Shoutbox 0 nowych PW 


25 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > »   
Closed TopicStart new topic
> Polski supercar ;) Veno Automotive / Arrinera Automotive
Techno
post Thu, 16 Apr 2015 - 07:32
Post #241


Frequent User
Dołączył: Fri, 23 April 2010
Skąd: Kraków





Witamy na forum, No to na początek pytanie z mojej branży,
- jakiego rodzaju amortyzatory będą zastosowane w tym aucie ?
- Jak mniej wiecej wyglada konstrukcja zawieszenia ? -
-Kto jest odpoweidzialny za project zawieszniea, Strojenie I dobór komponenów, posiadacie własne doswiadcznie czy jest to outsourcewane do firm zewnętrznych ?
Jakiekolwiek informacje będą dla mnie interesujace
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 16 Apr 2015 - 07:32
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
WojtekMR
post Thu, 16 Apr 2015 - 08:17
Post #242


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2003





a co rozumiemy przez siedzibę firmy? biuro czy może jednak fabrykę -dział doświadczalny w którym w białych fartuchach inżynierowie krzątają się wokół prototypu (sorki tak sobie wyobrażam tworzenie superauta)


--------------------
_http://forum.mr2cp.pl/index.php
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Thu, 16 Apr 2015 - 09:02
Post #243


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Jak 0-100km/h i gdzie V-max były weryfikowane osiągi?





--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hussarya
post Thu, 16 Apr 2015 - 09:30
Post #244


eMpowered
Dołączył: Wed, 15 April 2015





CYTAT(Techno @ Thu, 16 Apr 2015 - 07:32) *
Witamy na forum, No to na początek pytanie z mojej branży,
- jakiego rodzaju amortyzatory będą zastosowane w tym aucie ?
- Jak mniej wiecej wyglada konstrukcja zawieszenia ? -
-Kto jest odpoweidzialny za project zawieszniea, Strojenie I dobór komponenów, posiadacie własne doswiadcznie czy jest to outsourcewane do firm zewnętrznych ?
Jakiekolwiek informacje będą dla mnie interesujace


Prawdopodobnie firmy Ohlins Racing,
W nowej wersji pojawi się zawieszenie typu pushrod, będzie testowane m in w firmie Ohlins, gdyż zaproponowali bardzo ciekawy program badawczy.Zawieszenie jest zaprojektowane u nas w Firmie we współpracy z Gregiem Pekala, oraz Piotrem Biłoganem - prace trwają, efekt zobaczymy w ciągu miesiąca.
Dodam, że każdy element Arrinery jest uprzednio projektowany i obliczany przy pomocy specjalistycznego oprogramowania.
Również zlecamy szereg prac do firm wyspecjalizowanych w konkretnych tematach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hussarya
post Thu, 16 Apr 2015 - 09:35
Post #245


eMpowered
Dołączył: Wed, 15 April 2015





CYTAT(WojtekMR @ Thu, 16 Apr 2015 - 08:17) *
a co rozumiemy przez siedzibę firmy? biuro czy może jednak fabrykę -dział doświadczalny w którym w białych fartuchach inżynierowie krzątają się wokół prototypu (sorki tak sobie wyobrażam tworzenie superauta)


Obecnie jest to prototypownia i białe fartuch są tam póki co niezauważalne;)
Jest kilka działów
Designu
Projektowania CAD powłoki oraz konstrukcje
Elektryczny
Mechaniczny
Modelarnia

Polecam zobaczyć jak budują DiscoVolante smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hussarya
post Thu, 16 Apr 2015 - 09:40
Post #246


eMpowered
Dołączył: Wed, 15 April 2015





CYTAT(specu @ Thu, 16 Apr 2015 - 09:02) *
Jak 0-100km/h i gdzie V-max były weryfikowane osiągi?


Weryfikowane osiągi były na rożnych etapach projektu
Pierwszy to wyliczenia
Czyli masa, moc, przełożenia - specjalistyczne oprogramowanie liczy dla określonych warunków.
Drugi czyli testy
W zeszłym roku w październiku testy na lotnisku w Białej Podlaskiej oraz w 2013 w Ułęż.
Warto wiedzieć, że nie ma czegoś takiego jak bezwzględne przyspieszenie od 0-100 , gdyż takie przyspieszenie można podać jedyni dla określonych warunków.
Zresztą przy tych mocach fajnie wyglądają przyspieszenia 0-200, 100-300 itp.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 16 Apr 2015 - 09:53
Post #247


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





to poproszę czas 100-200 bo jest dość czesto podawane przy okazji mocnych aut


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raceboy
post Thu, 16 Apr 2015 - 09:55
Post #248


Moderator
Dołączył: Sat, 19 November 2005
Skąd: From Hell





Disco Volante jest budowane w Carrozzeria Touring Superleggera...w firmie istniejącej od 1928 roku. Pracuje tam już czwarte pokolenie rzemieślników. I budowane są tam - jak nazwa wskazuje - karoserie. Ręcznie. Warto zobaczyć ich Mini zbudowane dla BMW - MINI SuperleggeraTM Vision.

Dostrzegacie subtelne różnice w jakości wykonania?


--------------------
"We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Thu, 16 Apr 2015 - 10:45
Post #249


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





CYTAT(Hussarya @ Thu, 16 Apr 2015 - 09:40) *
Weryfikowane osiągi były na rożnych etapach projektu

Z którym silnikiem weryfikowane były te dane? Bo po drodze miało ich być już kilka, tak samo jak i skrzynie biegów się zmieniały, pojemność rosła, moc rosła, osiągi rosły. Jaki silnik był w modelu testowym?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
burski
post Thu, 16 Apr 2015 - 11:18
Post #250


Super User
Dołączył: Thu, 13 September 2007
Skąd: Warszawa





!markos, cytując "prezesa":

Za sprawy techniczne odpowiada LiNobl.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hug
post Thu, 16 Apr 2015 - 11:23
Post #251


Frequent User
Dołączył: Sun, 06 April 2014





Ja poproszę o zdjęcia komory silnika, samego silnika, oraz podwozia.
Pytania:
1.czemu spasowanie elementów wygląda dramatycznie, szpary. Lewa lampa przednia. Krzywo przykręcone śrubki.
2.czy lusterka mają wytrzymać prędkość maksymalną ? Czemu ich podstawki wyglądają amatorsko(przykręcone na dwie śrubki) aerodynamike pomijam..
Rozpłakałem się ze śmiechu jak to zobaczyłem i nie mogłem przestać.
3. Z jakiego materiału jest wydech i czemu prawa końcówka jest krzywo. Schodzi w dół.
4.Auto jest już wycenione, ale jeszcze nie jest dokończone ? (Zawieszenie)
5.Chcielibyśmy zobaczyć wykres z hamowni. Jaka jest moc na silniku, a jaka na kołach i według jakiej normy oraz hamowni był dokonywany pomiar.
6.Z jakiego materiału jest zawieszenie.

7. Czy jest możliwość udostępnienia jak największej ilości danych, żeby pytania nie były tendencyjne, oraz żeby uniknąć pytań prostych. Jest wiele pytań.
8.Jaka jest cena auta, oraz opcje. Czy autentycznie można kupić arrinere i jaki byłby czas oczekiwania na gotowe auto ? smile.gif


--------------------
Audi S8D4 Będzie
Audi S8D3 Jest i
Audi S8D2 Było
KTM 660 supermoto, KTM pro50 :) Panonia z koszem , Jeep 4.0, passeratdi i kilka kosiarek :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
burski
post Thu, 16 Apr 2015 - 11:32
Post #252


Super User
Dołączył: Thu, 13 September 2007
Skąd: Warszawa





Przyszedł Pan, powiedział, że teraz to on wszystko powie.
Teraz Wy zadajecie merytoryczne pytania i na co liczycie? Na merytoryczną odpowiedź? Proponuję się jednak przygotować na stek bzdur - taki sam jaki jest na fejsie, czy w materiałach prasowych.
Czy może jednak nagle, w tym jednym miejscu na racingforum będzie inaczej...?

Ohlins tak samo zbuduje zawieszenie do tego samochodu jak zbudował do mojego motocykla. Kupiłem i wstawiłem amortyzator, sprężynę i zbiorniczek. W ten sposób powstała międzynarodowa współpraca dwóch konstruktorów: Ohlinsa i Burskiego.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 16 Apr 2015 - 11:33
Post #253


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Hussarya @ Thu, 16 Apr 2015 - 09:30) *
Zawieszenie jest zaprojektowane u nas w Firmie we współpracy z Gregiem Pekala, oraz Piotrem Biłoganem - prace trwają, efekt zobaczymy w ciągu miesiąca.


Greg Pekała to nasz forumowy grzespe ?

http://www.racingforum.pl/Zobacz-profil-m23920.html

skoro jest szefem działu technicznego, to moze cos sam tu napisze, dzieląc się swoją profesjonalną wiedzą z pierwszej ręki wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Thu, 16 Apr 2015 - 12:12
Post #254


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Również dołączam się do pytania odnośnie osiągów,

1. Jaki został zmierzony czas 100-200, przy jakim motorze (jaki był wówczas w aucie).

Rozumiemy, że przyspieszenie 0-100 jest względne, ale 100-200 również i 100-300 również bo warunki się zmieniają...ale takie "my" właśnie mierzymy. Inni producenci również.

2. Lusterka wspomniane wcześniej - czy planowana jest ich wymiana na coś "normalnego" ? Ja kojarzę takie lusterka ze starymi motocyklami albo autami, przy tak wielkim projekcie jest to wręcz absurdalne.

W oczekiwaniu na odpowiedź,

Pozdrawiam
Daniel
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PioterW
post Thu, 16 Apr 2015 - 12:20
Post #255


Administrator
Dołączył: Wed, 17 August 2005
Skąd: go brać, skąd go brać?





Co się stało z poprzednim modelem Arrinery?
Poza tym pytań padło wcześniej całkiem sporo, więc nie trzeba czekać na nowe.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Thu, 16 Apr 2015 - 12:27
Post #256


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





W tym momencie projekt stoi na krawędzi wielkiej przepasci. Jeden kopniak i cała historia leci na sam dół. A stamtad nie ma już powrotu. Trafiając na to forum, należy się uszykować na tuzin takich kopniaków, bo tu laików nie ma. Każdy zna kogoś kto zna kogoś, kto buduje to i owo.
Staram się być obiektywny, ale po tym co zobaczyłem na Motor Show, jestem załamany. Absolutny brak dbałości o detale i estetyki co w profesjonalnym motorsporcie i na poziomie supersamochodów jest minimum wymagań.
Jeśli jest Pan zmotywowany aby dociągnąć projekt do końca, to życzę powodzenia, ale mniej megalomani, mniej marketingowego "halo" i ciężka praca, bez liczenia kosztów.
Natomiast jeśli jest Pan sterowany przez góre, i zmiana polityki na "otwartą" to próba sprzedania więcej cegiełek, to prykro mi, tym bardziej że chce Pan się podeprzeć moim nazwiskiem.
Nie będę opiniotwórzy, tym bardziej nie będe wspierał póki co tego pojazdu. Bo jego wykonanie to skandal.
Może, kiedy zobaczę kolejny prototyp , na Torze w Poznaniu, i przejadę się z kimś kto wie jak kręcić sterem, a nie z Panem Prezesem i spadnie mi kopara na ziemię, i zapieję z zachwytu to jest szansa że wspomnę komu trzeba o wozie. Póki co jestem w stanie namówić kolegę szybciej na zakup ZENVO.
Top Gear wystarczająco wyciagnął Was za uszy kawałek w górę. Czas coś udowodnić. Bo jak nie to jest tylko jeden kierunek - piekło.

A DiscoVolante to powinien być dla Firmy wzór. Jak sprzedać coś za tyle kasy, klientom którzy nigdy tym nie bedą jezdzić.


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
culmen
post Thu, 16 Apr 2015 - 12:55
Post #257


User
Dołączył: Tue, 11 October 2011





Może zacznijcie kręcić odcinki jak Inside Koenigsegg.
Myślę że marketing poparty takimi video byłby bardziej "słowny" czy "namacalny.

I pytanie odemnie.
Dalej stalowa rama z rurek i kształtowników czy już karbonowy monocoque?
I oczywiście

pic or it didn't happen


--------------------
MR2 2zz sc (Janusze Tuningu)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hussarya
post Thu, 16 Apr 2015 - 13:29
Post #258


eMpowered
Dołączył: Wed, 15 April 2015





CYTAT(Raceboy @ Thu, 16 Apr 2015 - 09:55) *
Disco Volante jest budowane w Carrozzeria Touring Superleggera...w firmie istniejącej od 1928 roku. Pracuje tam już czwarte pokolenie rzemieślników. I budowane są tam - jak nazwa wskazuje - karoserie. Ręcznie. Warto zobaczyć ich Mini zbudowane dla BMW - MINI SuperleggeraTM Vision.

Dostrzegacie subtelne różnice w jakości wykonania?


Oglądałem filmy z budowy DV wielokrotnie i jest pod olbrzymim wrażeniem jakie Arcydzieło tworzą ludzie, używając dawnych metod.
W Arrinerze, nie wykrzałciliśmy jeszcze czwartego pokolenia, ale jeśli chodzi o modelarzy to mamy bardzo dobrych rzemieślników, z wieloletnim doświadczeniem jeszcze z prototypowni Ośrodka Badawczo Rozwojowego FSO.
Cały zespół poniżej.
http://arrinera.pl/zespol-arrinera/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Thu, 16 Apr 2015 - 13:35
Post #259


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT(Hussarya @ Thu, 16 Apr 2015 - 09:40) *
Weryfikowane osiągi były na rożnych etapach projektu
Pierwszy to wyliczenia
Czyli masa, moc, przełożenia - specjalistyczne oprogramowanie liczy dla określonych warunków.
Drugi czyli testy
W zeszłym roku w październiku testy na lotnisku w Białej Podlaskiej oraz w 2013 w Ułęż.
Warto wiedzieć, że nie ma czegoś takiego jak bezwzględne przyspieszenie od 0-100 , gdyż takie przyspieszenie można podać jedyni dla określonych warunków.
Zresztą przy tych mocach fajnie wyglądają przyspieszenia 0-200, 100-300 itp.


Witam,
Oczywiście, nie jest to forum onetu, poziom wiedzy technicznej oraz ogólnie motoryzacyjnej jest tutaj dużo wyższy, więc w nawiązaniu do Twojego wcześniejszego oświadczenia, proszę o konkrety, a nie papkę onetową, byle by tylko coś napisać.
Tak się składa, że na RykiRingu często są organizowane zawody, więc nawierzchnia jest doskonale znana - śmiało możesz podać średnie wyniki sprintu 0-100, zobrazuje to znacznej większości ludzi tutaj, jaką trakcję ma wasz pojazd. Tutaj właśnie podaje się średnią z kilku pomiarów, gdyż nie tylko nawierzchnia, opony, temperatura mają wpływ, ale także stan kierowcy jak i jego umiejętności.
Piszesz, że fajnie wyglądają przy takich mocach przyspieszenia 0-200, 100-300. Oczywiście masz rację - możesz je śmiało podać, a najlepiej foto z RL poproszę smile.gif

Pozdrawiam
Olek


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raceboy
post Thu, 16 Apr 2015 - 13:38
Post #260


Moderator
Dołączył: Sat, 19 November 2005
Skąd: From Hell





W 2011 roku Marlon napisał coś, co wyczerpuje temat:

"Problem z tego typu autami jest taki, że muszą być albo naprawdę superzwinne i szybkie (Ariel, Radical), ultraluksusowe (Bugatti, Pagani), albo mieć swoją legendę (Morgan, Lotus, czy Spyker). Ewentualnei musza być niesłychanie szybkie za przyzwoite pieniądze i mieć reklamę w Top Gear, jak na przykład Noble. Mogą też mieć dumną opinię aut dla ludzi niespełna rozumu, jak TVR.
Garażowych produkcji na świecie powstawalo wiele, nawet o dużo bardziej wyrafinowanej technice, o stylistyce nie wspominając i przepadały w mrokach dziejów. Wizjoner musi mieć naprawdę głęboką kieszeń, by udalo się zaistnieć własnym supersamochodem."


Jaki warunek spełnia Wasz projekt?


Żeby była jasność sytuacji. Szczerze i całym sercem pragnę, aby nasz piękny kraj doczekał się w końcu sportowego auta.
38 mln obywateli- na samym forum zapaleńców z odpowiednią wiedzą i umiejętnościami poszukać nie trudno.

Na grafikach Arrinera prezentuje się wspaniale i gdybyśmy doczekali się efektu finałowego godnego tej całej pompy, lat hmm...zapewnień, PR'u i samych renderów- pękałbym z dumy.
Na chwilę obecną wygląda to jednak...jak wygląda. Wystarczy poczytać temat. Od początku. Jak w oczach ludzi mających benzynę we krwi wygląda Arrinera...


--------------------
"We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
Go to the top of the page
 
+Quote Post

25 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 20:22