M271 zrobionej przez Rogala ale jesli robi to mozna polecic
co do paska to jest jakis PK - jesli tak to mozna dobrac pewnie bez porblemu -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 23 July 2025 - 00:41 |