Shoutbox 0 nowych PW 


25 Stron V  « < 15 16 17 18 19 > »   
Closed TopicStart new topic
> Polski supercar ;) Veno Automotive / Arrinera Automotive
amica1
post Tue, 21 Apr 2015 - 10:08
Post #321


User
Dołączył: Mon, 25 March 2013





Eh ale niestety niewygodne komentarze na FB usuwają i od razu blokują użytkownika. Chwalą się, że mają już teraz ponad 200 klientów na to auto... co to za klienci, którzy kupują auto w ciemno bez danych na temat silnika/ osiągów itp smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 21 Apr 2015 - 10:08
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
!markos
post Tue, 21 Apr 2015 - 10:15
Post #322


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





CYTAT(amica1 @ Tue, 21 Apr 2015 - 10:08) *
co to za klienci, którzy kupują auto w ciemno bez danych na temat silnika/ osiągów itp smile.gif
Tacy klienci to skarb biggrin.gif

Tak, fejsikowy fanpejdż jest bardzo szybko moderowany tak, żeby były na nim wyłącznie achy i ochy, trochę żałosne...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hussarya
post Tue, 21 Apr 2015 - 16:26
Post #323


eMpowered
Dołączył: Wed, 15 April 2015





Dziękuję z wsparcie smile.gif

Dziś postaram się odpowiedzieć merytorycznie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kriss20
post Tue, 21 Apr 2015 - 17:53
Post #324


User
Dołączył: Mon, 03 September 2007
Skąd: wrocław





Hussarya:
1. Czy felgi zamontowane na pojeździe testowym są już docelowymi felgami ? Jeśli nie to jaka firma wyprodukuje docelowe felgi i z jakiej jakości materiału ?
2. Na jakim dokładnie modelu opony będzie poruszać się wersja uliczna i w jakich rozmiarach ?
3. Jaka jest siła docisku aerodynamicznego samochodu przy 300km/h i przy 340km/h ?
4. Dlaczego hamulce nie są węglowo-ceramiczne ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Tue, 21 Apr 2015 - 17:56
Post #325


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





I jaka jest obecna waga prototypu czy wersji wyścigowej?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elDyfer
post Tue, 21 Apr 2015 - 18:39
Post #326


User
Dołączył: Tue, 22 July 2014
Skąd: Kraków





Kilka merytorycznych pytań z mojej strony.
1. Z filmów przez was zamieszczonych w internecie wynika, że prace opieracie o pakiet SolidWorks, skąd ten wybór (większość przemysłu motoryzacyjnego korzysta jednak z innego środowiska) i jak rozwiązujecie problemy wymagające tworzenia modeli kinematycznych (pytanie nie bez przyczyny, które nasunęło mi się po zapoznaniu się z waszymi filami promocyjnymi), których w tym pakiecie nie da się rozwiązywać?

2. Czy model samochodu był kiedykolwiek testowany pod kątem osiągów w jakimś bardziej profesjonalnym oprogramowaniu niż Live for Speed? Jeżeli tak to z jakiego oprogramowania korzystacie?

3. Z jakiej stali wykonaliście ramę pojazdu i przy pomocy jakiej metody spajania powstała (w internecie widziałem kilka wersji, wolałbym zasięgnąć opinii u źródła).

4. Podacie jakieś konkretniejsze informacje na temat samej konstrukcji? Sztywność skrętna, wysokość położenia środka ciężkości, rozkład mas itp. itd.?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hussarya
post Tue, 21 Apr 2015 - 21:56
Post #327


eMpowered
Dołączył: Wed, 15 April 2015





Dziękuję za odblokowanie wątku:)

Co do zaprezentowanej przez Administratora ramy, to oświadczam, że nie jest to rama Arrinery Hussarya, nigdy nie była.
Rama pokazana przez Lagadula jest bliższa prawdy, choć to model z 2013 roku.
Pokazany podczas testów na lotnisku Ułęż
http://youtu.be/2hZkz1iXPBE
Zdjęcie pochodzi ze stanowiska pomiarowego, na który, były badane siły jakie są potrzebne do skrętu o 1 stopień.
Były to testy fizyczne, przeprowadzone po wcześniejszych obliczeniach dokonanych przez Politechnikę Warszawską.
Dokumentacje jest całkiem bogata.
W 2014 roku była testowana zmodyfikowana rama wraz z nadwoziem.
http://youtu.be/fCYi0668Zw4
Modyfikacji poddano przede wszystkim przedział pasażerski, poszerzony został na wysokości głowy, została zmieniona przednia szyba na własną (pozostałe również własne), co polepszyło zdecydowanie widoczność.
Fajnie wychwycił to Maciek Dreszer.
https://www.facebook.com/arrinera.automotiv...e=1&theater
W czerwcu tego roku rozpocznie się zabudowa finalnej ramy z zawieszeniem pushrod, klatką spełniającą wymogi FIA, stal użyta t45, waga z płynami około 1250 kg (obecna
waga), cel:zejść niżej.
Hamulce stalowe, Alcon, do wyścigów nie ma sensu ceramiki,
Rozmowy z innymi producentami w trakcie.

Na inne pytania odpowiem jutro.
Pozdrawiam
Hussarya
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bananowy_Joe
post Tue, 21 Apr 2015 - 23:28
Post #328


User
Dołączył: Tue, 14 December 2010





CYTAT(elDyfer @ Tue, 21 Apr 2015 - 18:39) *
Kilka merytorycznych pytań z mojej strony.
1. Z filmów przez was zamieszczonych w internecie wynika, że prace opieracie o pakiet SolidWorks, skąd ten wybór (większość przemysłu motoryzacyjnego korzysta jednak z innego środowiska) i jak rozwiązujecie problemy wymagające tworzenia modeli kinematycznych (pytanie nie bez przyczyny, które nasunęło mi się po zapoznaniu się z waszymi filami promocyjnymi), których w tym pakiecie nie da się rozwiązywać?

2. Czy model samochodu był kiedykolwiek testowany pod kątem osiągów w jakimś bardziej profesjonalnym oprogramowaniu niż Live for Speed? Jeżeli tak to z jakiego oprogramowania korzystacie?

3. Z jakiej stali wykonaliście ramę pojazdu i przy pomocy jakiej metody spajania powstała (w internecie widziałem kilka wersji, wolałbym zasięgnąć opinii u źródła).

4. Podacie jakieś konkretniejsze informacje na temat samej konstrukcji? Sztywność skrętna, wysokość położenia środka ciężkości, rozkład mas itp. itd.?


1. Na filmiku w 5:00 na jednym ekranie jest Catia, a na drugim coś co SW Simulation z pewnością nie jest. Robienie kinematyki w Solidzie to bieda, nie wiem jak w Catii. Akurat programów do kinematyki jest wiele i to za rozsądne pieniądze.

2. Podbijam pytanie. Adams? veDYNA? Mieliście model opon? Swoją drogą mam tą samą książkę i ten sam numer gazety co leżą na stole.

4. Ja poproszę jeszcze o inf. o wysokości środków bocznego przechyłu, ackermanie, anti-dive i anti-squat oraz w ogóle krzywe zawieszenia smile.gif. Szczerze to był bym niezwykle zaskoczony gdyby takie informacje zostały ujawnione, bo niewiele firm się chwali nawet nielicznymi faktami. Nic dziwnego w sumie.

Ja dodatkowo mam pytanie na temat przedstawionej w 3:23 Podlaskiej Wytwórni Struktur Kompozytowych. Umowa o najem między firmą i dyrektorem BPNT została podpisana 13 kwietnia (o czym media w mieście szeroko informowały), zaś film został udostępniony 11 kwietnia. Co więc przedstawiają urządzenia i kompozyty przedstawione w filmie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elDyfer
post Tue, 21 Apr 2015 - 23:30
Post #329


User
Dołączył: Tue, 22 July 2014
Skąd: Kraków





CYTAT(Hussarya @ Tue, 21 Apr 2015 - 21:56) *
Zdjęcie pochodzi ze stanowiska pomiarowego, na który, były badane siły jakie są potrzebne do skrętu o 1 stopień.
Były to testy fizyczne, przeprowadzone po wcześniejszych obliczeniach dokonanych przez Politechnikę Warszawską.
Dokumentacje jest całkiem bogata.


Chyba gdzieś uciekł link do zdjęcia przy zamieszczaniu. Jakie wartości charakteryzują ramę (konkretna wartości?) Jak wypadła walidacja wyniku obliczeniowego względem doświadczalnego? Mógłbyś napisać nieco więcej o samej metodyce obliczeń i samej próby doświadczalnej?

Byłbym również wdzięczny, gdybyś odniósł się do pozostałych moich pytań.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kriss20
post Wed, 22 Apr 2015 - 00:11
Post #330


User
Dołączył: Mon, 03 September 2007
Skąd: wrocław





CYTAT(Hussarya @ Tue, 21 Apr 2015 - 21:56) *
Hamulce stalowe, Alcon, do wyścigów nie ma sensu ceramiki,



ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
Proszę o uzasadnienie tej wypowiedzi.


Czekamy również na konkretne odpowiedzi na konkretne pytania. Filmików już się naoglądaliśmy, teraz chcemy konkrety.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hussarya
post Wed, 22 Apr 2015 - 08:57
Post #331


eMpowered
Dołączył: Wed, 15 April 2015





CYTAT(kriss20 @ Wed, 22 Apr 2015 - 00:11) *
ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
Proszę o uzasadnienie tej wypowiedzi.


Czekamy również na konkretne odpowiedzi na konkretne pytania. Filmików już się naoglądaliśmy, teraz chcemy konkrety.



W większości przypadków zysk z ceramiki kontra koszty zwyczajnie się nieopłaca.
Ale znam takich co jeżdżą na ceramice dzień i w nocy;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Wed, 22 Apr 2015 - 09:10
Post #332


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Hussarya czekamy

uprasza się o nie bicie piany w temacie


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lapeno
post Wed, 22 Apr 2015 - 21:42
Post #333


User
Dołączył: Wed, 25 June 2014





Ode mnie: skoro ma być to auto wyścigowe, to według jakiej specyfikacji miałoby zostać przygotowane? W jaką serię/klasę wyścigową Państwo celują?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wombat
post Wed, 22 Apr 2015 - 22:09
Post #334


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 16 February 2003
Skąd: Wawa Ursus





w luksusową.


--------------------
____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie...
Wombat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzespe
post Wed, 22 Apr 2015 - 23:05
Post #335


Frequent User
Dołączył: Fri, 12 September 2008
Skąd: UK





Witam.
Dawno mnie tu niebylo ale poczulem ze musze sie tutaj wypowiedziec...

Wiec tak dolaczylem do projektu stosunkowo niedawno i przyznam ze wprowadzilem wiele zmian a takze udalo mi sie przekonac by zaczac do wyscigow jako ze popierwsze szybciej sietakie auto da skonczyc po drugie mozna sobie poeksperymentowac i nikt ni ebedzie psioczyl ze szczelina w drzach nierowna itp.smile.gif

co do paru pyatn co tutaj padly cos moge powiedziec ze auto nie bedzie posiadalo zadnej czaesci zawieszenia z produkowanego masowo auta wszystko bedzie custom made lacznie ze zwrotnicami , amortyzatorami przygotowanymi specjalnie do tego auta przez bardzo znana firme. spedzilismy mnostwo godzin nad optymalizaja zawieszenia i kinematyki - przyznam ze nigdy nie myslalem ze to takie trudne jak juz rollcenter jest gdzie trzeba to sie camber gain "wysypal" jak juz wszystko prawie jest symulujesz roll auta i wszystko sie rozjezdza ... coz na chwile obecna wyglada na to ze wszysko jest OK jesli mowa o zawieszeniu..

Teraz pracujemy nad malymi zmianami aero, elektronika itp... generalnie strasznie duzo pracy

przyznam ze jesli chodzi o wersje wyscigowa to jestem umiarkowanym optymista jako ze pod wzgledem inzynierskim bedzie to naprawde dobre auto .. czy bedzi e sukcesem pod wzgledem komercyjnym zobaczymy.. czas pokaze..
Plan jest by homologowac auto w kategorii GT4 na poczatek i zobaczymy co bedzie pozniej bedzie takze dostepna wersja wklasie open czyli do startow w Vdev , supercar challenge, britcar, gt cup czy tez wyscigi organizowane przez cerventc z holandii..

Jak ktos ma budzet to zapraszam na testy pod koniec roku smile.gif

Wiem ze wiele sie zle mowi o tym projekcie i moge zrozumiec pewne komentarze ale tym razem wszystko jest bardziej poukladane i mam nadzieje ze "polityczne" wzgledy nie zepsuja projeku .. bede sie staral to zagladac moze czesciej ale jako ze wersja wyscigowa to jest "moje dziecko" bede sie staral by wszystko wypalilo i pokazac polski produk na torze w tym roku...


--------------------
Data logging, race car engineering ,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzespe
post Wed, 22 Apr 2015 - 23:07
Post #336


Frequent User
Dołączył: Fri, 12 September 2008
Skąd: UK





QUOTE (kriss20 @ Wed, 22 Apr 2015 - 00:11) *
ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
Proszę o uzasadnienie tej wypowiedzi.


Czekamy również na konkretne odpowiedzi na konkretne pytania. Filmików już się naoglądaliśmy, teraz chcemy konkrety.

Hamulce beda monoblok alcon i stalowe jako ze w sporcie ceramika zabroniona...


--------------------
Data logging, race car engineering ,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
[Yossarian]
post Thu, 23 Apr 2015 - 08:16
Post #337


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 August 2009
Skąd: Białystok





A to nie jest tak, że żeby homologować auto w wersji wyścigowej do GT4, to potrzeba zbudować ileś sztuk wersji drogowej?


--------------------
_http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder
Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16
było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzespe
post Thu, 23 Apr 2015 - 08:31
Post #338


Frequent User
Dołączył: Fri, 12 September 2008
Skąd: UK





QUOTE ([Yossarian] @ Thu, 23 Apr 2015 - 08:16) *

A to nie jest tak, że żeby homologować auto w wersji wyścigowej do GT4, to potrzeba zbudować ileś sztuk wersji drogowej?

Heh teoretycznie tak wszystko zależy od SRO . Ale jak patrze jakie auta są homologowane. . Sin car R1 jedno auto na ulicę zbudowane zresztą na tragicznym poziome. Ginetta g50 cóż teoretycznie mają auto osobowe ale jak mieszkam juz w uk ponad 10 ani jednego nie widzalem. Chevron gt4 to samo. . Wszystko zależy od SRO i id tego czy wielcy producenci nie oprotestuja auta. ...


--------------------
Data logging, race car engineering ,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Driftman
post Thu, 23 Apr 2015 - 09:00
Post #339


Forum Homee
Dołączył: Mon, 29 January 2007
Skąd: Z Mercedesów i Hond





Odpowiecie na pytania( nie wybiorczo na pojedyńcze tylko na wszystkie) czy tylko na ten JEDEN procent ?


--------------------
Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ?
Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika
Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzespe
post Thu, 23 Apr 2015 - 09:22
Post #340


Frequent User
Dołączył: Fri, 12 September 2008
Skąd: UK





QUOTE (Driftman @ Thu, 23 Apr 2015 - 09:00) *
Odpowiecie na pytania( nie wybiorczo na pojedyńcze tylko na wszystkie) czy tylko na ten JEDEN procent ?

Uwazam ze pobieznei na wiekszoc pytan odpowiedzialem ... co do akermaow katow geometri nie zostana ujawnione ( zreszta nit takich info nie upublicznia)
Jestem tutaj by na ta chwile potwierdzic co sie dzieje i nie bede se znizal do poziomu niekorych i wdawal w bezsensowne dyskusje prosze poczekac do wrzesnia a nie zgory krytykowac (to typowo polskie) wszystkich kotrzy proboja cos nowego zrobic..



--------------------
Data logging, race car engineering ,
Go to the top of the page
 
+Quote Post

25 Stron V  « < 15 16 17 18 19 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 12:56