![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#201
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 09 October 2011 ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#202
|
|
User Dołączył: Sun, 15 May 2011 Skąd: niedzwiedz ![]() |
Cześć. Zastanawiam sie nad wykonanim ITB do c20ne. posiadam przepustnice o motylu 27mm warto wogóle coś modzić czy zbyt małe?
|
|
|
![]()
Post
#203
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
małe
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#204
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 28 December 2011 Skąd: Katowice ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#205
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
No Panowie pierwsze przymiarki ITB na airbox-ie w aucie mojego kolegi. Ma akurat zdemontowany układ dolotowy i można było przypasować. Tak to wygląda już na miejscu. U mnie będzie troszkę inaczej ale niewiele. Wielkie dzieki Karol za pomoc przy budowie i parę ciekawych pomysłów!!! ![]() ![]() ![]() A nie prosciej tam dorobic zwykly filtr zamiast calej tej puchy i tych wszystkich zalaman ?? -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#206
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Kolego nie zawsze ma to sens.
Brytyjczycy wsadzają sporo częsciej dedykowane itb do aut i niejeden po taniości dawał filtr, strojenie dawało mało ciekawy wynik, wlatywała dedykowana puszka i nagle na hamowni lepszy wynik. Co lepsze mówię o clio gdzie filtr ma bezpośredni nadmuch ze szczeliny maska - zderzak a i tak lepszy wynik z airboxem |
|
|
![]()
Post
#207
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
airbox da coś zawsze wtedy gdy jest więcej niż jeden cylinder
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#208
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 06 December 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Spoko Max trzeba sobie pomagać
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#209
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 28 December 2011 Skąd: Katowice ![]() |
Tak to wygląda już na miejscu. U mnie będzie troszkę inaczej ale niewiele. Mógłbyś zmierzyć jaką długość ma całość od głowicy do podszybia, włącznie z airboxem? Znalazłem jeszcze w sieci takie schematy związane z przepływem, zawirowaniami powietrza w trąbkach.... czy mają one coś wspólnego z rzeczywistością? pierwszy rysunek - prosta rura drugi rysunek - źle ukształtowana trąbka trzeci rysunek - prawidłowo ukształtowana trąbka ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#210
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
da coś zawsze o ile jest dobrze zrobiony i policzony. Niestety ja sie przejechałem - po zdjęciu moc skoczyła o 10KM - zła konstrukcja zły projekt
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#211
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
trabki sa kilka stron wczesniej, razem a artykułem nt temat
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#212
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Toruń ![]() |
Chłopaki, u mnie w okolicy specjaliści jacyś niemrawi chyba są i nie mam za bardzo gdzie wykonać w dobrej kasie trąbek do ITB (oczywiście o eliptycznym profilu wywinięcia
![]() -------------------- Civic EJ2_K20
|
|
|
![]()
Post
#213
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 09 October 2011 ![]() |
http://processing-cnc.pl/
pytac o Pana Grzegorza. |
|
|
![]()
Post
#214
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Ja wymodziłem coś takiego w 125p:
Seria 1.8 vvc 145 koni plus itb plus wydech: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fotka autorstwa pwr z facebooka fiat and furious: ![]() A te są z fb fso autoklub: ![]() ![]() ![]() Jutro zrobie jakieś dokładniejsze fotki. Kolektor fabryczny ucięty, dospawana flansza cieta laserem, listwa paliwowa orginalna z auta, przepustnice gsxr rozstawione szerzej i skręcone dotoczonymi adapterami. Drugi zestaw przepustnic wywalony, wszystkie otwory zaślepione wytoczonymi brokami. Spawanie toczenie i wszystko inne robiłem sam:) |
|
|
![]()
Post
#215
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: WI ![]() |
Jeżeli to jest to auto o którym myślę i pojawia się na YT . To naprawdę fajnie działa i wykonanie jest bardzo skrupulatne w realu patrząc.
|
|
|
![]()
Post
#216
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Brzmi na żywo niesamowicie, filmik nie oddaje tego ani trochę.
http://www.youtube.com/watch?v=_-4DsQb1pBE |
|
|
![]()
Post
#217
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: WI ![]() |
Przekonałeś mnie to ten pojazd felga cie zdradziła . Bardzo fajna robota jeżeli mogę pochwalić
![]() |
|
|
![]()
Post
#218
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Dzięki. Auto kumpla, ja tylko je robię.
|
|
|
![]()
Post
#219
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 ![]() |
kawał dobrej roboty.
Zwróć tylko uwagę następnym razem że krawędź trabek jest trochę za blisko pokrywki filtra. Albo niższe trąbki albo wyższe filtry. -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
![]()
Post
#220
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Toruń ![]() |
http://processing-cnc.pl/ pytac o Pana Grzegorza. Dzięki, niedługo powinienem poznać więcej szczegółów ![]() Pytanie drugie - planuję użyć filtr panelowy. Są jakieś szczególnie polecane filtry tego typu czy po prostu szukać takiego o odpowiednim rozmiarze i nie zawracać sobie głowy? Ps: Jakby ktoś miał namiar na trąbki z motocykla niech da znać ![]() -------------------- Civic EJ2_K20
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 11:17 |