![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 November 2007 Skąd: Tarnów ![]() |
Odnośnie testów długości trąbek, bądź długości kanału dolotowego , to na hamowni robił to lukaszb , niestety nie było mnie przy tym ale różnice były dość znaczne - ponoć w granicach 15-20Nm w dwulitrowym silniku.
-------------------- Jest ryzyko , jest zabawa :) Polonez EFI v3 in progress
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 02 December 2002 Skąd: Tarnów ![]() |
Dokładnie, może uda mi się podejść na hamownie i wziąć wykres z nałożonymi na siebie pomiarami na różnych długościach. U mnie górą była różnica kilku km (między najlepszym pomiarem a najgorszym) za to dołem czyli między 3 a 5k RPM tak jak Święty pisze 15-20nm.
|
|
|
![]()
Post
#143
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
ok, a roznica w dlugosci kanałów? na forum mozna znaleśc linki do takich eksperymentów, ale im wiecej tym lepiej, tylko prosze jeśli juz piszecie to jak najbardziej pełne info
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#144
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 December 2008 ![]() |
U mnie przy długości 220mm samego ITB nie licząc dlugości kanału w głowicy wyszło 139KM przy 7300 i 143Nm przy 5600. Ogólnie auto jedzie dopiero od 5000obr/min. Na początku miałem 320mm długości i to było za dużo, po skróceniu na 260mm od razu afr mi się zrobił ubogi dolałem paliwa i auto pojechało środkiem i górą. Skróciłem później na 220mm i na hamowni wyszedł największy spadek momentu średnio o 15-25Nm w granicach 4000obr/min.
|
|
|
gość_pioootr_* |
![]()
Post
#145
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#146
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Nie, liczy się przecież od końca rury. W głowicy się doda ok 70 mm i faktycznie wychodzi, że pojedzie tam gdzie Ci faktycznie jedzie.
Liczysz od motylka do głowicy? -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#147
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Trabki to jesli dobrz epamietam produkcja wojtka @voj2s, przepustnice z bmw czy moto? to jeszcze powiedzcie jakie byly dlugości kanałów od trabki do zaworu i fajnie by było zobaczyć spec silnika+kreski, zeby kazdy kto o tym mysli, a nie liczy dlugości chociaz miał orientacje w jaka dlugośc celowac o ile jest miejsce. Przepustnice BMW . Widziałem na własne oczy i trzeba przyznać ze Wojtek naprawdę ładnie wykonał cała konwersje. -------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#148
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 07 September 2011 ![]() |
U mnie planuje odwzorować długość kanałów taka jak w oryginalnym lexmaulu do C20XE, czyli od flanszy do końca trąbek 26-27cm.
-------------------- Moc i moment !!!!!!!!! To jest to, co chce mieć pod dostatkiem, lecz moje marzenie nigdy się nie spełni bo tego nigdy za wiele !!!
|
|
|
![]()
Post
#149
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
ok, za pojemnosć puszki? teorie sa różne, ktoś coś testował i chciałby sie podzielić?
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#150
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 01 October 2006 Skąd: Wwa / Octane Squad ;) ![]() |
-------------------- WWW.PROCUSTOM.PL
|
|
|
gość_pioootr_* |
![]()
Post
#151
|
![]() |
Za***ty link, dzięki!
|
|
|
![]()
Post
#152
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
mam również nie mniej przydatny
![]() -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#153
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
Hubanek, było, ale teraz na pewno mam zapisane a ulubionych i druknięte, dzięki. kontrolom równiez dzięki.
Max, nagrzewnicy sie pozbywasz czy tylko czesc sciany wytniesz? -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
gość_pioootr_* |
![]()
Post
#154
|
![]() |
Przyziemne pytanie: gdzie można kupić takie trąbki ?
i jeszcze jeden link: ![]() |
|
|
![]()
Post
#155
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
np tu
http://www.jenvey.co.uk/home/accessories/a...lters-and-boxes uzytkownik Voj2s tez robi//robił, narazie nie odpowiedział na priv wpisz odpowiednie frazy w googlu i jeszcze cos znajdzies szczególnie u angoli -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#156
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
-------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#157
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Również mam publikację, stosunkowo nowożytną, która potwierdza między innymi analizami CFD, że trąbki powinny mieć przekrój geometryczny, jak to u kontrolm na obrazku widać oraz tym co wkleił pioootr.
Zresztą instrumenty dęte mają takie przekroje od wieków. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#158
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 07 September 2011 ![]() |
Hubanek, było, ale teraz na pewno mam zapisane a ulubionych i druknięte, dzięki. kontrolom równiez dzięki. Max, nagrzewnicy sie pozbywasz czy tylko czesc sciany wytniesz? Nie mam ściany już dawno cała wycięta ![]() ![]() -------------------- Moc i moment !!!!!!!!! To jest to, co chce mieć pod dostatkiem, lecz moje marzenie nigdy się nie spełni bo tego nigdy za wiele !!!
|
|
|
![]()
Post
#159
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
no trochę jest też tutaj: http://re5pect.pl/category/itg-air-filters-megaflow-trabki do pełni szcześcia brakuje wymiarów jak ma np jenvey na stronie, ceny w porównianiu do tych zalinkowanych przeze mnie ok. -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#160
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 07 September 2011 ![]() |
Prawie wszystko przygotowane do malowania, jeszcze pracuje nad airboxem. ![]() Rozwiązanie krokowego : ![]() i odwrócony TPS ![]() ![]() -------------------- Moc i moment !!!!!!!!! To jest to, co chce mieć pod dostatkiem, lecz moje marzenie nigdy się nie spełni bo tego nigdy za wiele !!!
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 11:28 |