![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Wszystko gra ale kolega ma za ładne autko do moich brudnych celów
![]() -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#62
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 06 January 2005 Skąd: Anastazew ![]() |
Do bdrudnych celow go nie oddam, chyba ze obiecasz.
![]() -------------------- Duże, średnie i średnio małe...
Moc dostarcza - Master's Tuning Octavia Club Polska |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Hehe no wlasnie
![]() -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#65
|
![]() |
Panowie, sprzedaje sie w tej chwili jakis godny polecenia XJ w dobrych pieniadzach?
![]() I druga sprawa - tylko V8 + LPG czy diesel tez wart jest uwagi? |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#66
|
![]() |
godne polecenia poliftingowe XJ są droższe niż ZJ
w XJ nie ma V8 tylko 4.0 R6 silników diesla unikać |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Pomimo mego przekonywania nawet do zagazowanego Jeepa owy człowiek nie chce dać się przekonać i padło definitywnie na Suzuki Grand Vitarę. Nie pytajcie dlaczego, bo sam nie wiem dlaczego pewne argumenty nie mogą do niego trafić.
Usłyszał ów człowiek gdzieś, że przed 2005 w Grand Vitarze był napęd, któremu szkodziła jazda po asfalcie? (nie wiem o co chodziło), tam się coś rozłącza i pada (jest wadliwe/niewytrzymałe?) ??? i jak benzyniak w GV znosi instalację LPG? |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#68
|
![]() |
jazda po asfalcie może zaszkodzić napędowi 4x4 tylko w jednym jedynym przypadku...
kiedy nie ma centralnego mechanizmu różnicowego a ktoś mimo tego jedzie z zapiętym 4x4 |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
a jak jest w Grand Vitarze?
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#70
|
![]() |
chyba nie mają
taki sam układ jak Navarach czy jeepach z reduktorem 231 stały napęd na tył + dołączany przód bez centralnego mechanizmu różnicowego + reduktor dopiero w tej ostatniej wersji Vitary centralny mechanizm już jest |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
GV nie ma centralnego mechanizmu różnicowego, napęd 2H, 4H na sztywno i 4L na sztywno z reduktorem. z 4H i 4L nie latamy po utwardzonych drogach. GV ma też ramę i sztywny most z tyłu.
-------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 17 November 2005 ![]() |
@k-meal sprzedaje sie naprawde piekny XJ ale...
"Cena samochodu to 24500zl :wink:" albo inny motany z 6.5" liftu na 33" "cena 39.000zł i zero ciśnienia na sprzedaż" Ogolnie mozna kupic 2 jeepy - albo zajeb... drogi albo zajeb... tani ;-) |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#73
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 18 November 2004 Skąd: wawa ![]() |
Usłyszał ów człowiek gdzieś, że przed 2005 w Grand Vitarze był napęd, któremu szkodziła jazda po asfalcie? (nie wiem o co chodziło), tam się coś rozłącza i pada (jest wadliwe/niewytrzymałe?) ??? Przecież już pisaliśmy w tym temacie, że GV nie ma stałego 4x4 i przód idzie na sztywno. Jazda po asfalcie mu nie szkodziła, szkodzili ludzie nie potrafiący czytać instrukcji obsługi, albo chociaż naklejki z informacją o napędzie jaka jest w zasadzie w każdej japońskiej terenówce w kabinie ![]() -------------------- www.classicauto.pl
www.syndrom.fotolog.pl ww.lowrider.pl www.tlc.org.pl |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 23:32 |