Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ITB-wszytsko o individual throttle body
P@ffcio
post Wed, 06 Jul 2011 - 01:35
Post #61


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 December 2007
Skąd: Dominican Republic





CYTAT(Hubanek @ Tue, 05 Jul 2011 - 21:45) *
dodatkowo trabki z airboxa motocyklowego, docelowo bedzie inaczej , jak wstepnych kilka testow sie zakonczy

Po kilkudziesieciu godzinach pracy poswieconych ogarnieciu kilku rzeczy zestaw ten malo ma wspolnego z bazowa wersja za bagatela ~1500 euro .


jak ja kupowałem u jenveya trąbony to kosztowało to do v6 1500 funtów + wysyłka więc nie marudź wink.gif


--------------------
BRmotoRS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 06 Jul 2011 - 01:35
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
ade
post Wed, 06 Jul 2011 - 07:38
Post #62


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





CYTAT(Hubanek @ Wed, 06 Jul 2011 - 01:10) *
to samo napisalem vojtkowi jak ponizej >
wcale sie nie dziwie temu zniesmaczeniu do Tego nowego zestawu , biorac pod uwage 1 fotke , mozna odniesc wrazenie ze motyl nie powinien wogole sie otworzyc a jesli juz to nie bylo to swobodne otwarcie ohmy.gif



otwieraja sie nawet ok, ale duza niedokladnosc powoduje koszmarne falowanie na wolnych i problemy z synchronizacja...


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
razdwa
post Wed, 06 Jul 2011 - 09:22
Post #63


Rookie
Dołączył: Fri, 28 August 2009





CYTAT(voj2s @ Tue, 05 Jul 2011 - 23:24) *
razdwa roznica jest zauwazalna?? Twoje zdanie tu najbardziej miarodajne bedzie


Od strony użytkownika wygląda to tak :

- równa praca na wolnych obrotach bez falowania itp.
- przestały się odkręcać śrubki od różnych elementów silnika spowodowane drganiami
- przepustnice teraz otwierają się na 100% za każdym razem
- więcej wpada powietrza do silnika bo była konieczna korekcja paliwa po montażu zestawu z M3

mocy jest tyle samo co na przepustnicach dbillas ale odczucie jest że auto lepiej reaguje na gaz.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@ffcio
post Wed, 06 Jul 2011 - 09:26
Post #64


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 December 2007
Skąd: Dominican Republic





serio mówiąc dla silnika zamontowanego wzdłużnie a nie poprzek może to i lepiej, w vectrze była wyraźna różnica pomiędzy tylną a przednią częścią silnika spowodowana różnymi temperaturami w dolocie ...lepiej to górą jechało, w zasadzie można by rzec jak v-tec ... im wyżej tym lepiej ... dla ITB kluczowym elementem jest dobrze zaprojektowany i wyliczony airbox


--------------------
BRmotoRS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Wed, 06 Jul 2011 - 18:22
Post #65


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Wiem że dżentelmeni o paliwie nie gadają ale jak ma się spalanie na ITB porównując do seryjnego dolotu?


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
106
post Thu, 07 Jul 2011 - 12:53
Post #66


Rookie
Dołączył: Sat, 10 October 2009





CYTAT(voj2s @ Sun, 03 Jul 2011 - 23:14) *
przepustncie ktore wrzuciles firmy Dbilas sa delitanie mowiac zabawkowe a ich airboxa nie udalo sie nam wlozyc pod maske ( kolizja z serwem)

ot takie drobne niedopasowanie

Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Thu, 07 Jul 2011 - 13:24
Post #67


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





hehe ze tez tak duzo fotek zostalo zrobione .... ale teraz ladnie widac jakość zestawu


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
4xt
post Sat, 06 Aug 2011 - 13:41
Post #68


Rookie
Dołączył: Fri, 16 October 2009





Witam,

Czy istnieje szansa ogarniecia itb bez airboxa a trybie alpha-n > po tps , posilkujac sie Ecumasterem DET2 ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
qbejs
post Sat, 06 Aug 2011 - 19:15
Post #69


Forum Killer
Dołączył: Sun, 30 April 2006
Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer





Jeżeli Twój ECU działa po algorytmie alpha-n to nie powinno być problemów, jeżeli nie to pozostaje Ci tylko fuel implant w det3. Ja miałem kiedyś ambitny plan dostosowania ECU pracującego po speed density ( map sensor ) z ITB gdzie wskazania map'a byłby zastąpione wskazaniami TPS jednak z braku dokładniejszych info o sterowniku oraz emulatora ( a także po dojściu do wniosku, że to w sumie będzie jakiś dziwny zlepek, który nie wiadomo jak będzie pracować ) dałem sobie spokój. Poza tym air box jest chyba dość kluczową częścią ITB i bez niego efekty raczej nie będą zadowalające.


--------------------
VW 16V++ :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Sun, 07 Aug 2011 - 00:03
Post #70


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT(4xt @ Sat, 06 Aug 2011 - 13:41) *
Witam,

Czy istnieje szansa ogarniecia itb bez airboxa a trybie alpha-n > po tps , posilkujac sie Ecumasterem DET2 ??


Da sie, ale troche zabawy jest zeby sensownie dzialalo.


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szydło
post Sun, 07 Aug 2011 - 18:15
Post #71


Frequent User
Dołączył: Wed, 02 September 2009
Skąd: WWY





Czy taki silnik z ITB działający w algorytmie alpha-n można bez problemów użytkować zimą ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
qbejs
post Sun, 07 Aug 2011 - 21:44
Post #72


Forum Killer
Dołączył: Sun, 30 April 2006
Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer





A czemu miałby być problem ?


--------------------
VW 16V++ :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szydło
post Sun, 07 Aug 2011 - 23:35
Post #73


Frequent User
Dołączył: Wed, 02 September 2009
Skąd: WWY





Inna gęstość powietrza, więcej tlenu w spalinach, komp sobie z tym poradzi, nie trzeba stroić na nowo? Z oblodzeniem nie ma żadnych kłopotów?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
4xt
post Tue, 09 Aug 2011 - 00:41
Post #74


Rookie
Dołączył: Fri, 16 October 2009





CYTAT(Colin @ Sun, 07 Aug 2011 - 00:03) *
Da sie, ale troche zabawy jest zeby sensownie dzialalo.


??

przeplywka out > konwersja maf-tps jak maf-map ?

Czy wogole jest sens podejmowan jakiekolwiek dzialania , czy pojsc w SA ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
4xt
post Wed, 10 Aug 2011 - 00:13
Post #75


Rookie
Dołączył: Fri, 16 October 2009





??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grifter
post Thu, 11 Aug 2011 - 00:09
Post #76


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 September 2005





da sie ogarnac ecumasterem, nie trzeba SA smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pol
post Wed, 24 Aug 2011 - 11:03
Post #77


Super User
Dołączył: Mon, 26 May 2003
Skąd: Wrocław





Mam itb z cbr900rr (wtrysk) . Czy takie itb trzeba synchronizowac?
Oprocz pokretla do wolnych obrotow nie widze jakis srobek regulacyjnych.


pawel


--------------------
ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag
Drag Racing Team Wroclaw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Wed, 24 Aug 2011 - 21:13
Post #78


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





Oczywiście że trzeba. śruby regulacyjne muszą być.


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
berkut
post Wed, 24 Aug 2011 - 21:29
Post #79


Forum Homee
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: warszawa





Zobacz czy nie ma takich zaslepek w miejsce srob. Wyciagasz je i masz w srodku sroby.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ww#296
post Wed, 24 Aug 2011 - 22:11
Post #80


Forum Killer
Dołączył: Fri, 15 November 2002
Skąd: Krakow





CYTAT(mihas66 @ Wed, 06 Jul 2011 - 18:22) *
Wiem że dżentelmeni o paliwie nie gadają ale jak ma się spalanie na ITB porównując do seryjnego dolotu?


Myślę, że spalanie i kultura pracy były powodem zastosowania przepływomierza wM3. Myslę że na programach opierających sie tylko na TPS-sie nie uda się utrzymać katalizatorów w pełnej sprawności.
Myslkę też, że straty spowodowane odpowiednią przepływką i seryjną puszką sa bardzo niewielkie.
Zupełnie inaczej ma się sprawa w aucie w którym seryjnie nie było itb. po prostu nie wyobrażam sobie aby zrobić nawet na bazie SA komp równie precyzyjnie dawkujący paliwo i sterujący zapłonem jak ori Ecu.
Robimy SA DET 3 czy Alpha N - zalewamy max silnik, przyspieszamy zapłon upraszczamy sterowanie silnikiem do max. W sporcie pewnie sie sprawdzi w 100 procentach gdzie tak naprawdę interesują nas głównie bardzo wąski zakres obrotów (ostatnie 1000 - 3000 RPM - tam gdzie auto najepiej przyspiesza) nie interesuje nas praca silnika na wolnych obrotach, po rozruchu itp. Spalanie też nas nie interesuje.


--------------------
Szukam koni.........
......mechanicznych

wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) -->
BMW E36 M3 3.2 SEDAN
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 14:01