![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#321
|
|
User Dołączył: Mon, 25 March 2013 ![]() |
Eh ale niestety niewygodne komentarze na FB usuwają i od razu blokują użytkownika. Chwalą się, że mają już teraz ponad 200 klientów na to auto... co to za klienci, którzy kupują auto w ciemno bez danych na temat silnika/ osiągów itp
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#322
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#323
|
|
eMpowered Dołączył: Wed, 15 April 2015 ![]() |
Dziękuję z wsparcie
![]() Dziś postaram się odpowiedzieć merytorycznie. |
|
|
![]()
Post
#324
|
|
User Dołączył: Mon, 03 September 2007 Skąd: wrocław ![]() |
Hussarya:
1. Czy felgi zamontowane na pojeździe testowym są już docelowymi felgami ? Jeśli nie to jaka firma wyprodukuje docelowe felgi i z jakiej jakości materiału ? 2. Na jakim dokładnie modelu opony będzie poruszać się wersja uliczna i w jakich rozmiarach ? 3. Jaka jest siła docisku aerodynamicznego samochodu przy 300km/h i przy 340km/h ? 4. Dlaczego hamulce nie są węglowo-ceramiczne ? |
|
|
![]()
Post
#325
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
I jaka jest obecna waga prototypu czy wersji wyścigowej?
|
|
|
![]()
Post
#326
|
|
User Dołączył: Tue, 22 July 2014 Skąd: Kraków ![]() |
Kilka merytorycznych pytań z mojej strony.
1. Z filmów przez was zamieszczonych w internecie wynika, że prace opieracie o pakiet SolidWorks, skąd ten wybór (większość przemysłu motoryzacyjnego korzysta jednak z innego środowiska) i jak rozwiązujecie problemy wymagające tworzenia modeli kinematycznych (pytanie nie bez przyczyny, które nasunęło mi się po zapoznaniu się z waszymi filami promocyjnymi), których w tym pakiecie nie da się rozwiązywać? 2. Czy model samochodu był kiedykolwiek testowany pod kątem osiągów w jakimś bardziej profesjonalnym oprogramowaniu niż Live for Speed? Jeżeli tak to z jakiego oprogramowania korzystacie? 3. Z jakiej stali wykonaliście ramę pojazdu i przy pomocy jakiej metody spajania powstała (w internecie widziałem kilka wersji, wolałbym zasięgnąć opinii u źródła). 4. Podacie jakieś konkretniejsze informacje na temat samej konstrukcji? Sztywność skrętna, wysokość położenia środka ciężkości, rozkład mas itp. itd.? |
|
|
![]()
Post
#327
|
|
eMpowered Dołączył: Wed, 15 April 2015 ![]() |
Dziękuję za odblokowanie wątku:)
Co do zaprezentowanej przez Administratora ramy, to oświadczam, że nie jest to rama Arrinery Hussarya, nigdy nie była. Rama pokazana przez Lagadula jest bliższa prawdy, choć to model z 2013 roku. Pokazany podczas testów na lotnisku Ułęż http://youtu.be/2hZkz1iXPBE Zdjęcie pochodzi ze stanowiska pomiarowego, na który, były badane siły jakie są potrzebne do skrętu o 1 stopień. Były to testy fizyczne, przeprowadzone po wcześniejszych obliczeniach dokonanych przez Politechnikę Warszawską. Dokumentacje jest całkiem bogata. W 2014 roku była testowana zmodyfikowana rama wraz z nadwoziem. http://youtu.be/fCYi0668Zw4 Modyfikacji poddano przede wszystkim przedział pasażerski, poszerzony został na wysokości głowy, została zmieniona przednia szyba na własną (pozostałe również własne), co polepszyło zdecydowanie widoczność. Fajnie wychwycił to Maciek Dreszer. https://www.facebook.com/arrinera.automotiv...e=1&theater W czerwcu tego roku rozpocznie się zabudowa finalnej ramy z zawieszeniem pushrod, klatką spełniającą wymogi FIA, stal użyta t45, waga z płynami około 1250 kg (obecna waga), cel:zejść niżej. Hamulce stalowe, Alcon, do wyścigów nie ma sensu ceramiki, Rozmowy z innymi producentami w trakcie. Na inne pytania odpowiem jutro. Pozdrawiam Hussarya |
|
|
![]()
Post
#328
|
|
User Dołączył: Tue, 14 December 2010 ![]() |
Kilka merytorycznych pytań z mojej strony. 1. Z filmów przez was zamieszczonych w internecie wynika, że prace opieracie o pakiet SolidWorks, skąd ten wybór (większość przemysłu motoryzacyjnego korzysta jednak z innego środowiska) i jak rozwiązujecie problemy wymagające tworzenia modeli kinematycznych (pytanie nie bez przyczyny, które nasunęło mi się po zapoznaniu się z waszymi filami promocyjnymi), których w tym pakiecie nie da się rozwiązywać? 2. Czy model samochodu był kiedykolwiek testowany pod kątem osiągów w jakimś bardziej profesjonalnym oprogramowaniu niż Live for Speed? Jeżeli tak to z jakiego oprogramowania korzystacie? 3. Z jakiej stali wykonaliście ramę pojazdu i przy pomocy jakiej metody spajania powstała (w internecie widziałem kilka wersji, wolałbym zasięgnąć opinii u źródła). 4. Podacie jakieś konkretniejsze informacje na temat samej konstrukcji? Sztywność skrętna, wysokość położenia środka ciężkości, rozkład mas itp. itd.? 1. Na filmiku w 5:00 na jednym ekranie jest Catia, a na drugim coś co SW Simulation z pewnością nie jest. Robienie kinematyki w Solidzie to bieda, nie wiem jak w Catii. Akurat programów do kinematyki jest wiele i to za rozsądne pieniądze. 2. Podbijam pytanie. Adams? veDYNA? Mieliście model opon? Swoją drogą mam tą samą książkę i ten sam numer gazety co leżą na stole. 4. Ja poproszę jeszcze o inf. o wysokości środków bocznego przechyłu, ackermanie, anti-dive i anti-squat oraz w ogóle krzywe zawieszenia ![]() Ja dodatkowo mam pytanie na temat przedstawionej w 3:23 Podlaskiej Wytwórni Struktur Kompozytowych. Umowa o najem między firmą i dyrektorem BPNT została podpisana 13 kwietnia (o czym media w mieście szeroko informowały), zaś film został udostępniony 11 kwietnia. Co więc przedstawiają urządzenia i kompozyty przedstawione w filmie? |
|
|
![]()
Post
#329
|
|
User Dołączył: Tue, 22 July 2014 Skąd: Kraków ![]() |
Zdjęcie pochodzi ze stanowiska pomiarowego, na który, były badane siły jakie są potrzebne do skrętu o 1 stopień. Były to testy fizyczne, przeprowadzone po wcześniejszych obliczeniach dokonanych przez Politechnikę Warszawską. Dokumentacje jest całkiem bogata. Chyba gdzieś uciekł link do zdjęcia przy zamieszczaniu. Jakie wartości charakteryzują ramę (konkretna wartości?) Jak wypadła walidacja wyniku obliczeniowego względem doświadczalnego? Mógłbyś napisać nieco więcej o samej metodyce obliczeń i samej próby doświadczalnej? Byłbym również wdzięczny, gdybyś odniósł się do pozostałych moich pytań. |
|
|
![]()
Post
#330
|
|
User Dołączył: Mon, 03 September 2007 Skąd: wrocław ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#331
|
|
eMpowered Dołączył: Wed, 15 April 2015 ![]() |
![]() ![]() ![]() Proszę o uzasadnienie tej wypowiedzi. Czekamy również na konkretne odpowiedzi na konkretne pytania. Filmików już się naoglądaliśmy, teraz chcemy konkrety. W większości przypadków zysk z ceramiki kontra koszty zwyczajnie się nieopłaca. Ale znam takich co jeżdżą na ceramice dzień i w nocy;) |
|
|
![]()
Post
#332
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Hussarya czekamy
uprasza się o nie bicie piany w temacie -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#333
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 25 June 2014 ![]() |
Ode mnie: skoro ma być to auto wyścigowe, to według jakiej specyfikacji miałoby zostać przygotowane? W jaką serię/klasę wyścigową Państwo celują?
|
|
|
![]()
Post
#334
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 16 February 2003 Skąd: Wawa Ursus ![]() |
w luksusową.
-------------------- ____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie... Wombat |
|
|
![]()
Post
#335
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 12 September 2008 Skąd: UK ![]() |
Witam.
Dawno mnie tu niebylo ale poczulem ze musze sie tutaj wypowiedziec... Wiec tak dolaczylem do projektu stosunkowo niedawno i przyznam ze wprowadzilem wiele zmian a takze udalo mi sie przekonac by zaczac do wyscigow jako ze popierwsze szybciej sietakie auto da skonczyc po drugie mozna sobie poeksperymentowac i nikt ni ebedzie psioczyl ze szczelina w drzach nierowna itp. ![]() co do paru pyatn co tutaj padly cos moge powiedziec ze auto nie bedzie posiadalo zadnej czaesci zawieszenia z produkowanego masowo auta wszystko bedzie custom made lacznie ze zwrotnicami , amortyzatorami przygotowanymi specjalnie do tego auta przez bardzo znana firme. spedzilismy mnostwo godzin nad optymalizaja zawieszenia i kinematyki - przyznam ze nigdy nie myslalem ze to takie trudne jak juz rollcenter jest gdzie trzeba to sie camber gain "wysypal" jak juz wszystko prawie jest symulujesz roll auta i wszystko sie rozjezdza ... coz na chwile obecna wyglada na to ze wszysko jest OK jesli mowa o zawieszeniu.. Teraz pracujemy nad malymi zmianami aero, elektronika itp... generalnie strasznie duzo pracy przyznam ze jesli chodzi o wersje wyscigowa to jestem umiarkowanym optymista jako ze pod wzgledem inzynierskim bedzie to naprawde dobre auto .. czy bedzi e sukcesem pod wzgledem komercyjnym zobaczymy.. czas pokaze.. Plan jest by homologowac auto w kategorii GT4 na poczatek i zobaczymy co bedzie pozniej bedzie takze dostepna wersja wklasie open czyli do startow w Vdev , supercar challenge, britcar, gt cup czy tez wyscigi organizowane przez cerventc z holandii.. Jak ktos ma budzet to zapraszam na testy pod koniec roku ![]() Wiem ze wiele sie zle mowi o tym projekcie i moge zrozumiec pewne komentarze ale tym razem wszystko jest bardziej poukladane i mam nadzieje ze "polityczne" wzgledy nie zepsuja projeku .. bede sie staral to zagladac moze czesciej ale jako ze wersja wyscigowa to jest "moje dziecko" bede sie staral by wszystko wypalilo i pokazac polski produk na torze w tym roku... -------------------- Data logging, race car engineering ,
|
|
|
![]()
Post
#336
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 12 September 2008 Skąd: UK ![]() |
![]() ![]() ![]() Proszę o uzasadnienie tej wypowiedzi. Czekamy również na konkretne odpowiedzi na konkretne pytania. Filmików już się naoglądaliśmy, teraz chcemy konkrety. Hamulce beda monoblok alcon i stalowe jako ze w sporcie ceramika zabroniona... -------------------- Data logging, race car engineering ,
|
|
|
![]()
Post
#337
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
A to nie jest tak, że żeby homologować auto w wersji wyścigowej do GT4, to potrzeba zbudować ileś sztuk wersji drogowej?
-------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#338
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 12 September 2008 Skąd: UK ![]() |
A to nie jest tak, że żeby homologować auto w wersji wyścigowej do GT4, to potrzeba zbudować ileś sztuk wersji drogowej? Heh teoretycznie tak wszystko zależy od SRO . Ale jak patrze jakie auta są homologowane. . Sin car R1 jedno auto na ulicę zbudowane zresztą na tragicznym poziome. Ginetta g50 cóż teoretycznie mają auto osobowe ale jak mieszkam juz w uk ponad 10 ani jednego nie widzalem. Chevron gt4 to samo. . Wszystko zależy od SRO i id tego czy wielcy producenci nie oprotestuja auta. ... -------------------- Data logging, race car engineering ,
|
|
|
![]()
Post
#339
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Odpowiecie na pytania( nie wybiorczo na pojedyńcze tylko na wszystkie) czy tylko na ten JEDEN procent ?
-------------------- Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników |
|
|
![]()
Post
#340
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 12 September 2008 Skąd: UK ![]() |
Odpowiecie na pytania( nie wybiorczo na pojedyńcze tylko na wszystkie) czy tylko na ten JEDEN procent ? Uwazam ze pobieznei na wiekszoc pytan odpowiedzialem ... co do akermaow katow geometri nie zostana ujawnione ( zreszta nit takich info nie upublicznia) Jestem tutaj by na ta chwile potwierdzic co sie dzieje i nie bede se znizal do poziomu niekorych i wdawal w bezsensowne dyskusje prosze poczekac do wrzesnia a nie zgory krytykowac (to typowo polskie) wszystkich kotrzy proboja cos nowego zrobic.. -------------------- Data logging, race car engineering ,
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 12:56 |