![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Poniżej parę propozycji jakbys jednak chciał tego strucla ruszyć szybciej do przodu ;-)
tu masz zykły 8v z 406 tct, wiadomo inne turbo i IC reszta seria: http://www.youtube.com/watch?v=zfE-arYSxGw...feature=related tu masz zwykły 8V ale już zakuty bo normalny znosi do ok 350 KM: http://www.youtube.com/watch?v=gwNgQket9do...feature=related a tu masz silnik z S16 seria bebechy tylko turbo inne: http://www.youtube.com/watch?v=p5TuB-pLPpc także w cięższej budzie do 150 może bedzie wolniej ale potem już znacznie lepiej bo 405 miała znacznie lepszy Cx niż 205 -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 21 January 2005 ![]() |
ten pierwszy link to chyba nie 406....
-------------------- Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 21 January 2005 ![]() |
sorry "z 406"....
-------------------- Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
tak masz racje , chodziło mi że silnik z 406, które na allegro są tanie jak barszcz, ostatni ze skrzynia półosiami i ECU poszedł za 510 zł...ciezko taniej coś uturbić...
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Fura fajna jak na tamte lata ale nie rozumiem co Cię naszło na puga? Jest tyle innych baz.
A jeżeli już pug to 205 1.9 GTI ze skrzynią od 1.6 GTI -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 21 June 2011 ![]() |
Naszło na puga bo mam takiego 10 lat w domu. Fajna rzecz, ale po dłuższym zastanowieniu stwierdziłem że wole odłożyć pieniążki na nissana 200sx s14
![]() |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Było tak od razu, że chcesz wykorzystać to co masz
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
co RWD to RWD ;-) coprawda 405 T16 też ładnie idzie bokiem - wystarczy poprosić ;-)
rozkład 50/50 ale lekki tył wiec daje ;-) -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 21 June 2011 ![]() |
Racja
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Feroce, pewnie w granicach 10k...
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 21 January 2005 ![]() |
a z ciekawości wie ktoś jak mocne napędy były w takim pugu 4x4?
-------------------- Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
W T16 do 250 KM wytzrymuje transfer box - powyżej trzeba zakupić cześci na podmianke ze szwecji i potem wytrzymuje już dużo wiecej, sama skrzynia znaaaacznie wiecej jak i tylni most - to jest most z 505 Turbo gdzie 300 KM samochody jezdziły bez problemu.
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 20 May 2010 ![]() |
Widzę, że najwięcej o masakrycznych kosztach utrzymania 405 piszą Ci którzy jej nawet nie mieli
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Fiaciki to też bardzo szybkie auta (tak mi powiedział ostatnio pewien kierowca z lizakiem ;-) ) jak i też mało popularne Saaby - co widać na tym forum... Problem Peugeotów i Cytryn (Renówki też) leży gdzie indziej - nabywa je charakterystyczna grupa posiadaczy - albo uważają że każda zmiana czegokolwiek pogorszy jego parametry bo nie ma nikogo mądrzejszego niż banda żabojadów którzy najpierw zaprojektowali tylnią belkę a potem postanowili do tego dorobić samochód...albo uważają że włożenie w auto k...nascie tyś zł sie nie opłaca bo przecież za tyle można kupić nową Dacie Logan...
w związku z tym w polsce jeżdzą mniej lub bardziej zdrutowane francuzy które nawet czasem mają tyle mocy ile zapragnał mieć właściciel ale zazwyczaj wtedy zabrakło kasy na lakier i opony... natomiast właściciele VW/Audi/Opel/Honda ku ogólnej uciesze całej rodziny nie boją się władować całej zarobionej kasy w auto żeby pokazać kto tu rządzi ;-) -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 23 July 2008 Skąd: Lublin/Stockholm ![]() |
Kwestia transferboxu w T16 jest ze tak powiem opanowana takze nie ma sie czego bac, jakies dwa lata temu bylem zmuszony wzmocnic swoj transferbox w T16 i od tamtej pory auto jezdzi bezproblemowo. Wszystko co jest potrzebne do budowy potworka 405T16 znajdziecie na stronie http://atdperformance.com/topic/index-en.html trzeba tylko miec troszeczke odwagi a przyjemnosc z objezdzania aut z grupy VAG jest bezcenna.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 16:09 |