Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ITB-wszytsko o individual throttle body
mihas66
post Fri, 15 Feb 2013 - 13:17
Post #121


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





A nie łatwiej zwykłe wężyki i trójniki tak jak to robią przy LPG...


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 15 Feb 2013 - 13:17
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
max1975
post Mon, 18 Feb 2013 - 21:23
Post #122


User
Dołączył: Wed, 07 September 2011





Po wstępnych przymiarkach i pierwszym spawaniu udało się wymodzić podstawe do ITB smile.gif

Na razie jeszcze nie po szlifowane i kanały nie wyprowadzone ale wkrótce zabieramy się za obróbkę.







--------------------
Moc i moment !!!!!!!!! To jest to, co chce mieć pod dostatkiem, lecz moje marzenie nigdy się nie spełni bo tego nigdy za wiele !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymi870
post Mon, 18 Feb 2013 - 21:27
Post #123


Frequent User
Dołączył: Wed, 28 November 2012





Jak mówił tak zrobił biggrin.gif będzie dobrze, ile w końcu za pospawanie ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_pioootr_*
post Mon, 18 Feb 2013 - 21:28
Post #124









Wygląda zacnie!

Przypomnij jeszcze, jakie auto i jaki motor był dawcą?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Mon, 18 Feb 2013 - 21:34
Post #125


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





i jaka srednice maja przepustnice(motyle) i w jaka moc celujesz?
cienkie te rułki jakieś.


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Mon, 18 Feb 2013 - 22:11
Post #126


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





dużo mocy nie bedzie, bo strojenie niskoobrotowe, momentu moze byc kop w zależności od wydechu.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
max1975
post Tue, 19 Feb 2013 - 15:50
Post #127


User
Dołączył: Wed, 07 September 2011





Silnik C20XE, obrobiona głowica, lekki zamach, wtryski z 2.8 motronic, 3bary na listwie, wydech z EVO VIII 2,25cala (60mm), powercap, kolektor ssący z 2.8 motronic smile.gif no i wiele innych modów. Opel Corsa B, aktualnie 165 kucy i 208 niutków.

Przepustnice z MF agusta 4F pojemność 1000, średnica przepustnicy przy motylu to 42mm.

Rurka 2mm grubości, powiedzmy ze wystarczająco smile.gif

Co do mocy to powiedzmy że wypada aktualnie zamontowany oryginalny kolektor z powercapem minus 5 kucy wink.gif

Jeżeli uda się zrobić na tych modach wynik około 175-180 kucy i 220-230 Nm bedę zadowolony.
Ale dopiero po montażu i strojeniu się okaże .


--------------------
Moc i moment !!!!!!!!! To jest to, co chce mieć pod dostatkiem, lecz moje marzenie nigdy się nie spełni bo tego nigdy za wiele !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Tue, 19 Feb 2013 - 16:46
Post #128


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





to po co itb skoro celujesz tak nisko? z itb wypada mieć przynajmniej okolice 100KM/L

http://www.racingforum.pl/index.php?showto...104077&st=0


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Tue, 19 Feb 2013 - 22:11
Post #129


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Porszak powiedziałbym 125 KM z litra


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hubanek
post Wed, 20 Feb 2013 - 14:34
Post #130


Super User
Dołączył: Sun, 01 October 2006
Skąd: Wwa / Octane Squad ;)





a moze chlopak robi to dla sportu, niech dziala , nie nudzi sie przynajmniej a zawsze jakies doswiadczenie wpadnie.

tak naprawde okolice 180 mozna swobodnie ogarniac na fabrycznych krzywkach, tyle ze dopieszczenie reszty sporo pracy kosztuje.

Ja tam kibicuje i jestem ciekawy jak ci to wyjdzie


--------------------
WWW.PROCUSTOM.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
max1975
post Wed, 20 Feb 2013 - 16:35
Post #131


User
Dołączył: Wed, 07 September 2011





Tak jak zauważył Hubanek silnik jest na oryginalnych wałkach i raczej wiecej nie ma co mażyć.
Kolejne doświadczenie a przy tym dużo zabawy.

Jedno pytanie, gdzie podłączyć wąż z pokrywy zaworowej ten cienki no bo z grubym nie ma problemu. Oryginalnie ten cienki jest za przepustnicą(po stronie podciśnienia) łapany a do ITB gdzie go wepchać ?
Silnik to wspomniane C20XE z opla. Widać je na zdjęciu między korkirm oleju a deklem rozrządu:



--------------------
Moc i moment !!!!!!!!! To jest to, co chce mieć pod dostatkiem, lecz moje marzenie nigdy się nie spełni bo tego nigdy za wiele !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
emtees
post Wed, 20 Feb 2013 - 16:55
Post #132


Super User
Dołączył: Mon, 01 February 2010
Skąd: Toruń





Skoro był po stronie podciśnienia to teraz też daj go po stronie podciśnienia i tyle biggrin.gif Nie kojarzę na jakich przepustnicach robisz swoje ITB, w tych z GSXR jest pierdylion króćców w sumie i po prostu by trzeba to było podpiąć w któryś z nich biggrin.gif


--------------------
Civic EJ2_K20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
opornick
post Thu, 21 Feb 2013 - 11:47
Post #133


Forum Homee
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: podkarpacie





ja tez cos zmajstrowalem



Go to the top of the page
 
+Quote Post
|Joteusz|
post Thu, 21 Feb 2013 - 23:35
Post #134


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: WI





Panowie tak trzymać bardzo dobre ukierunkowanie inni doradzą i coś może się urodzi .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Fri, 22 Feb 2013 - 00:21
Post #135


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





a u mnie bylo tak:





http://www.youtube.com/watch?v=gV_lORtpWXg


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pol
post Fri, 22 Feb 2013 - 07:32
Post #136


Super User
Dołączył: Mon, 26 May 2003
Skąd: Wrocław





moje



--------------------
ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag
Drag Racing Team Wroclaw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
106
post Fri, 22 Feb 2013 - 09:37
Post #137


Rookie
Dołączył: Sat, 10 October 2009





u mnie .... voj2s zrobil to tak smile.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
emtees
post Fri, 22 Feb 2013 - 09:40
Post #138


Super User
Dołączył: Mon, 01 February 2010
Skąd: Toruń





Używaliście jakichś kupnych trąbek czy własna produkcja? Ja raczej nie będę miał możliwości wykonania metalowych trąbek w normalnych pieniądzach i zastanawiam się czy nie zastosować patentu z wytoczeniem formy z drewna i wykonaniu ich z laminatu. Pozostaje jeszcze kwestia doboru kształtu trąbki...


--------------------
Civic EJ2_K20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Fri, 22 Feb 2013 - 12:10
Post #139


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





Trabki to jesli dobrz epamietam produkcja wojtka

@voj2s, przepustnice z bmw czy moto?

to jeszcze powiedzcie jakie byly dlugości kanałów od trabki do zaworu i fajnie by było zobaczyć spec silnika+kreski, zeby kazdy kto o tym mysli, a nie liczy dlugości chociaz miał orientacje w jaka dlugośc celowac o ile jest miejsce.


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pol
post Fri, 22 Feb 2013 - 13:14
Post #140


Super User
Dołączył: Mon, 26 May 2003
Skąd: Wrocław





CYTAT(emtees @ Fri, 22 Feb 2013 - 10:40) *
Używaliście jakichś kupnych trąbek czy własna produkcja? Ja raczej nie będę miał możliwości wykonania metalowych trąbek w normalnych pieniądzach i zastanawiam się czy nie zastosować patentu z wytoczeniem formy z drewna i wykonaniu ich z laminatu. Pozostaje jeszcze kwestia doboru kształtu trąbki...


ja mam dotoczone, ale bez trabek tez dobrze chodzi - roznicy nie czuje moze dlatego ze te trabki nie sa jakies wypasione.
Napewno bylejakie itb, a brak itb to roznica dosc zauwazalna wink.gif.
Ja mam zalozone jak najblizej glowicy, dlaczego? Nie wiem, chyba tak jest w motocyklu wink.gif

pawel



--------------------
ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag
Drag Racing Team Wroclaw
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 17:47