![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
najłatwiej będzie z włókna wykonać - jak poprzednicy piszą, ja bym wykonał model ze styroduru, pokryć później szpachlą i żywica. inaczej żywica spali styrodur. koszty nie są jakieś mega duże, napewno mniejsze niż spawanie czegokolwiek, a jak zda egzamin to zaweze można później uspawać na wzór. tak, tylko jeszcze kwestia czy ten airbox bedzie dobrze działał ![]() Żywica nie ruszy styroduru, sprawdzone ![]() -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 27 October 2009 ![]() |
właśnie że robiliśmy formy ze styroduru i nam żarła żywica.. chyba że inna żywica była.. ale jak sprawdzone to czemu nie:)
|
|
|
![]()
Post
#183
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
właśnie że robiliśmy formy ze styroduru i nam żarła żywica.. chyba że inna żywica była.. ale jak sprawdzone to czemu nie:) Dokładnie używałem płyt XPS niby to styrodur ale cholerstwa nic nie ruszało, może są inne odmiany mniej odporne. -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]()
Post
#184
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 06 December 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Panowie jasne ze mozna ze styroduru ale to jakies najtansze nie jest a steropian mozna praktycznie dorwac wszedzie a nawet darmo
![]() |
|
|
gość_pioootr_* |
![]()
Post
#185
|
![]() |
A jak dobrać kształt, objętość airbox'a pod konkretny silnik ???
Czy są jakieś wzory, obliczenia ??? |
|
|
![]()
Post
#186
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 06 December 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
wzory na pewno jakies sa ale nie ma sie co spuszczac nad tym
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#187
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 ![]() |
ciekawy koncept na dolot, co prawda nie do ITB ale rozsądna (wagowo) alternatywa dla alu a już na pewno dla kwasiaka
http://www.krajansky.wz.cz/images/pic/21.jpg http://www.krajansky.wz.cz/images/pic/22.jpg http://www.krajansky.wz.cz/images/pic/23.jpg -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
![]()
Post
#188
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 07 September 2011 ![]() |
Tak wygląda airbox własnej wydumy z żywicy , twórczość Electric orange i moja
![]() Zostało go pomalować na jakiś słuszny kolor i sprawdzić czy wejdzie pod maskę ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Moc i moment !!!!!!!!! To jest to, co chce mieć pod dostatkiem, lecz moje marzenie nigdy się nie spełni bo tego nigdy za wiele !!!
|
|
|
![]()
Post
#189
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
powietrze ma zmienić kierunek o ok 150 stopni?
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#190
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Ja tam widzę okolice 45st.
-------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#191
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 07 September 2011 ![]() |
powietrze ma zmienić kierunek o ok 150 stopni? na to wygląda ![]() -------------------- Moc i moment !!!!!!!!! To jest to, co chce mieć pod dostatkiem, lecz moje marzenie nigdy się nie spełni bo tego nigdy za wiele !!!
|
|
|
![]()
Post
#192
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 06 December 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
150 stopni ??????
![]() tak musi być w tym setupie ze względu na brak miejsca z uwagi na kielich a z reszta to co za różnica czy na wejściu w airboxa będzie taka zmiana kierunku czy przed boxem ? niektórzy za bardzo biorą sobie wszystko do serca z tymi załamaniami i gładkością wewnętrzną w dolotach powietrza ,widziałem wiele zaawansowanych projektów w których za doprowadzenie powietrza była odpowiedzialna spiralna zbrojona rura ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#193
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 27 October 2009 ![]() |
tam jest 150 stopni
![]() |
|
|
![]()
Post
#194
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 06 December 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
![]() odpowiem za Maxa więc tak autko będzie wystrojone na przepływce aby dało się nim z pełną kulturą poruszać w dzień po zatłoczonej warszawie ![]() |
|
|
![]()
Post
#195
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 15 March 2009 Skąd: SRC ![]() |
tak na przyszłość to do żywicy można dodać barwnika i kolor będzie bardzo trwały..
-------------------- tel. 505 42 90 42
ali.23(małpka)o2.pl |
|
|
![]()
Post
#196
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 28 December 2011 Skąd: Katowice ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#197
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 06 December 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
tak na przyszłość to do żywicy można dodać barwnika i kolor będzie bardzo trwały.. zgadza się z tym ze nie mieliśmy barwnika pod ręką i czas nagli ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#198
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 06 December 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#199
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 07 September 2011 ![]() |
No Panowie pierwsze przymiarki ITB na airbox-ie w aucie mojego kolegi. Ma akurat zdemontowany układ dolotowy i można było przypasować.
Tak to wygląda już na miejscu. U mnie będzie troszkę inaczej ale niewiele. Wielkie dzieki Karol za pomoc przy budowie i parę ciekawych pomysłów!!! ![]() ![]() ![]() -------------------- Moc i moment !!!!!!!!! To jest to, co chce mieć pod dostatkiem, lecz moje marzenie nigdy się nie spełni bo tego nigdy za wiele !!!
|
|
|
![]()
Post
#200
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 07 September 2011 ![]() |
No Panowie pierwsze przymiarki ITB na airbox-ie w aucie mojego kolegi. Ma akurat zdemontowany układ dolotowy i można było przypasować.
Tak to wygląda już na miejscu. U mnie będzie troszkę inaczej ale niewiele. Wielkie dzieki Karol za pomoc przy budowie i parę ciekawych pomysłów!!! ![]() ![]() ![]() -------------------- Moc i moment !!!!!!!!! To jest to, co chce mieć pod dostatkiem, lecz moje marzenie nigdy się nie spełni bo tego nigdy za wiele !!!
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 04:03 |