![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#441
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 16 February 2003 Skąd: Wawa Ursus ![]() |
biorę też pod uwagę że sie moge mylić w ocenie sytuacji. Ale nic na to nie wskazuje.
-------------------- ____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie... Wombat |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#442
|
|
![]() Administrator Dołączył: Wed, 17 August 2005 Skąd: go brać, skąd go brać? ![]() |
Gorąca noc jak na listopad.
Gdyby przypadkiem ktoś wpadł na pomysł, żeby napyskować w temacie w celu jego zamknięcia, to trzeba przyznać, że sprytnie to sobie wymyślił ... ale po krótkim namyśle jednak nie przejdzie. Może to co najwyżej uniemożliwić tej osobie dalsze uczestnictwo w dyskusji. Swoją drogą przekonywanie nieprzekonywalnych też mija się z celem - zupełnie jak tłumaczenie kapłanowi w starożytnym Egipcie, że z tym zaćmieniem, to żadna kara, a składanie ofiar nic nie pomoże. Tak, czy siak, proszę o rzeczową dyskusję, albo żadną. W szczególności proszę o nieepatowanie swoją fascynacją homoseksualizmem, gdyż jest to forum o motoryzacji. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#443
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
PioterW rzeczowa o czym? O technicznych aspektach projektu czy o tym jaki świat jest zły?
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#444
|
|
![]() Administrator Dołączył: Wed, 17 August 2005 Skąd: go brać, skąd go brać? ![]() |
rzeczowa, czyli na temat
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#445
|
|
![]() Administrator Dołączył: Wed, 17 August 2005 Skąd: go brać, skąd go brać? ![]() |
grzespe możesza napisać skąd macie skrzynię biegów? Bardzo chętnie odpowiem na pytania, zapewne Grzesiek również, Pytań w temacie jest więcej i większość chyba nadal oczekuje odpowiedzi. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#446
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 12 September 2008 Skąd: UK ![]() |
Ok po raz ostatni zabieram glos tutaj bo widze ze poiom rozmow spadla na leb ma szyje..
Po pierwsze Wombat znasz napewno wiele osob ktore zostaly "wydojone" przez ta firme? dlaczego sie nie oddzywaja i siedza cicho mozna przeciez na drodze sadwoej dochodzic swego? kots im cos ukradl ? Co do prezesa- jak ktos kiedys zauwazyl bylo juz wiele powiedziane - nie wiem czemu caly czas sie tym zajmujesz ? Na temat wyscogow GT zapewne masz wielkie doswiadczenie w tej kwestji znasz "polityke" za kulisami i zapewne uczestniczyles w wielu? - co ja tylko oo 10 lat sie tym zajmuje i tylko 3 razu uczestniczylem w le mans ( w tym 2 raze w LMP1 teamie raz z lotusem GTE) zapewne uczestniczylws w paru grand am wyscigach tam nie bardzo amm sie czym pochwalic bo tylko jeden sezon.. do tego GT asia 2 sezony itp... Parkrotnie dubai 24 , sepang 12h abudhabi 12h i britcar 24... W kazdym z tych wyscigow nei zajmowalem sie zmiana opon Zapewne tez homologowales niejeden samochod wSRO i ciegle sie zastanawaisz jak to jest ze Ginetta , Chevron czy tez sin r1 nie mja drogowych aut - Sin niedawo zrobil jedno ale rok po homologacji w GT4? ja w sumie tylko pracowalem tylko przy chomologacji Mosler GT3 i Lotus GT4 wiec moge nie wiedziec nic o tym co robie.. Ty tez masz dane ze swojego "tajnego zrodla" ze ohilns nie wspolpracuje z nami ciekawe bo amortyzatory przyszly z HQ ze szwecji do nas a ne od regionalnego przedstawiciela.. Itp... generalnie wszystkie twoje wypowiedzi sa o tym co prezes powiedzial kiedys itp.... i ile to ludzi zopstyawo wydymanych ... czyli pieniactwo i w czystym tego slowa znaczeniu.. -------------------- Data logging, race car engineering ,
|
|
|
![]()
Post
#447
|
|
eMpowered Dołączył: Wed, 15 April 2015 ![]() |
Obecnie są trzy skrzynie dedykowane (zestawione wg parametrów Arrinery)
Do wersji GT4 Hewland LLS http://www.hewland.com/svga/lls.html Do wersji drogowej Albins oraz Cima. |
|
|
![]()
Post
#448
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 12 September 2008 Skąd: UK ![]() |
Pytań w temacie jest więcej i większość chyba nadal oczekuje odpowiedzi. skrzynia to hewland LLS z wbudowanymi aktuatorami to paddle shift.. i od hewlanda od producenta.. tak samo jak hamulce od alcon abs od bosch itp... -------------------- Data logging, race car engineering ,
|
|
|
![]()
Post
#449
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: świdnik ![]() |
Po pierwsze Wombat znasz napewno wiele osob ktore zostaly "wydojone" przez ta firme? dlaczego sie nie oddzywaja i siedza cicho mozna przeciez na drodze sadwoej dochodzic swego? kots im cos ukradl ? Arinera ogłosiła że powstanie polski supercar, nie wersja torowa, ale auto konkurujące z innymi supercarami. Gdzie on jest? Uważam, że to już jest wydojenie. Gdybym 8 lat temu uwierzył, że ten samochód powstanie i będzie taki jak zapowiadają, to mógłbym powiedzieć że zostałem wydymany. Towarzyszyła temu emisja akcji. Do sądu nikt z tym nie pójdzie, bo inwestowanie na giełdzie jest gra i każdy o tym wie, że istnieje ryzyko straty kapitału. Straci na tym ostatni cymbał, który po zakupie akcji, nie doczeka się już kolejnego spotu reklamowego Arinery, przez co nie wzrośnie popyt na te akcje i cena spadnie. Ale na razie się kręci. W szkole uczono mnie, że celem firmy jest przetrwanie na rynku, czyli tak jak pisał Wombat, nie chodzi o złapanie króliczka. p.s. Nissan GTR GT3 ma silnik od nissana http://www.nismo.co.jp/en/products/GT3/ |
|
|
![]()
Post
#450
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Co do chodzenia do sadu i dochodzenia swoich praw w takich sprawach...nie ten kraj, poszkodowani w finroyal czy amber gold chyba jak dotad wiele w sadzie nie ugrali.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#451
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Mój tata formalnie też nigdy nikogo nie okradł, nikt z niczym nie poszedł do sądu, spółka upadła z sześciomilionowym długiem i niczego nikomu nie oddała, a ja odziedziczę po nim jeszcze bańkę do spłacenia. Gość żyje sobie dalej jak panisko, tak się zakręcił, że formalnie nie ma mu co zabrać. To taki właśnie kraj, więc błagam grzespe - przestań za przeproszeniem pieprzyć o tym, że nikt nie poszedł do sądu po swoje kiedy został wydymany.
Ja już tych bzdetów, że coś będzie, albo że zostało sprzedane kiedy nawet nie ma jednej sztuki, mam dosyć. Stek bzdur i nowe historie o projektach z kosmosu dziwnie zawsze pojawiają się w towarzystwie emisji jakiegoś kolejnego gównianego papieru, to pewnie przypadkowy zbieg okoliczności. Bardzo nam miło, że chociaż jedna sensowna osoba wiedząca co robi grzebie się przy tym fantastycznym przedsięwzięciu z technologiami z matplanety, ale kurna - zrozum, że nie jesteśmy ani ślepi ani głupi i widzimy gdzie to zmierza. Ja np. widzę, że to nie zmierza ani krok w tę samą stronę co wstępne obietnice i plany sprzed już nie wiem ilu lat. Ciągle nic, albo prawie nic nie pokrywa się z wcześniejszymi obietnicami, ale zawsze jest jakiś kłopocik, a obecnie największym jest chyba fala niczym nieuzasadnionego hejtu, na który jak widać wyjebane nie macie, bo ktoś po stronie firmy stracił nawet kulturę wypowiedzi i pocisnął wszystkim od cweli. Oczywiście można zwalić na praktykanta, uczył się i popełnił błąd, to się więcej nie powtórzy, blablabla. Smród jednak pozostanie i to niekoniecznie tak jak w tym dowcipie, który kończy się "pieniądze się znalazły, ale wiesz, niesmak pozostał" ![]() |
|
|
![]()
Post
#452
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Ale kogo obchodzi wersja torowa?
Kiedy będzie wersja drogowa? Wciskają swój słodki pierd mówiąc wszystkim dookoła że są to perfumy. Niech dalej tkwią w tej swojej bajce, a my róbmy swoje. Biorąc pod uwagę to pitolenie i rozwój innych firm, to mogę przypuszczać że jeżeli juz powstanie kiedykolwiek wersja drogowa to zwykle Porsche będzie bardziej zaawansowane niż ta buda na kółkach którą się jarają... I obym się mylił. |
|
|
![]()
Post
#453
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
A ja widze szanse, szczegolnie ze odpowiednia droga zostala obrana a sidla zarzucone. "Tato kup mi Allinele". Moze homologowanego samochodu z tego nie bedzie, ale na 2-3 lata bedzie budzet i fejm. Czort wie czy nie szukaja kolejnego takiego inwestora, ktory na odwieczne pytanie rodziny/znajomych "gdzie pracuje Twoj syn" bedzie mogl z duma odpowiedziec "Jest bardzo ambitny, nie chcial byc dluzej prezesem/czlonkiem zarzadu w zadnej z moich firm/spolek, taraz buduje pierwszy polski hipersamochod, ratuje polska motoryzacje, to jego pasja".
|
|
|
![]()
Post
#454
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 16 February 2003 Skąd: Wawa Ursus ![]() |
czyli w sumie Szacun wręcz?
łubu-dubu, łubu-dubu, niech żyje nam... -------------------- ____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie... Wombat |
|
|
![]()
Post
#455
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
czyli w sumie Szacun wręcz? łubu-dubu, łubu-dubu, niech żyje nam... Jesli do tego dojdzie zrzutka od wyznawcow danego "guru" i nieoficjalna akcja marketingowa w stylu "z Boguslawem Arrinera czysta po miescie" ktora lykna media to moze byc ciekawie - propsu od klakierow nie zabraknie. "Rozowa koszula" odetnie sie od nielegalnego rajdu przez miasto i bezpieczenstwem w ruchu drogowym wytlumaczy zbudowanie jedynie wersji torowej. Jest sprytny wiec jeszcze dostanie dofinansowanie z EU na kampanie spoleczna "bezpieczni w hipercarach" ktorej twarza zostanie oczywiscie render polskiej "spin queen". Malo to osob zarobilo na sciemach w polskiej branzy automotive? P.S. Czy ktorys z brokerow oferujacych luksusowe auta nie przewiduje promocji w stylu "przy zakupie najmocniejszej Su galaktyki w pakiecie z Datsunem1.5KKM z dobrej woli oferuje znizke do -25% na prawo do zakupu Arrinery"? |
|
|
![]()
Post
#456
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Myśle że jesli powstanie wersja na drogę to bliżej jej będzie do Radical-a RXC niz Porsche. Cieżko żeby mały nazwijmy to producent dysponował technologia koncernu który sprzedaje tysiące samochodów .
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#457
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Grzespe,
Nie ujmąc twoim umiejętnościom, doświadczniu itd. Pozwoliłem sobie przejrzeć temat i w tej chwili piszesz to: Ok po raz ostatni zabieram glos tutaj bo widze ze poiom rozmow spadla na leb ma szyje.. Po pierwsze Wombat znasz napewno wiele osob ktore zostaly "wydojone" przez ta firme? dlaczego sie nie oddzywaja i siedza cicho mozna przeciez na drodze sadwoej dochodzic swego? kots im cos ukradl ? A w kwietniu: Wersje torowa i NASTEPNE dwie trzy torowe!! jak mowilem wczesnie nie bede sie wdawal w dyskusje co ktos powiedzial rok temu lub dwa malo mnie to interesuje.. Widzisz, Ciebie nie interesują obietnice bez pokrycia, za to atakujesz innych nie widząc, że mają sporo racji. Jeżeli to prezes każe Ci wyciągać te firmę tu na forum na nogi, to nie kompromituj się chociaż go kryjąc. Wombat to masta ironii ale nie ma co się dziwić, lepsze jego kilka postów niż atak pojedynczych zdrowomyślących ludzi w ilościach kilkunastu. Wombat robi robotę za nich. Poważny projekt, poważna firma, wszystko oh ah.... A tu popis kogoś bezimiennego, kto broni projektu a raczej zachowań pana prezesa: Tak, głupolu, to moje oficjalne stanowisko, że cwel będzie cwelem. Nie chce mi się gadać z takimi jak ty. Uważam, że g osiągnęliście i następne pokolenia w tym temacie nic nie zmienią. Zachwycaj się dalej zagranicznymi samochodami, sr aj na polskie koncepcje, rób zakupy w lidlu, padaj na kolana przed VW, pomyśl jak jeszcze bardziej zrobić obcemu łaskę (niektórzy wymawiaj to prze "L" z przodu) Nie mniej jednak, na zgodę-dobrej nocy, niech ci się przyśni, że masz ambicje a nie robisz obcemu łoda... Taki poziom całej tej otoczki, jak powyższy post - TU UWAGA - reprezentanta Veno Automotive. Te fragmenty też powinny trafić do spotów reklamowych. Błazenada - ludzie na poziomie nie piszą w taki sposób chąc bronić imię oh ah inwestycji. Najpierw obietnice na wersje drogowe, teraz jasne sprawy, że nie ma na nie kasy. Należało zrobić odwrotnie, najpierw kasa, później działania i efekty. Tak byście wyszli z twarzą. Ale bez tych obietnic nie było by rzecz jasna też kasy inwestorów i tak koło się zamyka ![]() |
|
|
![]()
Post
#458
|
|
eMpowered Dołączył: Wed, 15 April 2015 ![]() |
Do Wombat
Piękny opis, żeś sprokurował, masę faktów(że Arrinera pozyskała finasowanie), wiele własnych emocji, opini.wszystko to zmiksowane, że tworzy z pozoru, logiczny przekaz. Jednak większość tego dzieła sprowadza się do ataku osobistego, do wyśmiania pomysłu budowy Arrinery oraz pokazania,że jest to sposób na wyjęcie kasy od inwestorów. Myślę, że ten cytat jest najbardziej dobitny i pokazuje twoje prawdziwe intencje, tego grafomańskiego wyczynu: "Natomiast jest całkowicie możliwe że jeżdżąca i być może całkiem fajna Arrinera powstanie jako całkowicie uboczny produkt w tym projekcie pod hasłem "dorabiajmy się". Tylko że po bardzo długim czasie." Na takie pomówienia inaczej należy reagować, ale niech ci będzie, odpowiem merytorycznie. Pieniądze, za jakie jest budowana Arrinera pochodzą ze środków spółki Erne, oraz prywatnych kilku osób. Erne Ventures ostatni raz pozyskało od inwestorów w styczniu 2011 roku, 911 tys zł, pozostała kwota emisji to były PRYWATNE środki. Erne Ventures inwestuje z zysków, które osiąga ze sprzedaży akcji innych spółek. W samym 2015 roku, do tej pory zostało zainwestowane w Arrinerę znacznie ponad 3 mln złotych ,do Birmingham dojdzie jeszcze duże kilkaset tysięcy. Jesteś osobą, której się tylko wydaje, choć oczywistym jest twoje prawo do własnej opinii. Jednak to co przedstawiasz, o czym sam piszesz, jest to wiedza medialna, ale to nie jest WIEDZA. W grudniu, zostanie wykonana wersja GT4, w styczniu zaprezentowana, testy planowane są od lutego-marca, pierwsze starty w drugim kwartale 2016 go, równolegle zostaną zbudowane dwa następne modele. |
|
|
![]()
Post
#459
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Jednak to co przedstawiasz, o czym sam piszesz, jest to wiedza medialna, ale to nie jest WIEDZA. Ale to Wy wpływacie na to, co widzimy w mediach, a nie Wombat ![]() Może przypomnę Twoją wypowiedź z Kwietnia: Wypowiadasz się tak jakbyś coś zainwestował, jakbyś poświęcił swoją wiedzę i czas na budowę Arrinery(pomijam hejt forumowy), ale piszę to dla innych. Plan jest następujący 2015 wersja Arrinera gt4 dokładnie sierpień/ wrzesień 7 months later.... W grudniu, zostanie wykonana wersja GT4, w styczniu zaprezentowana, testy planowane są od lutego-marca, pierwsze starty w drugim kwartale 2016 go, równolegle zostaną zbudowane dwa następne modele. Dziwisz się dalej ? ![]() |
|
|
![]()
Post
#460
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
W grudniu, zostanie wykonana wersja GT4, w styczniu zaprezentowana, testy planowane są od lutego-marca, pierwsze starty w drugim kwartale 2016 go, równolegle zostaną zbudowane dwa następne modele. Wybacz, że odniosę się jedynie do tego fragmentu: Tak jak wersja wyścigowa miała być pokazana we wrześniu? Po ilu latach pracy? Tylko proszę Cię, nie pisz mi, że teraz nowy program rozwojowy będzie i dlatego nie została zaprezentowana. Nie macie i nie mieliście ani auta w gotowym specu, ani nawet planów pokazania go we wrześniu. Dla mnie jedna wielka ściema, ale to pisałem już jakieś 5-6 lat temu. Zdania nie zmieniam, bo absolutnie nic nowego nie pokazaliście jeśli chodzi o wprowadzenie auta do produkcji. Nowe body? Fajnie, ale nic to nie zmienia, a mając zespół inżynierów i przykładowo firmę Bella (gdzie też wykonywałem formy o wymiarach 2mx2mx1m) co 2 miesiące można zmieniać laminaty. Zróbcie coś, to ludzie zmienią podejście do was. W innym przypadku śmiech się będzie za wami ciągnął cały czas. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 16:45 |