![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#241
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
Panowie czy itb samo w sobie moze powodować nieodpalanie auta? tzn odpaliło raz potem i przedtem nie chciało... innych zmian nie robiłe, zamontowałem tylko itb i regulowane kólka, ale one sa na "0".
silnik z przepływka wiec tym bardziej nie powinien mieć fochów zeby odpalić. -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#242
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
a co z wtryskiwaczami?
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#243
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
podaja paliwo normalnie, sa takie jak były, chyba ze nie rozumiem pytania.
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#244
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
Panowie czy itb samo w sobie moze powodować nieodpalanie auta? tzn odpaliło raz potem i przedtem nie chciało... innych zmian nie robiłem, zamontowałem tylko itb i regulowane kólka, ale one sa na "0". silnik z przepływka wiec tym bardziej nie powinien mieć fochów zeby odpalić. zadajac to pytanie byłem w trakcie sprawdzania elektryki i juz troche zflustrowany. winna okazała sie słaba relokowana masa. na alternatorze było ponad 1V mniej. po przeniesiueniu i uprzednim sprawdzeniu tego miejsca, gada od strzała dzieki za zainteresowanie -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#245
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
a stroiłeś już coś kiedyś? bo itb + turbo szczegolnie proste do ogarniecia nie jest Nie widze problemu zasadniczo, ale trzeba wiedziec co sie oczekuje od systemu i na pewno jezeli ma sie np bardzo ostre walki to trzeba sie zastanowic czy po tym MAPie to tak latwo pojdzie ![]() -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#246
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Stroję po MAP, mam bardzo ostre wałki i nie wiem o co biega z tymi trudnościami w strojeniu. Normalnie silnik pali i jeździ, jałowych oczywiście nie ma, ale nie wierzę, że ktoś zrobiłby je na tak długich wałkach.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#247
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 18 January 2012 ![]() |
jakie wałki posiadasz i w jakim silniku?
|
|
|
![]()
Post
#248
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
xu10j4rs wałki od seryjnych po 320 stopni przy 0.1 mm. walkow mam kilka i przerabialem różne kombinacje zanim znalazlem optymalny zestaw.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#249
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Ty patrz a ja ostatnio przy itb i walku 324stopnie moglem zejsc do 600 obrotow stabilnych bez problemu. Dobrze, że nie wiedziałem, że się nie da.
|
|
|
![]()
Post
#250
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Bo Ty jesteś zaje...sty
![]() Tak czy inaczej silnik po strojeniu wg MAP zaczyna robić robotę sądząc po czasach i relacjach obserwatorów. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#251
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Stroję po MAP, mam bardzo ostre wałki i nie wiem o co biega z tymi trudnościami w strojeniu. Normalnie silnik pali i jeździ, jałowych oczywiście nie ma, ale nie wierzę, że ktoś zrobiłby je na tak długich wałkach. Wlasnie przy alpha-n nie ma problemu z ustawieniem 700-900obr na walkach typu 280 i dosyc duzym wzniosie, lecz jezeli pojedziesz po MAP, to potrzebujesz bardzo duza rozdzielczosc mapy aby to chcialo po bozemu jechac od tych obrotow. Niestety to co sie dzieje z cisnieniem przy walkach regulowanych na po polskiemu na prawde jest duzym problemem jezeli chcesz miec plynna jazde od wolnych obrotow, itb oraz turbo. Nie to ze sie nie da, ale aby to mialo rece i nogi to trzeba w to zamieszac alpha-n. -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#252
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
dla potomnych
wg strony http://www.msextra.com/forums/viewtopic.php?f=94&t=6627 z gsxr 750 rocznik 98 srednica 46mm srednica 46 jest od strony filtra powietrza, od strony glowicy i na motylkach jakies 40-41 |
|
|
![]()
Post
#253
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
46mm mają z Hayabusy ale ponoć nie każdej
|
|
|
![]()
Post
#254
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 06 December 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Te z gsxr 750 98r maja tak jak hayabusa do 2003 roku 46mm i takie tez posiadam wlasnie
![]() ![]() Pochwale sie ze juz z Maxem poskladalismy moj silnik jakies 2 tyg temu wlasnie miedzy innymi na itb i jest mega warkot ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#255
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
electric orange mozesz wrzucic zdjecie tych przepustnic ?
|
|
|
![]()
Post
#256
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
sam montaż przepustnic to pikuś, trudniej jest wykorzystać fakt ich posiadania możliwie najlepiej czyli dobrac srednice, ługsc kanałów i zrobic dobrego boxa, szczególnie, że często nie ma na niego miejsca
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#257
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 06 December 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Dlatego podszybie wyciete (ale w moim przypadku juz ssacy lexmaul tego wymagal) wyciecie kratek z podszybia oraz fasolkowanie uchwytow maski zeby ja uniesc ok 0.5 cm w celu unikniecia nadmiernego wycinania maski
|
|
|
![]()
Post
#258
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 06 December 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
taka sytuacja.....
![]() http://www.youtube.com/watch?v=yNkvBFRQb6s opornick te przepustnice są identyczne jak w tym linku także porównaj sobie bo ja niewiem gdzie mam foty swoich ... suzuki GSXR 750 legendarny SRAD(przepustnice z jedną ośką) od 98r do 99 lub 2000r tu nie jestem pewien czy 750 wypuszczano do 2000 roku jak 600-tki ale to nic ważnego w sumie... http://www.migweb.co.uk/forums/car-talk/48...s-my-c20xe.html |
|
|
![]()
Post
#259
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 January 2004 Skąd: Rawa Mazowiecka ![]() |
szukam przepustnic 50-60mm do budowy itb liczy się kompaktowy rozmiar/konstrukcja
jak np. ta ![]() bez żadnych zbędnych kanałów w środku itp. macie jakieś pomysły z jakiego auta ? z tego co badałem temat to motocykle nie mają aż tak dużych |
|
|
![]()
Post
#260
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
S50B30 S50B32 S54B32 S38B38 S38B36 Silnik eMkowe. Średnice około 50mm.
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 21:07 |