Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  « < 11 12 13 14 15 >  
Reply to this topicStart new topic
> ITB-wszytsko o individual throttle body
Porszak
post Sun, 09 Jun 2013 - 13:33
Post #241


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





Panowie czy itb samo w sobie moze powodować nieodpalanie auta? tzn odpaliło raz potem i przedtem nie chciało... innych zmian nie robiłe, zamontowałem tylko itb i regulowane kólka, ale one sa na "0".
silnik z przepływka wiec tym bardziej nie powinien mieć fochów zeby odpalić.


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 09 Jun 2013 - 13:33
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
MadeInPoland
post Sun, 09 Jun 2013 - 13:55
Post #242


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





a co z wtryskiwaczami?


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Sun, 09 Jun 2013 - 18:56
Post #243


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





podaja paliwo normalnie, sa takie jak były, chyba ze nie rozumiem pytania.


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Tue, 11 Jun 2013 - 13:02
Post #244


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





CYTAT(Porszak @ Sun, 09 Jun 2013 - 13:33) *
Panowie czy itb samo w sobie moze powodować nieodpalanie auta? tzn odpaliło raz potem i przedtem nie chciało... innych zmian nie robiłem, zamontowałem tylko itb i regulowane kólka, ale one sa na "0".
silnik z przepływka wiec tym bardziej nie powinien mieć fochów zeby odpalić.

zadajac to pytanie byłem w trakcie sprawdzania elektryki i juz troche zflustrowany.
winna okazała sie słaba relokowana masa. na alternatorze było ponad 1V mniej. po przeniesiueniu i uprzednim sprawdzeniu tego miejsca, gada od strzała
dzieki za zainteresowanie


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Fri, 14 Jun 2013 - 19:59
Post #245


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT(Porszak @ Fri, 07 Jun 2013 - 22:18) *
a stroiłeś już coś kiedyś? bo itb + turbo szczegolnie proste do ogarniecia nie jest

Nie widze problemu zasadniczo, ale trzeba wiedziec co sie oczekuje od systemu i na pewno jezeli ma sie np bardzo ostre walki to trzeba sie zastanowic czy po tym MAPie to tak latwo pojdzie tongue.gif


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Fri, 14 Jun 2013 - 21:58
Post #246


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Stroję po MAP, mam bardzo ostre wałki i nie wiem o co biega z tymi trudnościami w strojeniu. Normalnie silnik pali i jeździ, jałowych oczywiście nie ma, ale nie wierzę, że ktoś zrobiłby je na tak długich wałkach.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
apogeum
post Sat, 15 Jun 2013 - 07:15
Post #247


Super User
Dołączył: Wed, 18 January 2012





jakie wałki posiadasz i w jakim silniku?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Sat, 15 Jun 2013 - 08:35
Post #248


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





xu10j4rs wałki od seryjnych po 320 stopni przy 0.1 mm. walkow mam kilka i przerabialem różne kombinacje zanim znalazlem optymalny zestaw.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Sat, 15 Jun 2013 - 10:51
Post #249


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Ty patrz a ja ostatnio przy itb i walku 324stopnie moglem zejsc do 600 obrotow stabilnych bez problemu. Dobrze, że nie wiedziałem, że się nie da.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Sat, 15 Jun 2013 - 11:17
Post #250


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Bo Ty jesteś zaje...sty smile.gif wałku czy wałkach? Nie wiem jaki masz układ dolot/wydech, ale ja przy itb miałem bardziej stabilne jałowe obroty niż mam teraz z seryjnym kolektorem dolotowym. W moim silniku problemem jest nierówne napełnianie cylindrów spowodowane różnymi długościami rur kolektora wydechowego oraz kolektorem dolotowym, który też równo nie napełnia. Przy obniżaniu obrotów w pewnym momencie jeden cylinder przestaje palić. Gdybym zmontował 4xAFR i korekty dla poszczególnych wtryskiwaczy to być może udałoby się zejść niżej. Jednak mój samochód nie jeździ na jałowych obrotach, ale jak znajdę chwilę to przestroję go na AlphaN, z itb miałem strojenie AlphaN.
Tak czy inaczej silnik po strojeniu wg MAP zaczyna robić robotę sądząc po czasach i relacjach obserwatorów.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Sat, 15 Jun 2013 - 17:46
Post #251


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT(MadeInPoland @ Fri, 14 Jun 2013 - 21:58) *
Stroję po MAP, mam bardzo ostre wałki i nie wiem o co biega z tymi trudnościami w strojeniu. Normalnie silnik pali i jeździ, jałowych oczywiście nie ma, ale nie wierzę, że ktoś zrobiłby je na tak długich wałkach.


Wlasnie przy alpha-n nie ma problemu z ustawieniem 700-900obr na walkach typu 280 i dosyc duzym wzniosie, lecz jezeli pojedziesz po MAP, to potrzebujesz bardzo duza rozdzielczosc mapy aby to chcialo po bozemu jechac od tych obrotow. Niestety to co sie dzieje z cisnieniem przy walkach regulowanych na po polskiemu na prawde jest duzym problemem jezeli chcesz miec plynna jazde od wolnych obrotow, itb oraz turbo. Nie to ze sie nie da, ale aby to mialo rece i nogi to trzeba w to zamieszac alpha-n.


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
opornick
post Mon, 02 Sep 2013 - 15:07
Post #252


Forum Homee
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: podkarpacie





dla potomnych
wg strony
http://www.msextra.com/forums/viewtopic.php?f=94&t=6627

z gsxr 750 rocznik 98
srednica 46mm

srednica 46 jest od strony filtra powietrza, od strony glowicy i na motylkach jakies 40-41
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Mon, 02 Sep 2013 - 15:29
Post #253


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





46mm mają z Hayabusy ale ponoć nie każdej
Go to the top of the page
 
+Quote Post
electric orange
post Mon, 02 Sep 2013 - 23:18
Post #254


Frequent User
Dołączył: Tue, 06 December 2011
Skąd: Warszawa





Te z gsxr 750 98r maja tak jak hayabusa do 2003 roku 46mm i takie tez posiadam wlasnie wink.gif sa 3 razy tansze niz te od busy wiec po co przeplacac smile.gif

Pochwale sie ze juz z Maxem poskladalismy moj silnik jakies 2 tyg temu wlasnie miedzy innymi na itb i jest mega warkot smile.gif obroty jalowe i hamulce dzialaja wiec powiem tylko jedno ze to nie jest wcale takie trudne jak wiekszosc przedstawia wink.gif w przyszlym roku postaram sie pobawic z dlugoscia dolotu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
opornick
post Tue, 03 Sep 2013 - 12:21
Post #255


Forum Homee
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: podkarpacie





electric orange mozesz wrzucic zdjecie tych przepustnic ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Tue, 03 Sep 2013 - 13:20
Post #256


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





sam montaż przepustnic to pikuś, trudniej jest wykorzystać fakt ich posiadania możliwie najlepiej czyli dobrac srednice, ługsc kanałów i zrobic dobrego boxa, szczególnie, że często nie ma na niego miejsca


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
electric orange
post Tue, 03 Sep 2013 - 13:25
Post #257


Frequent User
Dołączył: Tue, 06 December 2011
Skąd: Warszawa





Dlatego podszybie wyciete (ale w moim przypadku juz ssacy lexmaul tego wymagal) wyciecie kratek z podszybia oraz fasolkowanie uchwytow maski zeby ja uniesc ok 0.5 cm w celu unikniecia nadmiernego wycinania maski
Go to the top of the page
 
+Quote Post
electric orange
post Tue, 03 Sep 2013 - 14:07
Post #258


Frequent User
Dołączył: Tue, 06 December 2011
Skąd: Warszawa





taka sytuacja..... biggrin.gif

http://www.youtube.com/watch?v=yNkvBFRQb6s


opornick te przepustnice są identyczne jak w tym linku także porównaj sobie bo ja niewiem gdzie mam foty swoich ... suzuki GSXR 750 legendarny SRAD(przepustnice z jedną ośką) od 98r do 99 lub 2000r tu nie jestem pewien czy 750 wypuszczano do 2000 roku jak 600-tki ale to nic ważnego w sumie...

http://www.migweb.co.uk/forums/car-talk/48...s-my-c20xe.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adam R.
post Wed, 11 Sep 2013 - 15:27
Post #259


Super User
Dołączył: Wed, 21 January 2004
Skąd: Rawa Mazowiecka





szukam przepustnic 50-60mm do budowy itb liczy się kompaktowy rozmiar/konstrukcja
jak np. ta

bez żadnych zbędnych kanałów w środku itp.

macie jakieś pomysły z jakiego auta ?
z tego co badałem temat to motocykle nie mają aż tak dużych
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Wed, 11 Sep 2013 - 15:34
Post #260


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





S50B30 S50B32 S54B32 S38B38 S38B36 Silnik eMkowe. Średnice około 50mm.


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  « < 11 12 13 14 15 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 21:07