Shoutbox 0 nowych PW 


25 Stron V  « < 12 13 14 15 16 > »   
Closed TopicStart new topic
> Polski supercar ;) Veno Automotive / Arrinera Automotive
Hussarya
post Thu, 16 Apr 2015 - 14:28
Post #261


eMpowered
Dołączył: Wed, 15 April 2015





Zaczekajcie z opiniami do testów czyli okres czerwiec-sierpień, oraz do prezentacji wersji wyścigowej,wrzesień- październik.
Po testach zaprezentujemy, pomiary, przeciążenia, zresztą kilka osób z tego forum bedzie uczestniczyć w testach.
Co do kwestii jaki silnik był w prezentowanym egzemplarzu, to było ls3.
Co do tego jaki bedzie silnik w wersji wyścigowej to ls3 lub ls7 po pewnych modyfikacjach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 16 Apr 2015 - 14:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
!markos
post Thu, 16 Apr 2015 - 14:34
Post #262


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





Czyli do tej pory całe szalone 430 koni, grubo jak na obiecywaną dwukrotność tej mocy...

Co w takim razie kryje się pod tekstem
CYTAT
The V8 engine with 8.2 litre capacity, 800+ HP and 900 Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hussarya
post Thu, 16 Apr 2015 - 14:41
Post #263


eMpowered
Dołączył: Wed, 15 April 2015





CYTAT(hug @ Thu, 16 Apr 2015 - 11:23) *
Ja poproszę o zdjęcia komory silnika, samego silnika, oraz podwozia.
Pytania:
1.czemu spasowanie elementów wygląda dramatycznie, szpary. Lewa lampa przednia. Krzywo przykręcone śrubki.

-Uogólniasz, pisząc "spasowanie elementów wyglada dramatycznie" faktycznie są miejsca, ktore zostaną poprawione, jednak pamiętaj, że to był pokaz wersji tekstowej z zeszłego roku, a nie wersji wyścigowej.
Wersja wyścigowa bedzie miała inaczej mocowany przód jak i tył, bedą to pojedyncze elementy, a nie jak w zaprezentowanej, bagażniki, klapy itd.

2.czy lusterka mają wytrzymać prędkość maksymalną ? Czemu ich podstawki wyglądają amatorsko(przykręcone na dwie śrubki) aerodynamike pomijam..
Rozpłakałem się ze śmiechu jak to zobaczyłem i nie mogłem przestać.

-W wersji wyścigowej, zadowolą także Ciebie wink.gif

3. Z jakiego materiału jest wydech i czemu prawa końcówka jest krzywo. Schodzi w dół.
4.Auto jest już wycenione, ale jeszcze nie jest dokończone ? (Zawieszenie)

-Wersja cywilna, jest "wyceniona" przez prasę.
-Co do zawieszenia, tak jak napisałem prace trwają i bedzie testowane w okresie letnim.

5.Chcielibyśmy zobaczyć wykres z hamowni. Jaka jest moc na silniku, a jaka na kołach i według jakiej normy oraz hamowni był dokonywany pomiar.

-Będą te dane zaprezentowane, sukcesywnie.
Mam nadzieję, że pierwsze w czerwcu

6.Z jakiego materiału jest zawieszenie.
7. Czy jest możliwość udostępnienia jak największej ilości danych, żeby pytania nie były tendencyjne, oraz żeby uniknąć pytań prostych. Jest wiele pytań.

-Zapraszam do firmy.

8.Jaka jest cena auta, oraz opcje. Czy autentycznie można kupić arrinere i jaki byłby czas oczekiwania na gotowe auto ? smile.gif

-Cena wyścigowej nie jest ustalona, wracamy po testach i oficjalnej prezentacji w październiku.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hussarya
post Thu, 16 Apr 2015 - 14:43
Post #264


eMpowered
Dołączył: Wed, 15 April 2015





CYTAT(!markos @ Thu, 16 Apr 2015 - 14:34) *
Czyli do tej pory całe szalone 430 koni, grubo jak na obiecywaną dwukrotność tej mocy...

Co w takim razie kryje się pod tekstem


Silnik, wolnossący, jaki został zamówiony i na dostawę, którego czekamy.
Po testach ujawnimy więcej szczegółów.
Moze cały test zostanie opublikowany w jednym z miesięczników, ale to za wcześnie aby o tym mowić.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PioterW
post Thu, 16 Apr 2015 - 14:46
Post #265


Administrator
Dołączył: Wed, 17 August 2005
Skąd: go brać, skąd go brać?





Czyli na razie to było tylko wróżenie, zgadywanie, przypuszczenia? Jeśli doszliście do jakichś wniosków, którymi się publicznie chwalicie to zaprezentujcie metodę/drogę, jaką do nich doszliście. Jeśli na chwilę obecną nie potraficie zaprezentować nic, poza jeżdżącą makietą i kilkoma kosmicznie brzmiącymi zapewnieniami, i na poczet tych "marzeń" chcecie pożyczyć od ludzi pieniądze, to sami chyba rozumiecie jak to wygląda.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
culmen
post Thu, 16 Apr 2015 - 14:50
Post #266


User
Dołączył: Tue, 11 October 2011





Trzymając poziom Waszych odpowiedzi:
Będzie tedeik?
Ile pali?
Da się zalożyć LPG?
Bedzie kombi?


--------------------
MR2 2zz sc (Janusze Tuningu)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrzejbadgirl
post Thu, 16 Apr 2015 - 14:55
Post #267


Super User
Dołączył: Sun, 10 February 2008





przecież to jest jakiś żart. Odpowiedzi na pytania jak w piątej klasie podstawówki nie obrażając szkolniaków. To sie da czytać tylko dlatego, że jest smieszne.

gdzie ten silnik wolnossący został zamówiony? podajcie chociaż kraj ;-)))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Thu, 16 Apr 2015 - 15:05
Post #268


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





Panowie, ale zachowajmy poziom dyskusji.


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Thu, 16 Apr 2015 - 15:18
Post #269


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(lagadula @ Thu, 16 Apr 2015 - 15:05) *
Panowie, ale zachowajmy poziom dyskusji.


+1, LPG, TDI itd. to już przesada.

Dla mnie temat do zamknięcia póki nie powstanie ta wersja wyścigowa w październiku. Tylko październik którego roku? smile.gif


Wszędzie podawane mega czasy, mega moc, wszystko super.
Tu się dowiadujemy, że silnik był na chwilę, a jeszcze niewiadomo jaki będzie ostatecznie ohmy.gif . A już deklarujecie coś super - choć wersja cywilna nie istnieje. Śmiem wątpić, że nigdy nie zostanie wdrożona do sprzedaży (i to nie z powodu tych 33 sztuk które zostały już "sprzedane" wink.gif ).

Może zabrzmi to chamsko ale za podejście Waszego prezesa (bo przecież konstruktorzy nie mają za wiele do gadania) i to jaki robi z tego show, gdy auto nie istnieje, nie ma nawet wnętrza (flokowana deska?), nie ma ostatnecznej informacji co do silnika .....to woła o pomstę do nieba. I myślę, że to się zemści na pyszałku, który to zaczął smile.gif

I ja się wyłamię, ale w związku z powyższym nie kibicuję temu projektowi. Przekręt na przekręcie i przede wszystkim kłamstwa (bo nie mogę publicznie nazwać tego słowem na literę "o", jeszcze pójdę za kratki) które serwuje prezes tej firmy nie powinny mieć miejsca i ujść mu płazem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hussarya
post Thu, 16 Apr 2015 - 15:25
Post #270


eMpowered
Dołączył: Wed, 15 April 2015





CYTAT(lagadula @ Thu, 16 Apr 2015 - 15:05) *
Panowie, ale zachowajmy poziom dyskusji.


Rozumiem to rozgoryczenie.
Jak widać nie jesteśmy na tym etapie, na jakim chcielibyśmy być po tylu latach.
Jednak jesteśmy na tyle blisko do prezentacji wersji wyścigowej, że nie zamierzamy się poddać.
Wszyscy sobie życzymy, aby mieć gotowy samochod, który świetnie jeździ, super wygląda, a do tego sprzedaje się jak żaden inny...
Życzeniami niczego nie osiągniemy.

Zapraszam Was do siedziby, Spółki potrzebujemy wsparcia fachowców, ludzi z pasją.
Arrinera jest otwara dla takich ludzi.

Co do tego, gdzie ten silnik jest budowany, niestety nie podam tej informacji, do czasu testów.
Zaprosimy wiarygodnych ludzi na testy, zapoznacie się,zapewniam.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 16 Apr 2015 - 15:29
Post #271


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Hussarya @ Thu, 16 Apr 2015 - 15:25) *
Zapraszam Was do siedziby, Spółki potrzebujemy wsparcia fachowców, ludzi z pasją.
Arrinera jest otwara dla takich ludzi.


warto moze podać adres przy okazji zaproszenia


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PioterW
post Thu, 16 Apr 2015 - 15:32
Post #272


Administrator
Dołączył: Wed, 17 August 2005
Skąd: go brać, skąd go brać?





CYTAT(Hussarya @ Thu, 16 Apr 2015 - 15:25) *
Rozumiem to rozgoryczenie.


CYTAT(Hussarya @ Wed, 15 Apr 2015 - 22:28) *
Witam wszytkich,

Od dziś, jako osoba związana z Arrinerą, będę udzielał merytorycznych odpowiedzi na tematy poruszane na tym forum.

(...)
Mam nadzieję, że będziemy mogli odpowiedzieć nawet na najbardziej trudne pytania, ktore pojawiają się na forum.

Jestem do dyspozycji

Pozdrawiam
Hussarya

Pytań było sporo. Na razie jednak chyba żadna merytoryczna odpowiedź nie padła, więc i ja rozumiem rozgoryczenie.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
microlot
post Thu, 16 Apr 2015 - 15:33
Post #273


Super User
Dołączył: Tue, 17 October 2006
Skąd: wawa





Ja pier.......
Zamknijcie to, nie da się czytać tych wypocin przedstawiciela FIRMY - KRZAK (przynajmniej jak dla mnie).
Potrzebujemy fachowców? To przepraszam, kto do tej pory "robił" przy tym "samie"??

Ile płacicie fachowcowi, który bierze w tym udział? Nie mówcie, że charytatywnie wszyscy pracują biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Thu, 16 Apr 2015 - 15:36
Post #274


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(Hussarya @ Thu, 16 Apr 2015 - 15:25) *
Jak widać nie jesteśmy na tym etapie, na jakim chcielibyśmy być po tylu latach.


Slogany reklamowe, proponowanie akcji z zyskiem 9,5%, podawanie fantastycznych danych technicznych i cały ten rozmach na przełomie ostatnich dni świadczy zupełnie o czymś innym, niż zaznaczyłem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hussarya
post Thu, 16 Apr 2015 - 15:40
Post #275


eMpowered
Dołączył: Wed, 15 April 2015





CYTAT(Joker @ Thu, 16 Apr 2015 - 15:18) *
+1, LPG, TDI itd. to już przesada.

Dla mnie temat do zamknięcia póki nie powstanie ta wersja wyścigowa w październiku. Tylko październik którego roku? smile.gif


Wszędzie podawane mega czasy, mega moc, wszystko super.
Tu się dowiadujemy, że silnik był na chwilę, a jeszcze niewiadomo jaki będzie ostatecznie ohmy.gif . A już deklarujecie coś super - choć wersja cywilna nie istnieje. Śmiem wątpić, że nigdy nie zostanie wdrożona do sprzedaży (i to nie z powodu tych 33 sztuk które zostały już "sprzedane" wink.gif ).

Może zabrzmi to chamsko ale za podejście Waszego prezesa (bo przecież konstruktorzy nie mają za wiele do gadania) i to jaki robi z tego show, gdy auto nie istnieje, nie ma nawet wnętrza (flokowana deska?), nie ma ostatnecznej informacji co do silnika .....to woła o pomstę do nieba. I myślę, że to się zemści na pyszałku, który to zaczął smile.gif

I ja się wyłamię, ale w związku z powyższym nie kibicuję temu projektowi. Przekręt na przekręcie i przede wszystkim kłamstwa (bo nie mogę publicznie nazwać tego słowem na literę "o", jeszcze pójdę za kratki) które serwuje prezes tej firmy nie powinny mieć miejsca i ujść mu płazem.


W wersji wyścigowej ls3, ls7
W wersji cywilnej odpowiemy po testach, ale nie bedzie to żaden z powyższych.
Co do skrzyń biegów obecnie Cima, czekamy na Albinsa, bedzie rownież Hewland z prostymi zębami.
Co do Twoich wątpliwości nt wdrożenia do sprzedaży wersji 33 to zapewniam Cię, że jest znacznie mniejsza niż nasza determinacja smile.gif
Co do wnętrza to został zaprezentowany samochód testowy, a nie finalny, więc się mylisz, bo wnętrze jest, Zapraszam do Spółki.
Twoje emocjonalne tezy, zaprezentowane w końcówce postu, traktować należy zapewne tak jak Ty je traktujesz, czyli niepoważnie.
Poważnie traktując, powinieneś zgłosić do prokuratury, skoro masz taką wiedzę.


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Thu, 16 Apr 2015 - 15:41
Post #276


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(Hussarya @ Thu, 16 Apr 2015 - 15:40) *
W wersji wyścigowej ls3, ls7
W wersji cywilnej odpowiemy po testach, ale nie bedzie to żaden z powyższych.
Co do skrzyń biegów obecnie Cima, czekamy na Albinsa, bedzie rownież Hewland z prostymi zębami.
Co do Twoich wątpliwości nt wdrożenia do sprzedaży wersji 33 to zapewniam Cię, że jest znacznie mniejsza niż nasza determinacja smile.gif
Co do wnętrza to został zaprezentowany samochód testowy, a nie finalny, więc się mylisz, bo wnętrze jest, Zapraszam do Spółki.
Twoje emocjonalne tezy, zaprezentowane w końcówce postu, traktować należy zapewne tak jak Ty je traktujesz, czyli niepoważnie.
Poważnie traktując, powinieneś zgłosić do prokuratury, skoro masz taką wiedzę.


Dziękuję za merytoryczne odpowiedzi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
duct tape
post Thu, 16 Apr 2015 - 15:41
Post #277


Frequent User
Dołączył: Thu, 07 March 2013





Motor to pewnie jakiś crate engine zza wielkiej wody... laugh.gif

Edit: albo używka z e-bay'a
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hussarya
post Thu, 16 Apr 2015 - 15:44
Post #278


eMpowered
Dołączył: Wed, 15 April 2015





CYTAT(microlot @ Thu, 16 Apr 2015 - 15:33) *
Ja pier.......
Zamknijcie to, nie da się czytać tych wypocin przedstawiciela FIRMY - KRZAK (przynajmniej jak dla mnie).
Potrzebujemy fachowców? To przepraszam, kto do tej pory "robił" przy tym "samie"??

Ile płacicie fachowcowi, który bierze w tym udział? Nie mówcie, że charytatywnie wszyscy pracują biggrin.gif


Jesteśmy w ciągłym procesie rekrutacyjnym, jak każda spółka w okresie dynamicznego rozwoju.
Dlatego też poszukujemy specjalistów z rożnych dziedzin i zapewne ten proces bedzie trwał.
Rekrutację nowej grupy pracownikow zaczynamy w maju.
Masz fajne CV, wysyłaj;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Thu, 16 Apr 2015 - 15:49
Post #279


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Ostatnie pytanie - jaki ma sens robienie szumu wokół auta, które już zostało sprzedane "w całości" (wszystkie sztuki) ? Czyli nic nie zostanie dla Kowalskiego z luźną bańką PeeLeNów? Przecież to dodatkowe koszty, które nie są potrzebne wink.gif Nie ma to znaczenia jakie to będzie, skoro już się sprzedało - czyt. klienci zgodzili się na to cokolwiek by to miało nie być smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 16 Apr 2015 - 15:55
Post #280


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(Hussarya @ Thu, 16 Apr 2015 - 14:28) *
Zaczekajcie z opiniami do testów czyli okres czerwiec-sierpień, oraz do prezentacji wersji wyścigowej,wrzesień- październik.
Po testach zaprezentujemy, pomiary, przeciążenia, zresztą kilka osób z tego forum bedzie uczestniczyć w testach.
Co do kwestii jaki silnik był w prezentowanym egzemplarzu, to było ls3.
Co do tego jaki bedzie silnik w wersji wyścigowej to ls3 lub ls7 po pewnych modyfikacjach.


Wiec poczekajmy do końca testów. Blokuję temat.

Proszę o informację od Hussarya jak będą dane to odblokuję temat. Nie wiem na ile można poważnie traktować usera Hussarya. Rejestracja na forum z domeny gmail nie pachnie profesjonalizmem.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post

25 Stron V  « < 12 13 14 15 16 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 20:22