Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> 3.0TDI V6 w Leon II FR
sesik
post Mon, 06 Jun 2011 - 22:30
Post #41


User
Dołączył: Fri, 03 July 2009
Skąd: WN





Te 240 KM w BMN Ci się zagotuje na torze


--------------------
ET - 13.666- street diesel
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 06 Jun 2011 - 22:30
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Morten84
post Tue, 07 Jun 2011 - 11:27
Post #42


User
Dołączył: Thu, 06 January 2011
Skąd: Stolica, ta prawdziwa... ;)





Wiem, wspominałeś, że przydał by się FMIC... Tak jak pisałem, na razie temat BMN jest zawieszony. Muszę przespać się jeszcze z tym kilka nocy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
antoś
post Tue, 07 Jun 2011 - 15:06
Post #43


User
Dołączył: Wed, 23 September 2009





Ja bym na Twoim miejscu olał tego BMN i brał Cuprę. Chcesz mocne auto dające frajdę z jazdy, nie martwisz się o spalanie to po co zastanawiasz się nad dieslem gdzie ze wszystkim jest pod górkę.

W Cuprze prostymi modami przekroczysz 300 KM gdzie o taką moc w dieslu będzie trudno nawet przy grubych modyfikacjach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Tue, 07 Jun 2011 - 15:54
Post #44


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Dokladnie ja tez bym bral cupre. Raz ze nie martwisz sie o spalanie , dwa ze modzic to to duzo latwiej i wiekszy potencjal.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piramida
post Fri, 10 Jun 2011 - 19:26
Post #45


Super User
Dołączył: Sun, 28 February 2010
Skąd: Kraków





CYTAT(Morten84 @ Tue, 07 Jun 2011 - 11:27) *
Wiem, wspominałeś, że przydał by się FMIC... Tak jak pisałem, na razie temat BMN jest zawieszony. Muszę przespać się jeszcze z tym kilka nocy.


kupuj benzyne i sie nie pierdziel, jeżeli tylko nie przeszkadza ci spalnie rzędu kilku litrów pomiędzy dieslem a benzyna to nawet sie nie zastanawiaj, aby zrobić 240 z bmna musisz trochę kasy wsadzić a w benzynie masz już w serii tyle, nie mówiąc o tym jak koledzy wczesniej pisali ze małymi nakładami zrobisz spokojnie 300PS nie mówiąc o dalszych modach smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sun, 12 Jun 2011 - 12:33
Post #46









limuzynowaty diesel wykręcony o 100% i do tego ma być "na tor" ? Imo słabe rozwiązanie.
ani to DD ani to zabawka na tor.

chcesz coś na tor ? kup auto na tor
głupi opel speedster ze słabym pod względem mocy silnikiem 2.2 będzie o wiele szybszy na torze niż każdy samochód klasy O 2 czy Leon po modach
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Morten84
post Sun, 12 Jun 2011 - 15:46
Post #47


User
Dołączył: Thu, 06 January 2011
Skąd: Stolica, ta prawdziwa... ;)





CYTAT(bezduszny @ Sun, 12 Jun 2011 - 12:33) *
limuzynowaty diesel wykręcony o 100% i do tego ma być "na tor" ? Imo słabe rozwiązanie.
ani to DD ani to zabawka na tor.

chcesz coś na tor ? kup auto na tor
głupi opel speedster ze słabym pod względem mocy silnikiem 2.2 będzie o wiele szybszy na torze niż każdy samochód klasy O 2 czy Leon po modach


"limuzynowaty diesel"??? wtf? proszę, przeczytaj cały temat zanim coś napiszesz...


Decyzja podjęta, temat BMN zamknięty. Powracam do planu pierwotnego - Cupra. Dzięki wszystkim za wypowiedzi na temat smile.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sun, 12 Jun 2011 - 18:38
Post #48









no właśnie przeczytałem
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 03 September 2025 - 02:43