![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#261
|
|
eMpowered Dołączył: Wed, 15 April 2015 ![]() |
Zaczekajcie z opiniami do testów czyli okres czerwiec-sierpień, oraz do prezentacji wersji wyścigowej,wrzesień- październik.
Po testach zaprezentujemy, pomiary, przeciążenia, zresztą kilka osób z tego forum bedzie uczestniczyć w testach. Co do kwestii jaki silnik był w prezentowanym egzemplarzu, to było ls3. Co do tego jaki bedzie silnik w wersji wyścigowej to ls3 lub ls7 po pewnych modyfikacjach. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#262
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Czyli do tej pory całe szalone 430 koni, grubo jak na obiecywaną dwukrotność tej mocy...
Co w takim razie kryje się pod tekstem CYTAT The V8 engine with 8.2 litre capacity, 800+ HP and 900 Nm
|
|
|
![]()
Post
#263
|
|
eMpowered Dołączył: Wed, 15 April 2015 ![]() |
Ja poproszę o zdjęcia komory silnika, samego silnika, oraz podwozia. Pytania: 1.czemu spasowanie elementów wygląda dramatycznie, szpary. Lewa lampa przednia. Krzywo przykręcone śrubki. -Uogólniasz, pisząc "spasowanie elementów wyglada dramatycznie" faktycznie są miejsca, ktore zostaną poprawione, jednak pamiętaj, że to był pokaz wersji tekstowej z zeszłego roku, a nie wersji wyścigowej. Wersja wyścigowa bedzie miała inaczej mocowany przód jak i tył, bedą to pojedyncze elementy, a nie jak w zaprezentowanej, bagażniki, klapy itd. 2.czy lusterka mają wytrzymać prędkość maksymalną ? Czemu ich podstawki wyglądają amatorsko(przykręcone na dwie śrubki) aerodynamike pomijam.. Rozpłakałem się ze śmiechu jak to zobaczyłem i nie mogłem przestać. -W wersji wyścigowej, zadowolą także Ciebie ![]() 3. Z jakiego materiału jest wydech i czemu prawa końcówka jest krzywo. Schodzi w dół. 4.Auto jest już wycenione, ale jeszcze nie jest dokończone ? (Zawieszenie) -Wersja cywilna, jest "wyceniona" przez prasę. -Co do zawieszenia, tak jak napisałem prace trwają i bedzie testowane w okresie letnim. 5.Chcielibyśmy zobaczyć wykres z hamowni. Jaka jest moc na silniku, a jaka na kołach i według jakiej normy oraz hamowni był dokonywany pomiar. -Będą te dane zaprezentowane, sukcesywnie. Mam nadzieję, że pierwsze w czerwcu 6.Z jakiego materiału jest zawieszenie. 7. Czy jest możliwość udostępnienia jak największej ilości danych, żeby pytania nie były tendencyjne, oraz żeby uniknąć pytań prostych. Jest wiele pytań. -Zapraszam do firmy. 8.Jaka jest cena auta, oraz opcje. Czy autentycznie można kupić arrinere i jaki byłby czas oczekiwania na gotowe auto ? ![]() -Cena wyścigowej nie jest ustalona, wracamy po testach i oficjalnej prezentacji w październiku. |
|
|
![]()
Post
#264
|
|
eMpowered Dołączył: Wed, 15 April 2015 ![]() |
Czyli do tej pory całe szalone 430 koni, grubo jak na obiecywaną dwukrotność tej mocy... Co w takim razie kryje się pod tekstem Silnik, wolnossący, jaki został zamówiony i na dostawę, którego czekamy. Po testach ujawnimy więcej szczegółów. Moze cały test zostanie opublikowany w jednym z miesięczników, ale to za wcześnie aby o tym mowić. |
|
|
![]()
Post
#265
|
|
![]() Administrator Dołączył: Wed, 17 August 2005 Skąd: go brać, skąd go brać? ![]() |
Czyli na razie to było tylko wróżenie, zgadywanie, przypuszczenia? Jeśli doszliście do jakichś wniosków, którymi się publicznie chwalicie to zaprezentujcie metodę/drogę, jaką do nich doszliście. Jeśli na chwilę obecną nie potraficie zaprezentować nic, poza jeżdżącą makietą i kilkoma kosmicznie brzmiącymi zapewnieniami, i na poczet tych "marzeń" chcecie pożyczyć od ludzi pieniądze, to sami chyba rozumiecie jak to wygląda.
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#266
|
|
User Dołączył: Tue, 11 October 2011 ![]() |
Trzymając poziom Waszych odpowiedzi:
Będzie tedeik? Ile pali? Da się zalożyć LPG? Bedzie kombi? -------------------- MR2 2zz sc (Janusze Tuningu)
|
|
|
![]()
Post
#267
|
|
Super User Dołączył: Sun, 10 February 2008 ![]() |
przecież to jest jakiś żart. Odpowiedzi na pytania jak w piątej klasie podstawówki nie obrażając szkolniaków. To sie da czytać tylko dlatego, że jest smieszne.
gdzie ten silnik wolnossący został zamówiony? podajcie chociaż kraj ;-))) |
|
|
![]()
Post
#268
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Panowie, ale zachowajmy poziom dyskusji.
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#269
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Panowie, ale zachowajmy poziom dyskusji. +1, LPG, TDI itd. to już przesada. Dla mnie temat do zamknięcia póki nie powstanie ta wersja wyścigowa w październiku. Tylko październik którego roku? ![]() Wszędzie podawane mega czasy, mega moc, wszystko super. Tu się dowiadujemy, że silnik był na chwilę, a jeszcze niewiadomo jaki będzie ostatecznie ![]() ![]() Może zabrzmi to chamsko ale za podejście Waszego prezesa (bo przecież konstruktorzy nie mają za wiele do gadania) i to jaki robi z tego show, gdy auto nie istnieje, nie ma nawet wnętrza (flokowana deska?), nie ma ostatnecznej informacji co do silnika .....to woła o pomstę do nieba. I myślę, że to się zemści na pyszałku, który to zaczął ![]() I ja się wyłamię, ale w związku z powyższym nie kibicuję temu projektowi. Przekręt na przekręcie i przede wszystkim kłamstwa (bo nie mogę publicznie nazwać tego słowem na literę "o", jeszcze pójdę za kratki) które serwuje prezes tej firmy nie powinny mieć miejsca i ujść mu płazem. |
|
|
![]()
Post
#270
|
|
eMpowered Dołączył: Wed, 15 April 2015 ![]() |
Panowie, ale zachowajmy poziom dyskusji. Rozumiem to rozgoryczenie. Jak widać nie jesteśmy na tym etapie, na jakim chcielibyśmy być po tylu latach. Jednak jesteśmy na tyle blisko do prezentacji wersji wyścigowej, że nie zamierzamy się poddać. Wszyscy sobie życzymy, aby mieć gotowy samochod, który świetnie jeździ, super wygląda, a do tego sprzedaje się jak żaden inny... Życzeniami niczego nie osiągniemy. Zapraszam Was do siedziby, Spółki potrzebujemy wsparcia fachowców, ludzi z pasją. Arrinera jest otwara dla takich ludzi. Co do tego, gdzie ten silnik jest budowany, niestety nie podam tej informacji, do czasu testów. Zaprosimy wiarygodnych ludzi na testy, zapoznacie się,zapewniam. |
|
|
![]()
Post
#271
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Zapraszam Was do siedziby, Spółki potrzebujemy wsparcia fachowców, ludzi z pasją. Arrinera jest otwara dla takich ludzi. warto moze podać adres przy okazji zaproszenia -------------------- |
|
|
![]()
Post
#272
|
|
![]() Administrator Dołączył: Wed, 17 August 2005 Skąd: go brać, skąd go brać? ![]() |
Rozumiem to rozgoryczenie. Witam wszytkich, Od dziś, jako osoba związana z Arrinerą, będę udzielał merytorycznych odpowiedzi na tematy poruszane na tym forum. (...) Mam nadzieję, że będziemy mogli odpowiedzieć nawet na najbardziej trudne pytania, ktore pojawiają się na forum. Jestem do dyspozycji Pozdrawiam Hussarya Pytań było sporo. Na razie jednak chyba żadna merytoryczna odpowiedź nie padła, więc i ja rozumiem rozgoryczenie. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#273
|
|
Super User Dołączył: Tue, 17 October 2006 Skąd: wawa ![]() |
Ja pier.......
Zamknijcie to, nie da się czytać tych wypocin przedstawiciela FIRMY - KRZAK (przynajmniej jak dla mnie). Potrzebujemy fachowców? To przepraszam, kto do tej pory "robił" przy tym "samie"?? Ile płacicie fachowcowi, który bierze w tym udział? Nie mówcie, że charytatywnie wszyscy pracują ![]() |
|
|
![]()
Post
#274
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Jak widać nie jesteśmy na tym etapie, na jakim chcielibyśmy być po tylu latach. Slogany reklamowe, proponowanie akcji z zyskiem 9,5%, podawanie fantastycznych danych technicznych i cały ten rozmach na przełomie ostatnich dni świadczy zupełnie o czymś innym, niż zaznaczyłem. |
|
|
![]()
Post
#275
|
|
eMpowered Dołączył: Wed, 15 April 2015 ![]() |
+1, LPG, TDI itd. to już przesada. Dla mnie temat do zamknięcia póki nie powstanie ta wersja wyścigowa w październiku. Tylko październik którego roku? ![]() Wszędzie podawane mega czasy, mega moc, wszystko super. Tu się dowiadujemy, że silnik był na chwilę, a jeszcze niewiadomo jaki będzie ostatecznie ![]() ![]() Może zabrzmi to chamsko ale za podejście Waszego prezesa (bo przecież konstruktorzy nie mają za wiele do gadania) i to jaki robi z tego show, gdy auto nie istnieje, nie ma nawet wnętrza (flokowana deska?), nie ma ostatnecznej informacji co do silnika .....to woła o pomstę do nieba. I myślę, że to się zemści na pyszałku, który to zaczął ![]() I ja się wyłamię, ale w związku z powyższym nie kibicuję temu projektowi. Przekręt na przekręcie i przede wszystkim kłamstwa (bo nie mogę publicznie nazwać tego słowem na literę "o", jeszcze pójdę za kratki) które serwuje prezes tej firmy nie powinny mieć miejsca i ujść mu płazem. W wersji wyścigowej ls3, ls7 W wersji cywilnej odpowiemy po testach, ale nie bedzie to żaden z powyższych. Co do skrzyń biegów obecnie Cima, czekamy na Albinsa, bedzie rownież Hewland z prostymi zębami. Co do Twoich wątpliwości nt wdrożenia do sprzedaży wersji 33 to zapewniam Cię, że jest znacznie mniejsza niż nasza determinacja ![]() Co do wnętrza to został zaprezentowany samochód testowy, a nie finalny, więc się mylisz, bo wnętrze jest, Zapraszam do Spółki. Twoje emocjonalne tezy, zaprezentowane w końcówce postu, traktować należy zapewne tak jak Ty je traktujesz, czyli niepoważnie. Poważnie traktując, powinieneś zgłosić do prokuratury, skoro masz taką wiedzę. |
|
|
![]()
Post
#276
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
W wersji wyścigowej ls3, ls7 W wersji cywilnej odpowiemy po testach, ale nie bedzie to żaden z powyższych. Co do skrzyń biegów obecnie Cima, czekamy na Albinsa, bedzie rownież Hewland z prostymi zębami. Co do Twoich wątpliwości nt wdrożenia do sprzedaży wersji 33 to zapewniam Cię, że jest znacznie mniejsza niż nasza determinacja ![]() Co do wnętrza to został zaprezentowany samochód testowy, a nie finalny, więc się mylisz, bo wnętrze jest, Zapraszam do Spółki. Twoje emocjonalne tezy, zaprezentowane w końcówce postu, traktować należy zapewne tak jak Ty je traktujesz, czyli niepoważnie. Poważnie traktując, powinieneś zgłosić do prokuratury, skoro masz taką wiedzę. Dziękuję za merytoryczne odpowiedzi. |
|
|
![]()
Post
#277
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 07 March 2013 ![]() |
Motor to pewnie jakiś crate engine zza wielkiej wody...
![]() Edit: albo używka z e-bay'a |
|
|
![]()
Post
#278
|
|
eMpowered Dołączył: Wed, 15 April 2015 ![]() |
Ja pier....... Zamknijcie to, nie da się czytać tych wypocin przedstawiciela FIRMY - KRZAK (przynajmniej jak dla mnie). Potrzebujemy fachowców? To przepraszam, kto do tej pory "robił" przy tym "samie"?? Ile płacicie fachowcowi, który bierze w tym udział? Nie mówcie, że charytatywnie wszyscy pracują ![]() Jesteśmy w ciągłym procesie rekrutacyjnym, jak każda spółka w okresie dynamicznego rozwoju. Dlatego też poszukujemy specjalistów z rożnych dziedzin i zapewne ten proces bedzie trwał. Rekrutację nowej grupy pracownikow zaczynamy w maju. Masz fajne CV, wysyłaj;) |
|
|
![]()
Post
#279
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Ostatnie pytanie - jaki ma sens robienie szumu wokół auta, które już zostało sprzedane "w całości" (wszystkie sztuki) ? Czyli nic nie zostanie dla Kowalskiego z luźną bańką PeeLeNów? Przecież to dodatkowe koszty, które nie są potrzebne
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#280
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Zaczekajcie z opiniami do testów czyli okres czerwiec-sierpień, oraz do prezentacji wersji wyścigowej,wrzesień- październik. Po testach zaprezentujemy, pomiary, przeciążenia, zresztą kilka osób z tego forum bedzie uczestniczyć w testach. Co do kwestii jaki silnik był w prezentowanym egzemplarzu, to było ls3. Co do tego jaki bedzie silnik w wersji wyścigowej to ls3 lub ls7 po pewnych modyfikacjach. Wiec poczekajmy do końca testów. Blokuję temat. Proszę o informację od Hussarya jak będą dane to odblokuję temat. Nie wiem na ile można poważnie traktować usera Hussarya. Rejestracja na forum z domeny gmail nie pachnie profesjonalizmem. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 20:22 |