Shoutbox 0 nowych PW 


6 Stron V  « < 4 5 6  
Reply to this topicStart new topic
> Wpływ kąta wyprzedzenia zapłonu na trwałość, Czyli innymi słowy jak przegniemy z zapłonem to co może się popsuć :D
adam87
post Fri, 21 Oct 2011 - 00:24
Post #101


Frequent User
Dołączył: Sun, 28 December 2008





Tutaj słychać jak chodzą 2.3:

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 21 Oct 2011 - 00:24
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jackkpl
post Fri, 21 Oct 2011 - 07:43
Post #102


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Dzwiek jak dzwiek, na jednym filmie slychac, na drugim nie. Dlatego wlasnie zaluje,ze nie mam filmu z kabiny z jazdy, gdzie ten dzwiek nie byl przez 0.5sek, a mozna go bylo wywolac przez pare sekund.
Ja przez caly okres uzytkownia nie moglem pogodzic sie, ze klekot przenosil sie na pedal sprzegla. Najbardziej bylo to czuc, gdy zmienialem biegi w sposob normalny, czyli 2500rpm , puscic gaz, nacisnac sprzeglo. Wtedy klekot sie nasilal i pedal sprzegla drzal rytmicznie.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
burski
post Fri, 21 Oct 2011 - 07:44
Post #103


Super User
Dołączył: Thu, 13 September 2007
Skąd: Warszawa





Ja tam z tych dwóch filmików nie słyszę różnicy w dźwięku tych silników...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Fri, 21 Oct 2011 - 09:32
Post #104


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(burski @ Fri, 21 Oct 2011 - 07:44) *
Ja tam z tych dwóch filmików nie słyszę różnicy w dźwięku tych silników...



No nie slyszysz, bo ten dzwiek najbardziej slychac najbardziej na 1-ce, kiedy auto mialo stale, niewielkie obciazenie. na jalowym slychac to ewentualnie chwilowo przez ulamek sekundy, kiedy akurat dodajac gazu uzyskasz jakies -0.4 bara w kolektorze przy 2-3 tys rpm. Wiadomo,ze na jalowym dla utrzymania stalych obrotow trzeba miec -0.7 do -0.6 bara (akurat w tym silniku)


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Fri, 21 Oct 2011 - 12:34
Post #105


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



panowie ale po co te dywagacje jak juz wiadomo że stukały panewki ?


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
burski
post Fri, 21 Oct 2011 - 12:55
Post #106


Super User
Dołączył: Thu, 13 September 2007
Skąd: Warszawa





Dywagacje są na temat tego, czy stukały od początku, czy zostały dojechane zapłonem, procedurą startu itp.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Fri, 21 Oct 2011 - 13:24
Post #107


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(burski @ Fri, 21 Oct 2011 - 12:55) *
Dywagacje są na temat tego, czy stukały od początku, czy zostały dojechane zapłonem, procedurą startu itp.


Zaplonem mogly byc dojechane pierwsze panewki, ktore nie nosily zadnych sladow zuzycia i zostaly wymienione na nowe, wraz z powrotem na seryjna mape zaplonu. Ale predzej pekl by tlok, albo ecu cofal by zaplon, a nic z tych rzeczy nie mialo miejsca.

Procedura startu, o ktorej coobcio pisal, to jakiej bujdy. Byla tylko kontrola trakcji poprzez calkowite ucinanie wtrysku w danym cyklu pracy tloka. Jak mi ktos powie, w jaki sposob mozna zajechac panewke ucinajac paliwo do cylindra, to bede wdzieczny. Na moje rozumowanie, kazde hamowanie silnikiem z 6 tys obr wlasnie zabijaloby panewki, bo cylindry jada na sucho, bez paliwa.

Tak jak pisal kontrolm, dywagacje bez sensu, bo wszelkiego rodzaju stuki zaniknely po recznym przeszlifowaniu walu, korby i zamontowaniu innej , nie zuzytej panewki. To jednoznacnzie swiadczy o wczesniejszym zrodle stukow.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Fri, 21 Oct 2011 - 22:07
Post #108


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



nie bronię Coobcia bo go po prostu nie znam i kontaktów handlowych nie utzymuję ale wiem ze wystarczy przegrzać silnik np. w wyniku braku wody lub innej formy przegrzania takiej jak ekstremalne wyprzedzenie zapłonu które też zwiększa obciążenie cieplne i mechaniczne układu korbowego żeby panewki potrafiły powiedzieć papa. Wały korbowe sie potrafią zgiąć od tego to panewki tym bardziej.

W przypadku tej całej 'afery' prawda leży pewnie po środku - każdy dołożył od siebie i sie stało...


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sat, 22 Oct 2011 - 10:47
Post #109


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Od paru dni moderatorzy mi nie odpisuja. Chcialem umiescic kompleksowy opis sprawy mocno okraszonej zdjeciami. Wtedy nie byloby watpliwosci, gdzie lezy prawda.
Jesli wiecie, gdzie moge taki temat zalozyc, to prosze napisac mi na PW.



--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Sat, 22 Oct 2011 - 11:04
Post #110


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Wątpliwości owszem były by bo to TY byś tą sprawę opisał - a jesteś tu jedną ze stron. Forumowe załatwienie takich spraw nikomu na dobre nie wyszło, to nie miejsce na takie dyskusje raczej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Sat, 22 Oct 2011 - 11:30
Post #111


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Sprawa jest już załatwiona poza forum, niejaki jackkpl pożegnał się z niejakim Coobcio i już nie zamierza z jego usług korzystać. Ponieważ nieraz tutaj padają hasła o tym kto i jakie fuckupy robi, jakie druty, etc, to dlaczego jackkpl nie może czegoś w temacie napisać ? Chyba, że ma to służyć wyłudzeniu kasy od Coobcia, to niech Coobcio o tym napisze wprost, że takie groźby padały.
Nie znam ani jednego ani drugiego, ale wydaje mi się, żeby gdyby problem był po stronie wczesnego zapłonu to padłyby też pozostałe panewki, a przynajmiej wykazywały ślady niezłego wpier...
Osobiście zlewam czy będzie mógł jackppl opisać czy nie, ale nie widzę powodów dla których miałby tego nie robić. Kto będzie chciał ten posta przeczyta, kto nie to nie. Coobcio dysponuje środkami prawnymi na wypadek naruszenia jego praw podmiotowych jak każdy w PL.
Nie znaczy, że Coobcio jest winien tego co się przytrafiło, na pewno składał silnik sumiennie, wszyscy wiemy, że tak potrafi. Na pewno też wiemy, że czasem mimo należytej staranności coś nie pójdzie po myśli, z tego możemy wyciągać wnioski.
Jeżeli się zaczną obrzucać błotem to mod zdejmie wątek.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sat, 22 Oct 2011 - 11:30
Post #112


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Jaqo @ Sat, 22 Oct 2011 - 11:04) *
Wątpliwości owszem były by bo to TY byś tą sprawę opisał - a jesteś tu jedną ze stron. Forumowe załatwienie takich spraw nikomu na dobre nie wyszło, to nie miejsce na takie dyskusje raczej.


ALe ja nie chce nic przez forum zalatwiac. OD tego sa telefony, lub komunikatory, zeby porozmawiac sobie prywatnie.

Chce przestrzec innych przed hura optymizmem w robieniu mocy u tego czlowieka. Skoro pozwalamy na chwalenie tunerow i robienie dobrego PRu, to dlaczego nie napisac o tym, co sie dzieje za kulisami? I nie ma tu mowy o finansach, jedynie o fachowosci podejscia do tematu

Tutaj probka zdjec zrobiona okolo 500km po remoncie silnika. Jesli ma byc taka forma, to moge wrzucic tylko zdjecia i filmy, bez slownego komentarza.




--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yotomeczek
post Sat, 22 Oct 2011 - 11:45
Post #113


Forum Killer
Dołączył: Fri, 28 November 2008





CYTAT(MadeInPoland @ Sat, 22 Oct 2011 - 11:30) *
...
Nie znaczy, że Coobcio jest winien tego co się przytrafiło, na pewno składał silnik sumiennie, wszyscy wiemy, że tak potrafi. Na pewno też wiemy, że czasem mimo należytej staranności coś nie pójdzie po myśli, z tego możemy wyciągać wnioski.
Jeżeli się zaczną obrzucać błotem to mod zdejmie wątek.


A mnie się wydaje że może właśnie zabrakło tej staranności (piasek w gwincie świec, podociągane na maxa śruby miski i czego tam jeszcze, cieknący po remoncie silnik...). Tak bywa jak się z pasji zaczyna robić biznes i zaczyna to przypominać pracę na akord.


--------------------
Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sat, 22 Oct 2011 - 12:42
Post #114


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





coby nie obrzucac sie blotem, jak ktos to powiedzial, tutaj jest opis samego remontu silnika, pomijajac wszelkie sporne kwestie i subiektywne oceny z mojej strony.

http://www.racingforum.pl/index.php?showto...t=0#entry941514


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Stron V  « < 4 5 6
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 01 July 2025 - 16:07