![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic ![]() |
dodatkowo trabki z airboxa motocyklowego, docelowo bedzie inaczej , jak wstepnych kilka testow sie zakonczy Po kilkudziesieciu godzinach pracy poswieconych ogarnieciu kilku rzeczy zestaw ten malo ma wspolnego z bazowa wersja za bagatela ~1500 euro . jak ja kupowałem u jenveya trąbony to kosztowało to do v6 1500 funtów + wysyłka więc nie marudź ![]() -------------------- BRmotoRS
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
to samo napisalem vojtkowi jak ponizej > wcale sie nie dziwie temu zniesmaczeniu do Tego nowego zestawu , biorac pod uwage 1 fotke , mozna odniesc wrazenie ze motyl nie powinien wogole sie otworzyc a jesli juz to nie bylo to swobodne otwarcie ![]() otwieraja sie nawet ok, ale duza niedokladnosc powoduje koszmarne falowanie na wolnych i problemy z synchronizacja... -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 28 August 2009 ![]() |
razdwa roznica jest zauwazalna?? Twoje zdanie tu najbardziej miarodajne bedzie Od strony użytkownika wygląda to tak : - równa praca na wolnych obrotach bez falowania itp. - przestały się odkręcać śrubki od różnych elementów silnika spowodowane drganiami - przepustnice teraz otwierają się na 100% za każdym razem - więcej wpada powietrza do silnika bo była konieczna korekcja paliwa po montażu zestawu z M3 mocy jest tyle samo co na przepustnicach dbillas ale odczucie jest że auto lepiej reaguje na gaz. |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic ![]() |
serio mówiąc dla silnika zamontowanego wzdłużnie a nie poprzek może to i lepiej, w vectrze była wyraźna różnica pomiędzy tylną a przednią częścią silnika spowodowana różnymi temperaturami w dolocie ...lepiej to górą jechało, w zasadzie można by rzec jak v-tec ... im wyżej tym lepiej ... dla ITB kluczowym elementem jest dobrze zaprojektowany i wyliczony airbox
-------------------- BRmotoRS
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Wiem że dżentelmeni o paliwie nie gadają ale jak ma się spalanie na ITB porównując do seryjnego dolotu?
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sat, 10 October 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
hehe ze tez tak duzo fotek zostalo zrobione .... ale teraz ladnie widac jakość zestawu
-------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 16 October 2009 ![]() |
Witam,
Czy istnieje szansa ogarniecia itb bez airboxa a trybie alpha-n > po tps , posilkujac sie Ecumasterem DET2 ?? |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 30 April 2006 Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer ![]() |
Jeżeli Twój ECU działa po algorytmie alpha-n to nie powinno być problemów, jeżeli nie to pozostaje Ci tylko fuel implant w det3. Ja miałem kiedyś ambitny plan dostosowania ECU pracującego po speed density ( map sensor ) z ITB gdzie wskazania map'a byłby zastąpione wskazaniami TPS jednak z braku dokładniejszych info o sterowniku oraz emulatora ( a także po dojściu do wniosku, że to w sumie będzie jakiś dziwny zlepek, który nie wiadomo jak będzie pracować ) dałem sobie spokój. Poza tym air box jest chyba dość kluczową częścią ITB i bez niego efekty raczej nie będą zadowalające.
-------------------- VW 16V++ :)
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Witam, Czy istnieje szansa ogarniecia itb bez airboxa a trybie alpha-n > po tps , posilkujac sie Ecumasterem DET2 ?? Da sie, ale troche zabawy jest zeby sensownie dzialalo. -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 02 September 2009 Skąd: WWY ![]() |
Czy taki silnik z ITB działający w algorytmie alpha-n można bez problemów użytkować zimą ?
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 30 April 2006 Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer ![]() |
A czemu miałby być problem ?
-------------------- VW 16V++ :)
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 02 September 2009 Skąd: WWY ![]() |
Inna gęstość powietrza, więcej tlenu w spalinach, komp sobie z tym poradzi, nie trzeba stroić na nowo? Z oblodzeniem nie ma żadnych kłopotów?
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 16 October 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 16 October 2009 ![]() |
??
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2005 ![]() |
da sie ogarnac ecumasterem, nie trzeba SA
![]() |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
Super User Dołączył: Mon, 26 May 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
Mam itb z cbr900rr (wtrysk) . Czy takie itb trzeba synchronizowac?
Oprocz pokretla do wolnych obrotow nie widze jakis srobek regulacyjnych. pawel -------------------- ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag Drag Racing Team Wroclaw |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Oczywiście że trzeba. śruby regulacyjne muszą być.
-------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa ![]() |
Zobacz czy nie ma takich zaslepek w miejsce srob. Wyciagasz je i masz w srodku sroby.
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 15 November 2002 Skąd: Krakow ![]() |
Wiem że dżentelmeni o paliwie nie gadają ale jak ma się spalanie na ITB porównując do seryjnego dolotu? Myślę, że spalanie i kultura pracy były powodem zastosowania przepływomierza wM3. Myslę że na programach opierających sie tylko na TPS-sie nie uda się utrzymać katalizatorów w pełnej sprawności. Myslkę też, że straty spowodowane odpowiednią przepływką i seryjną puszką sa bardzo niewielkie. Zupełnie inaczej ma się sprawa w aucie w którym seryjnie nie było itb. po prostu nie wyobrażam sobie aby zrobić nawet na bazie SA komp równie precyzyjnie dawkujący paliwo i sterujący zapłonem jak ori Ecu. Robimy SA DET 3 czy Alpha N - zalewamy max silnik, przyspieszamy zapłon upraszczamy sterowanie silnikiem do max. W sporcie pewnie sie sprawdzi w 100 procentach gdzie tak naprawdę interesują nas głównie bardzo wąski zakres obrotów (ostatnie 1000 - 3000 RPM - tam gdzie auto najepiej przyspiesza) nie interesuje nas praca silnika na wolnych obrotach, po rozruchu itp. Spalanie też nas nie interesuje. -------------------- Szukam koni.........
......mechanicznych wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) --> BMW E36 M3 3.2 SEDAN |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 14:01 |