Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> W203 C180 Kompressor M271, Czy wymiana koła w kompresorze coś da ?
kubeq_Sq
post Sat, 05 Nov 2011 - 20:57
Post #21


Forum Killer
Dołączył: Thu, 05 November 2009
Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna





n/a to on nie jest... tongue.gif


--------------------
300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 05 Nov 2011 - 20:57
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
peerbe111
post Sat, 05 Nov 2011 - 22:04
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Tue, 30 March 2010
Skąd: Konstancin





Właśnie nie wiem i dlatego pytam, bo tu kombinacje z wydechem i kolektorami, zamiast dać 2,5 cala po całości biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kubeq_Sq
post Sat, 05 Nov 2011 - 22:13
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Thu, 05 November 2009
Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna





ale nie ma tez turbo za zaworami wydechowymi.... kurde chyba jednak bedzie sie to bardziej rzadzilo prawami n/a...



--------------------
300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_kroko_*
post Thu, 01 Mar 2012 - 13:55
Post #24









Odświeżę temat, muszę wymienić katalizator (jest zintegrowany z kolektorem) i zastanawiam się czy nie lepiej od razu założyć "coś lepszego".
Kto i orientacyjnie w jakiej cenie zrobiłby kolektor+ katalizator np. na wzór Klemanna

tudzież jakaś "kompozycja własna" Najlepiej w centralnej Polsce.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iee
post Mon, 14 May 2012 - 19:18
Post #25


User
Dołączył: Sun, 17 July 2011





CYTAT(kroko @ Thu, 01 Mar 2012 - 13:55) *
Odświeżę temat, muszę wymienić katalizator (jest zintegrowany z kolektorem) i zastanawiam się czy nie lepiej od razu założyć "coś lepszego".
Kto i orientacyjnie w jakiej cenie zrobiłby kolektor+ katalizator np. na wzór Klemanna


Cześć kroko,

dowiedziałeś się czegoś, nadal modyfikujesz swojego kompressora?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michal_Rokitki
post Sat, 16 Mar 2013 - 19:24
Post #26


Rookie
Dołączył: Sat, 16 March 2013





Witam
To mój pierwszy post na Waszym forum smile.gif
Dopisuję się do tematu bo w sumie dotyczy tego samego problemu.
Mam W210 2.0 Kompressor o mocu 186KM. Czy da się z tegp zrobić coś więcej ? smile.gif szukam kogoś kto napowaznie zna i zajmuję się tematyka kompressorów.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ctv
post Sat, 16 Mar 2013 - 19:32
Post #27


Forum Homee
Dołączył: Mon, 17 March 2003
Skąd: lublin





da sie wink.gif ,sprawdz najpierw czy masz olej w kompresorze wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michal_Rokitki
post Sat, 16 Mar 2013 - 19:48
Post #28


Rookie
Dołączył: Sat, 16 March 2013





wszystkich tak traktujecie na wstępie tongue.gif

Ps.
Taki post otrzymałem w forum W210. Cytuję : "Panowie jak słusznie zauważyliście to kompresor.Przede wszystkim on do wymiany oraz wydech,wałki rozrządu,tłoki,korbowody.Przeróbka dolotów,modyfikacje komputerów,głowicy i całego przeniesienia napędu.Może,może 20 tyś styknie.Ale pasje nie znają pojęcia nieopłacalne /skądinąd słusznie/.A na koniec i tak go dmuchnie seryjne 430."

Ile w tym prawdy i czy ogólnie jest jaki kolwiek sens zabawy z komresorem ?

Czakm na poważne posty...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kowalfik
post Sun, 17 Mar 2013 - 01:46
Post #29


Frequent User
Dołączył: Mon, 15 October 2012
Skąd: ŁDZ





Na początek bardziej drożny wydech, można się pokusić o wywalenie kata albo chociaż o wstawienie sportowego i przelotowych tłumików. Większy IC, wystrugać ładny dolot i założyć większe kółko na kompresor-kupić albo dorobić. Bez przeginki żeby kompresor nie padł. Nie weim jak tam jest w mercu ale wydaje mi się żę soft by ogarnął trochę więcej boosta, jeśli nei to strojenie/świnia/chip-potem to juz wymiana kompresora na większy i porządne strojenie.

Dobry olej;)

Myślę żę do 300K nic nie trzeba otwierać silnika jak we większości nadmuchanych dwulitrówkach...

To tak na cłopski rozum i z tego co sobie poczytałem, nie znam tego auta!


--------------------
- What is Turbina?
- Turbina is spinning!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iee
post Mon, 18 Mar 2013 - 03:15
Post #30


User
Dołączył: Sun, 17 July 2011





CYTAT(Michal_Rokitki @ Sat, 16 Mar 2013 - 19:48) *
wszystkich tak traktujecie na wstępie tongue.gif

Ps.
Taki post otrzymałem w forum W210. Cytuję : "Panowie jak słusznie zauważyliście to kompresor.Przede wszystkim on do wymiany oraz wydech,wałki rozrządu,tłoki,korbowody.Przeróbka dolotów,modyfikacje komputerów,głowicy i całego przeniesienia napędu.Może,może 20 tyś styknie.Ale pasje nie znają pojęcia nieopłacalne /skądinąd słusznie/.A na koniec i tak go dmuchnie seryjne 430."

Ile w tym prawdy i czy ogólnie jest jaki kolwiek sens zabawy z komresorem ?

Czakm na poważne posty...

To jakieś dałny tam siedzą. 20 tys. buhaha. Poczytaj trochę, a sam się dowiesz co i jak. Jaki masz silnik - M271 czy ten starszy?
Jaką moc chcesz osiągnąć itd?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GIB
post Mon, 18 Mar 2013 - 09:31
Post #31


Forum Homee
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Warszawa WJ





CYTAT(kowalfik @ Sun, 17 Mar 2013 - 01:46) *
Na początek bardziej drożny wydech, można się pokusić o wywalenie kata albo chociaż o wstawienie sportowego i przelotowych tłumików. Większy IC, wystrugać ładny dolot i założyć większe kółko na kompresor-kupić albo dorobić. Bez przeginki żeby kompresor nie padł. Nie weim jak tam jest w mercu ale wydaje mi się żę soft by ogarnął trochę więcej boosta, jeśli nei to strojenie/świnia/chip-potem to juz wymiana kompresora na większy i porządne strojenie.

Dobry olej;)

Myślę żę do 300K nic nie trzeba otwierać silnika jak we większości nadmuchanych dwulitrówkach...

To tak na cłopski rozum i z tego co sobie poczytałem, nie znam tego auta!


Raczej mniejsze kółko.
Tyle lat już grzebiecie w tych kompresorach a dalej jakiś specjalnych konkretów nie ma.


--------------------
cztery koła i silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iee
post Mon, 18 Mar 2013 - 15:55
Post #32


User
Dołączył: Sun, 17 July 2011





CYTAT(GIB @ Mon, 18 Mar 2013 - 09:31) *
Raczej mniejsze kółko.
Tyle lat już grzebiecie w tych kompresorach a dalej jakiś specjalnych konkretów nie ma.


Jak to nie ma? Tutaj sobie sprawdź:

http://mercedes-clk.pl/forum/viewtopic.php?f=58&t=3147

Chłopaki w CLK mają mniejsze kółka + strojenie i mają przyrosty. Tyle na temat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kowalfik
post Mon, 18 Mar 2013 - 17:42
Post #33


Frequent User
Dołączył: Mon, 15 October 2012
Skąd: ŁDZ





Zależy które... wink.gif Ale tak, chodziło o mniejsze kółko na kompresorze! Wiem, że da się jakieś kupić, ale również ktoś kiedyś pisał że dorabiał jeszcz mniejsze, ale był jakiś tam kłopot z obudową-tylko nie wiem już czy chodziło o obudowe kompresora czy o problem z miejscem przez zmiane na większe kółko na wale... W każdym razie nie ma co przeginać bo kręcenie kompresora ponad jego norme nic dobrego nie przyniesie...


--------------------
- What is Turbina?
- Turbina is spinning!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
martimati77
post Mon, 18 Mar 2013 - 22:31
Post #34


Rookie
Dołączył: Mon, 18 March 2013





Witam to mój pierwszy raz ohmy.gif .
dzisiaj dostałem odpowiedź od firmy tuningowej z okolic Krakowa "Godula" za około 10 % mocy w moim clk 200 163KM
chcą 3,5 tyś zł.w tym jest kółko komp. i chip .firma ma opinie profesjonalisty ale mimo to trochę drogo .
Więc skorzystam chyba z waszych pomysłów
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 09 Jun 2014 - 13:04
Post #35


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





podbijam bo mam zapytanie
mercedes slk 2000 R171 silnik 1.8 kompresor 184KM 2007r silnik M271 w automacie

kto ogarnia to w Warszawie ?
kolega chciałby podnieśc moc, najlepiej remap + ewentualnie mniejsze kółko na komresorze

ktoś cos wie, jak te silniki znoszą podnoszenie mocy i ile mozna zrobić bezpiecznie remapem ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 10 Jun 2014 - 20:45
Post #36


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





naprawde nikt nie dłubie tych silników ?

googlałem cos ale na forum clk niespecjalnie mozna sie było doszukac fachowiej wiedzy... raczej amatorskie dłubanie

jest w Wawie sprawdzony na tym silniku tuner ktory chociaz remap ogarnie ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iee
post Tue, 10 Jun 2014 - 22:53
Post #37


User
Dołączył: Sun, 17 July 2011





V-techy dłubią - z M271 163KM robią 193KM (chip+kółko).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 11 Jun 2014 - 08:43
Post #38


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





ale tu mowa o wersji 184KM z intercoolerem i raczej na poczatek remap, jakies agresywniejsze mapy na górny zakres obrotów

jakos do VTECH nie mam przekonania i wole nie polecac znajomemu

VTG nie dłubnie ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CrocodileReggae
post Wed, 11 Jun 2014 - 20:42
Post #39


Forum Killer
Dołączył: Thu, 12 March 2009





terecha z forum clk oferuje kółko za okolicę 200zł - średnica mniejsza o 11mm
http://mercedes-clk.pl/forum/viewtopic.php...f=61&t=4114
poszukuję jeszcze numerów krótszego paska ( jak w pulley kitach ) - zna ktoś?

potem uderzam do R Performance po 210KM smile.gif

PS wg kleemanna:
200-K1: K-Box, air filter, pulleys/belt and a fuel regulator. Up to 215 HP and 310 Nm (230 lb-ft) of torque.
200-K2: K1 + high flow exhaust header with steel sport catalyst. Up to 230 HP and 320 Nm (237 lb-ft) of torque.


--------------------
moment i moc by www.rperformance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 11 Jun 2014 - 21:11
Post #40


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





nie widziałem na stronie zadnej modyfikacji M271 zrobionej przez Rogala ale jesli robi to mozna polecic

co do paska to jest jakis PK - jesli tak to mozna dobrac pewnie bez porblemu


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 23 July 2025 - 00:41