Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Peugeot 405
kontrolm
post Fri, 24 Jun 2011 - 18:54
Post #21


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



Poniżej parę propozycji jakbys jednak chciał tego strucla ruszyć szybciej do przodu ;-)

tu masz zykły 8v z 406 tct, wiadomo inne turbo i IC reszta seria:
http://www.youtube.com/watch?v=zfE-arYSxGw...feature=related

tu masz zwykły 8V ale już zakuty bo normalny znosi do ok 350 KM:
http://www.youtube.com/watch?v=gwNgQket9do...feature=related

a tu masz silnik z S16 seria bebechy tylko turbo inne:
http://www.youtube.com/watch?v=p5TuB-pLPpc

także w cięższej budzie do 150 może bedzie wolniej ale potem już znacznie lepiej bo 405 miała znacznie lepszy Cx niż 205


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 24 Jun 2011 - 18:54
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
STRYJA
post Fri, 24 Jun 2011 - 19:38
Post #22


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2005





ten pierwszy link to chyba nie 406....


--------------------
Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user
Go to the top of the page
 
+Quote Post
STRYJA
post Fri, 24 Jun 2011 - 19:38
Post #23


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2005





sorry "z 406"....


--------------------
Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Fri, 24 Jun 2011 - 19:44
Post #24


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



tak masz racje , chodziło mi że silnik z 406, które na allegro są tanie jak barszcz, ostatni ze skrzynia półosiami i ECU poszedł za 510 zł...ciezko taniej coś uturbić...


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Fri, 24 Jun 2011 - 22:28
Post #25


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Fura fajna jak na tamte lata ale nie rozumiem co Cię naszło na puga? Jest tyle innych baz.

A jeżeli już pug to 205 1.9 GTI ze skrzynią od 1.6 GTI


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feroce
post Sat, 25 Jun 2011 - 09:31
Post #26


Rookie
Dołączył: Tue, 21 June 2011





Naszło na puga bo mam takiego 10 lat w domu. Fajna rzecz, ale po dłuższym zastanowieniu stwierdziłem że wole odłożyć pieniążki na nissana 200sx s14 smile.gif Mam znajomych ktozy by mi takowego mogli sprowadzic tylko kwesta przekładki (jaka jest cena?)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Sat, 25 Jun 2011 - 09:40
Post #27


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Było tak od razu, że chcesz wykorzystać to co masz


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Sat, 25 Jun 2011 - 10:19
Post #28


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



co RWD to RWD ;-) coprawda 405 T16 też ładnie idzie bokiem - wystarczy poprosić ;-)
rozkład 50/50 ale lekki tył wiec daje ;-)


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feroce
post Sat, 25 Jun 2011 - 12:18
Post #29


Rookie
Dołączył: Tue, 21 June 2011





Racja wink.gif Lepiej odłożyć troszke $ i kupić besyje biggrin.gif Nie wie ktoś ile kosztuje przekładka w s14?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Sat, 25 Jun 2011 - 16:52
Post #30


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Feroce, pewnie w granicach 10k...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
STRYJA
post Sun, 26 Jun 2011 - 18:37
Post #31


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2005





a z ciekawości wie ktoś jak mocne napędy były w takim pugu 4x4?


--------------------
Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Sun, 26 Jun 2011 - 21:57
Post #32


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



W T16 do 250 KM wytzrymuje transfer box - powyżej trzeba zakupić cześci na podmianke ze szwecji i potem wytrzymuje już dużo wiecej, sama skrzynia znaaaacznie wiecej jak i tylni most - to jest most z 505 Turbo gdzie 300 KM samochody jezdziły bez problemu.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manieczek
post Fri, 22 Jul 2011 - 21:25
Post #33


Rookie
Dołączył: Thu, 20 May 2010





Widzę, że najwięcej o masakrycznych kosztach utrzymania 405 piszą Ci którzy jej nawet nie mieli smile.gif Ja posiadam mi16 po lifcie i jakoś nie płaczę. Jak pisał kontrolm, belkę na częściach sasica zrobiłem za 600 zł (a robi się ją co ok 100 000 km, więc chyba nie jest to aż tak duży koszt), graty eksploatacyjne są po taniości a auto duże, wygodne powiedziałbym- ekonomiczne- i nie jednemu potrafi zetrzeć uśmiech z twarzy na światłach. Jakby dobrze ogarnąć to w dosyć rozsądnych pieniądzach można zbudować sobie dosyć szybkie auto nie rujnujące codzienną eksploatacją. Zresztą są gusta i guściki smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Fri, 22 Jul 2011 - 21:52
Post #34


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



Fiaciki to też bardzo szybkie auta (tak mi powiedział ostatnio pewien kierowca z lizakiem ;-) ) jak i też mało popularne Saaby - co widać na tym forum... Problem Peugeotów i Cytryn (Renówki też) leży gdzie indziej - nabywa je charakterystyczna grupa posiadaczy - albo uważają że każda zmiana czegokolwiek pogorszy jego parametry bo nie ma nikogo mądrzejszego niż banda żabojadów którzy najpierw zaprojektowali tylnią belkę a potem postanowili do tego dorobić samochód...albo uważają że włożenie w auto k...nascie tyś zł sie nie opłaca bo przecież za tyle można kupić nową Dacie Logan...

w związku z tym w polsce jeżdzą mniej lub bardziej zdrutowane francuzy które nawet czasem mają tyle mocy ile zapragnał mieć właściciel ale zazwyczaj wtedy zabrakło kasy na lakier i opony...

natomiast właściciele VW/Audi/Opel/Honda ku ogólnej uciesze całej rodziny nie boją się władować całej zarobionej kasy w auto żeby pokazać kto tu rządzi ;-)


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Munne
post Mon, 01 Aug 2011 - 12:14
Post #35


Rookie
Dołączył: Wed, 23 July 2008
Skąd: Lublin/Stockholm





Kwestia transferboxu w T16 jest ze tak powiem opanowana takze nie ma sie czego bac, jakies dwa lata temu bylem zmuszony wzmocnic swoj transferbox w T16 i od tamtej pory auto jezdzi bezproblemowo. Wszystko co jest potrzebne do budowy potworka 405T16 znajdziecie na stronie http://atdperformance.com/topic/index-en.html trzeba tylko miec troszeczke odwagi a przyjemnosc z objezdzania aut z grupy VAG jest bezcenna.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 16:09