Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> Co wybrać? Suzuki Grand Vitara, Toyota Land Cruiser, Nissan Terrano, Do użytku tam, gdzie szkoda auta osobowego
gość_bezduszny_*
post Fri, 24 Jun 2011 - 15:29
Post #41









ZJ trzeba zamawiać ze Szwajcarii
W Garwolinie jest sprawdzona firma która sprowadza.

Po wakacjach zamawiam i dla żony ZJ z 5.2 V8...
Pojeździła i stwierdziła, że lepiej się jej nim jeździ po mieście niż A4q wink.gif. Silnik V8 to nie jakiś kaszlak 1.9 TDI tongue.gif
Dostanie lift 2" na podkładkach, trochę polibuszy w zawieszenie + alusy o innym ET dla lepszego prowadzenia + oczko większe koła... ale szosowe i będzie cacy smile.gif

CYTAT
1) 42RE wzorem nie jest smile.gif
2) no fakt
3) a co tam siedzi? bo nawet nie wiem
4) można poprawić
5) nie sądzę żeby się udało w drodze do domu
6) tu na pewno
7) bez znaczenia skoro chęci brak
8) tu nie wiem - na pewno mniej awaryjny
9) bez znaczenia na luźnej drodze do domu


1. ale jest lepsza niż ta w Terrano. prosta z 3 biegami hydraulicznymi i 4 elektronicznym. Koszt mega wypasionego całkowitego remontu tej skrzyni to 3.000 pln
2 smile.gif
3. Terrano ma resory piórowe, ZJ ma sprężyny
4. Poprawić ? Jak zamienisz bębny na tarcze (ZJ ma tarcze) to owszem. Ale to kosztuje...
5. Po równym nie, na leśnych nierównościach jest to mozliwe
6. smile.gif
7. te przychodzą w "czasie jedzenia". Też to sobie obiecywałem tongue.gif
8. Jakoś nie uskarżam się na awaryjność. Co się sypie to się raz robi a solidnie i nie ma problemu. ZJ nie ma jakiś poważniejszych wad.
9. Ma potworne znaczenie, kiedy droga jest morka albo miejscami śliska, lub pojawia się gołoledź. Pogadaj z właścicielami np. Navarek, czy chcieli by mieć centralny wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 24 Jun 2011 - 15:29
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
SajneK
post Fri, 24 Jun 2011 - 15:58
Post #42


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





A widzisz smile.gif Ze Szwajcarii owszem ale koszta tego na pewno będą ponad 20.000 z sekwencyjnym gazem, a joker zaznaczył że to MAX

3. Powiedz właścicielom XJtów że resory to zuoo smile.gif Ja tam w blazerze miałem i też nie narzekałem... bębny też miałem i na dobrych klockach z przodu ponad 2 tony hamowało ok, ale nie oszukujmy się, te auta rozpędza się do 100-110 i koniec smile.gif

9. ?? Ja nie wiem gdzie trzeba jeździć, baaaardzo rzadko zapinałem przód, błoto czy śnieg to tak ale nigdzie indziej, masa pomaga a terrano podobno 1.8t waży więc też leciutki nie jest


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Fri, 24 Jun 2011 - 16:07
Post #43









CYTAT
3. Powiedz właścicielom XJtów że resory to zuoo smile.gif

a widziałeś XJ z przerobionym zawieszeniem na sprężyny i jakie ma możliwości ? wink.gif



film na YT: http://www.youtube.com/watch?feature=playe...Li3qA&gl=PL



CYTAT
9. ?? Ja nie wiem gdzie trzeba jeździć, baaaardzo rzadko zapinałem przód, błoto czy śnieg to tak ale nigdzie indziej, masa pomaga a terrano podobno 1.8t waży więc też leciutki nie jest

mając tak słaby silnik może tego się faktycznie tego tak nie czuje


CYTAT
A widzisz smile.gif Ze Szwajcarii owszem ale koszta tego na pewno będą ponad 20.000 z sekwencyjnym gazem, a joker zaznaczył że to MAX

hmm..
raczej zmieści się w 20k
może nie rocznik 98 ale na pewno poliftowym
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Fri, 24 Jun 2011 - 16:21
Post #44


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





CYTAT(bezduszny @ Fri, 24 Jun 2011 - 16:07) *
a widziałeś XJ z przerobionym zawieszeniem na sprężyny i jakie ma możliwości ? wink.gif



Hehe nie no jasne ja bez takiego wykrzyżu z domu się nie ruszam cool.gif

K5tka ma z przodu i z tyłu resor i działa

Ja by spróbował jeszcze Montereya, robiona nie tu gdzie Frontera a więc i awaryjność inna i jest o klasę wyżej jeżeli chodzi o teren!


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Fri, 24 Jun 2011 - 16:27
Post #45









CYTAT(SajneK @ Fri, 24 Jun 2011 - 16:21) *
Hehe nie no jasne ja bez takiego wykrzyżu z domu się nie ruszam cool.gif


koszt takiej przeróbki zawieszenia zaczyna się od około 3,5k pln w górę w zależności od użytych materiałów wielkości skoku zawieszenia
więc nie ma jakiejś tragedii
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Fri, 24 Jun 2011 - 17:02
Post #46


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





No no... lifcik najpierw 2cale + 30tki, potem okaże się że za mało, lecimy 4 cale + 32 cale, do tego panhardy, przewody nowe, amory, sprężyny, zderzaki przód tył metalowe, śmignie się 2x okaze sie ze bagaznik dachowy sie przyda, potem wyciągarka, potem progi do hilifta, po drodze zrobimy skrzynie, wymienimy most, krzyżaki w wale, uszczelniacze, snorkel przeciez tez sie przyda, spalanie nam wzrośnie od tego wszystkiego do jedynych 25l w miescie... Ja chce uchronić przed tym bo to nieuleczalne smile.gifsmile.gifsmile.gif chociaż nie powiem - wciąga cool.gif cool.gif Głupie terrano nie będzie prowokowało smile.gif


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Fri, 24 Jun 2011 - 17:24
Post #47









ZJ najlepiej wygląda i chyba najlepiej jeździ na 33" + 5,5"-6,0" wink.gif
co do reszty niestety się zgodzę... skarbonka nieziemska

ale taki samochód u mnie ma w zasadzie dożywocie, bo nigdy nie odzyskam tego co się w niego niemało pompuje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafi RU
post Sat, 25 Jun 2011 - 18:39
Post #48


Frequent User
Dołączył: Thu, 18 November 2004
Skąd: wawa





CYTAT(heatbeat @ Fri, 24 Jun 2011 - 08:19) *
Z wymienionych samochodów do takich celów najlepsze będzie Pajero 2 z dowolnym w sumie silnikiem. Będzie tak samo dobre a sporo tańsze pod każdym względem od Toyoty(j9)

(...)

2.8TDI - 4M40 - 125KM, droższy pod każdym względem od 2.5TDI ale już potrafi jechać, a rozrząd ma na łańcuchu;


Będzie dużo droższa pod względem cen części, zarówno w zamiiniku jak i w ASO. Po pierwsze do Toyoty masz dużo więcej szpeju, porządnych zamienników, nie mówiąc już o tym, że jest taki Terrain Tamer. A, i to nie jest moja opinia tylko kolegi, który ma porównanie na własnej skórze J9-ki z Pajero II.
Kilka lat temu nie było tak źle, ale dzisiaj 2.8 to słaby wybór, bo Pajeraki z nim dzielą się na takie które mają pękniętą głowicę, mają pospawaną głowicę, mają podróbkową głowicę. Nie masz dobrych. A 2.5 jest sporo, po prostu lepsza głowica i tyle.
I akurat Disco bym tak nie krytykował, jest to w terenie auto jeżdżące tak jak J9 i Pajero drugiej generacji, nic gorzej. A do tego też ma stały 4x4. Tyle że jego usterkowość to dyskusyjna sprawa, ale tutaj sami właściciele mają skrajnie różne opinie, więc rozmowa o tym jest bezcelowa.


CYTAT(bezduszny @ Fri, 24 Jun 2011 - 14:36) *
no nie wiem
- gorszy automat
- mniej mocy w silniku
- gorsze zawieszenie na tylnej osi
- gorsze hebelki
- wysoki.. a więc łatwiej o przewrócenie go
- gorszy komfort (w środku w kabinie)
- mniej możliwości rozbudowy i modyfikacji
- chyba mniej zamienników
- brak centralnego mechanizmu różnicowego.. a więc nie ma jazdy 4x4 po czarnym


Z większością argumentów się zdecydowanie zgadzam, ale akurat silnikowo auta są nieporównywalne, Terrano ma udanego diesla 2.7, a Jeep udane benzyny. Pewnie, że ten diesel ma mniej mocy, ale jest dieslem, dla niektórych to istotne. Ja też wybrałem większą benzynę, ale tak czasem już jest, że ma być diesel. I wtedy Terrano jest lepsze.


CYTAT(Maciek1234 @ Fri, 24 Jun 2011 - 14:52) *
O Land Crusierze w cenie do 17k możesz spokojnie zapomnieć. Nawet 3-drzwiowe zwłoki kosztują więcej. Szkoda czasu i nerwów.


O którym LC? Bo Joker pisał, że kolega pytał o J7, nie J9. A w przypadku J7 za tyle można kupić zmotany wóz z silnikiem 2.4 TD, który będzie w zupełnie dobrym stanie.

CYTAT(Maciek1234 @ Fri, 24 Jun 2011 - 14:52) *
Suzuki Vitara to stary, ciasny samochód. Do ciorania w terenie w sam raz, ale nic poza tym. W tym przypadku trzeba bardzo starannie skontrolować ramę, bo lubi korodować, nawet, jak auto nie jest powypadkowe.


Rozmowa była o Grand Vitarze, która nie jest, szczególnie na tle innych aut z tematu, starym samochodem. Nie jest też ciasna, jest porównywalna z pierwszym Cherokieem.

CYTAT(Maciek1234 @ Fri, 24 Jun 2011 - 14:52) *
Wg mnie warto iść w Pajero II (91-00) z silnikiem 2,8 w dieslu, ewentulanie jakaś V6 do gazu. Podstawowa zaleta, to dosyć duży wybór na polskim rynku. Jakiś szczególnych mankamentów nie ma, stąd jego cena jest dosyć wysoka.


Tak polecacie tego 2.8 diesla, a od byłych użytkowników tego ustrojstwa słyszałem, żeby omijać, w przciwieństwie do 2.5...


CYTAT(bezduszny @ Fri, 24 Jun 2011 - 15:29) *
3. Terrano ma resory piórowe, ZJ ma sprężyny


No niezupełnie wink.gif


Uploaded with ImageShack.us

CYTAT(bezduszny @ Fri, 24 Jun 2011 - 15:29) *
9. Ma potworne znaczenie, kiedy droga jest morka albo miejscami śliska, lub pojawia się gołoledź. Pogadaj z właścicielami np. Navarek, czy chcieli by mieć centralny wink.gif


To jest 100% prawda, ma teraz stały 4x4 i to zupełnie zmienia jazdę takim samochodem. Szczególnie w wyżej wymienionych warunkach.


--------------------
www.classicauto.pl

www.syndrom.fotolog.pl

ww.lowrider.pl www.tlc.org.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sat, 25 Jun 2011 - 18:48
Post #49









CYTAT
Pewnie, że ten diesel ma mniej mocy, ale jest dieslem, dla niektórych to istotne.

przy seryjnych kołach daje radę..
ale jak dasz nawet niewielki lift i ciut większe MT'ki to jadąc w terenie niestety nie ma czym jechać

CYTAT
No niezupełnie wink.gif

i to masz w Terrano za 20k ?
no to zwracam honor Nissanowi smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafi RU
post Sat, 25 Jun 2011 - 19:17
Post #50


Frequent User
Dołączył: Thu, 18 November 2004
Skąd: wawa





CYTAT(bezduszny @ Sat, 25 Jun 2011 - 18:48) *
przy seryjnych kołach daje radę..
ale jak dasz nawet niewielki lift i ciut większe MT'ki to jadąc w terenie niestety nie ma czym jechać


To prawda, ale przypomnij sobie o czym jest temat wink.gif lift i MT-ki raczej nie będą grane wink.gif

CYTAT(bezduszny @ Sat, 25 Jun 2011 - 18:48) *
i to masz w Terrano za 20k ?
no to zwracam honor Nissanowi smile.gif


I za 10k i 20k i za 8k wink.gif Terrano II ma sprężyny wink.gif



Jeszcze do głowy przyszedł mi jeden samochód, w sumie bardzo mi bliski, nie wiem czemu wcześniej o nim nie pomyślałem smile.gif

Druga generacja 4runnera.

Silniki (te spotykane;) )
-turbodiesel 2.4 2L-T. Tylko 90 koni, ale jeździłem, jak ma być do turystyki i lekkiego terenu (nawet do mocnego) to daje radę. I jest niezajebywalny.
-turbodiesel 3.0 1KZ-TE, fajny, bo ma moment, ma 125 koni, jest niezawodny, ale może mieć, jak wszystkie japońskie diesle w tej klasie, problem z głowicą. I na tl konkurencji mało pali.
-benzyna 3.0 3VZ-E. Wystarczająca, ma moment, niezawodna, daje radę na gazie, ale tylko na sekwencji.

Minusy:
- rdzewieją, ale nie wszystkie, niektóre prawie nie mają tego problemu, może kwestia dbania o auto, może po którymś roku było lepiej
- nie ma stałego 4x4
- problemy z opuszczaną szybą w tylnej klapie
- niektóre wyglądają jakby miały przebiegi rzędu 500-800 tys. Oczywiście cyferki na liczniku przebiegu nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Po prostu sporo 4R jest totalnie wyeksploatowanych.
- dużo fatalnych przekładek z anglika, z reguły oznaczenia Hilux Surf zostają (przy okazji często głupie silniki jak 2.4 benzyna, albo 2.4 TD z automatem)
- 3.0 na kijowym gazie to z reguły silnikowo trup
- najmłodsze będą z '95...

Plusy
- pancerna i prosta konstrukcja, bardzo mocna rama, trwały zawias
- dużo szpeju, mnóstwo zamienników, dużo części wymiennych z blisko spokrewnionym Hiluxem, ale też sporo wspólnych gratów (szczególnie silnikowe) z LC J7 i J9.
- w serii już jest duży prześwit
- jak na auto bez stałego 4x4, ze sztywnym mostem nie jeździ źle po asfalcie
- w środku jest całkiem sporo miejsca
- super lata bokami smile.gif

Z 4runnerem jest tak, że mało jest aut w stanie średnim, większość to albo śmietniki, albo ładne auta. Widziałem dwa egzemplarze kupione za ok. 15 tys i akurat te dwa były w naprawdę przyjemnej kondycji. Widziałem też takie za 20, które nie wiem jak trzymały się kupy. Widziałem też kupione za mniej niż 20 tyś. 4 runnery trzeciej generacji w zupełnie przyzwoitym stanie, ale to już pewnie trzeba się naszukać.


--------------------
www.classicauto.pl

www.syndrom.fotolog.pl

ww.lowrider.pl www.tlc.org.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasik
post Sat, 25 Jun 2011 - 19:36
Post #51


Frequent User
Dołączył: Mon, 18 April 2005





Na codzien mam doczynienia z 8x8, 8x6 i 8x4 ale nic z 4x4 dlatego ciekawi mnie jak sie jezdzi z takim zawieszeniem co robi taki wykrzyz cywilnie??? Przy 15 km/h mimowolnie kierowca przesiada sie na miejsce pasazera?


sorry za OT ale az piany dostaje z ciekawosci wink.gif

i tak wole spieka na hipermarketowych parkingach, to dopiero adrenalina hehe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
heatbeat
post Sun, 26 Jun 2011 - 07:33
Post #52


Rookie
Dołączył: Sat, 22 August 2009





CYTAT(Rafi RU @ Sat, 25 Jun 2011 - 18:39) *
Będzie dużo droższa pod względem cen części, zarówno w zamiiniku jak i w ASO. Po pierwsze do Toyoty masz dużo więcej szpeju, porządnych zamienników, nie mówiąc już o tym, że jest taki Terrain Tamer. A, i to nie jest moja opinia tylko kolegi, który ma porównanie na własnej skórze J9-ki z Pajero II.
Kilka lat temu nie było tak źle, ale dzisiaj 2.8 to słaby wybór, bo Pajeraki z nim dzielą się na takie które mają pękniętą głowicę, mają pospawaną głowicę, mają podróbkową głowicę. Nie masz dobrych. A 2.5 jest sporo, po prostu lepsza głowica i tyle.
I akurat Disco bym tak nie krytykował, jest to w terenie auto jeżdżące tak jak J9 i Pajero drugiej generacji, nic gorzej. A do tego też ma stały 4x4. Tyle że jego usterkowość to dyskusyjna sprawa, ale tutaj sami właściciele mają skrajnie różne opinie, więc rozmowa o tym jest bezcelowa.


Mam zarówno Toyotę jak i Pajero i jeśli chodzi o części to:
- eksploatacyjne są na podobnym poziomie;
- zamienne do toyoty są w ogólnym rozrachunku sporo droższe niż do Pajero;

I nie mam na myśli ASO - bo tam nie chadzam. Chyba że ASO Hyundaia - bo sporo części od licencyjnego Gallopera pasuje do Pojary i są dobre i tanie. Zamienników do obu samochodów jest tyle samo i takiej samej jakości - bo najczęściej są od tych samych producentów. Używki do Toyoty są ze 3 razy droższe, a niektóre(jak choćby silniczek blokady) wręcz nie do kupienia poza ASO(za jedyne 2500zł albo i lepiej). Od Pajero tańsza w częściech jest chyba tylko Vitara/Samurai.

Pajero z SuperSelectem jak i Toyota J9 też mają stały napęd na obie osie. Zresztą jedyną zaletą diskovery na tle japończyków jest niskie spalanie - poza tym wszystko jest gorsze(słaby układ napędowy, brak blokady tylnej osi, awaryjność, koszty napraw). No ale jest wygodne i ta legenda....

A terrano nie lubię, bo to taka gorsza pojara/J9tka. Wąskie toto i strach tym szybciej pojechać. A do tego małe kółka i brak blokady.

A autor wątku to niech znajdzie posiadaczy samochodów które rozważa i niech zobaczy na żywo, może troszkę km poprowadzi. Będzie wiedział co i jak.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sun, 26 Jun 2011 - 11:37
Post #53









CYTAT
Od Pajero tańsza w częściech jest chyba tylko Vitara/Samurai.

Jeep nie jest drogi.. a i części jest zatrzęsienie w rożnych jakościach
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafi RU
post Sun, 26 Jun 2011 - 16:26
Post #54


Frequent User
Dołączył: Thu, 18 November 2004
Skąd: wawa





CYTAT(heatbeat @ Sun, 26 Jun 2011 - 07:33) *
Mam zarówno Toyotę jak i Pajero i jeśli chodzi o części to:
- eksploatacyjne są na podobnym poziomie;
- zamienne do toyoty są w ogólnym rozrachunku sporo droższe niż do Pajero;
(...)
nie mam na myśli ASO - bo tam nie chadzam. Chyba że ASO Hyundaia - bo sporo części od licencyjnego Gallopera pasuje do Pojary i są dobre i tanie. Zamienników do obu samochodów jest tyle samo i takiej samej jakości - bo najczęściej są od tych samych producentów. Używki do Toyoty są ze 3 razy droższe, a niektóre(jak choćby silniczek blokady) wręcz nie do kupienia poza ASO(za jedyne 2500zł albo i lepiej). Od Pajero tańsza w częściech jest chyba tylko Vitara/Samurai.


No widzisz, a mój kumpel ma zupełnie odwrotne doświadczenia, a ma warsztat i myślę, że wie gdzie szukać części. Fakt faktem, że obaj mamy zaprzyjaźniony sklep z bardzo porządnymi częściami do Toyot, a przy okazji jakieś tam zniżki. I rzeczywiście ja szukałerm części tylko do Pajero III, ale wymiękłem zupełnie. Zarówno J9, jak i J12 to dla mnie taniocha przy tym co usłyszałem przy tamtym aucie. Ale może masz więcej racji, bo jednak Pajero III to już nie to samo, nie tak dobre, nie terenowe i może do II jest lepiej. Ja do ASO Toyoty czasem chadzam, bo mają części i zajebiście drogie i tańsze niż kiepawe zamienniki, a nawet zabwne akcje naprawcze, gdzie wymieniają części za parę klocków tak po prostu (mimo, że ze starymi się nic nie działo wink.gif ). Zależy o co chodzi, ale warto czasami tam wpaść. Nie wiem jak jest z dokładnie z zamiennikami, może klocków, filtrów i łożysk jest tyle samo, nie porównywałem ofert producentów wink.gif ale wiem, że hamulce do Toyot kosztują mnie sporo taniej wink.gif I po nowszym Pajero wiem, że ilość części zawieszenia jest do Toyoty zdecydowanie więcej. Inna sprawa, że ja wyznaję zasadę, że jak coś zmieniać w terenówce to raczej tylko na polibusze i zawieszenia firm robiących już rzeczy pod teren (a mają z reguły w ofercie też zestawy jak z fabryki, tyle że trwalsze). I na pewno Toyoty (jak i Nissana, chociaż nie Terrano) atutem jest ich popularność w Australii, a co za tym idzie ilość bardzo porządnych i relatywnie niedrogich podzespołów. Ja używek nie kupuję, chyba że rzeczy takie jak grill. A silniczek blokady naprawiłem za 450 zł. A od Pajero będzie dużo tańszy właśnie Jeep jak wspomniał Bezduszny.



CYTAT(heatbeat @ Sun, 26 Jun 2011 - 07:33) *
Pajero z SuperSelectem jak i Toyota J9 też mają stały napęd na obie osie.


Dzięki, ale o tym pisaliśmy już wcześniej wink.gif

CYTAT(heatbeat @ Sun, 26 Jun 2011 - 07:33) *
Zresztą jedyną zaletą diskovery na tle japończyków jest niskie spalanie


Mój wujo używa J9 na polowania i do jazdy głównie przez lasy i łąki i pali mu dokładnie tyle i palił Disco, a w trasie nawet mniej i lepiej się zbiera. Kolega z roboty jeździ J9 głównie po mieście i pali mu 11. Czyli jak Disco w mieście.

CYTAT(heatbeat @ Sun, 26 Jun 2011 - 07:33) *
- poza tym wszystko jest gorsze(słaby układ napędowy, brak blokady tylnej osi, awaryjność, koszty napraw). No ale jest wygodne i ta legenda....


Myślę, że dla legendy to się kupuje Defendery i Range'a, a Disco bo są tanie. Jak już pisałem dla mnie to jest auto zagadka, poznałem ludzi, którzy nie mieli praktycznie żadnych problemów z Disco, a używali ich konkretnie. Może jest to po prostu kwestia dbałości o to auto.


CYTAT(heatbeat @ Sun, 26 Jun 2011 - 07:33) *
A terrano nie lubię, bo to taka gorsza pojara/J9tka. Wąskie toto i strach tym szybciej pojechać. A do tego małe kółka i brak blokady.


Tak to wszystko prawda, ale to nigdy nie były auta porównywalne. Jako nowe Terrano było sporo tańsze, bo to inna liga. Jako używane można kupić w tej samej cenie sporo młodsze- dla niektórych to ważne. W cenach w jakich J9 są totalnymi trupami, albo nawet ich nie ma, a Pajero będą jednak dużo starsze Terrano są relatywnie młode i łatwiej o porządną sztukę. Też wolę Pajero i J9, ale budżet to budżet, a zapewne doskonale wiesz, że po za kupie i tak trzeba coś tam zrobić zawsze.

CYTAT(heatbeat @ Sun, 26 Jun 2011 - 07:33) *
A autor wątku to niech znajdzie posiadaczy samochodów które rozważa i niech zobaczy na żywo, może troszkę km poprowadzi. Będzie wiedział co i jak.


Też prawda, może wsiąść do Terrano i się przestraszyć jego prowadzenia biggrin.gif




--------------------
www.classicauto.pl

www.syndrom.fotolog.pl

ww.lowrider.pl www.tlc.org.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sun, 26 Jun 2011 - 16:33
Post #55









Najdroższą częścią jaka może paść w ZJ jest... wisko reduktora.
Nowe kosztuje około 3000 pln brutto i starcza średnio na około 150k km

...ale..

Każdy reduktor 249 i 249OD można zmienić na 242 smile.gif
koszt takiego używanego reduktora + generalna napawa (choć nie ma tam wiele do robienia) + wymiana to koszt około 1300-1500 pln
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wzi13
post Tue, 28 Jun 2011 - 01:19
Post #56


Frequent User
Dołączył: Thu, 17 November 2005





skrzynia do super tanich tez w ZJ/ZG do super tanich nie nalezy a wielu ludzi potrafi ja popsuc...
Poza tym za takie pieniadze nie znajdzie sie zadnego auta z takim urokiem i takim wypasem - jesli tylko ktos potrafi pogodzic sie ze spalaniem badz przeprosi sie z lpg i nie bedzie chcial upchnac wiecej niz 33"(a najlepiej 31") tak aby danki nie powiedzialy papa to naprawde super auto.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Purchawa
post Tue, 28 Jun 2011 - 21:22
Post #57


User
Dołączył: Thu, 06 January 2005
Skąd: Anastazew





Sorry za OT, ale jak chcecie idealnego ZJota, to rozwazam sprzedaz swojego Orvisa.


--------------------
Duże, średnie i średnio małe...
Moc dostarcza - Master's Tuning
Octavia Club Polska
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Tue, 28 Jun 2011 - 23:21
Post #58


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





poprosze info na pw co jak i za ile wink.gif


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Wed, 29 Jun 2011 - 19:37
Post #59









CYTAT(SajneK @ Tue, 28 Jun 2011 - 23:21) *
poprosze info na pw co jak i za ile wink.gif

dobry kierunek smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Purchawa
post Wed, 29 Jun 2011 - 20:57
Post #60


User
Dołączył: Thu, 06 January 2005
Skąd: Anastazew





CYTAT(SajneK @ Tue, 28 Jun 2011 - 23:21) *
poprosze info na pw co jak i za ile wink.gif

Poszlo. Doszlo?


--------------------
Duże, średnie i średnio małe...
Moc dostarcza - Master's Tuning
Octavia Club Polska
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 23:32